דיוני סדרות לתחילת השבוע

מילי08

Well-known member
אני מדלגת על כל מיני תכנים

דווקא יש לי הרבה מה לראות עכשיו, אבל כרגע לא בא לי שום דבר. ניסיתי את אני אהרוס אותך (?) לא זוכרת איך תורגם. פרשתי אחרי הפרק הראשון. אין לי סבלנות לעוד סדרה (גם אם התוכן חשוב) של אנשים מאגניבים. שמחתי לראות שסלקום הביאו סוף סוף את העונות השניות של no activity המעולה וספר האורחים. ראיתי פרק אחד של no activity וכמה פרקים של ספר האורחים. בינתיים פחות טוב מהעונה הראשונה, אבל מגניב שיש שם מלא שחקנים אורחים מהסדרות של גרג גרסיה. אה, וראיתי את ננט של האנה גדסביי. חזק! צריך להיות חובת צפייה לכולם.
 

מילי08

Well-known member


הסוף הביא אותי לידי דמעות ממש. אבל התובנות שלה כל כך חכמות ומרגשות.
 

dory391

New member
תודה על ההמלצה השלילית
אני לא אדם רגיש, אבל קשה לי להבין איך אפשר ליצור קומדיה על אונס ועוד כשהתסריטאית- שחקנית ראשית היא בעצמה אישה. אבל שיהיה, נקווה שבקרוב יהיו סדרות טובות יותר.
 

מילי08

Well-known member
בפרק הראשון לא דיברו עדיין על


אונס או פגיעה מינית ואני מניחה שהכוונה היא לא לצחוק על האונס אלא למצוא דרכי פעולה (נראה לי, כי לא המשכתי). אני זוכרת שקראתי איזו ביקורת מהללת על הסדרה, אבל כאמור, מהפרק הראשון לא התרשמתי - לא בגלל הנושא אלא בגלל האופי של הסדרה והדמויות.
 

didalf

Well-known member
נראה לי שאני פורשת מהפוליטקאי


היה לי מלא זמן בסופש וראיתי רק עוד 2 פרקים (עד 3) ואין לי כוח כולם מביאים לי עצבים. עכשיו יוטיוב הציע לי איזה סרטון של דיר אוון הנסן והפרצוף של בן פלאט עצבן אותי אז כדאי שאני אפסיק כי אני לא רוצה לשנוא את אוון הנסן
 

reasonforall

Active member
מתלבט גם

צפיתי בינתיים רק בשני הפרקים של העונה הזו ובכלל לא נהניתי. לא מבין איך ראיתי את העונה הראשונה...
 

אוסווין

Active member
הפתיח של לאב ויקטור

אין לי איפה לכתוב את זה, אני יודע שירדתי על הפתיח בביקורת הראשונית שלי אבל גאד דאמיט אני לא מסוגל להפסיק לשיר את השיר הזה, וכתוצאה מכך אני עכשיו ממש מחבב את הפתיח חחחח. כל היום אני מזמזם לעצמי waiting for the ti-iiime, waiting for the plaAAaAace
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
זה די מצחיק באמת

אני דווקא די אהבתי את הפתיח, אבל בכלל לא חשבתי לחפש את השיר המלא. ועכשיו הקשבתי לו ולא אהבתי במיוחד.
 

אוסווין

Active member
הו, גם לי לא הייתה סבלנות לכל השיר

הגרסא של הפתיח ספציפית היא מה שמתנגנת לי בראש כל הזמן.
 
למעלה