יוני 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
יוני 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של


להלן רשימת התכנים החדשים שיעלו במהלך חודש יוני 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של חברת
ושירות STING TV.
מועדי השידור צפויים להשתנות (ט.ל.ח) וההודעות בהמשך עלולות לכלול
ים כך שהקריאה על אחריותכם
 

LeRanch

New member
תאג"ד


עונה שנייה 15/06 | 21:00 STING TV | yes VOD | yes ACTION הסדרה האהובה שכולם מחכים לה חוזרת!! העונה השניה מתחילה כחודש לאחר סיום העונה הראשונה. התאג"ד פצוע ומפורק אחרי האירוע בו נפגעה רותם והנטישה של הרופא שלהם דניאל, ובכל זאת- באנרגיות מחודשות וציפייה למקום החדש הם עולים לתפוס קו ראשון ברמת הגולן. הימים הם שיאה של מלחמת האזרחים בסוריה ופצועים סורים רבים מגיעים לגדר הגבול ומטופלים ע"י כוחות רפואה של צה"ל, אליהם מצטרפים חובשי תאג"ד 33. אבל מיד עם הנחיתה בבסיס החדש, החובשים זוכים לקבלת פנים קשוחה ומהר מאוד מבינים שמי ששולט בגזרה החדשה הם הטנ"צ (טיפול נמרץ צבאי) היהירים, שמתנהגים כבעלי בית על הגבול, אחראיים על כשירות התאג"ד בשטח ועל הדרך אוהבים גם קצת להתעלל בהם, בעיקר בועז (דור הררי), מפקד הטנ"צ ששונא את עומר (דניאל ליטמן), הרופא של התאג"ד ונכנס בו איפה שרק אפשר. עומר הוא רופא גדודי כריזמטי שמתכנן לעזוב את הגדוד ביום שתאג"ד 33 מגיעים, אך מחליט להישאר ברגע האחרון כשהוא מוצא קצה חוט שלדעתו קשור לאח הנעדר שלו שנעלם ברמת הגולן לפני שנים. הוא מוביל את החבורה של התאג"ד להרפתקת מיסתורין, לא ברור אחרי מי הם רודפים ומה הם ימצאו אבל הם איתו באש ובמים. עומר מתחיל את העונה כצמוד של יסמין (דנה לב) חובשת הטנ"צ- יש להם זוגיות חזקה ששומרת עליו, אך משבר אמון ביניהם מצליח לערער את האהבה שלהם ולשבור אותו. בן לולו מנסה לצאת מהכינוי שנדבק בו ומטריף אותו- זמר של שיר אחד- מנסה לכתוב להיט נוסף ולהרשים שוב את אגם. ליה רוצה לשמור על הזוגיות עם אוריין אבל מתחילה להתבלבל ולא בטוחה אם פתאום היא נמשכת גם לגברים. הנוכחות של רותם מלחיצה אותה, היא לא בטוחה שרותם בסדר ויכולה לתפקד בשטח אחרי מה שעברה. הזוגיות של טטרו ודקל נסדקת כששניהם מתאהבים באותה בחורה יפיפיה- עדן (עדן סבן). פולצ'ק רוצה לעזור לרותם להישאר בגדוד ומנסה לעצור את מי שאמורה להחליף אותה, נטע קולמן, אך הכל משתבש והוא גורם לכאוס ופאניקה בבסיסים. רותם משכנעת את כולם שהפציעה מאחוריה ודניאל מאחוריה והיא רק רוצה לחזור לטפל כמו פעם אבל בפועל היא מגלה שהטראומה עוד שולטת בה.
 

LeRanch

New member
משבריסטית


עונה שנייה ואחרונה 01/06 | 21:15 STING TV | yes VOD | yes DRAMA הדרמה הכיפית והשנונה, בכיכובה של זוכת האוסקר אנה פקווין ("דם אמיתי", "אקס-מן"), חוזרת בעונה חדשה. פקווין מגלמת את רובין, יועצת PR אמריקאית חסרת רחמים ומצליחה שחיה בלונדון. רובין עושה הכל כדי לתקן את חייהם המתוסבכים של הסלבס חסרי האונים והאנוכיים אותם היא מייצגת ולהוציא מתוק מעז, ולמרות שהיא שולטת בעבודתה במקצועיות, היא לא מצליחה לעשות זאת בחייה שלה, שיוצאים משליטה. העונה השניה מתחילה שישה שבועות לאחר אותו לילה במסיבה שבה הצליחה להרוס את יחסיה עם סאם, איב ורות. רובין עדיין עובדת כיועצת PR, אבל כעת היא טוענת שהיא עובדת על תיקון הבעיות שלה, רק שהיא הוכיחה כבר שהיא מומחית בהרס עצמי. ואז היא מגלה שבאופן אירוני, היא בהריון.
 

LeRanch

New member
סיפורה של שפחה


עונה שלישית 06/06 | STING TV | yes VOD הדרמה הדיסטופית הסוחפת והמדוברת שזכתה לשבחים מכל עבר, וזכתה בפרסי אמי ובגלובוס הזהב, חוזרת בעונה שלישית. בסיום העונה הקודמת ג'ון החליטה ברגע אחד לשלוח את ניקול התינוקת לחופשי בזרועותיה של אמילי בעודה נשארת מאחור בגילעד כדי להציל את האנה, ילדתה הבכורה. עם המעשה האמיץ והנמהר התקבלה בליבה החלטה לארגן התנגדות לממשל של גילעד, יחד עם שאר השפחות, והיא יוצאת למשימה שתוצאותיה אינן צפויות או ידועות. סרינה ופרד ווטרפורד מתמודדים על השלכות ההחלטה של סרינה לשלוח את ניקול. אמילי וניקול מגיעות לקנדה, פוגשות את מוירה ולוק שכעת נחושים מתמיד להציל את ג'ון ולשמור את ניקול שלא תוחזר לגילעד.
 

LeRanch

New member
וידה


עונה שלישית ואחרונה 24/06 | 22:00 yes VOD | yes DRAMA עונה חדשה ואחרונה לדרמה מבית Starz על אמה ולין, האחיות האמריקאיות-מקסיקניות, שאימן מתה בפתאומיות, והשאירה להן את הבר המשפחתי. כבר בעונתה הראשונה הסדרה הקטנה והייחודית גרפה ביקורות נלהבות (עם ציון 100 באגרגטור הביקורות Rotten Tomatoes) וזכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס ה-GLAAD, לפרסי הצטיינות בתחום היצוג הלהט"בי. עונת הסיום ממשיכה לעקוב אחרי האחיות, כעת כבר מסודרות כל אחת במקומה- אמה יוצאת עם ניקו, שמחה ורגועה, כבר פחות קנאית ולחוצה. לין מצליחה מאוד כאשת עסקים ובעלת עסק ומתרחקת מג'וני. אך האם השקט הינו רק מעל פני השטח ומה צפוי לשתיים בעתיד?
 

LeRanch

New member
פרי מייסון / Perry Mason


מיני-סדרה חדשה 22/06 | STING TV | yes VOD 28/06 | 22:00 | yes ACTION מיני סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על סדרת הספרים שכתב ארל סטנלי גרדנר בכיכובו של מת'יו ריס ("האמריקנים"). הסדרה מתרחשת בשנת 1932 בלוס אנג'לס. בעוד שאר המדינה מנסה להתאושש מהשפל הגדול, לוס אנג'לס משגשגת: המשחקים האולימפיים, נפט, סרטים מדברים, וחטיפה של ילד שמסתבכת עד מאוד. הסדרה עוקבת אחר דמותו האגדית של עורך הדין הפלילי פרי מייסון. כשמקרה של פעם בעשור מתדפק על דלתו, מרדפו חסר הפשרות של מייסון אחר האמת חושפת עיר מפורקת ואולי גם תביא לגאולה של נפשו שלו.
 

LeRanch

New member
עקבות בשטח / Trackers


סדרה חדשה 06/06 | STING TV | yes VOD 14/06 | 22:45 | yes ACTION מותחן פשע דרום אפריקאי חדש, עיבוד לרב המכר שכתב דיון מאייר, וקופרודוקציה ראשונה בין הערוץ הדרום אפריקאי M-NET לרשת סינמקס האמריקאית. הסדרה עוקבת אחר שלוש עלילות המתחברות למותחן עתיר אקשן שעובר לאורכה ולרוחבה של קייפ טאון ומכינות את הרקע לפיצוץ שיתרחש כשתיחשף קונספירציה המערבת פשע מאורגן, הברחת יהלומים, קרנף שחור, בטחון המדינה, ה- CIA ומזימת טרור בינלאומית.
 

LeRanch

New member
להרוס אותך / I May Destroy You


סדרה חדשה 08/06 | STING TV | yes VOD דרמה חדשה מבית HBO בכיכובה של הכוכבת הבריטית העולה מיכאלה קול העוסקת בהסכמה מינית. הסדרה בוחנת את סוגיית ההסכמה המינית בימינו ואיך בנוף הדייטים ומערכות היחסים החדש, אנחנו מבחינים בין שחרור לניצול.
 

snier 1991

New member
לא הבנתי, זו אנתולוגיה?

או שזה עוסק בדייט אחד, או שזה בכלל קורות חייה של דמות בעולם הדייטים וסתם קשקשו על ההסכמה בשביל שזה יראה כאילו יש פה משהו חדש?
 

LeRanch

New member
חדשים בשכונה


עונה שנייה 27/06 | 19:55 STING TV | yes VOD | yes COMEDY עונה שניה לקומדיה בכיכובם של מקס גרינפילד ("הבחורה החדשה") וסדריק דה אינטרטיינר, על מה שקורה כשהבחור הכי חברותי עובר לגור עם משפחתו בשכונה בלוס אנג'לס שבה לא כולם נראים כמוהו או מעריכים את החברותיות שלו. בעונה החדשה דייב להוט לקחת חלק גדול יותר בפעילות הקהילתית כדי להוכיח את עצמו לקלווין. את קלווין זה פחות מעניין.
 

LeRanch

New member
המירוץ לדראג של רו פול: אולסטארס


עונה חמישית 06/06 | STING TV | yes VOD בעונה החמישית לאולסטארס, המלכות הטובות ביותר יתייצבו לקרב על כתר הטובה מכולן. הן אמנם לא זכו אבל כבשו את הצופים ומקבלות הזדמנות שניה לכתר ולהיכנס ל"היכל התהילה של הדראג". ואת הסדרה מנחה כמובן זוכה האמי רו פול, לצד צוות השופטים הקבוע מישל ויסאז', רוס מת'יוס וקרסון קרסלי. אליהם יצטרפו שופטים אורחים מיוחדים בכל פרק. המשתתפות בעונה החדשה הן אלכסיס מתאו, בלייר סנט קלייר, דריק ברי, אינדיה פרה, ג'וג'ובי, מריה פריס בלנסיאג'ה, מייהם מילר, מיז קראקר, אונג'ינה ושיה קולי.
 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש? על מה תוותרו? שתפו בהמוניכם
 

LeRanch

New member
לא יותר מדי


אצפה בעונה החדשה של תאג"ד, בעונת הסיום של וידה ואתן צ'אנס לפרי מייסון.
 

snier 1991

New member
סיפורה של שפחה

מפתיע שעונה אחרונה של כתום זה השחור החדש טרם הגיעה
 

מילי08

Well-known member
מתישהו אתן צ'אנס למשבריסטית ואולי גם לחדשים בשכונה

רק כי אני אוהבת את מקס גרינפילד (אם כי נשמעת כמו קומדיה מהדור הישן). &nbsp וידה נשמעת טוב ואולי אולי להרוס אותך.
 
למעלה