06/2020 – מתחממים – סיכום חודש

טוני החתול

Well-known member
מנהל
שירת סרטני הנהר

איזה שם נהדר לספר. אבל האם הספר עצמו מספיק טוב לשם? &nbsp סת' מאיירס מעצבן אותי מהבית. אבל האמת בכלל בחודש האחרון כאילו נמאס לי פתאום ממנחי לייט נייט ואני בקושי צופה בהם. זה מוזר שפתאום אני כאילו לא מספיק מעודכן בכל הדברים המגעילים שטראמפ עושה... &nbsp מזל על הקורונה באמת שעזרה לך להחלים כמו שצריך. יש לך עוד משהו שצריך להחלים בגל השני?
 

kordilia snake

New member
כן!

במשך כמה חודשים כול הזמן חפרו כמה שהוא טוב באיזו קבוצת ספרים שאני חברה בה בפייסבוק. אז החלטתי להנמיך ציפיות למינימום שהתחלתי אותו, והוא אחד הספרים הכי יפים שקראתי בשנה האחרונה.

לסת' מאיירס לקח יחסית דיי הרבה זמן להבין איך לשדר מהבית(והיה את הקטע המוזר הזה שכול פעם הוא שידר מחדר אחר עד שהוא התחיל לשדר מעלית הגג שלו ומאז הוא תקוע שם
). ובאמת אצל כולם הייתה איזו ירידה ברמה מאז שהם התחילו לשדר מהבית אבל עם הזמן הם כול הזמן משתפרים שאין לי מושג מה הם יעשו כשהם יוכלו לחזור לשדר מאולפן עם קהל. עם מי שיש לי בעיה מאז המשבר זה טרוור נואה ודווקא חזרתי לסבול את ג'ימי קימל.

ויש לך מזל שאתה לא מעודכן במה שקורה עם טראמפ, בזמן האחרון כול פעם כשאני רואה קטעים מהלייט נייט או קטעים של אנדרסון קופר אני מרגישה צורך עז להתקלח גם אם הרגע יצאתי מהמקלחת
.
 

Reutk

Active member
תשובות

סדרת החודש: להרוג את איב. סרט החודש: לא ראיתי. שיר החודש: now that we found love- Heavy D & The Boyz. ספר החודש: לא קראתי דמות החודש: וילנאל שחקנ/ית החודש: ג'ודי קומר סדרה שתראו בחודש הקרוב: משבריסטית מה הייתם משנים במזג האוויר של חודש יוני? שיהיה יותר חם. האם הייתם מצביעים בעד צמצום של החופש הגדול? בהחלט. תאומים טלוויזיוניים אהובים (האם כולם יבחרו אותו דבר)? התאומים של לינט מעב"ן. הבדלתם בין תאומים זהים שהכרתם ואם אתם כאלה אז האם יודעים להבדיל ביניכם? אני בקושי מבדילה בין אנשים שהם לא תאומים. האם פעם אכלתם סרטן? לא. כיצד אם בכלל חגגתם את חג השבועות? ארוחה חלבית עם המשפחה. גבינה אהובה (אפשר גם טבעונית כמובן)? אני לא ממש אוהבת גבינות. גבינה צהובה זאת בערך הגבינה היחידה שאני אוכלת מידי פעם. מעדיפים מעדן חלב או חטיף שמשלב חלב (למשל תפוצ'יפס שמנת בצל)? אין לי העדפה זה יותר לפי החשק באותו הרגע. מה הזיכרון הכי מתוק שלכם משבוע הספר? אין לי. איזו חתימה אישית שקיבלתם מסופר על ספר שקניתם ממנו היתה משמעותית בשבילכם? אין לי. מה יגרום לכם לצפות בסדרה בשפה שאתם לא מבינים (חוץ מכתוביות...)? אין לי שום בעיה לצפות בסדרה כזאת, זה בכלל לא קריטריון מבחינתי. סדרה מוזיקלית הכי אהובה? ילדותי נחשב? האם אתם מעדיפים סדרות ריאליטי מחו"ל או ישראליות (למי שלא רואה ריאליטי - סדרות ישראליות או מחו"ל)? לא משנה לי. האם אתם מעדיפים מתמודדי ריאליטי שאתם כבר מכירים או אנונימיים עבורכם (למי שלא אוהב ריאליטי - סדרה עם דמויות שאתם כבר מכירים)? הייתי מעדיפה עם מתמודדדים שאני מכירה. האם אתם ישנים בחושך מוחלט? כן. האם אתם נוהגים להשתתף במצעד הגאווה התל-אביבי? לא. מה הדבר הכי חיובי שקרה לכם בגלל משבר הקורונה? שהיה לי תירוץ להתרחק מאנשים. מה הייתם משפרים בשאלון הנ"ל? כלום. תמונה/סרטון למי שרוצה:
 

didalf

Well-known member
יותר חם?
לא!


עכשיו זאת מידה מעולה של חום. &nbsp "אני בקושי מבדילה בין אנשים שהם לא תאומים"
&nbsp רעות איך את שורדת את החוסר בכדורסל?
 

Reutk

Active member
זה נורא. אף פעם לא הייתה לי הפסקה כזאת ארוכה.

 

limors2

Active member
עם כל אהבתי לקיץ, אני נאלצת לחלוק עלייך

שבוע שלם שבו הטמפרטורה התקרבה ל40 יהיה מוגזם. ברור שזה עדיף על גשם, אבל אפשר להשאיר את מזג האוויר כמו שהוא. &nbsp הלוואי שכולם ימשיכו להתרחק ככה לנצח, זה יהיה מעולה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
יו שכחתי מהתאומים של לינט

באמת אהבתי אותם. הם היו כאלה טיפשים
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
יותר חם?
(את רוצה שאני אחסום אותך?)

וכאילו כדי לעשות רע יותר בחרת בשחקן ודמות אותו אדם... &nbsp אבל אני אסלח על הכל כי לפחות זכרת את התאומים של לינט. ואני הולך להניח שאת מתכוונת לגרסה המבוגרת יותר שלהם. &nbsp אבל מה לכל הרוחות השיר הזה?
 

reasonforall

Active member
עונה

שם/כינוי: ריזון גיל אחד האחים שלכם: 26 מקום שבו גרתם בעבר: מאז ומתמיד בירושלים. גם ההורים וגם שכירות. &nbsp סדרת החודש: המדריך לרוצח סרט החודש: שוב לא ראיתי סרט שיר החודש: ירח, שלמה ארצי ספר החודש: - דמות החודש: - שחקנ/ית החודש: ויולה דיוויס סדרה שתראו בחודש הקרוב: דארק מה הייתם משנים במזג האוויר של חודש יוני? את הטמפרטורה? 5-10 מעלות פחות
האם הייתם מצביעים בעד צמצום של החופש הגדול? כן תאומים טלוויזיוניים אהובים (האם כולם יבחרו אותו דבר)? פיבי ואורסולה בופה הבדלתם בין תאומים זהים שהכרתם ואם אתם כאלה אז האם יודעים להבדיל ביניכם? הכרתי פעם שתי זוגות תאומים: בן ובת, ואז ברור שהיה ניתן להבדיל ביניהם
, ותאומים בנים זהים, אבל עדיין היה אפשר להבדיל ביניהם. האם פעם אכלתם סרטן? לא כיצד אם בכלל חגגתם את חג השבועות? ארוחה משפחתית גבינה אהובה (אפשר גם טבעונית כמובן)? אמנטל. סתם, אין לי מושג מה זה הגבינה הזו, ואין לי גבינה מועדפת. מעדיפים מעדן חלב או חטיף שמשלב חלב (למשל תפוצ'יפס שמנת בצל)? בודדים המעדנים שאני מסוגל לאכול, אבל אם כבר - דניאלה בטעם בננה
(אבל יש מצב שאעדיף תפוצ'יפס שמנת-בצל). מה הזיכרון הכי מתוק שלכם משבוע הספר? אין כזה איזו חתימה אישית שקיבלתם מסופר על ספר שקניתם ממנו היתה משמעותית עבורכם? לא זוכר שקיבלתי חתימה. מה יגרום לכם לצפות בסדרה בשפה שאתם לא מבינים (חוץ מכתוביות...)? המלצות, עניין סדרה מוזיקלית הכי אהובה? הייתי חייב לחפש בגוגל כדי לראות שאין כזו. האם אתם מעדיפים סדרות ריאליטי מחו"ל או ישראליות (למי שלא רואה ריאליטי - סדרות ישראליות או מחו"ל)? מחו"ל. חייבים להרוס הכל פה בארץ. האם אתם מעדיפים מתמודדי ריאליטי שאתם כבר מכירים או אנונימיים עבורכם (למי שלא אוהב ריאליטי - סדרה עם דמויות שאתם כבר מכירים)? אנונימיים. למרות שאני אוהב שמחזירים דמויות שכבר השתתפו בעבר. האם אתם ישנים בחושך מוחלט? כן. אפילו האור של הממיר מפריע לי לפעמים. אבל אם מדובר באור יום ולא באור מלאכותי, אין לי בעיה. האם אתם נוהגים להשתתף במצעד הגאווה התל-אביבי? לא. מה הדבר הכי חיובי שקרה לכם בגלל משבר הקורונה? לא איבדתי את העבודה?
מה הייתם משפרים בשאלון הנ"ל? כלום. היה מעולה!
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
שיר יפה, אבל הוא גרם לי לחשוב על שיר אחר של שלמה ארצי

כי לפעמים פתאום קם אדם &nbsp בהחלט בעד יוני קריר יותר. &nbsp זאת אחת הבעיות הגדולות כשרגילים לישון בחושך מוחלט, כל אור קטן מאוד נעשה מציק. אני ממש שמח שעברתי ללישון עם אור חלקי. (אני מניח שגם חברת החשמל מרוצה) &nbsp לא לאבד את העבודה זה גם הישג טוב. האמת שאיכשהו כל מי שהכרתי נשאר עם העבודה שלו במהלך המשבר, אבל אז השבוע חבר טוב שלי פוטר. ההשלכות הכלכליות ארוכות הטווח יכולות ללוות אותנו לתוך העתיד.
 

reasonforall

Active member
גם זה שיר טוב

רוב האנשים שאני מכיר לא איבדו את העבודה, אבל יש כאלה שהיו אמורים להתחיל עבודה חדשה, וההתחלה נדחתה עד לאחרונה. ברור שכולנו נפגענו בדרך כלשהי.
 

מילי08

Well-known member
לא לאבד את העבודה צריכה להיות התשובה של רובנו כנראה

 

didalf

Well-known member
עונההה בלי לקרוא אחרים


שם/כינוי:
עדי
גיל אחד האחים שלכם:
25 מקום שבו גרתם בעבר:
שתי שכונות מאיפה שאני גרה עכשיו סדרת החודש:
להגן על ג'ייקוב והספיישל של מית'יק קווסט סרט החודש:
אממ כלום?
היו כמה דברים מעפנים רק. שיר החודש:
Sparks Fly וגם Cornelia Street בגרסת אקוסטית שהפכה אותו משיר יפה לשיר מושלם
ספר החודש:
בשורות טובות - אולי זה חילול הקודש קצת אבל יותר אהבתי את הסדרה. דמות החודש:
פופי לי שחקנ/ית החודש:
כריס אוונס
סדרה שתראו בחודש הקרוב:
לאב ויקטור והפוליטקאי מה הייתם משנים במזג האוויר של חודש יוני?
כלום הוא די טוב דווקא חם אבל עדיין לא מידי האם הייתם מצביעים בעד צמצום של החופש הגדול?
כן ילדים פח לכו לבצפר. למרות שבסוף החופש אין פקקים שזה נחמד. תאומים טלוויזיוניים אהובים (האם כולם יבחרו אותו דבר)?
מרי קייט ואשלי?
ממש אהבתי אותן כשהייתי קטנה. יש מצב שחלק מהחיבה שלי לאליזבת אולסן עדיין נובעת מזה (למרות שאני מתה עליה גם בזכות עצמה/וונדה). הבדלתם בין תאומים זהים שהכרתם ואם אתם כאלה אז האם יודעים להבדיל ביניכם?
כן היו לי 2 זוגות של תאומות בשכבה ואני מבדילה ביניהן. האם פעם אכלתם סרטן?
איכ לא כיצד אם בכלל חגגתם את חג השבועות?
ארוחה חלבית עם משפחה גבינה אהובה (אפשר גם טבעונית כמובן)?
גבינת שמנת נפוליאון יותר מידי אחוזי שומן. וצהובה מעדיפה עמק פשוטה. מעדיפים מעדן חלב או חטיף שמשלב חלב (למשל תפוצ'יפס שמנת בצל)?
מעדן חלב. בא לי דני עכשיו. מה הזיכרון הכי מתוק שלכם משבוע הספר?
אין
לא חושבת שזה הזיז לי אי פעם. איזו חתימה אישית שקיבלתם מסופר על ספר שקניתם ממנו היתה משמעותית עבורכם?
לא קרה מעולם. מה יגרום לכם לצפות בסדרה בשפה שאתם לא מבינים (חוץ מכתוביות...)?
וואו לא חושבת שיש משהו כזה
אפילו לא שחקנים כי השחקנים שאני אוהבת מדברים שפות שאני מבינה. סדרה מוזיקלית הכי אהובה?
נראה לי הפלייליסט של זואי. או המורדים/כמעט מלאכים
(לא בא לי לבחור בגלי). האם אתם מעדיפים סדרות ריאליטי מחו"ל או ישראליות (למי שלא רואה ריאליטי - סדרות ישראליות או מחו"ל)?
חו"ל. לא רואה ריאליטי אבל אם כבר אז עדיף גם של חו"ל. האם אתם מעדיפים מתמודדי ריאליטי שאתם כבר מכירים או אנונימיים עבורכם (למי שלא אוהב ריאליטי - סדרה עם דמויות שאתם כבר מכירים)?
שוב לא רואה ריאליטי אבל הקטע של VIP תמיד נשמע לי קצת מעצבן. ובסדרות רגילות זה בעיה, כי דמויות שאתם מכירים=ספינאוף ובעקרון אני נגד אבל מצד שני יותר סביר שאני אצפה אם זה קשור למשהו שאני אוהבת
האם אתם ישנים בחושך מוחלט?
כן האם אתם נוהגים להשתתף במצעד הגאווה התל-אביבי?
הייתי פעם אחת והיה די כיף, אבל קצת קשה להגיע לת"א בימים כאלה אז לרוב אני מתעצלת. גם הרגשתי שבפעם הבאה אני רוצה ללכת עם חברים מהקהילה להרגיש יותר שייכת אבל אין לי כאלה
מה הדבר הכי חיובי שקרה לכם בגלל משבר הקורונה?
שלא היה פקקים!!!
תחזרו הביתהההההההההה שוב לוקח לי שעה כיוון במקום 20 דקות
מה הייתם משפרים בשאלון הנ"ל?
מעלה אותו לא בשעה שאני בעבודה
סתם הוא נהדר!
תמונה/סרטון למי שרוצה:
כריס והריסים
שירים
הסיום של פרק הספיישל של מית'יק קווסט כי הוא כ"כ נהדר. לא חושבת שהוא כזה ספוילר אבל ליתר בטחון אני אשים רק כקישור.
כריס מראה לנו את הכלב העצל והחמוד שלו אצל גרהם נורטון
 

LeAnnDylan

Well-known member
השאלה היא אם ראית את הסדרה לפני שקראת את הספר

היום אני לא טורחת לקרוא ספרים בכלל כי ההפרעות קשב וריכוז שלי התעצמו ואין לי כוח לקרוא, אבל פעם כשקראתי, אם הייתי קוראת קודם ספר תמיד הייתי מעדיפה אותו על פני הסדרה/סרט. אבל אם זה היה הפוך, הייתי מעדיפה את הסדרה. נראה לי שהפעם היחידה שזה היה יוצא דופן זה עם הספר FIRESTARTER של סטיבן קינג שקראתי קודם וממש אהבתי, אבל בסרט היה את דרו ברימור בת 8 ושום דבר בעולם לא יכול להתעלות על הפרצוף המושלם שלה
&nbsp אני מרגישה טיפשה לשאול אבל מי זאת אליזבת' אולסון? &nbsp כריס אוונס באמת הורס
 
למעלה