דיוני סדרות לסוף השבוע

limors2

Active member
את יכולה לטוס לארה"ב להופעות איצטדיון שלה ביולי


 

limors2

Active member
אכן


שתעשה הופעות איצטדיון באירופה, למה רק 4 בארה"ב
 

didalf

Well-known member
היא לא עושה טור מלא בגלל אמא שלה


שגילו אצלה סרטן. אפילו בארה"ב רק 4 הופעות.
שזה מובן אבל גם מבאס

&nbsp
&nbsp
 

limors2

Active member
אה, אוי


ראיתי בדוקו ושמעתי את השיר באלבום, אבל לא ידעתי כמה זה טרי
 

kordilia snake

New member
פחמן משודרג עונה 2

הרבה פחות טוב מהעונה הראשונה, יותר שטחי וחסר את החדשנות וכול מה שאיפיין את העונה הקודמת וגם הקאסט פחות טוב.

נתחיל מהטוב:
קודם כול כמו בעונה הקודמת ה-CGI ושאר האפקטים, גם אם הם לא חדשנים במיוחד עדיין יש בהם משהו מהפנט, עדיין הסדרה מאוד אסתטית וישנה ירידה מרשימה לפרטים.
העיצוב של הסדרה, הסטים והבגדים גם כן הכול מאוד מרשים ויש הרגשה שאנחנו עמוק לתוך העתיד ולא בעוד חמש שנים מעכשיו, גם אם זה לא מאוד מקורי.

גם הרמה של הקרבות לא נופלת מזו של העונה הראשונה והם למעשה נקודת החוזק של הסדרה, כול פעם שיש קרב לא משנה מאיזה סוג אי אפשר להוריד את העיניים ממסך.

הרעיון המרכזי של העונה היה טוב, גם העלילה המרכזית הייתה טובה ומעניינת ברובה והטוויסט של שני הקובצ'ים היה מעולה ושאפו לאדם שעלה על הרעיון הזה.

והם גם הקשיבו לביקורת שהופנתה כלפיהם בעונה הקודמת וכמות העירום ובעיקר העירום הנשי הורדה למינימום, והסדרה לא ירדה למחוזות הקאמפ ושאר הפורנו עינויים שאיפיינה את העונה הקודמת גם כן.

פה זה נגמר
.

אני לא יודעת מי ה"גאון" שחשב שללהק את אנטוני מקי לתפקיד קובץ', אבל אני מתחננת אל תתנו לו לבחור את הקובץ' הבא אם תהיה עונה נוספת. לאיש יש כריזמה של עציץ מצוי ואולי חוץ מכמה רגעים איפה שהוא בפרקים 3-4 לדעתי אי אפשר היה למצוא קשר בינו לבין הקובץ' של ג'ואל קינמן. רוב הזמן הוא סתם נראה מיוסר וכול מה שרציתי עבורו זה שישחררו אותו ויתנו לו ללכת הבייתה(אני יודעת שכול הקטע המיוסר זה חלק מהדמות אבל לא ככה) וגם שהוא ניסה להיות דוש זה לא הצליח לו. הודינמיקה שלו עם שאר הדמויות בעיקר עם פו וקל הייתה מאולצת ולא אמינה בשיט.
הדמות שלו הרגישה שטחית יותר מהדמות שהציגו לנו בעונה הקודמת והיחסים בינו לבין קל הרגישו כמו הידלקות ראשונה של נער בן 16 באישה שמבוגרת ממנו בכמה שנים. מה שאומר שמידי פעם זה היה חמוד, אבל בעיקר פתטי רוב הזמן.

סימון מיסיק, עושה את אותה דמות שוב ושוב, בכנות לא יכולתי למצוא הרבה הבדלים בין טרפ למיסטי לדמות שלה ב-ALL RISE. יש לה שטיק אחד וזהו.

לא חיבבתי את פו עוד בעונה הקודמת, לא סבלתי את עלילת ליזי וכול פעם שהראו אותה או התמקדו בפו פשוט השתעממתי וחיכיתי שזה ייגמר כבר.

המושלת, דניקה? כול המוטיבציה שלה הייתה להישאר בשלטון. אנחנו ב-2020 מגיעים לנו נבלים עם יותר עומק מזה של שלולית.

כול החצי השני של הפרק האחרון היה צפוי והיו עוד כמה נקודות לאורך העונה שבהן התסריט היה חלש עם יותר מידי פתרונות קלים.

זה כרגע כול הנקודות הבעייתיות שאני זוכרת, אם אני אמצע עוד דברים אני אוסיף בהמשך.
 
אני רק בפרק אבל עוד לפני שמתחילים לראות יש סימנים בעייתיים

הראשון הוא השימוש באותו פתיח מהעונה הקודמת והשני הצמצום של העונה ל-8 פרקים בהשוואה ל-10 בקודמת, אלה שני סימנים שביחד מצביעים על בעיית תקציב.
 

kordilia snake

New member
ממתי משנים פתיח מעונה לעונה?

ודווקא העלילה של העונה מתאימה ל-8 פרקים, לא הרגשתי שהיו רגעים שהם מיהרו או שחסר משהו שהיה מוסיף לעלילה עצמה.
 
למעלה