דיוני סדרות לסוף השבוע

LeAnnDylan

Well-known member
בהמשך למה שהגבתי ללונה


״ זה אומר שזאת בעצם טכנולוגיה שפיתחו בכדור הארץ בתקופה מספיק ישנה לפני שהדיסייפלס השתלטו על המתחם.״ קודם כל, זו חייבת להיות טכנולוגיה שיוצרה על כדור הארץ מכיון שמאדי מציירת את האבן. ומכיוון שהיחידה שאנחנו יודעים בוודאות שנתקלה באנשי השחר החדש היא בקה, אני נוטה להאמין שאו שהיא גם קשורה ל׳המצאה׳ הזו, או שלפחות הייתה מודעת אליה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
נראה לי מאוד הגיוני


(אם זורמים עם התיאוריה הזו) שהם לא יודעים שבראדו זה כדור הארץ. הם מעולם לא עלו לפני השטח, והם גם דורות על פני דורות שנולדו בתוך ה-Dome הזה אז הם יאמינו למה שיגידו להם. ומכיון שבעצם לא היו מעולם בכדו״א, מי יודע אם גם אם הם יעלו לשם עם הרי-בריטרים (שהזקן אמר שצריך) אם הם בכלל ידעו שככה נראה כדו״א (נגיד בהנחה ויראו משהו שלחבר׳ה שלנו כן יראה מוכר). הרי בסופו של דבר הם כולם עברו שם סוג של ״שטיפת מוח״ כדי ללכת ככה כמו עדר אחרי הרועה (שכרגע הוא גם בגדר בלתי נראה) מה שמאוד מזכיר את איך שנתיני סנקטום הלכו אחרי הפריימים. אם מתרגלים את ה״אמונה״ הזו מספיק שנים, בסוף הם יאמינו בזה. ומי יודע גם אם ה״ברדואים הקדמונים״ לא היו סתם כאלה שהתנגדו לשיטת הממשל/כת הזאת של הרועה ופשוט נרצחו והפכו אותם למן סיפור אגדה על ׳מה יקרה אם..׳ (כמו שבתחילת עונה 6 נותנים לנו להאמין שאנשים סנקטום מאמינים שגבריאל הוא שד {ולא פריים} מכיוון שבחר ללכת כנגד ה׳תורה׳ שלהם)
 

Lhuna1

New member
אוקיי אני לא שוללת לחלוטין


כי אני מניחה שבאמת אפשר למצוא תשובות כאלו לכל השאלות, אבל זה עדיין לא נשמע לי סביר, כאילו יש פה יותר מידי מה להסביר. למה מלכתחילה לגרום לדיסייפלס להאמין שהם על כוכב לכת אחר כשהם על כדור הארץ מתחת לאדמה? נגיד משהו כמו שאבותיהם באמת ברחו מכדור הארץ דרך האבן לפני ההשמדה הראשונה, ואולי הגיעו לנאקארה וניסו לשרוד שם אבל זה היה קשה מידי ובסוף רצו לברוח גם משם, אבל הם לא הסכימו לחזור לכדור הארץ אז "הרועה" או מי שזה לא היה עבד עליהם שהם עוברים לפלנטה אחרת ובעצם החזיר אותם לכדור הארץ? או שהם פשוט לא יודעים כי הם טעו וחשבו שעברו לפלנטה אחרת? ואולי הסבר בכיוון אחר לחלוטין, אבל עדיין קשה מאוד לחשוב על משהו סביר, במיוחד בהנתן זה שיש להם את הטכנולוגיה הזאת של הקסדות עם כל כך הרבה ידע ושהיתה להם גם אפשרות לעבור לסנקטום כל הזמן הזה... לא יודעת. &nbsp זה יהיה כאמור טוויסט מגניב, אבל עדיין נשמע לי יותר הגיוני שכדור הארץ הוא פשוט הפלנטה "הנוספת" שרואים בקסדות. &nbsp מה שכן נשמע לי נכון זה שבקה קשורה לטכנולוגיה של הגשר-אבן האנומליה ושזה היה חלק מהתוכנית שלה. &nbsp
 

Lhuna1

New member
יש שני דברים שלא ברורים לי


1. איך זה ששיידהדא נשאר בראש של ראסל אחרי שהוציאו ממנו את הדרייב? חשבתי שהוא נמצא על הדרייב וכמו שהוא יצא ממאדי כשהוציאו לה אותו, הוא גם אמור היה לצאת. &nbsp 2. מה זה היה הדבר הקטן שאינדרה ניסתה לתת למאדי לפני שהיא נבהלה וברחה משם? &nbsp &nbsp
 

LeAnnDylan

Well-known member
תשובות


1. בעונה הקודמת הסבירו ששתי תודעות לא יכולות לשרוד בגוף אחד, בפרק הראשון של העונה הנוכחית ראו את שיידי הורג את ראסל במיינד ספייס שלו, מה שנתן לו שליטה על הגוף של ראסל והיא כבר לא נמצא רק בצ׳יפ. ז״א שברגע שהוציאו את הצ׳יפ הדבר היחיד שזה אומר כרגע זה שאין לו גיבוי ואי אפשר להחזיר אותו בגוף של מישהו אחר שוב. &nbsp 2. זה אחד מהסמלים שמייצגים את הקומנדר. (שמים אותו בין העינים) כמו למשל גם השיריון כתף הזה עם הגלימה האדומה הנה דוגמה של לקסה עם זה (כי למה בעצם לא לשים תמונות של לקסה?
) אגב אם את זוכרת בתחילת עונה 5, אינדרה ניסתה לגרום לאוקטביה לשים את הסמלים האלה כדי שאנשי הבונקר יוכלו ללכת אחריה. כי אלו סמלים שהם מכירים. אחרי כמה ימים איתם היא החליטה להוריד אותם ואמרה לה שעליה (לא נייטבלאדית) הסמלים האלו הופכים אותה למטרה. ז״א שהערך/חשיבות שלהם לגראונדרים היא די גדולה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
ועוד חידוד קטן


ההבדל בין מה שהיה עם מאדי לבין הסיטואציה עם ראסל הוא שלמאדי לא היה מיינדרייב, אלא את הפליים. הם עובדים בצורה שונה. לא הייתה לו אופציה להרוג אותה במיינדספייס משלה, אלא רק להשתלט עליה (כפי שעשה) ורק אם היא מאפשרת לו. למרות שכן ראו שיש לו אפשרות לפגוע בה פיזית, אבל שוב, רק כל עוד יש לה את הפליים בראש. לכן הם הסירו ממנה את הפליים. ברגע שהוציאו את הפליים ממאדי לא רק שיידי יצא ממנה אלא גם כל חוכמת הפליים שכוללת את שאר הקומנדרים. לכן היא מתנהגת כמו ילדה מפוחדת כרגע (שזה קצת מוזר לי כי היא הייתה הרבה יותר באד-אסית לפני שבכלל טרחה לקחת את הפליים, והיא הייתה הרבה יותר צעירה אז)
 

Lhuna1

New member
תודה על ההבהרות והתזכורות.


ואני לא יודעת עם זה בהכרח ההסבר, אבל זה לא בלתי הגיוני בעיני שכיותר בוגרת היא דווקא יותר מפוחדת (צעירים יותר נוטים להיות fearless, אני יודעת שככל שאני מתבגרת אני רק יותר מפחדת מדברים). &nbsp
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
רק משהו קטן


גם אותי זה הטריד שמאדי עכשיו מפוחדת כל כך והיא לא הייתה כזאת לפני הפליים. אבל אולי זה בידה מסויימת בגלל הטראומה ששיידי עשה לה בראש. &nbsp אבל לגבי "היא הייתה הרבה יותר צעירה אז" - בין נקודת הזמן של תחילת עונה 5 (כלומר נחיתת הספינה של הפושעים בעמק) ועד ההווה אני חושב שעבר על מאדי רק איזה חודש. בטח אפשר ממש לספור את הימים. *כמובן בלי לכלול את זה שהם היו יותר ממאה שנים מוקפאים.
 

LeAnnDylan

Well-known member
לא דיברתי רק על


הרגע מנחיתת ספינת האסירים, אלא מהרגע שפגשה את קלארק אחרי פריימפייה עם מלכודות הדב וכל זה (שזה מינימום 6 שנים) היא נראתה כמו איזה בייבי סקייריפה. ממש לא ציפיתי ממנה להפוך לכזו רכרוכית אחרי שנאלצה לגדול ככה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כן, אבל יותר לעניין


היא הייתה חתיכת באד-אסית רק לפני חודש כשהיא בכלל החליטה לקחת את הפליים תוך כדי כל הטירוף שהם היו בו. זה מה שמוזר שהיא השתנתה כל כך בזמן קצר.
 

Lhuna1

New member
ומשהו קצת סתמי אבל בכל זאת


רק לי דיוזה נראתה בהריון בתחילת הפרק? אני בטוחה שזה לא קשור לעלילה, אבל זה סתם מוזר, כי גם בדקתי בגוגל והשחקנית לא ילדה לאחרונה. אבל מה שעוד גיליתי בעקבות הגיגול Ivana Miličević pregnant זה שההריון של דיוזה בעונה 5 נכתב לסדרה רק בגלל שהשחקנית באמת גילתה שהיא בהריון רגע לפני תחילת הצילומים. אז בעצם כל קיומה של הופ וקו העלילה איתה בעונה 6 ו-7... לא אמור היה להיות במקור! כמה מוזר. (אני לא אוהבת לגלות דברים כאלה)
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני לא יודעת


אם לא היו רוצים את הקיום של הופ, לא היו כותבים אותה. היא לא השחקנית הראשונה בעולם שהייתה בהיריון בזמן צילומים ולא הייתה בעיה לצלם סביב זה. גם ג׳ייסון אמר שהם חשבו מלכתחילה על הכיוון שהם רוצים שהעונות יקחו אז אם הופ לא הייתה משהו שהם מעוניינים בו, היה מאוד קל להעיף את זה מהעלילה. ומכיוון שהיא דמות די מרכזית העונה, אני בספק אם זה לא היה מתוכנן. יותר מזה, אני חושבת שדווקא הקיום של הופ עושה את הדמות של דיוזה להרבה יותר מגניבה. לפני זה היא סתם הייתה עוד איזה מקרירי (כאילו, לפני שגילינו שהיא בהיריון)
 

Lhuna1

New member
הבהרה


אין לי שום בעיה עם הקיום של הופ ועם כל קו העלילה שלה, אני בעדו. &nbsp אבל זה אכן לא היה מתוכנן, יש פה למשל ראיון איתה שבו היא מצוטטת: &nbsp For instance, I'm sure you know by now that there wasn't supposed to be a Hope. I wasn't supposed to be a pregnant actress when I started The 100. &nbsp But there you go, all of that story happened because I was pregnant in real life out of the clear blue sky. &nbsp אני מביאה את הקישור אבל עם אזהרה שלא קראתי את שאר הראיון ואני לא יודעת אם עלולים להיות בו ספוילרים לדברים שטרם ראינו (כי כתוב בכותרת her season 7 future...) https://www.tvfanatic.com/2019/08/the-100-ivana-milicevic-on-diyozas-development-her-season-7-futu/ &nbsp
 

LeAnnDylan

Well-known member
ממ מענין


אני מניחה שבטח לא ידעו על אלייזה ובוב והבעיות שיהיו להם בעונה 7, אבל אולי הצליחו לשכתב ככה הרבה דברים ולתת להופ יותר בשר ממה שהיה מתוכנן מלכתחילה. גם ראיתי שיש אנשים שציינו שהתפקיד של מרפי עכשיו נראה כאילו כתבו אותו לדמות של בלאמי (כאילו, ממתי למרפי אכפת ממישהו חוץ מעצמו או נגיד אמורי?) אז יש מצב שעונה 7 הייתה צריכה לקחת כמה כיוונים שונים. אבל ליטרלי, מה כל כך קשה בלצלם שחקנית בהריון מבלי להכניס את זה לקו עלילה? זה לא כאילו שבעונה 5 היא נראתה בהריון כזה מתקדם שהיו חייבים להכניס את זה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
נראה לי ברור ש


אומנם ג'ייסון מתכנן הרבה דברים מראש, יש גם הרבה דברים שנשארים באוויר ומשתנים בהתאם למה שקורה והחלטות אחרות. למשל רייבן הרי הייתה אמורה למות בהתחלה מוקדם ואז השאירו לה להחליט אם היא תשרוד את סוף עונה 1 או לא. כלומר למרות שבסופו של דבר היה לה תפקיד משמעותי בעונה 2, כן היו מוכנים לכתוב את העונה בלעדיה. מאוחר יותר גם היו החלטות בגלל העזיבה של לקסה לפחד המתים המהלכים והריב של לינקולן עם ג'ייסון. אני מניח גם שהיו מוכנים כל הזמן למצב שבו אייזיה וושינגטון יעשה עוד פעם משהו שיגרום לכך שיצטרכו לפטר אותו. אולי זאת הסיבה שזה הרגיש שהוא כל הזמן עומד למות. ממש חבל שהוא לא עשה שום דבר בתקופה הזאת
&nbsp ייתכן גם שראו בהריון של השחקנית כהזדמנות כי זה נצתן להם רעיון לגבי כיצד לעשות את הדמות למעניינת יותר. &nbsp &nbsp לגבי הריונות של שחקניות - יש המון סיפורים מעניינים על מקרים שבהם הכניסו הריונות של נשים לתוך סדרות ועל מקרים בהן הסתירו את זה. כשהכניסו זה הרבה פעמים היה בדרכים משונות כי זה לא היה הגיוני לדמות להכנס להריון (אם אני זוכר נכון זאת הסיבה שפיבי נכנסה להריון עם הילדים של אחיה). וכשלא הכניסו זה לפעמים היה מוזר כי היו מסתירים את הבטן של הדמות בצורה מוזרה ולפעמים ממש לא משכנעת ולפעמים היו יוצרים הסבר להעלמות הדמות.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
זה לא מפתיע אותי


כלומר זה שהכניסו את עניין ההריון שלה לסדרה כי גילו שהשחקנית בהריון. והגיוני שעוד לא תכננו את העלילה של הופ כשעשו את עונה 5. &nbsp מה שמצחיק אותי לגבי הופ זה שדיוזה הייתה בהריון איתה איזה 200 שנה בגלל כל השינה הכריוגנית. אבל אז מבחנתנו הופ הופיעה כמה ימים לאחר מכן בוגרת לחלוטין.
 

מילי08

Well-known member
לי זה היה ברור


שהיא היתה בהריון. ממש ראו על הפנים שלה. &nbsp כן, גם לי היא נראתה בהריון, אבל יכול להיות שהיא פשוט לא חזרה עדיין לגזרה שלה (וזה נהדר!)
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
עדיין לא כתבת תגובה מלאה לפרק


אבל אני ממש לא מבין איך כל כך אהבת את הפרק הזה? &nbsp גם מה הכוונה " שני פרקי אוקטביה האחרים" - בפרק הזה היו איזה שלוש שניות של אוקטביה והיא לא עשתה כלום חוץ מלזהות את לוויט ואז לתת לו אגרוף. &nbsp מה בפרק הזה הוא יותר המשך ישיר לעונה הקודמת מהפרקים עד עכשיו? &nbsp והאם אותך לא איכזבה העלילה בנאקרה? &nbsp בכל מקרה, הגזמתי כמובן כשאמרתי שלא אהבתי את הפרק - הכוונה שלא אהבתי אותו באופן יחסי. ביחס לשאר הפרקים העונה הוא היה פחות טוב (אולי היה פרק אחד שפחות היה מעניין) עדיין אפשר לראות שאהבתי אותו כי חפרתי עליו מגילה ורובה בכל זאת לא היו מילים לגנאי.
 

LeAnnDylan

Well-known member
ניסחתי לא טוב


הכוונה הייתה שאהבתי רק את שני הפרקי אוקטביה, לא שגם זה פרק אוקטביה. כי אובייסלי הוא לא. ולא התכוונתי שהוא המשך ישיר לעונה הקודמת אלא שקיוויתי שהעונה תהיה המשך ל*כיף* שהייתה העונה הקודמת, והעונה הזו לא הייתה לי כיפית עד עכשיו. הפרק הזה היה מלא אקשן אבל גם הצחיקו אותי הרבה קטעים וזה אחד הדברים שהכי נהניתי בהם בעונה הקודמת. &nbsp בכל מקרה מקווה להגיע ללכתוב תגובה כמו שצריך מאוחר יותר. בדיוק קיבלנו את הרהיטים שהזמנו אז יש לי עוד עבודה שלצערי לא כוללת את המאה
 
למעלה