דיוני סדרות לאמצע השבוע

Lion_Heart

Well-known member
לא- THE ORDER EP 01-4
כן,שוב

אז ...איך להגדיר את הסדרה הזאת, זאת סדרה על חווית האוניברסיטה, נער צעיר מתקבל לאוניברסיטה יוקרתית, על מנת להגיע לאביו , שלא מכיר אותו ושהוא מאמין אחראי למותה של אימו(לפחות ככה סבא שלו אומר לו), מתקבל לאחווה סודית-מסדר הורד הכחול (קוסמים) שאבא שלו מנהיג (להרוס מבפנים וכל זה) ואז לעוד אחווה סודית- אבירי כריסטופר הקדוש (אנשי זאב, בלי לחטוף ביס!) ואז צריך לתמרן בין השניים עלילה טובה , לא חפה מבעיות, אבל סך הכל מהנה , הדיאלוגים נהדרים , דמויות טובות וסך הכל אני דיי מתלהב
 

reasonforall

Active member
שקלתי לראות

אך כשגיליתי שמדובר באנשי-זאב אפילו לא טרחתי לראות. כמה שאני שונא את השילוב של אנשי-זאב בסדרות. לא מיצינו כבר? כבר היו סדרות שהפסקתי מיד לראות ברגע שהם שולבו בעלילה.
 

Lion_Heart

Well-known member


מצד אחד, סבבה, נכון מצד שני , אני מוצא שזאת גרסה דיי מענינת לקטע\מיתוס של אנשי זאב,וגם הדמויות עצמן ממש מענינות , אבל אם זה עד כדאי כך DEAL BREAKER בשבילך, סבבה
 

reasonforall

Active member
האמת

שכל הקונספט של הסדרה דיי מעניין. אולי שווה לתת הזדמנות
 

Lion_Heart

Well-known member
אני עושה בינג' הסופ"ש

אלא אם כן לא יהיה לי זמן עקב...סיבות
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אז אתה בעצם מודה שאתה גזען כלפי אנשי זאב

wolf lives matter בחורצ'יק &nbsp בטח אם זה היה אנשי נמר אז פתאום לא היו לך בעיות... &nbsp לגבי הסדרה - אני נטשתי אותה מנטלית בשלב מסוים תוך כדי הצפיה בטריילר של העונה הראשונה. לא הייתה לי בעיה עם אנשי הזאב, אבל משהו במראה ובתחושה לא הרגיש לי מוצלח.
 

reasonforall

Active member
כולנו גזענים באיזשהו אופן

אנשי נמר דווקא נשמע מעניין
 

Lion_Heart

Well-known member
ואנשי דב ואנשי חזיר בר


ונשות זאב ונשות שועל (מיתולוגיה,לך תבין) ואל תשכח אנשי עכבר זה חלק מהסדרה האהובה עלי-GRIMM
 
Stargirl 1X06


לא נכנס לספויילרים לגביי העלילה, אלא רק לגביי הקרב של סוף הפרק - זה היה מ-צ-ו-י-ן. זה חלק מהכיף של קרבות ללא כוחות על מוגזמים (כמו לייזרים מהעיניים, תעופה, מהירות על וכו'), אלא כמעט אך ורק "רק" כוח מוגבר. הכוריאוגרפיה הייתה מעולה, לכל אורך הדרך. לא רק באחד על אחד, אלא גם ב"רגעים המתים" בקרב, וגם בשיתוף הפעולה בין טיגרס לספורטסמאסטר, שהיה נראה כמעט כמו ריקוד זוגי. מי שבנה את הסצינה הזו, בנה אותה כדי שתצא טוב בלי קשר לעריכה ואפקטים, אלא נטו שהיא תצא טוב, ויש (בצורה מאוד בולטת) המון אמון בכפילים ואולי גם בשחקנים, שידעו לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך, בלי אינספור קאטים אחרי כל רבע תנועת גוף. ובכלל...הסדרה הזו מרשימה ומפתיעה אותי לטובה כל שבוע מחדש. אילו רק Titans הייתה כזו טובה. או לפחות הרבה פחות גרועה ממה שהיא.
 

מילי08

Well-known member
תודה לגבי Titans. היתה מאוד מאוד מאכזבת

ולכן stargirl נכנסת לרשימה שלי
 

Chandler Rulz

New member
הבן זוג ואני עפנו על הטיטאנים. ממש ממש נהנינו!

אז אני מניח שזה אינדיווידואלי..
 

Lion_Heart

Well-known member
נכון מאוד!

אני הרגשתי כאילו ניסו להפוך פרק אחד לעונה שלמה ומאוד אהבתי את KNIGHTWING
 
למעלה