דיוני סדרות לאמצע השבוע

Ser89

New member
שאלה קצרה על הסדרה אם אפשר.

הרגע התחלתי לראות את הסדרה, אני בפרק 3, השאלה האם זה יהיה כל הזמן כזה מפותל מבחינת הדמויות כי לי כאגע אין ראש לזה, והאם הסדרה בסגנון אימה על גבול דכאון, כי לי זה מרגיש כרגע משהו בסגנון של סדרת הסרטים המסור, לא ממש כמו כי זה יותר עדין, אבל זה ממש מעיף ומדכא, האם זה משתפר או יותר זורם לצפיה? סליחה שלא הגבתי לתגובתך ישירות כאני פשוט לא רוצה ספויילרים אלא פונה אליך כאחד שראה את העונה הראשונה.
 

reasonforall

Active member
DARK

הסדרה ממשיכה להיות מפותלת ומבלבלת אך היא שווה כל רגע. דברים מתבהרים בהמשך ודברים חדשים מופיעים. הסדרה היא מותחן דרמה/מד"ב. לא הייתי מגדיר אותה כמדכאת לגמרי (פחות מדכאת מ"הנותרים אם יצא לך לראות). חוץ מזה יש גם רגעים מרגשים שאי אפשר להישאר אדיש אליהם. &nbsp אני חושב שזו בין הסדרות הטובות שנעשו וצפייה בה דורשת ריכוז. אין שום קשר בסגנון בינה לבין סרטי המסור. פה יש פואנטה. נכון, קשה להבין בהתחלה, וההתחלה מאוד מבלבלת וצריך סבלנות, אבל כמו שכתבתי, היא בהחלט שווה את זה. &nbsp וטוב של נכנסת להודעה, כי אחרת היית מקבל ספויילרים ל-2 העונות
&nbsp מה גזר הדין?
 

Ser89

New member
אם אתה ממליץ כל כך אני חושב שאני שאמשיך

אתה פרטת כל כך יפה בלי ספויילרים, אבל כנראה שאני צריך כליל או קורע בצד, אולי זה הזמן לראות שוב איך פגשתי את אמא שלכם, ממש תודה והרבה בהצלחה.
 

reasonforall

Active member
עזוב את איך פגשתי...

אוברייטד לגמרי. את 'המקום הטוב' ו 'קומיוניטי' כבר ראית?
 

goolgol

New member
צפינו בטהרן ומאוד אהבנו. אני יודע שהביקורות לכאן ולכאן

 

limors2

Active member
ראיתי רק ביקורות מאד מפרגנות, צריכה לנסות אותה

 
למעלה