מהההההה

didalf

Well-known member
מהההההה


הודעה מפורום משוב: "גולשים יקרים, מערכת תפוז אנשים ששירתה אתכם בשני העשורים האחרונים מיושנת מאוד ולצערנו אין באפשרותנו להמשיך לתחזק אותה. מתוך רצון לנסות ולשמר חלקים מהאתר, אנו מנסים לפתח אתר חדש ומתכננים להעלות אותו בקרוב במקום האתר הנוכחי. אנו מתנצלים מראש על תקלות ככל שתהיינה כל עוד האתר הישן באוויר וממליצים לגבות תכנים אישיים. בברכה, הנהלת האתר" [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/168/184942704/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%91[/URL] ניק אתה יודע על זה משהו?!
 

didalf

Well-known member
מצד אחד זה נכון


מצד שני אם שרד עד עכשיו אז תמיד קיוותי שהוא ישרוד לנצח.
 
תראי, אפילו עכשיו - אין לי התראות על תגובות להודעות שלי

זו פלטפורמה ישנה, מלאת תקלות, וש...לא מתאימה למה שקורה מסביב. זה שיש פה קהל מסור, שפה כבר שנים, זה אחלה ומעולה, באמת, אבל לא בטוח שזה משתלם כשמסתכלים על המאקרו. באמת שאני לא רואה יתרון של הפורום הזה על פני קבוצת פייסבוק יעודית, חוץ מעניין האנונימיות, שכנראה חשובה פה.
 

didalf

Well-known member
יש על חלק מההודעות זה ממש מעצבן


אבל עדיין יותר כיף בתפוז. &nbsp קודם כל האנונימיות. &nbsp דבר שני הפורמט של תפוז מיושן ככל שיהיה הרבהההההההההההה יותר נוח לצרכים שלנו. אני קוראת בקבוצות פייסבוק של טלוויזיה והפורמט סופר לא נוח. למשל: הרבה יותר מבולגן, אין ממש שרשור, הכל קטן ומצומצם לאמצע, אי אפשר לחפור פה כמו שאנחנו חופרים פה. גם מיושר לשמאל נראה לי כך שהטקסט לא קריא לפעמים. קשה לעקוב אחרי הודעות חדשות בשרשור כי הפייסבוק מראה תמיד רק את השתיים האחרונות ואם מתפתח דיון מתחת לאחת התגובות הקודמות צריך לחפש אותו. צריך לסמן ספוילרים בנקודות ועוד.
 
עניין של העדפה, אני מניח

אני מעדיף לחלוטין את השיטה של קבוצות הפייסבוק, לפחות באלו שאני חבר בהן. אבל יכול להיות שפשוט נצטרך להתרגל למשהו אחר, ולא בטוח שפחות טוב.
 

didalf

Well-known member
אז למה בכלל חזרת לתפוז?


מתנצלת אם הטון של השאלה נשמע רע בצורה כלשהי כי זה מרגיש לי ככה אבל זה נטו סקרנות.
 
שאלה לגיטימית לחלוטין, אין מה להתנצל

כי נמאס לי מחלק מהאנשים בקבוצות האלו, לא מהקונספט שלהן.
 

Lhuna1

New member
בדיוק!

ואי אפשר לראות איזה תגובות כבר קראת ואיזה לא. באת יום אחרי - לך תעבור מחדש על כל 100 התגובות בשרשור כדי למצוא את אלו שלא ראית אתמול. ואי אפשר לתת כותרות לתגובות,. אי אפשר להגיב לתגובה, אין עץ הודעות נורמלי, פשוט פורמט זבל, אין מה להשוות. &nbsp
 

מילי08

Well-known member
מסכימה

האופי הפורומי הרבה יותר נוח, והפלטפורמה שתפוז מציע (גם אם כשלעצמה מיושנת), נוחה יותר מפורומים אחרים. וכן- גם לי נעימה האלמונימיות. פחות נוח לי באופן אישי לחיות את חיי הפומביים בפייסבוק
 

Lhuna1

New member
יש כל כך הרבה יתרונות ע"פ פייסבוק...

פייסבוק זה פלטפורמה פח לדיונים, לא נוחה בכלל ולא מיודעת להם. היא מעולה להעלות תמונה או סטטוס ולקבל לייקים מהמשפחה. כל העולם נמצא בה היום (וגם אני) כי היא תפסה, אבל היא לא תפסה כי היא נוחה לדיונים והיא לא מתאימה להם. (ואני מנהלת מלא דיונים בפייסבוק כי זה מה יש, אבל זה חרא של פורמט). &nbsp המערכת של תפוז חד-משמעית יותר נוחה. אפילו עם כל הבאגים שלה ועם כל ההאקרים שאוהבים לשחק בה כנראה. אפילו החיפוש פה יותר מוצלח מזה של קבוצות בפייסבוק. אני מאוד מקווה שחברי הפורום פה יבחרו לעבור לפורמט דומה, ולא לפייסבוק. &nbsp &nbsp
 

didalf

Well-known member


אולי האתר החדש שהם מנסים להקים יהיה די דומה?
 
אולי, והלוואי

גם אם הדעה שלי שונה משלכן, בעניין הפורמט העדיף, עדיין זה לא שאני סובל פה או משהו כזה. יש למצב הנוכחי את היתרונות שלו, אין ספק.
 

מילי08

Well-known member
אבל אני לא מבינה

מההודעה של תפוז לא כתוב שהמערכת תיעלם, אלא שעובדים על מערכת חלופית. למה שנעבור פלטפורמה?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני משתייך לאיזה שתי קבוצות פייסבוק

והפורמט הזה בלתי נסבל לדעתי. &nbsp והקטע הוא שפייסבוק באופן כללי הופך ליותר ויותר מקום של העבר. לפני עשר שנים צעירים היו כל הזמן בפייסבוק וילדים רק חיכו שירשו להם להיות בפייסבוק. כיום לצעירים כמעט אין פייסבוק. זה נעשה משהו שהורים נמצאים בו (לא לזלזל יותר מידי לחברים בפורום שהם הורים). &nbsp מרגיש לי כאילו אנחנו מחכים לפורמט חדש שיפתח ויענה לצרכים שלנו.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
חחחחח לרוע המזל זה פורמט ישן. אני מסכים שהוא הכי טוב

אבל הוא בהחלט לא חדש. &nbsp מה שאני ממש מקווה זה שמישהו ימציא משהו חדש שיש לו את כל היתרונות שאנחנו אוהבים בתפוז
 
למעלה