דיוני סדרות לתחילת השבוע

דיוני סדרות לתחילת השבוע


כן, אני ער בשעה הזאת למרות שאני עובד מהבית היום.
נראה לי שאני אמור להיות גאה בזה, אבל אני לא
 

snirf

Active member
מישהו פה סיים אליטה3


בואו נדון עליה, מה יש לכם להגיד על העונה?
 

אוסווין

Active member
כתבתי את דעתי בהרחבה שבוע שעבר


אבל מי אני שאתנגד לדיוןןןן
אז ככה זה די more of the same, עוד פעם רצח עוד פעם הסניורה אינספקטורה מתחקרת אותם עוד פעם פלאשפורוורדים של שלוש שניות, אבל אחרי רגע זה כבר לא נורא זה עדיין כיפי בסופו של דבר. כפי שציינתי כבר עבר שבוע מאז שצפיתי אז אתחיל עם הדברים שהכי זכורים לי משום מה, שזה:
- שקרלה מהממת ברמות מפגרות.
- וגם שהבגדים של קרלה ממש יפים, כנ"ל הבגדים של רבּקה מת על הסטייל ששמו לה.

ואי זהו זה מה שאני הכי זוכר. אולי זה אומר משהו. לא משנה קיצר,
- קייאטנה באה לי פחות טוב העונה מאשר עונה שעברה. הם לא הלכו איתה עד הסוף, הם ריככו אותה ברגע שהיא נהייתה עם ואלריו ואז בסוף דפקו לה את המוסר השכל של היום "אולי כדאי שאשלים עם המעמד שלי". מה שכן, הסוף הרג אותי שבשוט האחרון של העונה רואים את כולם שמחים לחזור ללימודים והיא לבד שוטפת את הרצפה חח הצחיק אותי מאוד.
- לוּ ורבּקה עשו את העונה בשבילי, הן היו הדמויות הכי טובות בעיניי. מה שלא אהבתי אצל קייאטנה עבד לי מעולה אצל רבּקה למשל, הכי קל יכול היה להפוך אותה לממש רעה ודווקא לא הלכו על זה, וזה הפך אותה למורכבת ומעניינת ומרגשת. ולוּ פשוט היה כיף לראות אותה מתאהבת בנדיה ודוחה את גוזמן והופכת לdecent human being. למרות שעכשיו היא רוצחת והיא לא מקבלת אפילו שבריר מההשלכות שפולו התמודד איתן.
- ואי ואגב רבּקה, איפה מצאו שחקנית כזאת לאמא שלה שנראית כל כך קריפית ונכלולית ג'יזס, כזה ליהוק טוב. הסצנה שלה עם ואלריו הייתה כזאת נוראית. בקטע טוב.
- קרלה גם עבדה לי העונה. בעונה הראשונה היה לה טייפ כזה של "מרקזה" כפי שאוהבים לקרוא לה וזה גם עבד ובעונה השנייה היא פתאום הפכה למעין מאפיונרית כזאת שלא כל כך הבנתי, אבל העונה לגמרי קלטתי את הסיפור שבונים לה וזה הקל עליי להתחבר אליה.
- אני חצוי לגבי זה שבסוף כל הדמויות הופכות לבני אדם טובים וכולם מקבלים סוף טוב. (בערך, קייאטנה נתונה לויכוח) כאילו אין מצב בעולם שכולם למדו את הלקח שלהם. באמת שלפחות הייתי רוצה לראות את קייטאנה מתדרדרת במקום מטפסת למעלה, יותר מעניין בשבילה ויותר מציאותי. גם ולאריו, למרות שאהבתי לראות אותו מתחרט שהוא מכר סמים לקרלה ומסרב להמשיך למכור. אבל, וזה אבל גדול, זה עובד עם הסדרה. זה טלנובלה כזה בסופו של דבר, ואני מניח שזה הסגנון שהם הלכו עליו, הסוף הכי סגור שאפשר שהכי עושה טוב על הלב ולא אשקר באמת עשה לי טוב על הלב נגיד לראות את לו ונדיה טסות יחד לניו יורק. ובכיף הייתי רואה ספין-אוף שלהן בניו יורק זה חייב לקרות.
- אנדר ועומאר זוג מזעזע בעיניי, אני מבין למה הם ביחד כי הם נפגשו בנקודה רגישה בחיים שלהם ונאחזו אחד בשני אבל בעיניי הסוף הטוב שלהם היה צריך להיות שהם מבינים שהם לא מתאימים באמת ונפרדים כידידים. ועומאר טס עם נדיה לחו"ל ואנדר מחלים מהסרטן. אבל אני מניח שאני לבד בדעה הזאת.

זהו נראה לי שזהו. סה"כ נהניתי מאוד. מה איתך מה אתה חשבת על העונה?
 

Don Nirtin

New member
ראיתי את עונה 2


הייתה ממש ממש מעפנה וחסרת קו עלילה. כתבתי עליה בהרחבה וברשעות רבה בקבוצת הפייסבוק של נטפליקס.
 

Don Nirtin

New member
קח. אליטה 2


אליטה / Elite 2
קודם כל, זו ביקורת מאוד שלילית על העונה השנייה. אם אתם נהניתם מהעונה השנייה, מה טוב. אני בכל אופן לא נהניתי ממנה ולכן פירטתי מטה (אחרי הנקודות) מה חשבתי עליה בהרחבה עם ספוילרים למכביר.
&nbsp
האליטה החברתית של בית הספר "לאס אנסיאס" ממשיכה להסתבך בצרות, אהבה, סמים, רוקנרול, ולפתור תעלומות מסתוריות. הפוסט שלפניכם יעסוק בעונה השנייה שכן את השלישית טרם ראיתי ואני כרגע לוקח הפסקה כדי לא להוציא שיערות בימים אלה של קורונה. אם כבר קורונה, אז הייתי שמח שרוב הדמויות פה היו לוקות בקורונה, מתאשפזות ונעלמות לי מהמהסך. וכשזה קורה, סימן שהסדרה מתדרדרת.
&nbsp
על פניו, רעיון התעלומה המסתורית ממשיכה גם לעונה השנייה. אחד התלמידים נעלם וכולם חשודים בהיעלמותו. באופן מאוד מעצבן, העונה השנייה ממשיכה קו אחד שלא נחשף בעונה הראשונה והיה פשוט נקודת התורפה של העונה. וזה לא הדבר היחיד שהיה מעצבן העונה.
מכאן והלאה ספוילרים למכביר. ותאמינו לי, הבטן שלי מתפוצצת לרעה כלפי העונה השנייה.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
זהו, מספיק?
אז סמואל היקר והחמוד נעלם וכולם חשודים. כולל המובן מאליו – גוזמן העצבני. בשתי העונות איכשהו יצא שגוזמן הוא הדמות הכי עצבנית והכי מאבדת שליטה ובאופן כללי הוא גם הדמות הזו שמתחשק לך להצמיד טיל לישבנו ולהטיס אותו אל מחוץ למסך. או לפחות קורונה.
&nbsp
אל בית הספר מגיעים שלושה תלמידים חדשים: ואלריו, אחיה למחצה של לו; קאייטנה, בתה של מנקת בית הספר שמתחזה למשהו שהיא לא; ורבקה, בתה של סוחרת סמים. משלושתם אני מחבב רק את ואלריו כי הוא היחיד שנתן עומק ועניין ולא מרח יותר מדי את העניינים.
&nbsp
העונה ממשיכים בפיתוח הדמויות שליוו אותנו, והדבר הראשון שקורה כתוצאה מפיתוח הדמויות המוגזם ומן העלילה המשעממת היא שכיחת מסגרת העלילה. ברור לכולנו שהם לא באמת סטודנטים בתיכון או משהו כזה אבל זה מגוחך שרוב השיעורים שלהם מתחילים ואז יש קאט לסצנה אחרת או שהתלמידים מתחילים לדבר ביניהם ומתעלמים מקיומה של המורה. כך למשל המנהלת אסוסנה מופיעה לשלושה או ארבעה קטעים בלבד וגם בהם היא משמשת תירוץ עלילתי בלבד לקדם משהו.
&nbsp
הדבר השני שקורה כתוצאה מן הפיתוח הדמויות המוגזם הוא העובדה שכולם, אבל פשוט כולם, מיוסרים מדי, חסרי כיוון, כולם מתלבטים על אותן ההתלבטויות שהם התלבטו בהן בעונה הראשונה, וסמואל מתייסר מהמוות של מרינה שקרה בעונה הקודמת. כך יוצא שבמשך שתי עונות הוא מתייסר על רוח רפאים של מישהי שאפילו לא הייתה ראויה לכך שסמואל יאהב אותה. מצד שני, לא בטוח שקרלה היא אופציה טובה יותר כי היא שיתפה פעולה עם פולו ואנדר וידעה על הרצח.
&nbsp
הדבר השלישי, הגיעו דמויות חדשות אז כתוצאה מכך, הראו את כריסטיאן רק בפרק הראשון של העונה השנייה, ושם סוג של סידרו לו סיום די אופטימי בהתחשב בכך שהוא סוג של נכה. זה לא שהדמויות החדשות כאלה מעניינות. קאייטנה די עיצבנה ב"נחמדות" שלה ורבקה לא תרמה שום דבר מלבד שיחות נפש עם סמואל ואהבה אפלטונית שלא התממשה ואני גם מקווה שלא תתממש בעונה השלישית. אה, וקצת סמים. תודה רבקה?
&nbsp
ואלריו לעומת זאת, הוא היחיד שלא מתחבא מאחורי הזהות של עצמו. הוא אוהב להיות מרדן, הוא אוהב לפתוח את הקלפים על השולחן, הוא לא מהסס להשתמש בעצמו כדי לקדם את העלילה, והוא לא בארון של אף אחד. הוא אף מסכים להקריב את עצמו כדי להפיל את לו מכס המלכות שהיא יושבת עליו שתי עונות שלמות. ואלריו גם התאפיין בסצנות חופשיות כגון גרב על איבר המין שלו, עירום חופשי, ולתת לנדיה כלי להתמודד כנגד לו. הוא גם זה שנשאר בודד בסופו של דבר כי אחרי שהוא מגלה לנדיה את הסוד היא לא מסוגלת להכיל את הסוד. ולמה שהיא תכיל? בעולם הזה, אם אתה דמות שלא מתחבא מאחורי הזהות של עצמך, אתה נחשב חריג. וככזה, ואלריו חריג מאוד בעולם של האליטים.
לעומת זאת, אני חשבתי שהכתיבה של העונה השנייה הייתה מאוד עצלנית והתאפיינה בהרבה מאוד סצנות מתות שלא מקדמות שום דבר. הרגעים היחידים שהרגשתי איזשהו רגש של התחברות היו בסוף העונה כאשר סמואל וקרלה הבינו שהם סיימו את הרומן, וכאשר לו חשפה את קאייטנה במסיבה. אבל אז היא הרסה את זה בזה שהיא שלחה לנדיה את הוידאו שכמעט הרס אותה. וכמובן, הסצנה הסופית של העונה כשכולם בוהים בחוסר אמון בפולו שחוזר לבית הספר אחרי שקאייטנה העלימה את הגביע שהרג את מרינה זצ"ל.
&nbsp
מבחינת סצנות נועזות של סקס, העונה היו הרבה פחות סצנות שכאלה. זכור לי סצנה של העונה הראשונה כאשר עומאר ואנדר שוכבים ללא קונדום ובעונה השנייה ראינו אותם שוכבים עם קונדום, מה שמוריד את רמת האמינות של הסקס לאפס. כמו כן, ראינו את גוזמן ונדיה שוכבים במלתחות (ו-ואלריו מצלם אותם כי הוא רוצה להרוס את לו......) וראינו את סמואל וקרלה שוכבים כאשר רוב הפרטים שם לא נראים למסך. האם זה אומר שהעירום כבר לא מושך את הצופים של העונה הראשונה שמאוד הופתעו מן הנועזות? כנראה שכן.
&nbsp
התחלתי ולכן אסיים בזה – תעלומת העונה פשוט לא מעניינת. באופן כללי, מבנה הסדרה פשוט לא מעניינת והפכה למסטיקית, מרוחה, מעייפת, היו רגעים ששאלתי את עצמי מה הדמויות עושות, לא הזדהיתי עם אף אחד מלבד ואלריו, ולו עשתה לי את העונה בסצנת המסיבה (רק כדי להרוס את זה אחר כך.) ונדיה ממשיכה בקו שלה לא להתמרד במשפחה שלה ולא להעז להיות מי שהיא רק כדי שהוריה יחשבו שהיא מלאכית מתוקה. אביה אמר שהילדה ההיא היא לא הבת שלנו. יש לי חדשות בשבילך, אדון אבא של נדיה ועומאר – הילדים שלכם פיתחו אישיות ורצונות משלהם. זה שאתם מפלסטין כביכול לא אומר שאתם צריכים סוג של להתעלל בילדיכם נפשית. וכמובן, רוחה של מרינה המשיכה לרדוף גם לעונה הזו. הגיע הזמן להניח למתה למות ולנוח על משכבה בשלום. ויפה שעה אחת קודם.
עכשיו אני אלך לגוון את הצפייה שלי במשהו אחר לפני שאצא החוצה לחפש מישהו שנדבק בקורונה ולאשפז את עצמי מרוב תסכול. כי אומנם צמד הפרקים האחרונים (7-8) היו עשויים טוב, אבל כל שאר העונה הייתה גרועה.
&nbsp
2 כוכבים בסולם ניר.
 

dory38

New member
משפחה בהנפקה-פרק1

תנו צ'אנס, קומדיה שנונה וחביבה.
 

אוסווין

Active member
ניסיתי את הפרק הראשון


לא שרדתי את כולו האמת, לא התחברתי לזה שהמשפחה כתובה כאילו הם כל הזמן עצבניים אחד על השני וזה כאילו אמור להיות witty banter אבל תכלס הם כל הזמן צועקים אחד על השני, לא היה לי נעים. אני מתעכב על שטות? להמשיך?
 

dory38

New member
אין לי מושג, עוד לא ראיתי את הפרק השני

כרגע אני מרוצה מהתוצר הסופי.
 
מישהו נוסף צופה בסדרה Shrill

לא ידוע לי שהיא משודרת בשום ערוץ בארץ, אבל בשביל זה יש דודים.
בארה"ב היא משודרת בHulu.
&nbsp
מככבת בה איידי בריאנט מSNL
&nbsp
במרכז הסדרה עיתנואית צעירה עם עודף משקל, שמתחילה לשנות את החיים שלה, אם כי לא את המשקל שלה.
&nbsp
הפרקים הראשונים היו טובים, אבל גם לא משהו מיוחד.
אבל הפרק הרביעי קנה אותי לחלוטין.
&nbsp
*הייתי ממשיך ומסיים את העונה הראשונה (יש בה רק 6 פרקים) אבל אני צריך לחזור לעבוד
 

Lhuna1

New member
The L Word העונה המחודשת
כל העונה

(החלטתי שישנן בנות זה שם רע.)
ליאורה ודילן, קראתי עכשיו את השרשור שלכן ואני לא לגמרי אתכן

&nbsp
קודם כל אני בעד פינלי! היא חמודה. ומה יש לכולן נגד אנשים שנושמים מהפה, ואיך אתן בכלל רואות שמישהו נושם מהפה?? (גילוי נאות: אני נושמת מהפה).
קודם כל 2: הסוף היה ממש מעצבן.
קודם כל 3: זה נראה כאילו היא הולכת אל פינלי ואם זה נכון אז למרות שזה יותר נכון בשבילה - זה מוציא אותה דושית ברמות כל כך מופרזות, שאני לא יכולה לקנות את זה בכלל. אני מתכוונת לקטע של להשאיר את דני מחכה לה בשדה התעופה ולא להודיע לה אפילו כלום, שלא לדבר על להפרד ממנה כמו בנאדם.
&nbsp
וכן, זה שכולן שוכבות עם כולן זה מופרז ומעצבן (בכלל כל הסקס שם מוגזם לי, אני עושה פסט פורוורד).
&nbsp
לא חושבת שהיה משהו לא בסדר בהתנהגות של שיין. ומה שקיארה אמרה לה בסוף היה ממש מגעיל ונוראי.
&nbsp
מסכימה שהיה הרבה יותר מידי פוליטיקלי קורט וקצת מאולץ. וקצת דביק מידי (במיוחד הסוף עם נאט ואליס).
אבל אליס כן חמודה (אני לא זוכרת איך היא נראתה לפני זה, ובכלל גם את שאר הדמויות שהזכרתן). וגם נאט וג'יג'י חמודות.
&nbsp
&nbsp
חצי מהעונה אני מנסה להבין איך זה אפשרי שאנג'י שחורה אם בט לטינית וטינה לבנה
עד שנזכרתי שהיא לא יכולה להיות בת ביולוגית של שתיהן וחייב היה להיות איזה ד.נ.א של גבר מעורב שם...

&nbsp
סה"כ עונה חביבה מאוד.
וזה הישג ענקי, כי זה בעצם החידוש הראשון שלא שנאתי של סדרה!
&nbsp
 

limors2

Active member
מזל טוב לשורה האחרונה שלך


קודם כל- בט לא לטינית, היא שחורה.
&nbsp
פינלי חמודה ממש, אני מתה עליה. אבל הייתי אוהבת אותה הרבה יותר אם היא לא הייתה נושמת מהפה. כי היא לא סתם נושמת מהפה, היא עושה את זה כשהוא קצת פעור וזה ממש ברור שהיא נושמת ככה. כשמוסיפים לזה את בתי השחי השופעים שלה, בעעעעע. אז לזה שאני מתה עליה צריך לשקלל את המינוסים האלה.
&nbsp
הסוף באמת היה מעצבן, ואני בעד שהיא תלך לפינלי ותצא דושית כי אף פעם לא אהבתי אותה ומגיע לדני מישהי שווה יותר ממנה
 

Lhuna1

New member
מה שחור בה, היא בקושי חום בהיר


אוקי השחקנית היא חצי אפרו-אמריקן וחצי... אירית?! אז זה מסביר, אבל אני כמעט בטוחה ששמעתי את בט אומרת בסדרה שהיא ממוצע לטיני.
&nbsp
דני וסופי לא מהזיווגים המוצלחים של הסדרה.
אבל אני שמחה שאת מסכימה שפינלי גם חמודה, כי מההודעות שלכן היה נדמה שאתן רק נגדה.
&nbsp
בדקתי עכשיו בתמונות מהעבר, וזה נכון שאליס היתה הרבה יותר יפה בצעירותה... אבל עדיין היא די יפה לדעתי. אם לא משווים.
&nbsp
 

limors2

Active member
תיקון


חצי שחורה חצי לטינית. אז גם את צדקת, וגם אני

&nbsp
וראיתי את הסדרה המקורית פעמיים+ (לא הכל, חלקים) אז כל הזכרונות שלי מאליס היו כשהיא הייתה צעירה יותר ולא נראתה כמו מבוגרת מנותחת
 

LeAnnDylan

Well-known member
לגבי אליס

אני דווקא השלמתי את הסדרה המקורית רק שנה שעברה אז היא הייתה זכורה לי שונה. חוץ מזה שגם בלי להשוות אותה לעצמה, כמשווים אותה לשאר הדמויות המקוריות היא נראית כמו אמא שלהן
 

Lhuna1

New member
איזה הגזמה פרועה!!


לא יודעת מאיפה אתן מביאות את זה, לי היא נראיית באותו גיל של רוב הדמויות (המקוריות) ואם כבר אז צעירה יותר מרובן, בטח בת', וגם ג'יג'י...
כולן (המקוריות מהסדרה) נראות בסביבות ה-40-50 שלהן ומנותחות ו/או עמוסות בוטוקס, אבל סה"כ נראות טוב, וגם היא.
&nbsp
&nbsp
 

LeAnnDylan

Well-known member
מה?


ג'יג'י נראית בת 65 קל.
גם אליס נראית כאילו עברה את ה-60.
בת', טינה ושיין נראות 40-50
 

LeAnnDylan

Well-known member
אה רגע


ג'יג'י זו החברה של אליס או האקסית? אם זה האקסית אז כן, היא נראית בערך בגיל של שיין. אבל החברה של אליס זקנההה
 
למעלה