דיוני סדרות לתחילת השבוע

Lion_Heart

Well-known member
תודה, אצפה בקרוב

אבל אם יצא פרק 5 מתוך 10 ועדיין לא ראינו שום דבר משמעותי , אני בספק אם נראה הרבה עד סוף העונה, ואני מסכים איתך, הסדרה הראשונה היתה ממש מבולגנת, זה נראה כאילו הם דחסו חומר של 60 פרקים לאיזה 20+...או לפחות ניסו
 

Lion_Heart

Well-known member
פרט קטן

מי שמשחק את הרופא הנאצי, שיחק בסדרה הישנה את המפלצת של פרנקנשטיין-קאליבאן
 

reasonforall

Active member
אל תוך הלילה - עונה 1


סדרה נחמדה בסך הכל. מדובר בשישה פרקים שסיימתי אותם ביום. הרעיון טוב, אך לא דיברו על הסיבה לבעיה יותר מידי. מדובר למעשה במטוס נוסעים שאמור לעשות דרכו למוסקבה (מזרחה), אך ברגע האחרון עולה אדם איטלקי ומעורר מהומה, "חוטף" את המטוס, ומורה לטייס לטוס מערבה, אחרת - השמש תהרוג אותם. למעשה, מהרגע הראשון המטוס טס מערבה על מנת לברוח מהזריחה, כאשר בכל עצירה הם מתדלקים ואוספים מזון וציוד. הם שומעים על בונקר בבולגריה, שייתכן ויהיה מקום מפלט מהאסון, ומצליחים להגיע אליו. כך מסתיימת העונה הראשונה (עונה שנייה עדיין לא אושרה). מספר דברים הפריעו לי... איך אדם חוטף נשק ומצליח להתחמק בתוך שדה התעופה ולהיכנס למטוס? ועוד לגרום לו לטוס?! הגיבורה לכאורה, המציגה עצמה כטייסת מסוקים, דיי אהבלה. כל רגע אומרת "לא הבנתי". לא יכלו לכתוב דמות יותר טיפשה? הבלגים לא יודעים אנגלית או גיאוגרפיה. איך בעל החיים שהראו בשדה תעופה שרד? ואיך לא דיברו על זה בכלל?
 

LeRanch

New member
סדרת-בת של "ריברדייל", לא משודרת בארץ


אבל ניתן למצוא אותה מתורגמת ברשת.
 

נמרוד2016

New member
ראיתי עכשיו את הפרק השלישי של "ריחן- מוצב המוות"

נראה לי שהוא מסכם את הסיפור הארור הזה, בנסיגה מלבנון בשנת 2000.
 

Chandler Rulz

New member
סטארגירל פרקים 1 ו-2


אז הבנזוג ואני סוף סוף ראינו את הפרקים היום. מאוד נהננו, הפרק השני היה קצת יותר טוב מהראשון ומסמן המשך מבטיח. כמה נקודות: &nbsp 1. מקווה שהדינמיקה הזאת של קורטני רוצה להיות גיבורת על ופט עוצר אותה הפסיקה. זה היה מעיק.. 2. מייק.. הדינמיקה שלו ושל פט מוזרה לי. הם לא מתנהגים כמו אבא ובן והוא כל הזמן שכח אותו כשהוא מדבר עם קורטני על להגן על המשפחה.. יש שם משהו מעבר. I'm calling it! 3. איימי סמארט היא שרה נתניהו &nbsp זהו בנתיים, מקווה ששאר העונה תשאר טובה אם לא תשתפר.
 

LeAnnDylan

Well-known member
Love Life +
קלילים ממש

בדיוק סיימתי לראות את שלושת הפרקים הראשונים שעלו יחד לאפליקציית HBO Max הסדרה החדשה של אנה קנדריק. &nbsp זה רעיון די נחמד שלפני כמה ימים היא העלתה איזה ציוץ לגבי התוכנית, מודה שאפילו לא קראתי אותו בעיון עד הסוף כי הייתי במצב חצי ער, אבל עשיתי לייק וזה בעצם נתן להם רשות לשלוח לי תזכורות ביום שהסדרה יוצאת. הלוואי וכל סדרה שאני רואה איזה הודעה/פרומו עליה תזכיר לי שרציתי לבדוק אותה כשהיא יוצאת. קונספט ממש נחמד. &nbsp ולסדרה עצמה- אנה מגלמת בחורה רווקה בניו יורק שחולמת על למצוא את הזיווג המושלם. כל פרק מתמקדים במישהו אחד שהיא יוצאת איתו. האמת שזה לא הדבר הכי מוצלח שראיתי, אבל זה קליל ולא מזיק ואנה תמיד נפלאה אז תמיד נחמד לראות אותה על המסך - אפילו שהפאה בפרק הראשון די נוראית (אל דאגה, היא לא נשארת)
 
למעלה