דיוני סדרות לתחילת השבוע

Lhuna1

New member
מההה????????????????? חחחחחח


נאט, זו שגרה עם אליס, נראיית הכי צעירה מכל המבוגרות שם!!

ג'יג'י, שזו הגרושה של נאט, נראיית יותר מבוגרת.
 

LeAnnDylan

Well-known member
לדעתי

אנשים שנושמים מהפה זה הפרעה שחשבתי שרק לי מציקה. אני עובדת עם זקנות וכשאני מתקרבת לפרצוף שלהן (כדי לטפל בהן) אם הן נושמות מהפה זה מעביר בי חלחלה הזרם של האוויר החם הזה ליד היד שלי
מי שלא חולה עם אף סתום לא צריך לנשום מהפה

&nbsp
וכן, מסכימה שאם היא הולכת לפינלי זה מוציא אותה דושית לגמרי. קודם כל, כי היא ופינלי היו ביחד דקה וחצי. זה מספיק בשבילה כדי לזרוק 10 שנים של זוגיות? כשדקה לפני הסכימה להתחתן איתה? איפה ההיגיון פה בדיוק? הקשר בינהן לא נבנה כמו שצריך וזה שהיא מעדה ובגדה נשמע לי הגיוני בסה"כ אבל זה שתבחר בפינלי בלי להודיע לדני שום דבר זה ממש לא הגיוני לי.
&nbsp
הדבר היחיד שלא היה מובן לי בהתנהגות של שיין זה שתמיד עשו אותה איכפתית ורגישה כזו כשזה מגיע לילדים. זכור לי גם בסדרה המקורית.
ואם היא אוהבת את קיארה עד כדי כך שהסכימה להתחתן איתה אחרי שאפילו לכרמן הבריזה(
), אז ילדים לא נראה לי שהיו אמורים לשבור את החבילה. אם ההתנהגות שלה כלפי ילדים הייתה כמו של אליס, הייתי מבינה את זה. אבל איך שהדמות שלה בנויה זה היה נראה לי פחות אמין. הרי מן הסתם היא כן עברה שינוי של התבייתות והתבגרות.
&nbsp
וזה שאנג'י שחורה זה כי בט וטינה רצו תורם שחור כדי שהילד יהיה דומה לבט. לא זוכרת אם הראו את אמא של בט מתישהו, אבל אבא שלה היה שחור ואחותה קיט גם הייתה שחורה. גם תמיד דובר על זה שהיא biracial, אבל לא זוכרת מה טענו החצי השני שלה
 

LeAnnDylan

Well-known member
תזכירי לי


מה קיארה אמרה לה בסוף שהיה ממש מגעיל ונוראי?
אני מנסה להיזכר ולא כל כך זוכרת ואין לי כוח לחזור ולבדוק בעצמי
 

Lhuna1

New member
היא אמרה לה


משהו כמו: אף אחד לא יאהב אותך כי את לא יודעת לאהוב אף אחד חוץ מעצמך.
&nbsp
&nbsp
ואני לא רואה משהו לא עקבי בהתנהגות שלה, אני חושבת שאפשר להיות אכפתית ורגישה כלפי ילדים, ויחד עם זה לא לרצות להיות אמא בעצמך, להרתע מהתלות והאחריות הזאת, וגם לא להרגיש את הכמיהה הזאת וההתרגשות לנוכח הרעיון.
אי אפשר לבוא אליה בטענות על מה שהיא מרגישה.
&nbsp
 

LeAnnDylan

Well-known member
בטח שאפשר לבוא בטענות


היא דמות טלוויזיונית ואני בבידוד. מה עוד יש לי לעשות בחיים חוץ מלבוא בטענות אליה?!

סתם, אבל ברצינות עכשיו, כפי שרשמתי איפשהו באחת ההודעות האחרות שלי, אני גם אוהבת ילדים, אפילו מאוד. אבל ממש לא מעוניינת להיות אמא, אני לא חושבת שזו הבעיה שלי עם שיין.
מה שמפריע לי בה זה שהציגו לנו אותה בתור הקאזנובה הזו (מה המונח הנשי של זה? פאם פאטאל לא נראה לי מתאים) שלא נשארת באותו מקום יותר מלילה. הבחורה הזו שלא לוקחת שום קשר ברצינות. ואז פתאום שינו את הדמות שלה לגמרי. היא לא ממהרת לקפוץ למיטה עם כל דבר שזז והיא מפגינה רגשות ונכונות להתביית. גם קיארה אמרה לה שהיא פשוט רוצה להיות איתה, שהיא לא מצפה ממנה לשנות את עצמה ולגדל איתה את הילד, לכן היא בחרה להיכנס להיריון גם כששיין כביכול לא בתמונה. כששיין לא הבינה איך מצב כזה יכול להתקיים, הביאו את הסיטואציה ההזויה של אליס כדוגמה. ובתאכלס, זה לא כאילו קיארה לא יכולה להרשות לעצמה איזה נני שתעזור עם התינוק בזמן שהיא עסוקה או וואטאבר. קיארה דווקא הייתה נראית לי הכי מבינה בעולם. היא אמרה לי שהיא מכירה אותה כבר והיא לא מנסה לשנות אותה. היא יודעת שהיא לא רוצה להיות אמא וזה בסדר מבחינתה. שהיא פשוט רוצה להיות עם שיין כי היא אוהבת אותה.
האם היא בעצם מקווה שברגע ששיין תראה את התינוק ותיקשר אליו היא כן תרצה להיות יותר מעורבת? סביר להניח. אבל זה לא משהו שהיא דרשה משיין או הציבה כאולטימטום. לכן לדעתי שיין יצאה הזבל בסיטואציה הזו.
למרות שהבעיה שלה זה לא שהיא לא אוהבת אף אחד חוץ מעצמה, הרי ברור למדי שהיא אוהבת את קיארה, ומן הסתם את שאר הבנות (אליס/בת/טינה) אבל היא פשוט זבלונית כשזה מגיע למערכת יחסים. יש לקייסי מאסגרייבס שיר שנקרא Miserable וההוק שלו זה: you ain't happy unless you're miserable וככה בדיוק אני רואה את שיין. בכלל כל השיר הזה מזכיר לי את שיין.
 

Lhuna1

New member
אני לא מבינה בכלל


מה שיין בדיוק עשתה שהוציא אותה זבל?
&nbsp
היא אפילו הסכימה להיות עם קיארה למרות ההריון (ולמרות שזה דיל ברייקר הכי לגיטימי בעולם למי שלא רוצה ילדים, וכמו שכתבת בעצמך הסיטואציה של אליס ונאט היתה הזויה ולא מציאותית, אין דבר כזה לגור בזוגיות מלאה עם מישהי שיולדת ומגדלת ילדים קטנים באותו בית מבלי להכנס למחויבות טוטאלית כלפיהם, זה תכלס כמעט לכפות עליה הורות.)
&nbsp
זה ששינו את הדמות שלה אני מסכימה, אבל זה קצת הגיוני שאחרי כמה שנים היא "התבגרה" במובן הזה וכבר לא קופצת למיטה כל כך מהר.
&nbsp
 

goolgol

New member
ממשיך לצפות בקיבוצניקים ומצפה לפרק החדש של ווסטוורלד

 

sls12

New member
האנטומיה של גריי עונה 17 פרק 18


כנראה שהדודה והאחיינית כן קשורות לסחר בבני אדם, אז למה הציגו את דה לוקה כמשוגע? מה הרעיון?
 

מילי08

Well-known member
timeless, סרט נידח ונסיון לחזור ל strike back. ללא


אין לי הרבה מה לומר על timeless. חביבה אבל המניע של העלילה מעצבן אותי נורא והופך את כל הסיפור ללא הגיוני. כן, זה הגיוני בעיני שיסעו בזמן, אבל לא הגיונית בעיני הסיבה.
מאט לנטר ממש יאמי, אז זה מוסיף נקודות.
&nbsp
מאוד אהבתי את strike back פעם, עד שהיא הפכה להיות חזרתית ומופרכת בצורה מעצבנת ומעליבה. חיפשתי עכשיו משהו קליל ומפגר, אבל כמה דקות לפרק הראשון הבנתי שמיציתי את ז'אנר ה- אני לוחם, אני מגניב, אני עף על עצמי והפסקתי.
&nbsp
ואז החלטתי ללכת על סרט. מצאתי את plus one. חביב מינוס, אבל מעביר את הזמן כשלא בא להתחייב לשום סדרה
. משחק שם הבן של השחקנים דניס קוויד ומג ריאן והוא קופי של אבא שלו.
 

מילי08

Well-known member
ניק, סורי. גם ההודעה הזאת מכילה 2 סדרות

פשוט כי אין לי הרבה מה לכתוב על אף אחת.
ניסיתי את great news של טינה פיי. מצחיק בקושי. חסר הצחוקים המודבקים והסדרה מתאימה לשנות ה- 80 באופי שלה. דגמתי כמה פרקים כי ב IMDB היו ביקורות טובות, אבל היא פשוט לא. מאוד מאכזב שטינה פיי מעורבת בזה. זאת הנפילה השנייה שלה אחרי קימי שמידט שהיתה ממש לא אחידה ברמה שלה.
&nbsp
וגם ניסיתי את special, קומדיה חצי דוקומנטרית על בחור עם שיתוק מוחין. ניסיתי לתת לה צ'אנס, אבל בתכלס אין לה עלילה ולכן אין שום פוטנציאל התמכרות. זה בעיקר מספק יצר מציצני כלשהו לחייו של גיי עם שיתוק מוחין.
היה קצת מוזר בהתחלה לראות שם את סוזן מחברים. בפרקים הראשונים היא גם שיחקה די מעצבן אבל זה קצת התמתן.
 
אני לעולם לא אסלח לך


&nbsp
great news הייתה הרבה יותר טובה ממה שנראה בהתחלה (פרמיס די דפוק). אני לא ידעתי במקור שהיא קשורה לטינה פיי ורק כשגיליתי הבנתי למה היו בה כל כך הרבה דברים חיוביים.
ועדיין למרות שדי אהבתי את העונה הראשונה, קצת נשבר לי ממנה אחרי הפרק הראשון של עונה 2 ולא המשכתי איתה מאז.
&nbsp
קימי שמידט היא לא נפילה בשום דרך שהיא.
זאת סדרה מעולה! הורסת מצחוק. עם פרמיס גאוני, דמויות יוצאות דופן ועלילה ממש טובה.
&nbsp
&nbsp
special היא נחמדה, אבל באמת לא תופסת חזק. האמת שאני בעיקר כבר לא זוכר כמעט מה היה בה.
אבל היא בהחלט לא הייתה חצי דוקומנטרית.
...אולי התכוונת חצי אוטוביוגרפית.
 

מילי08

Well-known member
אז להמשיך לנסות את great news?

כי אני ממש נוטה לזנוח אותה.
&nbsp
קימי שמידט, אז ככה: קימי עצמה מעולה וחמודה. טיטוס חמוד ובאמת ניסה מאוד, אבל חסרה לו כריזמה כדי להפוך את הדמות שלו לגדולה מהחיים. ג'קלין אדירה, אבל זו ג'יין קרקרובסקי אז ברור, וליליאן בדומה לטיטוס לא הצליחה להפוך את הדמות שלה לוואו.
הרעיון מעולה ממש, והיו באמת כמה פרקים מצוינים, אבל לפעמים הרגשתי שהסדרה ממש הולכת לאיבוד בתוך עצמה. באמת באמת באמת ניסיתי להיות בעד הסדרה בלי מחשבות שליליות, אבל מצאתי את עצמי מגרדת הרבה בראש ותוהה מה יהיה..
&nbsp
לגבי special, אני יודעת שהיא אוטוביוגרפית אבל הכוונה שלי היתה שההצצה לחיים של הבחור נתנה לי תחושה שזה כמו לצפות בדוקו על ההתמודדות עם שיתוק מוחין. גם ברמה של חוסר העלילה. פשוט יש אם בעיקר תיאור של חיי יום יום.
 
לא, נראה לי שאת יכולה לוותר

במיוחד אם אפילו את קימי שמידט לא אהבת מספיק אז כנראה את לא מספיק מתחברת להומור של טינה פיי (אם כי אני לא בטוח אם יש דימיון כלשהו בין הסדרות)
&nbsp
לדעתי טייטוס וליליאן היו ענקיים והורסים.
עשיתי גם צפיות חוזרות בסדרה (בעיקר כי תמיד הייתי שוכח מה קרה בין עונות) והיא לחלוטין עומדת בצפיה חוזרת.
&nbsp
כמו שאמרתי, אני לא מספיק זוכר את special, אבל ממש לא זכור לי שהרגיש כמו דוקו. בין היתר כי הייתה עלילה מרכזית שלמה על כך שהוא מפתח חיים חברתיים עם אנשים שהוא מעמיד פנים מולם שאין לו שיתוק מוחי ומה שיש לו הוא תוצאה של תאונה. (שאני זוכר שחשבתי שלא ברור למה שיהיה לו אכפת מה יחשבו הסיבה לאיך שהוא, אבל שבסופו של דבר הבנתי).
&nbsp
אגב, אולי זה לא יעניין אותך אבל זה מזכיר לי סדרה אחרת שבמרכזה מישהו עם שיתוק מוחין - Speechless. זאת סיטקום ברודקאסט יחסית סטנדרטית של ABC, אבל שלבן הבכור בה יש שיתוק מוחין (ובמקרה שלו ברמה שהוא לא יכול ללכת או לדבר בכלל). הסדרה נורא חמודה והראתה חיים של מישהו עם שיתוק מוחין לחלוטין בלי הרגשה שזה הצצה.
 

מילי08

Well-known member
Speechless נדמה לי שראיתי איזה פרומו

הבן בכסא גלגלים? או שאני מתבלבלת עם משהו אחר.
לגבי קימי- נסכים שלא להסכים. שוב, אני הכי בעד טינה פיי, ובאתי מלאת התרגשות לכל פרק, אבל איכשהו לא עבד לי.
&nbsp
special- יכול להיות שבגלל שלא התחברתי אליה ודי השתעממתי אז ההתרשמות שלי היתה שהיא כמו דוקו.
יאללה, הולכת לסיים את 2 הפרקים של עונה 1 של future man
 

kordilia snake

New member
באטוומן 1X16

ואו
.

פרק ממש ממש טוב.

הסצנות של קייט ואליס היו כ"כ טובות, ושתי השחקניות היו מעולות בעיקר רובי רוז
כאילו באמת אי אפשר היה להוריד את העיניים מהמסך בכול פעם שהייתה סצנה של שתיהן. ואליס עצמה הייתה נסבלת משהו כמו 95% מהזמן שזה בכלל הישג.

אז כן, כול הקטע עם קאטרייט היה כמו שחשבנו, אליס רצתה שקייט תהרוג אותו כדי להוכיח שהן דומות ובלה בלה בלה. אבל זה לא הפריע לי כ"כ, כי זה היה אמין לגמרי והגיוני.
והתחרפנות הקטנה של קייט גם בתור באטוומן ואז אחר כך שהיא רבה מכות עם אליס בבר, היו במקום ואני מקווה שימשיכו להראות את קייט נאבקת עם מה שהיא עשתה לפחות עד מה שנשאר לסוף העונה ואפילו ימשיכו עם זה לתוך העונה הבאה.

הקטע שקייט מרביצה לכול השומרים האלו היו כזה BAD ASS (ואתם רואים כותבים, אפשר לתת לה גם נבלים ולא רק נבלות שנראות כמו דוגמניות, זה היה לגמרי אמין שהיא הצליחה לנצח את כולם לבד).

שאליס ברחה גלגלתי עיניים אבל לא ראיתי את הטוויסט בסוף בא. אני מקווה שנשים עכשיו בצד את אליס לכמה פרקים כי למרות ששני הפרקים האחרונים היו טובים, אליס כבר מזמן מיצתה את עצמה.

אהבתי את זה שסופי לא הייתה מיותרת הפרק, ושהחזירו את ג'וליה ולוק מקבל סוף סוף עלילה משלו ולא רק על תקן הסיידקיק של קייט(אבל למה בסוף לרגע הוא לא עצר וקרא לקייט? וגם מרי/סופי למה הם לא חשבו לקרוא לבאטוומן?)

וג'ייקוב הוכיח שהוא לא חסר תועלת לגמרי. והחיבוק בסוף עם קייט, היינו צריכים לראות את הרגע הזה ביניהם
.

איזה פרק טוב!!
 

kordilia snake

New member
לדעתי

זה בכלל ברוס, אף אחד לא ראה אותו יותר משלוש שנים. לך תדע איפה הוא מסתובב ומפיץ את הנגיף
.


.
 
למעלה