אפריל 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אפריל 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של


להלן רשימת התכנים החדשים שיעלו במהלך חודש אפריל 2020 בערוצי הסדרות וה-VOD של חברת


הקריאה על אחריותכם
 

LeRanch

New member
להרוג את איב


עונה שלישית
29/04 | 22:00
NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO


"להרוג את איב" ("Killing Eve"), סדרת הדרמה של רשת "BBC אמריקה" המבוססת על סדרת הנובלות של לוק ג'נינגס, חוזרת לעונה שלישית שתשודר רק ב-HOT. את העונה כתבה השואוראנרית סוזאן הית'קוט ("אימת המתים המהלכים").

את הסדרה מובילות זוכת "גלובוס הזהב" וה"סאג", סנדרה או ("האנטומיה של גריי" ו"פשע אמריקאי"), וזוכת ה"אמי" וה"באפטה" ג'ודי קומר ("יומן השומן","דוקטור פוסטר"). כל אחת מהשחקניות הייתה מועמדת על תפקידה בסדרה לפרסי ה"אמי", "גלובוס הזהב", ה"באפטה", ה"סאג" וה"קריטיקס צ'ויס", מתוכם גרפו במשותף ארבעה פרסים.

או מגלמת את איב, אשת ביון חריפה שיוצאת בעקבותיה של רוצחת שכירה מוכשרת ופסיכופתית, וילאנל (קומר). השתיים נקלעות למשחק חתול ועכבר מתוחכם שהפך לאורך העונות ליחסי אהבה-שנאה. לאחר אירועי סיום העונה השנייה, איב וג'ודי ממשיכות לנסות להשיג בחזרה את השליטה על חייהן בעודן בורחות מהאנשים שמנסים לשלוט בהן, בעונה מלאה בתפניות, אקשן ודם.
"להרוג את איב" שברה שיאי רייטינג, קיבלה אינספור מועמדויות לפרסים וזכתה לשבחים מקיר לקיר, גם כאן בישראל: "להרוג את איב' פיצחה את נקודת האיזון המושלמת בין מתח לקומדיה… הסדרה הכי מגניבה בטלוויזיה כרגע" (7 לילות), "משכנעת ומותחת… שווה לעקוב" (ישראל היום), "יצירה שלמה, קולחת, כיפית וחכמה" (וואלה), "ממזרי וממכר מהרגע הראשון" (הארץ), "הכירו את ההתמכרות החדשה שלכם" (פנאי פלוס).

 

LeRanch

New member
לא בטוחה


עונה רביעית
13/04 | 23:00
NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO


"לא בטוחה" ("Insecure"), הסדרה הקומית של HBO, מבית היוצר של המועמדת ל"גלובוס הזהב" וה"אמי" איסה ריי חוזרת לעונה רביעית שתשודר בסמוך לארה"ב ב-HOT HBO.

אחרי שבעונה השלישית איסה לקחה אחריות על חייה והפסיקה לשים את צרכיהם של גברים לפני צרכיה שלה, היא חוזרת, מגובה בחבורה שלה – מולי, טיפאני (אמנדה סילס, "שוטר וחצי") וקלי (נטשה רות'וול, "סאטרדיי נייט לייב"), כשהפעם היא במושב הקדמי. העונה, שתכלול עשרה פרקים, תמשיך לעסוק בחיפוש עצמי ותצלול לעומקן של סוגיות מורכבות של התמודדות עם בעיות נפשיות באמצעות דמותו של ניית'ן (קנדריק סמפסון, "המדריך לרוצח", "יומני הערפד").

"לא בטוחה" היתה מועמדת לשני פרסי "גלובוס הזהב" ולשלושה פרסי "אמי". היא זכתה בפרס "פיבודי" היוקרתי ולשבחי המבקרים בארץ ובעולם: בעונתה השלישית זכתה לציון 94% באתר הביקורות Rotten Tomatoes, ואיסה ריי התברגה לרשימת 100 האנשים המשפיעים של המגזין "טיים" ב-2018.

 

LeRanch

New member
לרוץ / Run


סדרה חדשה
13/04 | 23:30
NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO


"לרוץ" ("Run") היא קומדיית מתח חדשה של רשת HBO, אותה יצרה ויקי ג'ונס, שביימה את העיבוד התיאטרלי של "פליבג" – הצגה שנכתבה על-ידי היוצרת זוכת ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" פיבי וולר-ברידג' (שמשמשת כמפיקה ב"לרוץ") ולאחר מכן עובדה לטלוויזיה והפכה לסדרת הלהיט.

את הסדרה מובילים זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב" מריט וובר ("האחות ג'קי", "המתים המהלכים"), והמועמד לפרס ה"טוני", דומנהול גליסון ("מראה שחורה", טרילוגיית "מלחמת הכוכבים" החדשה).

וובר מגלמת את רובי ריצ'רדסון, אישה נשואה שמנהלת חיי שגרה נוחים ומשמימים שכרתה ברית לפני 17 שנה עם בילי (גליסון), בן זוגה בתקופת הקולג', למקרה ששניהם יצטרכו לברוח מחייהם העתידיים: אם אי פעם מישהו מהם יקבל מהאחר הודעת טקסט עם המילה "לרוץ", והאחר יענה עם אותה המילה, הם יעזבו הכל ויצאו לטיול ברחבי אמריקה ביחד.

 

LeRanch

New member
שומר אחי / I Know This Much Is True


מיני-סדרה חדשה
28/04 | 22:00
NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO


"שומר אחי" ("I Know This Much Is True") היא מיני-סדרה בת שישה פרקים של רשת HBO, המבוססת על רב המכר עם אותו השם של הסופר וואלי לאמב. מאחורי הסדרה עומד היוצר דרק סיאנפריין ("בלו ולנטיין", "אור בין האוקיינוסים"), ובתפקידים הראשיים מככב בתפקיד כפול המועמד לאוסקר וזוכה ה"אמי" מארק רפאלו ("שאטר איילנד", "הנוקמים").

לצדו של רפאלו עומד קאסט מרשים של שחקניות, הכולל את זוכת ה"אמי" וה"טוני" רוזי או'דונל ("המופע של רוזי או'דונל"), זוכת האוסקר, ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" מליסה לאו ("פייטר", "מילדרד פירס"), זוכת ה"אמי" ארצ'י פונג'אבי ("האישה הטובה", "בליינדספוט"), המועמדת ל"אמי" קת'לין האן ("טרנספרנט") ועוד.

עלילת הסדרה עוקבת אחר התאומים תומס ודומיניק בירדסלי (שניהם מגולמים על-ידי רפאלו). תומס, הסובל מסכיזופרניה פרנואידית, מצליח לקיים אורח חיים תקין ולהחזיק עבודה בדוכן קפה. עם זאת, פה ושם הוא סובל מהתקפים חמורים של המחלה שלו. באחד מההתקפים הללו, בתוך מה שתומס תופס כהקרבה מחאתית שתעזור לעצור את מלחמת המפרץ, הוא פוגע בעצמו אנושות. דומיניק עוזר לתומס בתהליך ההחלמה והשיקום, ומנהל מאבק בשמו של תומס להוציא אותו מבית-החולים הפסיכיאטרי הרשלני והמדכא בו הוא נמצא.

 

LeRanch

New member
אנחנו כאן / We're Here


סדרה חדשה
24/04 | NEXT TV | HOT VOD
26/04 | 22:30 | HOT HBO


"אנחנו כאן" ("We're Here") היא תכנית ריאליטי חדשה של רשת HBO שלוקחת משתתפים מעיירות קטנות ונותנת להם הזדמנות להשתתף בהופעת דראג חד-פעמית ובלתי נשכחת. את הסדרה ביים היוצר הדוקומנטרי פיטר לוגרקו, שהפיק וביים את הסדרה זוכת ה"אמי", "Intervention", ומפיק אותה מפיק הריאליטי הוותיק, אלי הולצמן ("פרויקט מסלול").

בסדרה מככבות שלוש מלכות הדראג שהתחילו את דרכן בתכנית הריאליטי המצליחה "המרוץ לדראג של רופול" – בוב דה דראג קווין ("סדר אותי"), שאנג'לה לקיפה ("כוכב נולד", "גלי") ויוריקה או'הארה.

שלוש המנחות יגייסו "בנות דראג" מעיירות קטנות ברחבי ארה"ב ויכירו להם את המלכה ששוכנת בתוכם. בכל פרק הן יגיעו לעיירה אחרת ויבחרו את המתמודדים שיזכו להפוך למלכות דראג ללילה אחד שנועד להוציא אותם מאזור הנוחות שלהם.

 

LeRanch

New member
גומורה: בן האלמוות


סרט פריקוול
15/04
NEXT TV | HOT VOD


"גומורה" ("Gomorrah"), דרמת הפשע האיטלקית של Sky Italia וחברת Beta Film, חוזרת לסרט פריקוול מיוחד בשם "גומורה – בן האלמוות", שיעלה ל-HOT VOD בקטגוריית XTRA – סדרות איכות מהעולם. "גומורה" מבוססת על רב המכר הבינלאומי של העיתונאי רוברטו סביאנו (שערך מחקר ארוך ומעמיק על ה"קאמורה" – ארגון הפשע השולט בנאפולי) ועל הסרט "גומורה" – שגרף את פרס האוסקר האירופאי ופרס פסטיבל קאן. "בן האלמוות" מהווה פריקוול לעונה החמישית של הסדרה, שצפויה לעלות בצמוד לשידור בחו"ל בשנה הבאה, רק ב-HOT.

הסרט מתחיל עם סצנת המוות של צ'ירו (מארקו ד'אמור, שגם מביים את הסרט) מסוף העונה השלישית, ונועד לגשר בין העונות הרביעית והחמישית שתצא בשנה הבאה. הסרט עוסק בצ'ירו, שבעודו שוקע אל מותו במצולות של מפרץ נאפולי, עולים אצלו זיכרונות ישנים. הוא חוזר ל-1980, לזמן שהיה תינוק שנמצא בודד בין ההריסות שהותירה רעידת אדמה. עשר שנים לאחר מכן, הוא נאלץ לשרוד בעצמו ברחובות נאפולי ולגדול בצל העולם התחתון הפושה בעיר. ילד אבוד, שלא שייך לאף אחד ומקבל את הכינוי "בן האלמוות".

מאז עלתה לאוויר, "גומורה" קבעה רף חדש בתעשיית הטלוויזיה האיטלקית כשהפכה לסדרה המצליחה ביותר שיצאה מארץ המגף. היא שברה שיאי רייטינג, הפכה ללהיט ברשתות החברתיות ונמכרה לשידור ליותר מ-190 מדינות.

 

LeRanch

New member
מרוששות


עונה שישית ואחרונה
במהלך אפריל
HOT VOD


"מרוששות" ("2 Broke Girls"), הסיטקום המצליח של רשת CBS וחברת "Warner Bros", נוצר על ידי זוכה שני פרסי ה"אמי" מייקל פטריק קינג ("סקס והעיר הגדולה"), הסטנדאפיסטית וויטני קאמינגס ("וויטני") ומישל נאדר ("ספין סיטי"). חמש העונות הראשונות של הסדרה זוכת פרסי ה"אמי" וה"פיפל'ס צ'ויס" עלו בעבר במלואן ל-HOT VOD, וכעת הן חוזרות! בנוסף, העונה השישית והאחרונה תעלה לראשונה ובחינם למנויי HOT VOD!

מקס בלאק (קאט דנינגס, "בתול בן 40", סרטי "ת'ור") וקרוליין צ'אנינג (בת' בהרס, "שלום, קוראים לי דוריס"), שתי בחורות שונות לחלוטין, מוצאות את עצמן ממלצרות יחד בדיינר זול וצבעוני בברוקלין. מקס הנועזת באה ממעמד הפועלים, בעוד קרוליין המפונקת גדלה כיורשת עצר עשירה שנאלצת להתחיל למלצר אחרי שאביה העשיר נכנס לכלא בעקבות הונאה. אחרי התחלה רעועה בין השתיים, הן מגלות האחת את השנייה ומתכננות לשלב את יכולות האפייה המפתיעות של קרוליין ואת החדות של מקס כדי להקים מאפיית קאפקייקס ולהפסיק לחיות בעוני. הבעיה היחידה היא שקודם הן צריכות להרוויח 250 אלף דולר. שתי המרוששות שגרות בעיר אחת יקרה מתחילות לחסוך דולר לדולר כדי להגשים את חלומן המשותף, ועשויות למצוא את המתכון המושלם להצלחה.

 

LeRanch

New member
יאנגר


עונה שישית
02/04 | 20:45
NEXT TV | HOT VOD | HOT3


"יאנגר" ("Younger"), הקומדיה הרומנטית של רשת הכבלים TV Land, חוזרת לעונה שישית רק ב-HOT.

עלילת "יאנגר" סובבת סביב לייזה (סאטון פוסטר, "Bunheads"), גרושה טרייה בת 40 שמתחזה לבחורה בת 26 בכדי למצוא עבודה ולייצב את חייה.

בעונה השישית, קלסי (כוכבת "ליזי מקגווייר" הילארי דאף) מתחילה את תפקידה החדש בהוצאת "מילניאל" ומבינה שהמצב בחברה לא טוב כמו שחשבה. היחסים בין לייזה וצ'ארלס (פיטר הרמן, "שוטרים בדם") עולים מדרגה נוספת עכשיו כשצ'ארלס כבר לא מנהל את העסק והשמירה על סודה של לייזה הופכת קשה יותר ויותר. חייו של ג'וש (ניקו טורטולה, "The Following") משתנים לאחר שהוא עובר בדיקת אבהות לתינוקה של קלייר.

העונה השישית של "יאנגר" זכתה לציון המושלם 100% באתר הביקורות Rotten Tomatoes. באתר Vulture נכתב עליה שהיא "עדיין מהווה פנטזיה ניו-יורקרית קלילה מבלי להקריב את האינטליגנציה שלה ומספקת הרבה פלז'ר בלי הגילט הנלווה".

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה תכנים תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

Saharon87

New member
איב, יאנגר, לא בטוחה ואולי בינג' נוסף של מרוששות

אתן צ'טנס גם לקומדיה החדשה של HBO עם מריט וובר.
 
לרגע הופתעתי שמרוששות עדיין משודרת

ואז נזכרתי שהוט מביאים סדרות בעיכוב שהיה מבייש את ערוץ 2 לפני 20 שנה.
 

Saharon87

New member
העונה האחרונה הסתיימה בהוט ממש ימים אחרי ארה"ב ב 2017

אבל ב VOD הם לא הביאו אותה... אז כל הפרסום עכשיו זה על זה שמעלים אותה ל VOD בנוסף לעונות 1-5
 

reasonforall

Active member
גם אני


שמעתי הרי שבוטלה לפני כל כך הרבה זמן, לא הבנתי איך עדיין משודרת
 
להרוג את איב ויאנגר

ורק נשאר לחשוב איפה אראה אותן עכשיו כשאין לי הוט
 
למעלה