דיוני סדרות לסוף השבוע

מילי08

Well-known member
future man עונה 1 (
קטנצי'ק)

בעקרון אחלה סדרה. מגניבה וכייפית אבל לא מזלזלת באינטליגנציה.
הבעיה היא שמאמצע העונה הם קצת איבדו את זה והיתה תחושה של מאמץ להצחיק ולהתפרע, אבל לא תמיד זה עבד.
2 הפרקים האחרונים לעונה היו קצת יותר טובים אבל לא מעולים, אם כי קרב השיבוטים הערומים היה מעולה.
 
רגע
לעונה 1

היה קרב שיבוטים ערומים? אני כבר ממש לא זוכר כנראה.
זכור לי שהרגיש כאילו הסדרה התפרעה לחלוטין בשלב מסוים והפסיקה לעקוב אחרי קו שהיה נדמה שיש בתחילת העונה. אבל באופן כללי אהבתי את זה.
הייתי רואה שוב את העונות הראשונה אבל אין לי זמן.
 

dory38

New member
זהו זה לימי קורונה - כאן 11


כן, התוכנית שהייתה מדורת השבט עבור רובינו חוזרת. למרות העובדה שהחבר'ה ממש לא צעירים, הם יודעים לשחק ומעולה. כל המערכונים היו טובים, משלושת הזקנים עד לבאבא בובה וגם השירים באמצע השלימו חגיגה של ד"ש מהעבר. הבנתי נכון שיהיה המשך לאיחוד?
 
אגב, כל הפרק זמין ביו-טיוב
קישור בפנים

ממה שהבנתי יהיו עוד כמה פרקים
וקצת חבל על זה כי לדעתי היה מאוד מאוד חלש.
ממש רציתי לאהוב והיה לי חבל עליהם שזה לא הולך יותר טוב
&nbsp
למי שכן רוצה לחוות קצת:
המערכון הכי שווה לדעתי היה בנקודת הזמן 19:07

 

אוסווין

Active member
קיבוצניקים 31 מה העניינים


די אני יחסית החלקתי עד עכשיו אבל מה העניינים כבר. כל העלילה של פיצי מזעזעת בעיניי. הוא חד וחלק מנסה לאנוס את יאיר לנשק אותו. הוא אומר לו לא כמה וכמה וכמה פעמים והוא עדיין מנסה. ואז מסתבר שבעצם אה פיצי מאוהב בו כבר שנים והוא כל כך הרבה זמן רוצה לנשק אותו. איפה זה היה שלושים ואחת פרקים? תנו לי בילד אפ, משהו! אני מצאתי את עצמי תוהה אם פספסתי משהו, אם דילגתי על פרק בטעות או משהו אבל לא, לא פספסתי כלום, פשוט דחפו עלילה שלמה משום מקום. ואז יאיר, באופן מובן לחלוטין, מרגיש מובך ליד פיצי, לא נעים לו להיות בלי חולצה לידו. ופיצי אומר לו שהוא מפחד מהומואים עכשיו, שהוא חושב שכל ההומואים ככה וככה. לא זה רק אתהההה זה רק אתה פיצי אתה ממש predator, גם איך שהוא היה עם סיסאי בפרק הקודם הוא ממש גועלי. אני ממש לא אוהב אותו. ואז יאיר בא אליו לבד ואומר לו ״יאללה בוא ננסה להתנשק״, כאילו כדי לגרום לו להרגיש יותר טוב. איזה מין דבר זה. אתה מצדיק כאילו את ההתנהגות הקריפית שלו? כאילו בסדר הוא מאוהב בי והוא חבר שלי אני אזרוק לו עצם שהוא יידע שהכל בסדר? יש דברים שלא עושיםםםם והבן אדם מתנהג ככה בחיי היום יום שלו זה לא רק איתך, הוא היה מזעזע עם סיסאי גם מהתחלה.
לא רק זאת עלילה שבאה משום מקום, גם האיש הזה שבא לצלם אותם (רוברטו מהשמינייה נראה לי) הגיע פתאום סתם ככה. ומנסים לשכנע אותי בדיאלוג שפיצי דיבר איתו מתישהו שיבוא לצלם אותם. כל כך קשה להראות אותו עושה את זה באחד הפרקים הקודמים? או שהוא היה אומר שהוא עשה את זה באחד הפרקים הקודמים? אני לא אוהב שככה מנחיתים עלילה משום מקום. יש סדרות שזה עובד בהן- פה לא. פה אנחנו בסדרה שאין בה הפסקות מפרק לפרק, הפרקים הם המשכיים במלוא מובן המילה כי אנחנו רואים את היום יום של הדמויות, אין לנו איזה ״כעבור שבוע״ או משהו. אז כן, זה מוזר שקורה משהו שהיינו אמורים לדעת עליו ואנחנו לא יודעים עליו.
סמדר והבגידה. ברגע שהיא בגדה ביחיעם- דורון חדל מלהיות דמות והפך לplot device. שזה מבאס. מה שעוד מבאס, זה שלא הראו לנו שהיא בגדה בו. ״נתנו לנו להבין״ מה שנקרא. עכשיו, אני ממש בסדר עם זה כעיקרון. לא צריך להאכיל בכפית. אבל, הבגידה שלה זה רגע שבנו לקראתו כבר זמן מה. וכשזה סוף סוף קרה, אז לא באמת הרגשתי את זה קורה. ואז כמה וכמה פרקים אחרי לא כל כך הבנתי במפורש מה קרה ביניהם. האם היא באמת אשמה בבגידה? או שהיא רק מרגישה אשמה כי היא רצתה? רק עכשיו בפרק הזה, כשדורון קרא לעצמו פילגש אז הבנתי לחלוטין שהם שכבו. אז כן, לא תמיד צריך להאכיל בכפית אבל כן ציפיתי שזה יהיה יותר ״רגע״.
ולמה לילי פתאום פושעת הארדקור? ולמה ברגע שהיא הפכה לפושעת אז מקום המגורים שלה הפך להיות לוד? למה ככה לחרבן על לוד?
&nbsp
קיצר זה כבר נהיה יותר ויותר hate watch, אני לא סובל אף אחד מהדמויות, הכתיבה גם די רעועה ובייסיק לטעמי, וזהו מה אני אגיד. נראה אם אני אמשיך בכלל.
 

אוסווין

Active member
פרק 32


תשמעו, im all for anti heroes, באמת. זה גם הכי באופנה עכשיו, סדרות שהדמות הראשית שלהן זה זבל של בן אדם. אבל פה, זה כולם. ולא רק שזה כולם, הם כולם זבל באותה צורה ובאותו ווליום וכמעט בלי תכונות שיאזנו את זה. הם כולם עקשנים, וצועקים, וראש בקיר ודי, אי אפשר שכולם ככה. רק רק רק *רק* דפנה היא בספיד שונה מכולם, ואכן היא הכי נסבלת לצפייה. פשוט לא כיף לי לצפות בחבורה של אנשים שהם כולם המיץ של הזבל של האנושות עושים דברים רעים אחד לשני. שוב, לפחות אם הם היו מורכבים יותר. ולזכותם ייאמר שהם לא לגמרי לא מורכבים, סמדר היא די מורכבת בעיניי וגם יאיר. אבל כפי שצינתי, הם כולם "באותה מהירות" מה שנקרא. כולם מקרינים לי את אותן האנרגיות, ואי אפשר ככה. חייב יותר גיוון באנרגיות שלהם. אי אפשר שרק דפנה תהיה שונה.
ספיקינג אוף דפנה. כאילו, יותר ספיקינג אוף פיצי. הוא לא עוצר. והכתיבה הנוראית כלפיו לא חודלת. הוא הולך ואשכרה מחריב לדפנה את הקריירה. הוא הולך ומתלונן עליה שהיא פועלת בצורה לא אתית, פושעת ומסכנת חיים רק כי הוא כועס עליה. ומשעים אותה בגלל זה! והיא באה אליו, וכועסת בצדק. ותוך רגע היא בסדר. "בסדר, הייתה לך סיבה" היא אומרת. לא! לא הייתה לו סיבה! לא! עושים! דברים כאלה! קודם יאיר מוכן להחליק לו על ההתנהגות המינית הפושעת שלו ועכשיו דפנה מוכנה להחליק על המעשה הנבזי הזה שהוא עשה לה שיכול פוטנציאלית לעלות לה בפרנסה ובהרס של מפעל חייה, מה קורה פה??? למה סולחים לפיצי בכזאת קלות??? למה הסדרה נותנת לו תירוצים לעשות מעשים כל כך רעים ולחמוק מעונש כלשהו??? זה ממש לא בסדר בעיניי!!!
כל הזמן עובר לי בראש, שאולי זה מה שהסדרה רוצה להעביר. שהם כולם אנשים רעים, ודפוקים, והם מדרדרים אחד את השני אבל הם לא מסוגלים להיפרד. בעצם אין לי ספק שזה חלק מהמסר של הסדרה. ועדיין, זה לא עובד בעיניי. כי הדברים האלה, הם עדיין מזעזעים והם עדיין צריכים לתת עליהם את הדין. והם פשוט לא.
וספיקינג אוף דפנה ופיצי #2, ממתי הם כאלה בסטיז? פתאום, כשהעלילה דורשת שיהיה מטען רגשי ביניהם כדי שהמערכת יחסים של דפנה וסיסאי תהיה דרמטית, אז הם החברים הכי טובים. אבל בכלל לא זכור לי שהם בילו כל כך הרבה במהלך כל ה32 פרקים האחרונים. אם כבר אז מישמיש הוא החבר הכי טוב של פיצי, הם גרו יחד הרבה לפני שהסדרה התחילה והם חלקו הרבה סצנות וצחוקים. מה העניינים פה די!! אוף.
אני מרגיש כאילו זאת סדרה שכתבו כמה חבר'ה על הקיבוץ שלהם בייסיקלי. שזה בטח לא הכי רחוק מהמציאות, ותכלס אין בזה שווום דבר רע, כמו שזגורי זה בחור שכותב על המשפחה שלו ומלא סדרות זה אנשים שפשוט כותבים על החיים שלהם. אבל פה זה rubs me the wrong way. אני מרגיש שיש פה מלא רפרנסים לחיים שלהם שבטח החברים שלהם מהקיבוץ עפים עליהם ועליי זה לא משפיע.
וגם, איפה ניקי? כבר שני פרקים היא MIA בלי שום הסבר. היא כאילו שם ופשוט לא רואים אותה?
 

goolgol

New member
חברה לעבודה, קיבוצניקית, אמרה לי שהסדרה זה בדיוק מה שקרה

לחברה הקיבוצית. מכל הבחינות . הכלכלי , החברתי , הבדלי המעמדות שם. השחיתות . היחסים האישים . כולל הבגידות ....
 

נמרוד2016

New member
רגע לפני סיום העונה הראשונה של דרדוויל:

אז כבר ציינתי את איכות ההפקה מבחינת סאונד שנחשבת אצלי מאוד וגם כמה היא אינטלגנטית.
אני הולך לעשות את מסגרת הדפנדרס חוץ מאיירון פיסט שהיא כשלון צורב, גם את הפאנישר, ככה שיש הרבה איכות להנות ממנה בהמשך.. צפייה מהנה
 

goolgol

New member
בינג' בריטניה עונה שנייה .אין לי מושג למה צפיתי בעונה הקודמת

אבל ממשיך לעונה החדשה. אתמול ראיתי 3 פרקים ...
 

Lhuna1

New member
אוזארק עונה 3 פרק 1 Ozark


אאוץ' סצינת פתיחה אלימה מידי בשבילי. מלחמות הקרטל.
&nbsp
חזרה למשפחת בירד.
עברו כמה שבועות או חודשים. הקזינו עובד.
מרטי נזהר לא להתחיל להלבין ממנו כספים עד שיהיה בטוח איך להתחמק מה-FBI שבוודאי כבר בולשות שם.
העימות בין וונדי ומרטי עדיין באותו מקום - היא רוצה להרחיב את הפעילות, לרכוש גם מלון שיהיה עסק חוקי, להבטיח עוד יותר את אמונו של נאבארו בהם ולעשות אותם חזקים יותר מתוך אמונה שאז יהיו פחות בסכנה.
מרטי בגישה הפוכה, להיות מעורב בפעילות הקרטל במינימום ההכרחי מתוך תקווה להצליח לצאת מהעסק יום אחד.
שארלוט (הבת) מאלצת אותם ללכת לטיפול, המטפלת לא באמת מבינה על מה הם מדברים.
אבל אז מסתבר שבכלל מארטי משלם לה בסתר בשביל לנהל את ה"טיפול" כרצונו (האם היא בכלל מטפלת אמיתית?)
הלן מגיעה להבהיר להם שהקרטל חסר סבלנות וחייבים לחזור להלבין.
וונדי שוב פועלת מאחורי הגב של מרטי ומציעה את התוכנית שלה ישירות לנאבארו שאוהב את זה, ומציבה למרטי עובדה. בדיוק כמו שעשתה לו בסוף העונה הקודמת.
&nbsp
רות' שולחת כסף לוואייט שלא לוקח, הוא התנחל באיזה בית ונתפס. כשרות' באה שלחרר אותו בערבות הוא מסרב לה, ודארלין משחררת אותו ומציעה להעסיק אותו אצלה בתמורה.
דארלין שכזכור קיבלה ממרטי את התינוק של מייסון שהיא ובעלה רצחו (נדמה לי) הולכת איתו לקבוצת תמיכה של אמהות, שם מישהי בתמימות מעצבנת אותה ומקבלת גלגל מפונצ'ר.
היא מפחידה עם הסכין שלה.
&nbsp
הבן הצעיר מציע לעזור באבטחה של העסק המשפחתי ואמצעי מעקב.
&nbsp
הערה: אחד מ-4 הרמזים בפתיח היה גיטרה. לא ראיתי איפה בפרק היתה גיטרה.
הערה 2: לא מצליחה למצוא את הדיון בפורום על סוף העונה הקודמת, נראה לי שנמחק, אז יש דברים שאני לא זוכרת.
האם רות' יודעת שאבא שלה מת?
גם איך נגמר בעונה הקודמת עם רות' וואייט...
&nbsp
 

Lhuna1

New member
אולי הבנתי את הרמז


אולי הכוונה של הגיטרה היתה הלהקה שאיגוד רופאי השיניים דרש מוונדי להביא בשביל לעשות אצלם את הכנס שלהם.
&nbsp
 
פרק פתיחה מעולה


ראיתי את שני הפרקים האחרונים של העונה הקודמת קודם אז אני זוכר דברים משם טוב יותר.
רות' יודעת שאבא שלה מת. היא זיהתה אותו בחדר המתים של המשטרה. אני לא בטוח אם היא מבינה שוונדי אירגנה שירצחו אותו, אבל נראה לי הגיוני שהיא הבינה את זה.
&nbsp
לפי מה שנאמר עברו 6 חודשים מאז סיום העונה הקודמת.
&nbsp
הקטע עם הפסיכולוגית היה מעולה.
היה מצחיק שוונדי האשימה את זה שהיא בעד מרטי בכך שהיא רוצה לשכב איתו. ניחשתי מהר שהוא בעצם משלם לה. זה לחלוטין הסטייל שלו.
אני מת על כמה שהוא מחושב כל הזמן.
יהיה מאוד מעניין אם בעתיד הוא יהיה בשיחה עם נאברו שגם נראה מאוד מחושב ככה.
&nbsp
בהתחלה מאוד התפלאתי ששארלוט בקשר טוב איתם, ואז התברר שיש לה תנאים מפורשים.
&nbsp
מה לכל הרוחות הקטע עם וונדי בסוף? היא פרצה לבית שלהם לשעבר, הפכה תמונה וגם שמה משהו מוזר בחלב שלהם (אחד הרמזים של ההתחלה).
והיא לא חושבת על כך שהיא השאירה טביעות אצבע?
&nbsp
כשראו את ווייאט בבית של מישהו עשיר חשבתי שזה הבית של האיש העשיר ההוא מעונה קודמת שוונדי עבדה איתו על האישורים. וחשבתי שאולי הבחור הזה מחזיק אותו בתור boy toy.
אבל מצב הרבה יותר גרוע עכשיו אם הוא יעבוד עבור דרלין...
&nbsp
יואו איזו מפלצת. זה נוראי שהם עדיין נותנים לה להחזיק בתינוק זיק. בסוף עונה שעברה וונדי אמרה שאין סיכוי שהיא תשאיר את התינוק אצל דרלין.
*אגב, דרלין ובעלה לא רצחו את מייסון. הם רצחו את אשתו של מייסון, עקרו את התינוק מהבטן שלה והשאירו אותו בשביל מייסון. זה היה בעונה 1. בעונה 2 מייסון השתגע, חטף את וונדי (הוא דרש שמרטי יביא לו את התינוק שלו שנלקח על ידי רשויות הרווחה) ואז כשמרטי בא לעשות את ההחלפה מייסון איים שוב על וונדי ומרטי ירה בו.
&nbsp
הבן של המאפיונר מגעיל ונוראי.
ואני כמובן מת על רות' (גם היה מצחיק הקטע איתה בסופרמרקט).
אבל היא לא חושבת שהיא מגזימה בכמה היא יכולה לדחוף בן של מאפיונר?
&nbsp
מסכן הבן שההורים שלו דורשים ממנו לבלות בחוץ. כאילו זאת משפחה נורמלית באמת.
אני מאוד אוהב את זה ששארלוט תומכת בו.
&nbsp
הקטע שרואים שמענים את הלן היה קשה ומוזר. כל עונה שעבהר נראה שהיא הכי בשליטה. והיא אפילו זאת שניהלה עינוי זהה שעשו לרות'. אבל עכשיו אנחנו רואים שגם היא תחת האצבע של הקרטל וצריכה להיות מאוד זהירה.
&nbsp
אני מת על ה
 

Lhuna1

New member
קשה לי
לשני הפרקים

קשה לי לחוש סימפתיה כלפי הלן, למרות שנראה שהפרקים האחרונים קצת מנסים לגרום לנו להתידד איתה ביחד עם הלן ולראות את החיים הבעיות מהצד שלה.
וסצינות כאלו זה תמיד מאוד קשה לי לראות.
אבל אני עדיין שונאת אותה, כי היא מפחידה.
&nbsp
כמובן שרות' באמת הגזימה עם הבן וזה היה ממש לא חכם מצידה, היא בד"כ יותר חכמה מזה.
&nbsp
הקטע עם וונדי בבית הישן היה קריפי אבל יפה, אני חושבת שזה הראה את המרמור שלה על החיים שהיא איבדה. היה יפה כי התחיל בצורה "אוהבת" ועדינה כזאת כשהיא מסדרת את המיטה של הילד/ה ומתיישבת להרהר בנוסטלגיה או משהו כזה, ובהמשך יוצא ממנה הכעס והקנאה במשפחה הזאת שחיה חיים נורמליים והיא הופכת להם את הבית, אבל במין דרך "קרת רוח" כזאת שמאפיינת גם אותה וגם את מרטי, כמעט מאפיונרית.
זה שהיא הפכה נגיד את התמונה המשפחתית.
ולי זה היה נראה שהיא טפטפה להם אלכוהול לתוך החלב, אבל לא יודעת.
&nbsp
&nbsp
 

Lhuna1

New member
אוזארק עונה 3 פרק 2 Ozark


אוקיי וואו קורה כל כך הרבה.
&nbsp
הלן עוברת לגור לידם ועם הבת שלה לקיץ ומסתבר שגם היא מתוסבכת עם הגרוש וגם שולחת בריונים להרביץ לו.
וונדי מתיידדת איתה קצת יותר מידי והיא מסוכנת.
וונדי גם מפתחת (לא בשליטתה) קשר אישי עם נאבארו עצמו שמסוכן פי כמה.
מרטי מצותת לה לטלפון ויודע כל מה שהיא מסתירה ממנו.
&nbsp
הוא מנסה לחבל בעסקה לקניית הקאזינו השני (באופן שאולי גם הרג חפים מפשע), וכנגד מאמצי וונדי והלן, אבל נכשל בסוף, כשרות' מוצאת דרך לרמות ולסחוט אותם לכדי כניעה.
&nbsp
אח של וונדי, שהוזכר בעבר כמישהו בעייתי כשוונדי ומרטי חששו שג'ונה יהיה כמוהו, אחרי שג'ונה עשה דברים הזויים כמו להרוג בע"ח, מגיע לביקור. (פתאום שמתי לב לכמה שג'ונה נראה גדול מידי ביחס לזמן שעבר לדעתי).
מסתבר שהוא בעצם בורח מהחוק, אחרי שתקף בנאדם בהתקף כעס (מוזר שנתנו לו בכלל להיות מורה בבי"ס).
&nbsp
וואייט עובד כאמור אצל דארלין, שגם מציעה לו לגור בבקתה פנויה אצלה.
וונדי, בדומה למקרה עם האם התמימה מהפרק שעבר, עושה את הטעות של להגיד לה משהו שיכול להתפרש כביקורת על כישוריה כאמא. דארלין הגיבה באיפוק, אבל אח"כ אנו רואים שזה הכעיס אותה מאוד. את מי היא תהרוג בסוף על איזו הערה כזאת?
ג'ונה גם מופתע לגלות שהתינוק שלה הוא זיק, שהיה אצלם בעונה שעברה ושהוריו הבטיחו לו שעבר למשפחה טובה.
ראויות לציון הקבלות מעניינות בשיחות על ענייני הנישואים של הבירדים עם הזוג מהקזינו השני, וכן של וונדי עם הלן. (ושכחתי לציין בפרק הקודם את הביקור המאוד קריפי של וונדי בבית הישן שלהם).
&nbsp
&nbsp
 
פרק ממש טוב


וואו הקטע בהתחלה עם האח של וונדי כשהוא מורה ומאבד את זה היה הזוי.
היה ברור שהוא קשור איכשהו למישהו, אבל אני חשבתי שנגלה שהוא איזה דוד נוסף של רות'.
&nbsp
האח בכלל עושה רושם טיפוס מאוד בעייתי. כשג'ונה סיפר לו שבאדי היה מתרחץ באגם בעירום היה לי ברור שגם האח יעשה את זה.
*אגב, ג'ונה לא באמת הרג בעלי חיים. הם חשבו שהוא עשה את זה כשהם מצאו גופה של חיה מחוץ לבית שלהם, אבל אז התברר שזה מישהו מהלנגמורים.
&nbsp
מרטי כזה אידיוט שהוא עדיין מנסה לחבל בעיסקה על הקזינו, אפילו כשכבר ברור שהלן ונאבארו ממש מעוניינים בזה.
גם זה שהוא מצוטט ככה לאשתו זה משהו די מטורף, במיוחד כשיוצא מזה שהוא מצוטט לשיחות עם הלן ועם נאבארו.
&nbsp
מעניין אם הסיבה שהלן החליטה להביא לכך שיכו את הגרוש שלה (והרי ברור שהיא יכלה לעשות את זה בעבר) קשור לזה שהיא ראתה איך וונדי פועלת נגד מרטי.
&nbsp
אהבתי בהתחלה שמרטי, בשיחה עם הבוס של המאפיה, אמר שגם רות' היא untouchable.
קצת חבל שעכשיו העניין שלו עם וונדי מרחיק בינהם.
 

reasonforall

Active member
פרק טוב


אני אוהב את אח של וונדי. מקווה שהוא ישאר.
&nbsp
הבן של המאפיונר פשוט דוחה, ויותר גרוע הוא מסוכן. לא חושב שניתן לצפות מה הוא עלול לעשות. מישהו צריך לרסן אותו.
אני אוהב את זה שמרטי מעריך את רות' ושהיא נכס עבורו. ברור שאף אחד אחר לא התייחס אליה כך בעבר. מגיע לה

&nbsp
וחוץ מזה, הסדרה הזו היא פשוט "מבוא להלבנת כספים"
 

Lhuna1

New member
חחח


כן, כבר למדנו ממרטי את כל השיטות

רק שאת קור הרוח המדהים שלו אי אפשר ללמד...
&nbsp
כן יש משהו יפה ביחסים של מרטי ורות'.
והבן של המאפיונר רוצה לפגוע בה עכשיו, יש מצב שהוא לא יוותר כל כך מהר על לנקום בה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה