דיוני סדרות לתחילת השבוע

מילי08

Well-known member
בחג הספקתי רק המאה 1-2 ופרק ראשון של סופר סטור

המאה - אין לי הרבה מה לכתוב. אני לא שותפה להתלהבות שלכם (דילן). הוספתי הערות ביניים להודעות שכתבתם על פרק 2. חשבתי לחפש את מה שכתבתם על פרק 1, אבל בינתיים לא בוער לי. &nbsp בחצי שעה שנותרה לי אתמול כי כבר הייתי עייפה והתעצלתי לקום מהספה, התחלתי את סופר סטור. התאים לי משהו קליל וקצר יותר. חמוד. בינתיים אין התרשמות עמוקה יותר
 

LeAnnDylan

Well-known member
זה בסדר, אני שמחה שהגעת אלינו

הדיון על הפרק הראשון נמצא בעמוד הזה, צריך רק לגלול למטה אבל הנה, אני אהיה נחמדה ואביא לך קישור
מן הסתם. דווקא היו לנו הרבה תובנות לגבי הפרק הראשון והכיוון של העונה, שווה להשלים אפילו שזה קצת חופר.
 

מילי08

Well-known member
אה, אני זוכרת את ההודעה הזו

שהתחילה בדיון שלם על הבחירות הקולינריות שלך.. פתחתי אז את ההודעות רק כדי לסמן שנקראו אבל לא קראתי. בכל מקרה, כרגע אני לא מספיק מרוכזת כדי לקרוא את השרשור, אבל זה יקרה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
סופרסטור - זאת מילה אחת

ואני שמח שהתחלת. אני אוהב אותה. היא די בסגנון של המשרד ומחלקת גנים ונוף, רק שעדיף לא להשוות כי היא לא כל כך טובה, אבל עדיין היא צפיה מהנה. &nbsp למה לגבי התלהבות כתבת את דילן בסוגריים? אני לא מספיק התלהבתי? גם אני מתלהב. חוץ מזה יש לנו שם ריבים גדולים ואנחנו צריכים שתקחי צד (עדיף את שלי).
 

מילי08

Well-known member
זה מה שמטריד אותך? הרווח ששמתי במילה?

בא לי לקרוא להם סופר סטור &nbsp טוב לך? &nbsp הנה עוד כמה רווחים מיותרים &nbsp טוב, זהו הוצאתי את העצבים שלי על הבוקר. לא יודעת למה שמתי רווח. לא חושבת שנתתי לזה איזושהי מחשבה, וככה יצא. &nbsp לגבי המאה - גם אתה מתלהב אבל לא מטריד אותי בגיפים מעצבנים של דמויות עוד יותר מעצבנות (ג'וזי
). ולקחתי את הצד שלך. יש גבול לכמה אני יכולה לא להיות נחמדה לדיקטטור שלנו
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
צודקת, שימי כמה רווחים שבא לך

אפילו סו פר סטו ר העיקר שצידדת בצד של הצודקים בדיון המאה (ה מ אה)
 

LeAnnDylan

Well-known member
זה הגיע לך

וחוץ מזה שתינו יודעות שאת מתה עליה
 

LeAnnDylan

Well-known member
התחלתי לראות את Normal People

סדרה חמודה אבל אין בה שום וואו. מסופר על זוג שבתיכון הוא היה פופלארי והיא לא. ואז בקולג' הפוך. זה חמוד וקליל אם מחפשים משהו שלא מצריך לחשוב יותר מידי.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ראיתי שני פרקים ראשונים של The Great וממש אהבתי

זאת מיני-סדרה שהיא דרמה תקופתית, אבל עם אספקטים קומיים סאטיריים וגם תחושה מודרנית. &nbsp היא מהיוצר של הסרט The Favourite ובהחלט מרגישה ככה - גם מבחינה של הדרמה עם אספקטים קומיים וגם בהגכחה של חצר מלכותית. &nbsp העלילה היא על אשת אצולה אירופאית צעירה שמחותנת לקיסר הרוסי ובכך הופכת לקיסרית. (ובהמשך היא תהפוך לקיסרית הידועה Catherine the Great). מגלמים אותם באופן מעולה אל פאנינג וניקולאס הולט. &nbsp הסדרה באופן ברור עושה דרמטיזציה לאירועים אמיתיים ולא מכוונת להיות מדויקת היסטורית.
 

מילי08

Well-known member
מזל שאני במשרד לבד עכשיו

שלא רואים איך אני מצחקקת לי כאן בטפשות
 
למעלה