דיוני סדרות לסוף השבוע

טוני החתול

Well-known member
מנהל
יש משהו שממש לא ברור לי


האם העוברים הקופאים היו NN או Nn. כי אם כל העוברים הקפואים היו NN אז לא צריכה להיות בעיה כי כל הצאצאים שלהם יהיו NN. &nbsp אבל בכלל לא ברור איך יצרו עוברים עם הגן לנייטבלאד
 

LeAnnDylan

Well-known member
זה מה שאמרו


היו כמה פעמים שגם גבריאל וגם ג׳וזי הזכירו את זה שכל העוברים היו מהונדסים גנטית להיות עם נייטבלאד (כדי שיעמדו בקרינה ויוכלו לשרוד על הכוכב). אתה הד״ר לגנטיקה אז אתה אמור להסביר לנו מה השתבש ואיפה
 
עוד שאלות


עדיין לא ברור לי למה לא כולם נייטבלאד אבל עם שיטות כאלה לפחות הרוב אמורים להיות נייטבלאד, אבל הם מחכים שנים עד שיהיו מארחים חדשים ורק מעט מתאימים, למה? ולמה מפריעים להם nulls שכבר נולדו? ממילא אסור להם להתרבות.
 

LeAnnDylan

Well-known member
לא לכולם


לא לכולם מפריע שהם בחיים. ראסל אמר לג׳וזי שהוא לא מוכן להרוג את האנשים שלו. וקיילי מן הסתם גם הייתה נגד. זו הייתה תוכנית הרבייה של ג׳וזי. &nbsp ואני מניחה שאין הסבר מדויק אבל איך שאני הבנתי את זה- ניק קרא לזה גן נייטבלאד, אבל אני רוצה להאמין שהוא שונה אם זה אצל אנשים שהונדסו גנטית ככה לבין כאלה שנולדו ככה. הרי מן הסתם הנייטבלאד הראשון היה מהונדס גנטית, אל במהלך הזמן היו כאלה שנולדו ככה באופן טבעי. אבל אולי שני אנשים שהונדסו גנטית (ניקח לדוגמה את מרפי ואמורי) האם כרגע זה אומר שאם יהיה להם ילד הוא 100% יהיה נייטבלאד? לדעתי מכיוון שהם לא נולדו ככה אולי יש איזה סיכוי קטן שהילד יהיה Nn אבל בטח ניק יבין את זה טוב יותר.
 

LeAnnDylan

Well-known member
וככה פתאום הפכת להיות הבן אדם המועדף עליי בפורום

 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כמו שאמרתי זה בכלל לא ברור לי


בכלל זה מוזר שכשעושים את השינוי של מישהו ככה שיהיה לו נייטבלאד זה משנה אותו גנטית שיהיה לו נייטבלאד. זה נראה לי לא הגיוני, ממה שראו זה לא נראה כמו טיפול גנטי. אבל זה שגם בכדור הארץ נולדו כל הזמן כמות קטנה של נייטבלאדים מראה שזה כן גנטי. (שם נראה לי שהוסבר שבקה הביאה איתה לכדור הארץ כמות מסויימת של חומר שתוכל להזריק לאנשים כדי ליצור עוד נייטבלאד כדי שזה ישאר בגנטיקה של צאצאים. &nbsp אבל מה שעוש יורת מוזר זה באמת אם כל העוברים הם נייטבלאד אז כל הצאצאים שלהם באמת גם אמורים להיות נייטבלאד. &nbsp יש גם מורכבויות גנטיות אחרות, אבל איך שתיארו את הנייטבלאד בסדרה זה אמור להיות שלכל הצאצאים יהיה נייטבלאד.
 

LeAnnDylan

Well-known member
במקרה כזה הייתי חוזרת לתהיה הקודמת שלך


"אבל בכלל לא ברור איך יצרו עוברים עם הגן לנייטבלאד" &nbsp אולי באמת זה לא כזה פשוט והם בעצם לא יודעים בוודאות שכל העוברים יהיו נייטבלאדים עד שהם לא נולדים בעצם?
אולי היה מצב שחלק מהם לא התפתחו עם נייטבלאד?
כמו שאמרתי אני לא מבינה בזה אבל אם אתה אומר שזה לא משהו שעל פניו אמור להיות פשוט/הגיוני אז אולי באמת ההיגיון אומר שחלק מהם נדפקו בייצור או משהו?
 

goolgol

New member
להרוג את איב . סיום עונה 3 והאמת


נראה לי שהסדרה איבדה כיוון. אבל כמו מכור אמיתי - אחכה לעונה 4
 

limors2

Active member
זה מה שחשבתי


בתחילת העונה, אבל ככל שהיא התקדמה קלטתי שזה לא באמת ככה. צריך להסתכל עליה מנקודה כוללת, על איך שהיא ניצלה את הפרקים שלה כדי לפתח (בטירוף) את הדמויות ואת הסיפור, ולהעריך אותה בצורה כזו. במיוחד אחרי 2 הפרקים האחרונים שהיו נפלאים, והטובים ביותר בסדרה לדעתי. נכון שהיו פרקים יותר איטיים, אבל כשכולם משתלבים ביחד מקבלים סיפור מעולה. &nbsp אבל אני מקווה שהביקורות והמבקרים ישכילו להבין את זה, ושזה לא יפגע בסיכויים שלה לעונה 5. אלא אם היוצרות מתכננות לסיים את הסדרה בעונה הרביעית, ואז הכל בסדר.
 

Lhuna1

New member
אז ראיתי 3 פרקים של אמריקה נגד או ג'יי סימפסון

לא רע סה"כ, אבל לא בטוחה שהולכת להמשיך. &nbsp
 

1Shir

New member
הישרדות ישראל עכשיו רואה


בני ברוכים: אני מאוהב בעידן &nbsp גם אני
עידן חביב
 

הלדיל

New member
הסמויה עונה חמישית


ובכן, סיימתי את הסמויה ברגשות מעורבים. אני מודה שיש בי מעט מן העצב שסיימתי אותה אף על פי שאני חושב שיש סדרות טובות יותר בתחום. אחד החלקים המבדרים ביותר היה שהאפ.בי.איי. אבחן את האישיות של מק'נולטי כאישיות פוטנציאלית לרוצח סדרתי. כל עלילת הרוצח הסדרתי עזרה לו להיכנס מעט לראשם של הממונים עליו קרי הצורך לזכור שלמשטרה יש משאבים מוגבלים וצורך לעמוד בציפיות הממונים וששני הדברים, לטוב ולרע, כרוכים זה בזה. אהבתי את כל קו העלילה של מארלו (אינדיבידואליסט מול המערכת. מה יש לא לאהוב?) אני מצאתי את האזכור של סטרינגר בשיחה בין פריימון לסנטור המושחת מעט אנטי-קלימטי. אחרי כל הפרשות הללו בארץ, יחסית ברור שהאשמה נופלת על סטרינגר, ובמציאות, הסנטור הזה הוא אדם מת מהלך אם הוא מאמין שיצליח לעקוץ פושעים באותה המידה שהוא עוקץ אזרחים. ועצם קיומה של הדמות הזו אומרת שיש עוד תקווה בבולטימור - הסנטור לא מפחד מהפושעים בכלל. כללית, נראה שהסמויה בחרה למתוח ביקורת על כל הגופים שאחראים על פיקוח ובקרה חברתיים החל מהמשטרה ועד העיתונות. קראתי את האמירות של דייויד סימונס על כך שהוא עוסק בהתפוררותה של החברה האמריקנית אף על פי שהוא בחר לעסוק באיגודי הפועלים בעונה השניה, שלצד חשיבותם, הם לא חלק מובנה מהאתוס האמריקני כפי שאני מבין אותו. האנלוגיה בין המשטרה לעיתונות בלטה כשמתוארת חרב הקיצוצים המוטלת על שני הארגונים באותה העונה. אני גם די משוכנע שהוא השתמש באותו מרחב עבודה גם ל-"בולטימור סאן" וגם למשטרה. הקטע שלא אהבתי הוא הזקנים. הבנתי שפרימון הוא אדם חכם. אין צורך להוסיף פס לבן לזקן שלו. זה נכון גם למר פרז ולקולווין שהתהדרו בזקנים מאותה הסיבה. אני גם מצאתי את הנטיות האמהיות של קימה מעט מחוץ לדמותה. היא פשוט לא הצטיירה לי כאדם שאוהב ילדים. אני גם מצאתי אותה פשוטה ולא מעניינת לעומת דמויות אחרות בסדרה. אני עדיין חושד שבי.די. במקור הייתה אמורה להחליפה - לשתיהן יש בסך הכל אישיות מאד דומה וזו הסיבה שמק'נולטי נמשך לשתיהן. (תיאורית המחמד שלי לסיבה שקימה לסבית היא כדי למנוע התפתחות מערכת יחסים רומנטית בינה לבין מקנולטי. אני מודע שייתכן שהמטרה היא להגדיל ייצוג של לסביות לטיניות אבל זה נראה משונה שיצא המקרה שהאישה היחידה בצוות שאחד מחבריו רודף שמלות היא לסבית.) לגבי ארבעת הנערים, חבל שאף אחד מהם לא סיים כשוטר. אחרי הכל, אחד המוטיבים, שהופיע גם בעונה, שמאותו בית ספר יכולים לבוא גם פושעים וגם שוטרים. ניימונד נראה לי כמי שעתיד להיות פוליטיקאי לפי הנאום שהוא נתן. ועתה למחשבות כלליות: אני די משוכנע אחרי הצפייה בסדרה שכדאי לדייויד סימונס לנסות את כוחו ביצירת סדרת דיסוטופיה. זה ייתן לו לבטא ביותר חופשיות את ההשקפה האנטי-ממסדית שלו. מעניין גם שלא היה לאורך הסדרה שוטר מושחת. היה לנו סוכן אפ.בי.איי מושחת והיה לנו שוטר בית משפט מושחת אבל לא מישהו מושחת בתוך המשטרה.
 
למעלה