snirf

Active member
יש למישהו פה מנוי באמזון-פריים


איך התכנים שם? הבנתי שמרביתם ללא תרגום, זה נכון? עיינתי ואני רואה שיש להם הסכמים עם מלא חברות גדולות כמו SHOWTIME, CBS, STARZ, CINEMAX וכו'...מה, לכל הסדרות של החברות הללו הם ללא תרגום? יש דרך לפנות לשירות לקוחות של אמזון לברר לגבי העלאת סדרות/לבקש תרגום של תכנים? לא מצאתי... (לנטפליקס נגיד יש)
 

Lhuna1

New member
לי יש מנוי, אז ככה

בשנה האחרונה הם דווקא התחילו כן להעלות כתוביות בעברית לחלק יפה מהתכנים (קשה לי להגיד לך איזה אחוז, אבל לרוב הדברים שאני רואה במסך הראשי ומנסה - יש. אבל לא לכולם). אבל קטע מוזר ומעצבן זה שהכתוביות לעברית לא עובדות בכל הפלטפורמות. במחשב - עובד. באפליקציה של האנדרואיד טיוי - לא עובד. באפלקיציה של הטלפון (אנדרואיד) - לא עובד. בקאסטינג מהאפליקציה של הטלפון לאנדרואיד טיוי - כן עובד. &nbsp יש להם תכנים איכותיים, אבל המבחר לא גדול כמו של נטפליקס. אם אתה רוצה לדעת על משהו ספציפי אם זמין בישראל ואם יש תרגום, אני יכולה לבדוק לך.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
גם לי יש מינוי

כמו שלונה אומרת בשנה האחרונה הם התחילו לשים לרוב התכנים כתוביות בעברית, אחרי שמלא זמן באמת היה רק לתכנים בודדים (ומשום מה לאימת המתים המהלכים היה דיבוב לעברית כבר אז) יש להם באמת הרבה סדרות וגם לא מעט סדרות מקוריות כבר. עדיין פחות מנטפליקס בשתי הגזרות.
 

snirf

Active member
לשניכם על המענה...יש שם סדרה

שלא נרכשה ע"י אף גורם בארץ וגם אין לה תרגום ברשת, כך שממש הייתי רוצה לצפות בה- KINGDOM האם יש לה תרגום? אודה אם תוכלו לבדוק אם קיים תרגום גם ל- el juego de las llaves (סדרת מקור ספרדית שלהם), סופרסטור (האם יש 5 עונות וכולן מתורגמות?) &nbsp תודה מראש! כמו כן, יש עם מי ליצור קשר מטעם אמזון לבקשת תרגום? איזושהי שלוחה בארץ או משהו? כדי לדעת אם יש איך לזרז תרגום של תכנים... ודווקא אני התרשמתי שלאמזון יש יותר קשרים עם חברות גדולות מאשר נטפליקס, כמו שציינתי בהודעה הראשונה (לא מדבר כמובן על היצע של סדרות מקור)
 

Lhuna1

New member
אז ככה, תשובות:

אני לא מוצאת שם בחיפוש סדרה בשם kingdom. בטוח שזה השם? אם כן היא כנראה לא זמינה בישראל. &nbsp El Juego de las Llaves - יש כתוביות רק לאנגלית, ספרדית ופורטוגזית. &nbsp לסופרסטור מופיעות שם כרגע 4 עונות. יש להן כתוביות בעברית. &nbsp
 

Lhuna1

New member
לנטפליקס יש סדרה בשם kingdom קוריאנית. אולי אליה התכוונת?

 

LeRanch

New member
הייתה סדרה אמריקאית בשם "Kingdom"


שודרה במשך 3 עונות ב-Audience Network של חברת הלווין DirecTV. סדרת דרמה על מכון אגרוף בווניס, קליפורניה וכיכבו בה ג'ונתן טאקר, ניק ג'ונאס, קילי סנצ'ז, פרנק גרילו ומאט לוריה. וכמו ששניר כתב - היא אכן לא שודרה בארץ, וחבל כי היא הייתה מעולה.
 

snirf

Active member
נמצאת באמזון אבל כנראה לא לישראל/בלי תרגום

 

מילי08

Well-known member
התחלתי לראות אותה שנה שעברה. ראיתי את העונה הראשונה

וחצי עונה 2 וקצת מיציתי. שווה להמשיך?
 

מילי08

Well-known member
מהקלטות של הדודים... אני לא זוכרת אם היה תרגום עברי

או שבחרתי בכתוביות באנגלית. &nbsp קלטות של הדודים- מאחר שאי אפשר לכתוב במפורש, מתחיל ב-ק, נגמר ב-י ובאמצע וד...
 

snirf

Active member
באסה


איך לסדרת מקור שלהם אין תרגום? ולגבי KINGDOM- אורן הספיק להקדים אותי בתשובה בקיצור...אני אפנה אליהם בלינק ששמת בתקווה שזה יעזור ויוסיפו תרגומים בהקדם
רבה!!
 

Lhuna1

New member
גם לאיש במצודה הרמה אין תרגום לעברית.

זה ממש לא לכל סדרות המקור או בכלל, לפחות בינתיים. (אבל שיפור גדול ממה שהיה בהתחלה, אז יש תקווה). &nbsp
 

Lhuna1

New member
לגבי שלוחה או מישהו מהם בארץ ליצור איתו קשר, אני מאוד בספק

אני מאוד אופתע אם יש להם כזה. למעשה אני רואה בדפדפן אצלי שאני מופיעה אצלם כאיזור "אירופה" במנוי שלי: https://www.primevideo.com/region/eu אבל אני מניחה שאפשר פשוט לכתוב להם ב-contact us הרגיל. אם יש שם מישהו שזה יעניין אותו? קשה לדעת, אבל אין מה להפסיד. &nbsp
 

snirf

Active member
באסה...צריך להיות רשומים

בשביל לשלוח להם דרך CONTACT US/SEND US FEEDBACK
 
למעלה