מהההההה

דיברגנט חדש

Well-known member
לדעתי, הסיבה שהשדרוג נדחה היא לא בגלל הקורונה אלא בגלל

שמנהלי הפורמים מחו בתוקף, ההנהלה הבינה בצדקתם, שאם יהיה מעבר בלי פורמט העץ האהוב - הוא יכשל.
 

Lhuna1

New member
הלוואי! אבל לפי הדיווח של ניק אין פורמט עץ עדיין גם בחדש


 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מה שלא ברור לי זה למה זה כל כך מסובך להם לעשות את זה

הטענה שלהם היא שזת מערכת נורא ישנה ולכן אי אפשר לתמוך בה יותר. אבל למה אי אפשר לבנות מערכת חדשה כזאת. איך זה הגיוני שיכלו ליצור את זה לפני 20 שנה והיום הם לא מסוגלים.
 

Lhuna1

New member
ברור שיכולים, פשוט לא רוצים


אני רואה פה שתי אפשרויות בגדול: 1. המתכנת/ת אמר/ה להם שלממש ולתחזק עץ זה סיבוכיות גדולה יותר, דורש יותר השקעה (מה שנכון עקרונית) והם החליטו להשקיע פחות. 2. התקבלה החלטה מוצרית שזה יהיה "כמו פייסבוק/כמו אחרים" (לצערנו ככה מתקבלות לא פעם החלטות מוצריות בתוכנה, מסתכלים על מה עושים "הגדולים יותר" ועושים אותו דבר מתוך הנחה שזאת החוויה שהמשתמשים רגילים אליה. למרות שזה ממש לא בהכרח נכון במקרה הזה, ואם הבנתי נכון זה עוד פחות טוב מפייסבוק כי תהיה רק רמת תגובות אחת (?) ובפייסבוק יש 2 רמות). אבל הלוואי שהפידבק ממנהלי הפורומים עוד ישנה את דעתם בעניין הזה
 

מילי08

Well-known member
נשמע די מדויק

כבר לא מנסים להיות שונים, אלא ללכת על בטוח
&nbsp עוד בעיה (לא מהותית בכלל, אבל סתם חשבתי עליה אתמול) היא שבטח לא תהיה אפשרות לצבוע מגיבים באדום. ואז איך ניק יגרום לנו להרגיש חשובים?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
זה באמת נוראי

כלומר אני מניח שאני אוכל לומר לכם שאתם חשובים... אבל זה יהיה פחות משכנע
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לדעתי, מאחר שהבינו שבלי עץ, לא יהיו גולשים -

לחצו על ספקית התוכנה החדשה - ואז התגלה שבכלל יש להם את התכונה הזאת והיא אפילו עובדת טוב, אלא שצריך להסב מחדש את כל התכנים שהעלו כבר, במנגנון שטוח וזאת הסיבה לדחיה ולא הקורונה.
 

Don Nirtin

New member
האמת היא שתפוז, בתור המתכונת שהיא קיימת היום, די מתה.


ואני כבר מנוסה במערכת פורומים דומה לFXP וכדומה (כי הייתי מנהל ועוד כמה דברים.) אז לגמרי מנוסה בזה. זה לא נוח מכל מיני מובנים אבל זה עדיף ככה. &nbsp אני בעד לבדוק. מקסימום - פרש או פייסבוק. לאיפה שתחליטו אני אגיע גם.
 
אני מבין שיש תקלה בהתראות על תגובות

ז"א שאני אף פעם לא יודע אם הגיבו להודעה שלי, כי לפעמים יש התראה ולפעמים אין. אבל אני היחיד שכשהוא נכנס לפורום דרך הטלפון, אין אפילו את הסימון של גלגל השיניים הזה? ז"א אין לי בכלל דרך לראות התראות על תגובות להודעות שלי, גם אם יש כאלו?
 

didalf

Well-known member
במצב טלפון אין


אבל אם עוברים למצב דסקטופ בטלפון שזה מה שאני תמיד עושה כי המצב טלפון נוראי אז רואים רגיל.
 

מילי08

Well-known member
אצלי אין אפשרות לעבור למצב דסקטופ. פעם מזמן

הצלחתי, אבל מאז שחזרתי לתפוז אני לא מצליחה לשנות תצוגה
 

didalf

Well-known member
פעם היה אפשר להגדיר את זה דרך תפוז


ואז זה נשאר. ואז יום אחד זה נעלם אבל עדיין אפשר דרך הדפדפן עצמו לבקש מצב דקסטופ, רק שצריך כל פעם מחדש לעשות את זה. (וזה עדיין יותר נוח ממצב מובייל)
 

מילי08

Well-known member
אני לא חושבת שיש לי אפשרות כזאת

בדקתי כמה דרכים
 

didalf

Well-known member
את משתמשת בכרום בטלפון?


צריך ללחוץ על ה3 נקודות בצד ואז -> REQUEST DESKTOP SITE
 

מילי08

Well-known member
המממ, מענין. לא חשבתי על זה. תודה!

כשהם רק יצאו עם הגרסה לנייד, היתה אפשרות לבחור אם רוצים את גרסת הנייד או דסקטופ, וכל הזמן חיפשתי את האפשרות הזאת. היא מתאפשרת רק במסך הראשי אבל אם נכנסים דרכו לפורום, אז התצוגה חזרה לתצוגת נייד. בכל מקרה- עכשיו זה עובד! ייאי. מעניין אם יהיה קל יותר להקליד עכשיו, כי בגרסת הנייד זה בלתי אפשרי. רק בפורום של תפוז המקלדת עובדת ממש ממש לאט.
 

limors2

Active member
אגב, פתרון ש*אולי* איכשהו יעבוד לצפייה בתוכן מגובה

https://archive.org/web/ &nbsp באתר הזה אפשר להכניס קישור לדברים שנעלמו מהאינטרנט ולפעמים עדיין לצפות בהם בצורה שהם היו פעם. זה אומר שתאורטית אם יש לכם קישור לשרשור ישן, אם תכניסו לשם את הכתובת שלו תוכלו עדיין לראות אותו בצורה מסויימת. לפחות את העמוד ששמור בקישור הזה. יש שם גם אופציה של שמירת עמודים מסויימים, ואני הולכת לגבות לשם עכשיו כמה שרשורים ששמורים לי במועדפים. לא יודעת אם זה יעבוד, אבל לא יזיק
 
למעלה