הבחירה הפופולארית - סיבוב 6 - התוצאות

Chandler Rulz

New member
הבחירה הפופולארית - סיבוב 6 - התוצאות


חיכיתם חיכיתם, בכיתם בכיתם, ומי לא בא? מיכאל. ויחד איתו גם התוצאות.. אבל עכשיו הם פה, ומיכאל עדיין לא - אז את מי אתם אוהבים יותר?? ברור שאותי! וכעת בלי עוד הקדמות מיותרות, נצלול פנימה. 1. העונה הכי טובה של "אימה אמריקאית" חשבתי שיהיה פה פיזור גדול יותר, אבל וואלה - 8 אנשים הצביעו באצבעות וקבעו שהעונה הכי טובה היא עונה מספר 2, Asylum. אז לצלילי דומיניק ניק ניק ניק, 8 נקודות הולכות ל: didalf, Lhuna1, LeRanch, גם ברוטוס, Mister Mircale, LION_HEART, limors2 ו-snier1991. במקום השני, עם 4 קולות, הגיעה העונה הראשונה ובית הרצח. 4 נקודות עטופות לטקס הולכות ל: reasonforall, Shiri from the block, בלונדי211 ו-LeAnnDylan 3 עונות נוספות היו בבחירות שלכם, עונה 5 והמלון הרצחני, עונה 7 והכת שזיכו את בוחיריהם בנקודה ועונה 4, פריק שואו אחד גדול שגם הייתה בחירת הבונוס שלי ולכן Don Nirtin הנכבד, מקבל 1+3 נקודות בונוס ומשווה את הניקוד שלו בעצם למקום השני. 2. סדרת הריאליטי הישראלית הכי טובה במקום הראשון, עם 5 בוחרים הגיעה הגרסה הישראלית למירוץ למיליון, שהייתה כל כך מוצלחת שהיא גם בחירת הבונוס שלי! אז 8 נקודות מגיעות לבוחרים, מתנת.. : didalf, reasonforall, LeRanch, Mister Mircale, בלונדי211 ו-snier1991 במקום השני, עם 3 קולות, הגיעה הגרסה הישראלית של "הישרדות", שלא הצליחה לשרוד בתור סדרת הריאליטי הפופולארית בפורום. 3 נקודות מאי המתים מגיעות ל: מילי08, Shiri from the block, ו-LeAnnDylan במקום השלישי, עם 2 נקודות, "האח הגדול" ומוסיף נקודות לתקציב של: Don Nirtin ו-limors2 שאר הבחירות, עם נקודה, הם: המבצר, בואו לאכול איתי, מאסטר שף וכוכב נולד. 3. דמות להט"ב+ הכי אהובה בטלוויזיה טוב, אז בשאלה הזאת הייתה בעיה קטנה ונכתב בפורום אופציה לדמות, מה שנוגד את הכללים.. חלק מכם הרגישו שצריך לפסול את השאלה ועם כמה שאני אוהב אותה, המשחק צריך להיות הוגן וגם כייפי לכלל המשתתפיםות, ותכלס גם אם אפילו רק משתתפת אחת או אחד הרגישו שיש צורך לפסול, הייתי פוסל.. אז על השאלה הזאת לא תקבלו ניקוד. אבל תוצאות יש, אז למה לא לפרסם אותם לפחות? הפעם בלי שמות הבוחרים. מי שירצה לחשוף, מוזמן :) אז במקום הראשון, שהייתי בטוח שילך לדמות אחרת, הגיע עם 5 קולות בריאן קיני מ"הכי גאים שיש" האמריקאית. במקום השני, שחשבתי שיהיה ראשון, עם 3 קולות: מיקי מלקוביץ' מ"שיימלס" האמריקאי (האם האמריקאים עושים להט"ב יותר מוצלחים מהבריטים??) במקום השלישי, באופן מפתיע מאוד, קפטן ג'ק הארקנס, הפאנסקסואל מדוקטור הו וטורצ'ווד. שאר הבחירות היו ג'ודי דאלאס מ-SOAP (נחשו בי בחר
), ווילו מ"באפי קוטלת הערפדים", קונור מ"איך להתחמק מרצח" ורוזה דיאז הביסקסואלית מ"ברוקלין תשע-תשע". בחירת הבונוס שלי הייתה גם מ"ברוקלין תשע-תשע", אבל בחרתי בקפטן ריימונד הולט. 4. הסדרה שהכי צריכה להפוך לסרט קולנוע במקום הראשון, עם 4 קולות - קומיוניטי, שהבטיחה לנו 6 עונות וסרט (טוב, זה היה בדיחה על The Cape, אבל מאז נהייתה מין הבטחה לא ממומשת על קומיוניטי עצמה. בכל אופן, 4 נקודות מגיעות אל: didalf, reasonforall, LeRanch ו-Mister Mircale במקום השני, עם 2 קולות, הגיעה ה-100, שמעניקה 2 נקודות ל: limors2 ו-בלונדי211. שאר הבחירות שמעניקות נקודה היו: אבודים, אוזארק, שיימלס, הומלנד, משחקי הכס, סמוך על סול, The Dragon Prince, המדריך לרוצח - כולם עם נקודה. בחירת הבונוס שלי הייתה "הסופרנוס" ואף אחד לא בחר בה. 5. שעשועון הטריוויה הכי טוב אז במקום הראשון יש תיקו. אבל גם פה, הגיעה בחירת הבונוס שלי. אני מדבר על הגרסה הישראלית של "המרדף", עם 5 בוחרים שמקבלים 8 נקודות: reasonforall, LeRanch, Mister Mircale, בלונדי211 ו-snier1991 הבחירה הפופולארית השניה שאינה בונוס, היא "מי רוצה להיות מיליונר?" שמעניקה 5 נקודות הללויה ל: Lhuna1, גם ברוטוס, Don Nirtin, Shiri from the block ו-LeAnnDylan במקום השני, עם 3 קולות, השעשעון השני שמנחה עידו רוזנבלום, מונית הכסף, שמביאה 3 נקודות ל: didalf, מילי08 ו-limors2 שתי הבחירות הנותרות הן: "לעוף על המיליון" ו-The 64,000$ Question עם נקודה אחת. מצב הטבלה מצורף לכאן, ואני שוב מבקש - בבקשה בבקשה לא לדון על גבי הפורום באופציות לשאלות או בטכניקות למצוא את התשובה אם אתם לא יודעים.. פשוט כי זה עלול להטות את התוצאות.. תמיד אפשר לשאול אותי בפרטי אם משהו מתאים או לא מתאים כתשובה או איך למצוא אולי מאגר של אופציות [אבל רצוי לחפש לבד.. זה כל הכיף]. זהו, חג שמח לכולן.ם!!!
 

didalf

Well-known member
ווי יותר טוב ממה שחשבתי


1. פשוט חיפשתי בגוגל דירוגים והרוב בחרו בעונה 2 אז הלכתי עם זה
3. אוף זאת הייתה השאלה האהובה עליי!! מי אתם אנשים שבחרו במיקי אני מאד גאה בכם ורוצה לחבק אתכם אחד אחד!!
התלבטתי בין מיקי לבריאן ובסוף בחרתי בבריאן כי הנחתי שהוא יותר מוכר ויחסית לזה שהרבה צופים פה בשיימלס חששתי שעדיין לא מספיק. אולי תכתוב בכל זאת את השמות?
4. שש עונות וסרט!! כיוון שזאת שאלה שכ"כ אין לה תשובה ברורה קיוויתי שעוד כמה יאמצו את הבדיחה הזו כתשובה וצדקתי
כל הכבוד לכם. 5. גרר רציתי לבחור במרדף וחשבתי שלא יבחרו מספיק
 
אשכרה צדקתי בכל התשובות...

לפחות בכל אלו שנחשבו. בכל מקרה - תודה, ומחכה לסיבוב הבא.
 

Lhuna1

New member
איזה קטע

בשאלה 1 לגמרי הימרתי סתם על עונה 2, לא יודעת כלום על הסדרה הזאת ואפילו התעצלתי לחפש בגוגל למרות שאחרי שעדי כתבה שהיא חיפשה אמרתי לעצמי שאני גם צריכה. &nbsp שאלה 2 חשבתי שלפחות אקבל ממך נקודות בונוס על "בואו לאכול איתי"
&nbsp שאלה 3 כמובן הצבעתי למיקי וההתלבטות היתה בהתחלה בינו לבין איאן, מה הבאתם לי עכשיו בראיין
מזל שזה לא נחשב. &nbsp שאלה 4 לא ידעתי בכלל מה לעשות, אז זרקתי שיימלס בתקווה שלפחות עדי תבחר את זה כדיפולט הרגיל שלה
&nbsp סה"כ נפילה נוספת בסיבוב הזה
&nbsp &nbsp
 

didalf

Well-known member
חהחה


"זרקתי שיימלס בתקווה שלפחות עדי תבחר את זה כדיפולט הרגיל שלה"
ידעתי שאת אחת מאלה שבחרו במיקי מתוך הנחה שאני אבחר בו
אני קצת מרגישה בוגדת שלא בחרתי
היה לי קשה הרגשתי בגידה בעת שליחת הטופס (אם כי בריאן הוא השני הכי אהוב עליי אז לא בגידה מאד קשה).
 

kordilia snake

New member
יצאתי הכי גרועה הסיבוב הזה

ועד שכבר צדקתי במשהו פסלו את השאלה
.
&nbsp
אבל באמת, לא ראיתי דקה אחת מאימה אמריקאית, אני לא רואה ריאליטי ישראלי, אני לא רואה סרטים ואני לא רואה שעשועונים. מזל שיש ניקוד מינימלי.
 

didalf

Well-known member
חחח וואו הצלחת לקבל פחות מליון הרט


לדעתי זה גם סוג של שיא.
 

kordilia snake

New member
תמיד טענתי שאני מוכשרת

בצורה מיוחדת
.
&nbsp
לדעתי רק על זה שקיבלתי הכי פחות מגיע לי אדום בחודש הבא
.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
זה נכון

נראה לי שאפילו נאמר שטכנית הכי נמוך שאפשר לקבל זה 5 נקודות אבל בגלל פסילת שאלה 3 הצלחת לקבל פחות.
 

Don Nirtin

New member
סבבה, שותק כמו דג מעכשיו והלאה


כדי שחס וחלילה לא תתדרדרי
&nbsp (בניקוד, כן?)
 

kordilia snake

New member
אתה מבין שזה היה בצחוק, נכון?

סתם התבאסתי בגלל הניקוד, כי לנצח במשחק אין לי שום סיכוי בכול מקרה
.
 

Don Nirtin

New member
גם לי אין


אני לא ניק שיש לו שוחד שהוא במקום 1 או 2 כ ל ל ל הזמן.
 

מילי08

Well-known member
בדיוק


אבל אם כבר מאשימים אותך, אז גם אני מצטרפת. אני בכלל בחרתי בווילו (ניק! איך לא בחרת בה?!?!) אבל הכל בגללך ניר
 

limors2

Active member
חחחח וואו

איזה ניחוש פרוע ומוצלח בשאלה הראשונה
&nbsp ב2 נכשלתי כמו שציפיתי להיכשל (מי בחר במבצר? היה מעולה
ידעתם שזה עדיין משודר בצרפת?), ב4 גם לא הכי ציפיתי להצליח (שקלתי לבחור בקומיוניטי אבל היא הייתה גרועה בסוף אז ויתרתי), כנ"ל על 5 ותודה שפסלת את 3
(בבל בחרתי במיקי) &nbsp מי זה מיכאל?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אוקי, לא נראה לי שאני אי פעם שמעתי את השיר הזה

אבל אני גם אף פעם לא שמעתי על "המרדף" אז מה אני יודע?
 

מילי08

Well-known member
אתם לא מכירים את מיכאל?


בתור ילדה תמיד היה לי עצוב כששמעתי את השיר הזה. הרפרנס של צ'נדלר היה הכי ברור בעולם
 

Lhuna1

New member
אכן, ילדים פה כולם. שיר שזכור לי גם ובמיוחד מוזר לי שלא

מכירים את הרפרנס.
 
למעלה