יולי 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
יולי 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של


להלן רשימת התכנים החדשים שיעלו במהלך חודש יולי 2020 בחברת
 

LeRanch

New member
הזמר במסכה / The Masked Singer


סדרה חדשה עונה שנייה | 12/07 | 21:15 עונה שלישית | 29/07 | 21:15 STING TV | yes VOD | yes REAL להיט הריאליטי שסחף את העולם והפך לתוכנית מספר 1 בארה"ב! מגיע ל-yes Real. 16 מתחרים – זמרים, שחקנים או מנחים מפורסמים – יופיעו תחת תחפושת מתוחכמת כשהרמז היחיד לקהל ולחבר השופטים הוא הקול שלהם וסדרה של רמזים וחפצים שיכולים להעיד מי הם. בסוף כל פרק לאחר הצבעת הקהל האיש במסכה המודח יגלה מי הוא, ונגלה האם חבר השופטים באולפן – ואנחנו בבית – צדקנו.
 

LeRanch

New member
הישרדות


עונה שלושים-ותשע 12/07 | 22:45 STING TV | yes VOD | yes REAL עונה חדשה לסדרת הריאליטי הוותיקה ביותר, והפעם המשתתפים מקבלים חיזוק מיוחד – אי האלילים. אל האי יגיעו מדי פעם מתחרים שיגלו בו הפתעה: סנדרה דיאז ורוב מריאנו, שניים מהזוכים האהובים ביותר בהישרדות (דיאז זכתה פעמיים). רוב וסנדרה ילמדו אותם כישורי הישרדות ואסטרטגיות למשק ואף יבחנו אותם באתגר בו הניצחון יכול להוות יתרון עבורם במועצת השבט.
 

LeRanch

New member
אתגר הנינג'ה


עונה אחת-עשרה 12/07 | 20:30 STING TV | yes VOD | yes REAL הסדרה הכי כיפית וגדושת אקשן של הקיץ הקרוב! עונה חדשה לתוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ל"לוחם נינג'ה אמריקאי". והשנה המסלול הקשה ביותר בתולדות הסדרה – עם שינויים ל"מגה-קיר" שהוצג בסוף העונה הקודמת ואתגר חדש "מגדל הכח" שבו המנצחים מבין המוקדמות יכולים לנסות את מזלם ולקבל "כרטיס מעבר" הישר לגמר. ושני מסלולים חדשים במוקדמות – "חייהם הסודיים של חיות מחמד 2" – מסלול בהשראת הסרט והמסלול המטורף "אנגרי בירדס 2" אף הוא בהשראת הסרט, מדמה את המשחק הפופולארי. וכרגיל, אלו שיתקדמו לשלבים המאוחרים והקשים וינצחו, יזכו להגיע לגמר הגדול בו יתמודדו על הפרס הראשון בסך מיליון דולר.
 

LeRanch

New member
הרווק בגן עדן


עונה שישית 13/07 | 22:00 STING TV | yes VOD | yes REAL עונה שישית לסדרת הבת של הרווק/ה בה מתחרים מכל עונות הסדרה נפגשים בריזורט חלומי במקסיקו בו הם יתאהבו ויריבו ובסוף זוג אחד שיוותר יתגלה כמנצח. העונה הזאת מסמנת לראשונה הגעה של מתחרה שמעולם לא היתה בעונה של הרווק או הרווקה – קריסטין האגרטי, המתגלה כאורחת מפתיעה שהיתה במערכת יחסים עם… אחת המשתתפות. אותה משתתפת מתלבטת בין קריסטין לבין אחד הגברים בתוכנית וזה המקרה הראשון בסדרה של זוגיות גאה.
 

LeRanch

New member
משיכה בעירום


עונה רביעית 26/07 | 00:00 STING TV | yes VOD | yes REAL סדרת הלהיט שסחפה את הממלכה הבריטית חוזרת בעונה חדשה! בכל פרק אנו מתוודעים לרווק או רווקה אשר מחפשים אהבה. אליהם מצטרפת מנחת תוכניות הבוקר האהובה והפופולארית בבריטניה אן ריצ'רדסון, אשר תציג בפני רווק או רווקה – 6 קוביות צבעוניות… בכל פעם יפתח חלק מהקובייה ויחשוף טפח מגופם של האנשים שנמצאים בקובייה. בפעם הראשונה ייחשף החלק התחתון לחלוטין – ועל סמך זה יודח משתתף. בפעם השניה ייחשף החלק העליון – ומשתתף נוסף יודח. בפעם השלישית נחשפים הפנים של המתחרים – ואחד מהם יודח. בפעם הרביעית הרווק/ה ישוחחו עם המתמודדים וינסו לתהות על קנקנם, בסופה של השיחה יודח אחד נוסף עד שנשארים רק שניים.
 

LeRanch

New member
קונדור


עונה שנייה 29/07 | 22:00 yes VOD | yes ACTION עונה שניה לדרמת המתח המצויינת בכיכובם של מקס איירונס וויליאם הרט וממשיכה מיד מהסיום המותח של העונה הראשונה. בעונה השניה, אשר היוצרים מבטיחים בה תפניות מסעירות הודות גם לטכנולוגיות חדשות ששימשו בהפקתה, מצטרפת כשחקנית חיזוק קונסטנס זימר, בוגרת UNREAL.
 

LeRanch

New member
חוק וסדר: מדור מיוחד


עונה עשרים-ואחת 07/07 | 22:45 yes VOD | yes ACTION עונה 21 (האחרונה ששודרה בארה"ב) לסדרת המתח הארוכה ביותר בארה"ב, בכיכובה של מריסקה הרגיטיי , העוסקת ביחידה לחקירת פשעים מיוחדים, לרוב על רקע מיני. הסדרה חודשה לעונה נוספת שתהפוך אותה באופן רשמי לסדרת הפריים טיים הארוכה בהיסטוריה.
 

LeRanch

New member
שקרן/שקרנית


עונה שנייה 13/07 yes VOD עונה חדשה לסדרת המתח הבריטית המפתיעה והמסתורית מבית היוצר של הארי וג'ייק ויליאמס, היוצרים של הדרמה עטורת השבחים "הנעדר", כזכור העונה הראשונה של – שקרן/שקרנית כבשה את טבלאות הרייטינג בבריטניה והפכה לסדרה מס' 1 בממלכה. העונה הראשונה עסקה בלילה ששינה את חייהם של לורה נילסון ואנדרו ארלהם לעד ובחנה את המחיר ההרסני של הרמאות, סודות ושקרים. העונה החדשה עתידה לעסוק בחקירת מקרה המוות שבסיום העונה הראשונה. בכיכובם של ג'ואן פרוגט (אחוזת דאונטון) ויואן גריפית' (UnREAL).
 

LeRanch

New member
S.W.A.T

עונה שנייה 20/07 | 22:00 STING TV | yes VOD | yes ACTION עונה 2 לדרמת האקשן המצליחה, בהפקתו של שון ראיין, יוצר "המגן", המבוססת על הסדרה באותו השם משנת 1975. שמאר מור ("מחשבות פליליות"), בתפקיד נחת לשעבר וסמל ביחידת הימ"מ שהופך למפקד יחידה מיוחדת עם התמחות טכנית, התחנה האחרונה באכיפת החוק בלוס אנג'לס. בתור מי שנולד וגדל בלוס אנג'לס דניאל "הונדו" הארלסון (מור) נקרע בין נאמנותו העזה לאנשים איתם גדל לבין אחיו כחולי המדים, וכמהה ליצור גשר בין שני העולמות. צוות העילית של הונדו כולל את דיויד "דיקון" קיי, שוטר ותיק ומנוסה ב-S.W.A.T ואיש משפחה; כריסטינה "כריס" אלונסו, שוטרת מוכשרת ומאמנת הכלבים של היחידה; דומיניק לוקה, נהג מנוסה שמסיע את הצוות אל וממשימות מסוכנות; ויקטור טן היה בעבר שוטר במשטרת הוליווד ומשתמש במקורות המידע שלו בקהילה, וג'ים סטריט, השוטר הצעיר והשחצן ביותר, שהוחזר אל היחידה לאחר שפוטר, בגלל שסיכן אותה. בהנהגתו של הונדו האנשים המסורים והאמיצים מסכנים יום יום את חייהם כדי להציל חיים.
 

LeRanch

New member
בוגרת-כזה


עונה שלישית (חלק א') 01/07 STING TV | yes VOD הספין-אוף לקומדיה האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שהידי המגלמת את זואי, חוזרת בעונה נוספת. זואי וחבריה עדיין בקולג' וממשיכים את מסעם לבגרות, העונה זואי חוזרת מחופשה ארוכה בחו"ל וכעת עליה להתעמת עם המציאות וחיי היום יום שלרוב אינם נוצצים. הקומדיה החכמה, המושחזת והמרעננת היא המשך ישיר של "שחור כזה" שמשתמשת בנוכחות, באנרגיות ובכריזמה המתפרצות של שהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בקולג'ים בעידן המודרני ממקום כן ואמיתי, בלי שיפוטיות או התייפייפות.
 

LeRanch

New member
חדר 104


עונה רביעית ואחרונה 25/07 STING TV | yes VOD אנתולוגיה של האחים ג'יי ומארק דופלאס ("כולנו יחד", "הליגה") עבור HBO, חוזרת בעונה חדשה ומפתיעה. הסדרה מאפשרת הצצה לחדר אחד במוטל אמריקאי ממוצע ובוחנת את סיפוריהן של הדמויות שעוברות בחדר בכל לילה נתון. הסדרה מקבלת בברכה את הרעיון שכל דבר בנאלי יכול להפוך למעניין אם עוצרים ובוחנים אותו לעומק, ולכן כל אחד מפרקי הסדרה מספר סיפור אחר כשפרט לחדר עצמו שנשאר אותו דבר – הטון, העלילה, הדמויות ואפילו תקופת הזמן – משתנים וכך גם הז'אנרים: לפעמים זו סדרת דרמה, לפעמים קומדיה ולפעמים מותחן אימה או מדע בדיוני ואפילו אנימציה.
 

LeRanch

New member
כתום זה השחור החדש


עונה שביעית ואחרונה 25/07 STING TV | yes VOD "כתום זה השחור החדש", דרמה קומית נועזת המבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של פייפר קרמן "כתום זה השחור החדש: השנה שלי בכלא לנשים", חוזרת בעונה חדשה. הסדרה עוקבת אחרי פייפר צ'פמן (טיילור שילינג), אשת יחסי ציבור המתגוררת בניו יורק אשר נשלחת לבית הסוהר הפדרלי לנשים למשך 15 חודשים בגלל פשע שביצעה לפני עשר שנים – הברחת מזוודה מלאה בכסף מעסקאות סמים. המזוודה שייכת לאלכס (לורה פריפון, "מופע שנות ה-70"), מבריחת סמים בינלאומית ובנוסף בת זוגה לשעבר של פייפר. במהלך תקופת המאסר, נאלצת פייפר לשרוד את מצוקות חיי הכלא ולמצוא את מקומה בהיררכיה הפנימית בבית הסוהר, תרבות מרתקת, שהיא לחלוטין לא בנויה אליה. העונה השביעית היא גם עונת הסיום של הסדרה המצליחה. בעונה זו פייפר מתמודדת עם שחרורה מהכלא ומהר מאוד היא מבינה שהחיים בחוץ קשים ואכזריים. היא עוברת לגור עם אחיה ומשפחתו, המצב הכספי שלה קשה, היא מנסה להתמיד במקום עבודה אך ללא הצלחה ומחליפה הרבה עבודות. במקביל, אלכס סובלת מכך שסוהרים מכריחים אותה למכור בשבילם סמים ומטענים ניידים. אחת הסוהרות, מתאהבת בה ומנסה לסכסך בינה לבין פייפר. אלכס ופייפר, שבעונה שעברה התחתנו בטקס מרגש בכלא, נאלצות להסתגל לחיים בנפרד ומערכת היחסים שלהן עומדת במבחן. הן חיות בעולמות שרחוקים שנות אור זה מזה, ועתיד הזוגיות תלוי במאמץ שלהן בלבד. בנוסף, רד מזדקנת, נכנסת לדכאון וסובלת מאלצהיימר קל. טייסטי סובלת מדיכאון בעקבות מאסר העולם שקיבלה ואפילו מנסה למצוא סמים מסוכנים במטרה להתאבד, מספר אסירות לטיניות שכבר שוחררו מהכלא מסתבכות עם ההגירה הנוקשה בארה"ב.
 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה תכנים תצפו החודש? על מה תוותרו? שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
רגע... איפה סוכני שיל"ד?

מתי הם חושבים להביא אותה? זה הולך להזכיר את ההחלטה המטופשת שלהם לגבי העונה האחרונה של מבוקש, בזמנו?
 

LeRanch

New member
בקטנה לגמרי


אצפה בעונה החדשה של בוגרת-כזה ואולי אצפה בזמר במסכה. כבר צפיתי בעונות של הישרדות, אתגר הנינג'ה וכתום זה השחור החדש במקביל לשידורן בארה"ב.
 
למעלה