דיוני סדרות לאמצע השבוע

מילי08

Well-known member
יש הרבה סדרות שאני כבר לא זוכרת אפילו שהתקיימו

היו כאלה שעקבתי אחריהן באדיקות, אבל חייבת לומר שגם את הסדרות הקבועות אני כבר לא ממש זוכרת. עברו איזה שנה -שנתיים מאז שצפיתי בהן....
&nbsp אני כן זוכרת סדרות קסומות שנחקקו אצלי, כמו סיפורי עמים הנפלאה כל כך וגם טאו טאו שאני זוכרת את עצמי צמודה למסך כששודרה.
 

Lion_Heart

Well-known member
THE STORYTELLER-סיפורי עמים


הייתי ועדיין מאוהב בסדרה הזאת! את הגרסה של הטרגדיות יווניות ראית? עם מייקל גאמבון טאו טאו היה ממש ממש חמוד
 

מילי08

Well-known member
ראיתי את כל הפרקים

והופתעתי לגלות שהסדרה היתה ממש ממש קצרצרה. לפני כמה שנים חיפשתי אותה באינטרנט וזה תפס אותי לא מוכנה. הייתי בטוחה שהיו מלא פרקים. הלוואי שיחזירו אותה, כמו שהיא! עם הלואו טקיות שלה והשחקנים המכוערים כי פעם שחקנים בריטים היו ממש מכוערים..
 

Lion_Heart

Well-known member
לגמרי!


באמת סדרה קצרה! הסדרה דייהסתמכה על הבובות של ג'ים הנסון...וזה היה מושלם! קראתי על REBOOT שהיה אמור לצאת השנה...אבל עד כמה שאני רואה אין שום דבר ...אעדכן אם יקרה משהו רציני
 

מילי08

Well-known member
reboot לא יהיה אותו דבר

אבל אני מניחה שאני אקח את מה שיש
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
Penny Dreadful: City of Angels פרק 1X06


אני אל מאה אחוז לגבי הפרק הזה: מצד אחד אני לא במיוחד מתעניין בפרק שרובו מתרחש בתחנת משטרה ודי זונח את שאר העלילות. מצד שני זה די עבד. &nbsp בעלילות אחרות: את העובדת של איש המועצה/מגדה לא ראינו. רק ראינו את איש המועצה עצמו על חוץ הים יחד עם החבר החתיך-גולש-אמריקאי וגילינו שהוא באופן מאוד אידיאולוגי נאצי. &nbsp גם לא ראינו את אלסה/מגדה. רק ראינו את הרופא הנאצי מודיע לאשתו שהוא עוזב אותה/למעשה שולח אותה לסניטריום כדי שיוכל להכניס את אלסה במקומה. די נוראי. *מעניין שהוא מבהיר שכל בית משפט יתן לו משמורת על הילדים כי הוא רופא ואשתו שתיינית. אבל עם זה שהרגשות בארה"ב נעשות יותר ויותר אנטי-נאציות בשנים לפני המלחמה נראה לי שהוא לא כל כך צודק. לפחות לא לאחר זמן מה. בכל מקרה לפחות זה התקדמות ברורה בעלילה של זה. יש תקוה שנגלה בקרוב מה בעצם התוכניות של מגדה לגביו. &nbsp את ריו/מגדה אנחנו כן רואים בסצנה עם מתאו ופליי ריקו. מתאו רוצה להסגיר את עצמו כדי להציל את הבחור האחר. פליי ריקו וריו נגד. ואז אמא שלו מגיעה ומנסה לשכנע אותו לחזור הביתה (חבל שגירשת אוות מהבית יום לפני כן). חשבתי שאולי היא תזהה את ריו בתור שדה בגלל שכביכול היא מכשפה או משהו כזה. &nbsp ויש גם איזה שתי סצנות של סיסטר מולי. אמא שלה מנסה לשכנע אותה שהיא צריכה לוותר על מערכת יחסים עם טיאגו. ונראה שהיא קצת משתכנעת. &nbsp אבל העיקר כמובן בתחנת משטרה שם טיאגו משתגע כשהוא מנסה למנוע מהבחור שהם עצרו לספר שאחיו מתאו הוא הרוצח. לואיס בהתחלה קצת עיצבן אותי שהוא לא הבין שטיאגו מסתיר משהו. אבל בסופו של דבר הוא דווקא קלט יפה מאוד בלי שהיו צריכים להגיד לו. ואז הוא גם מציל את המצב עבור טיאגו באופן די מזעזע. ככה שאני לא יודע אם אני מעריץ את לואיס או מאוד מאוכזב ממנו. כי הוא בעצם משכנע את הבחור המקסיקאי לא רק להודות ברצח השוטר, אלא גם ברצח המרובע של תחילת הסדרה. ואומנם הוא מציע לו גזר (זה שבכלא הוא יקבל כבוד) אבל הוא בעיקר דוחף אותו לזה עם המקל (שאם הוא לא יעשה את זה הוא יחשב כמלשין ואז רוב הסיכוי שפשוט יהרגו אותו בכלא). זה מצב די מוזר כששני הגיבורים של הסדרה הופכים סוף סוף למכובדים במשטרה ואנחנו יודעים שהם עשו משהו נוראי.
 
למעלה