יוני 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של

Uri04

New member
סדרה מקורית ומעניינת

אבל אזהרה קטנה למי שמעוניין להתחיל לצפות בפעם הראשונה - העלילה לא באמת מסתיימת, כי הסדרה בוטלה אחרי קליף האנגר
 

LeRanch

New member
הלו ליידיז


כל הפרקים + הסרט 25/06 | NEXT TV | HOT VOD סדרה קומית מבית HBO שנוצרה על ידי זוכה פרסי ה"אמי", ה"באפטה" ו"גלובוס הזהב" סטיבן מרצ'נט (יוצר "המשרד"). מרצ'נט גם מככב בסדרה לצד נייט טורנס ("סטודיו 60") וקריסטין וודס ("המתים המהלכים", "גרייס ופרנקי"). הסדרה שודרה במשך עונה אחת שאחריה שוחרר סרט המשך. הסדרה והסרט יעלו ב-HOT VOD וב-NEXT TV. במרכז עלילת הסדרה עומד סטוארט פריצ'ארד (מרצ'נט), בחור בריטי גמלוני, שאינו יודע איך להתנהל בחברה. סטוארט עובר ללוס אנג'לס כדי למצוא את נערת חלומותיו, אך לצערו הוא מוצא את עצמו בסיטואציות בהן, ברוב המקרים, הוא מביך את עצמו מול בחורות. לסטוארט מצטרף חברו הטוב וייד (טורנס), שמתמודד עם חזרה לחיי הרווקות לאחר גירושיו מג'סיקה (וודס), שחקנית-תסריטאית שגרה בבית-האורחים של סטוארט.
 

LeRanch

New member
ממי


עונה שביעית 21/06 | 22:05 | HOT קומדי סנטרל | HOT VOD "ממי" ("Mom"), הסדרה הקומית של רשת CBS וחברת "Warner Bros" מבית היוצר של צ'אק לורי ("שני גברים וחצי", "המפץ הגדול"), שגרפה שני פרסי "אמי" ומספר מועמדויות ל"גלובוס הזהב", חוזרת לעונה שביעית וחדשה בכיכובן של זוכת האוסקר אליסון ג'אני ("הבית הלבן", "אני, טוניה") וכוכבת הקולנוע אנה פאריס ("מת לצעוק", "הדיקטטור"). פאריס מגלמת את כריסטי, אלכוהוליסטית בגמילה ואם חד הורית לשני ילדים. אם זה לא מספיק, לחייהם נכנסת שוב אמה של כריסטי, בוני (ג'אני) – בעצמה אלכוהוליסטית לשעבר שהתקשתה להתמודד עם חובותיה האימהיות. בעונה השביעית, בוני ואדם מתקשים לצלוח את שנתם הראשונה כזוג נשוי, בעוד כריסטי מנסה להוכיח שהיא מסוגלת להתנהג כאדם בוגר ולנהל אורח חיים תקין.
 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש? על מה תוותרו? שתפו בהמוניכם
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
רדיוס 100 מטר נשמע עם פוטנציאל גבוה

וגם לאבד את אליס נראה ממש טוב &nbsp ואת קרניבל ראית חלקית לפני מאות שנים ובא לי להשלים כמו שצריך כי זכור לי שהייתה מרשימה. &nbsp לרוע המזל אין לי הוט
 

snirf

Active member
לאבד את אליס נראה איכותי ביותר


יש לי ממש ציפיות ממנה. מעבר לכך- להרוס אותך וכנראה עקבות בשטח.
 

limors2

Active member
טוב בגלל שהתלהבתם ראיתי את הטריילר של "לאבד את אליס"

וזה באמת נראה מעולה, אבל אין לי הוט
 

1Shir

New member
באמת נראה שווה ניסיון (גם לי אין הוט. גם לא משהו אחר...)

 

מילי08

Well-known member
תכנים לא משהו

חלק מהסרטים של רדיוס 100 מטר נשמעים נחמד
 
למעלה