אוקי אנשים - אתם מוזמנים רשמית לאתר החדש

limors2

Active member
נטוויז'ן/סלקום/איך שלא קוראים להם היום

בטח כדאי לי לנסות למחוק קוקיז וקאש והשטויות האלה, אבל אני חוששת שלא אצליח להיכנס בחזרה
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
את מתכוונת שהצלחת למחוק קוקיז?

כן, דווקא לא חשבתי שזה יעזור. &nbsp לא נראה לי שנטוויז'יון וסלקום אי פעם היו אותו דבר. אבל אולי אני מתבלבל. זה כן אולי יעזור אם תבררי בדיוק מה החברה אבל אני מקווה שבכל מקרה זה באג שהם יפתרו עוד בעצמם
 

limors2

Active member
אכן, רק קוקיז. הקישור עדיין מוביל לדף שגיאה

וסלקום קנו את חטיבת האינטרנט של נטוויז'ן לפני כמה שנים, אני ממשיכה לקרוא להם נטוויז'ן רק מתוך הרגל
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כן... גם אני

כלומר ניסיתי להרשם לפני כמה שעות עם המשתמש של גם ברוטוס ואני באמת לא מקבל את המייל איפוס סיסמה. &nbsp תראו ברור שלא נוכל לעבור כל עוד יש את הבאג הזה, אז אני אגיד להם שלא יסגרו את הפורום הזה בנתיים. אז בנתיים נשאר כאן. &nbsp אני מסכים שזה מגוחך שלא טיפלו בבאגים לפני שאמרו לנו להכנס.
 

didalf

Well-known member
טוב הגיע המייל והצלחתי


כל האתר הזה באג אחד גדול
אני עושה הוספת תגובה על הודעה מסויימת והיא משתרשרת במקום אחר בכלל ואז מחקתי כי חשבתי שאולי טעיתי ואז גם הוא אמר לי לחכות דקה לפני שהוא מרשה לי לשלוח שוב ושוב שרשר למקום הלא נכון.
 

Reutk

Active member
צריך לקבל שתי הודעות?

כי קיבלתי לפני חצי שעה בערך הודעה ללחוץ על איפוס אבל כתוב שם שישלחו למייל את הסיסמא החדשה ואת זה עדיין לא קיבלתי.
 

didalf

Well-known member
לאדעת לא שולחים סיסמאות במייל בדכ


אחרי שבחרתי סיסמה חדשה זה פשוט התחבר. אבל קיבלתי גם מייל שהסיסמה אופסה בהצלחה
 

reasonforall

Active member
הצלחתי

זה היה פשוט ממה שחשבתי. &nbsp יש בעיות אבל נצטרך להתרגל
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני רק עכשיו אחרי עבודה הצלחתי להכנס עם המשתמש של גם ברוטוס

זה דרש באמת איפוס של הסיסמה במערכת הישנה ואז איפוס הסיסמה במערכת החדשה ולקח זמן עד שהגיע אלי המייל &nbsp אז מי שלא הצליח עדיין - נסו אולי שוב מחר וביום ראשון אני אשלח להנהלה רשימה של מי שלא הצליח לעשות את המעבר ונראה מה אפשר לעשות
 

kordilia snake

New member
הוא גם לא שלח לי מייל בקשר לכינוי החדש

וזה היה לפני תשע שעות.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ייתכן שהוא שונא אותך

אני מניח שבדקת בתיקיית ספאם... &nbsp ניסית ליצור כינוי חדש ישירות במערכת החדשה, או במערכת הישנה? פשוט אולי אחד מהם לא עובד... &nbsp אבל נראה לי נסי שוב מחדש לעשות איפוס של הסיסמה במערכת הישנה ואז איפוס במערכת החדשה. כי לי גם היו בעיות ואחר כך ניסיתי וזה פתאום עבד. &nbsp מתסכל אותי שזה כל כך בעייתי, אני מניח שכל הבעיות האלו יפתרו בסוף, אבל התהליך מעצבן למוות.
 

kordilia snake

New member
ניסיתי ליצור כינוי חדש בחדש

והוא אמר שנשלח לי מייל, אבל זה היה בשתיים בצהריים ומאז לא שמעתי ממנו כלום.

וניסיתי לאפס את הסיסמה שלי גם בישן וגם בחדש, בישן הוא אמר לי שהוא שלח לי מייל למייל שנרשמתי איתו(שלא קיים יותר) אבל הצלחתי להחליף את המייל בפרטים שלי ולא קיבלתי כלום וזה היה לי 4-5 שעות. שאני מנסה לאפס בחדש הוא לא מזהה בכלל את הכינוי שלי.

אני אנסה שוב לאפס.
 

kordilia snake

New member
טוב, אז הצלחתי לסיים את הרישום בחדש

ועכשיו הוא לא נותן לי לכתוב.
&nbsp
אני כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ שונאת את תפוז.
&nbsp
דיי כבר!!
 

didalf

Well-known member
וואי איזה תסכול


הם ממש בכוח מנסים להפטר מאיתנו?
 

kordilia snake

New member
זו התאוריה שלי

אני עדיין מחכה אגב ,למייל לאיפוס הניק של קורדיליה, ובכוונה נתתי בתור כתובת מייל את המייל האמיתי שלי (בחדש זה המייל האנונימי) כדי שלא יקרה מצב שאני אפספס את המייל מתפוז וכלום לא קרה.
 
למעלה