דיוני סדרות לסוף השבוע

מילי08

Well-known member
טיטאנים. אולי חצי ספוילר

אין לי כוח לתגובה ארוכה, רק אציין שאני כותבת תוך כדי צפייה, מה שמעיד על רמת העניין שלי.
אני באמת לא מבינה למה זה עובד ובלתי אנושיים לא.
ואני אוהבת את גיבורי העל שלי עם כוחות על טבעיים "טבעיים" ולא כאלה שמתחפשים. בקיצור, תמיד העדפתי את ספיידרמן על פני באטמן.
 
אני עוד לא ראיתי את הסדרה הזאת

אבל כמו זה לא משנה את כל הבעיות עם בלתי אנושיים
ואגב, לא הגבת לי להודעה שלי בנושא שלה
&nbsp
גם אני מעדיף כוחות על טבעיים
ובהחלט ספיידרמן על באטמן
 

מילי08

Well-known member
הגבתי עכשיו

ההשוואה עם בלתי אנושיים היא לא בהיבט של התוכן אלא בכך שיש סדרות שמחדשים מיד גם אם בן לא משהו.
אני כן אתה לה עוד צ'אנס ואמשיך לראות אבל משהו בה לא עובד לי.
 

הלדיל

New member
הסמויה עונה 2 פרקים 1-8


יצא לי לקרוא ראיון עם דייויד סימון ובו הוא מציין שהוא מתעב אקספוזיציה. הפרק הראשון של העונה השנייה צריך להיות פרק לדוגמא בשיעור לתסריטאות על איך מטפלים בצורה שגויה באקספוזיציה. אני מבין שאחד הכותבים בא מאיגוד של פועלי נמל אבל התחושה שמקבלים עד כה שנמל בולטימור מנוהל על ידי איגודי הפועלים - מה שלא כל כך היגיוני לאור העובדה שמדובר בארצות הברית. היה מקום להזכיר את המעסיקים של הפועלים. אני חושב שהפיצול בין עלילת הנמל לעלילת הכלא גרעה מן האנרגיה של שני קווי העלילה. היה עדיף לדייויד סימון להתמקד באחת מהן. אאז"נ, עלילת הכלא הייתה תוצאה של אילוצים מלמטה - כמה מהשחקנים בקו העלילה הזה נטלו יוזמה ונדנדו לו לגבי העניין.
לי יצא לצפות בסדרת פשע אחת או שתיים שעוסקת בסחר בסמים כך שנראה לי משונה שסטרינגר בל לא מנסה לדלג על שלב בשרשרת אספקת הסמים ולפנות ישר לקרטלים מדרום לגבול. זה רק תורם להרגשה האישית שלי שארגון ברקסדייל הוא לא יותר מכנופיה קטנה שעושה רעש ומהומה של כנופיה גדולה יותר.
נראה שמישהו העיר לדייויד סימון שהפושעים בעונה הראשונה היו טיפה פאסיביים מדי במערכת היחסים שלהם עם המשטרה. רואים את זה בתגובה הנמרצת של סובוטקה להבנה שהמשטרה עלתה על העסקים הצדדיים שלו, וממה שקראתי, על הקשרים של ברון הסמים שהם עובדים איתו בסוכנויות החוק. דייויד סימון השווה בראיון שלו את 'הסמויה' לטרגדיה יוונית. הסיבה לנפילתו של די איננה היהירות שלו אלא הפחדנות שלו. ההשוואה בינו לבין וואלאס לא מקובלת עליי - לדי יש משאבים שלא היו לוואלאס. הוא בחר להיות מי שהוא. גם העובדה שאף אחד במשפחתו או ידידיו לא מבינים שדי הוא מהאנשים שמרגישים בנוח בכלא משום שהם בחוץ, הם כלואים על ידי פחדנותם. הסצנה בה די לקח סם נראתה לי לא אמינה במובן הזה שהוא נראה כמעט בלתי מושפע ממנו. גם לא הבנתי בשביל מה אייבון עשה את עסקת הטיעון שדרשה בכל זאת שהוא יהיה בכלא (פרט לשיקולי הכבוד המובנים מאליו. זה ייראה רע ברחוב אם אנשיו בכלא והוא חופשי כציפור.). בסוף העונה הראשונה נאמר בפירוש שאין תשתית ראייתית לשלוח אותו לכלא.
די אהבתי את מק'נולטי כסוכן של כאוס בפרקים הראשונים. גם הסצנה בה סטרינגר מדבר אל מק'נולטי בכבוד שהוא לא מקבל מהבכירים ממנו הייתה מעניינת. אני מאמין שאם סטרינגר היה מנסה לגייס את מק'נולטי, הוא היה גם מצליח לעשות זאת לפני שחבריו של מק'נולטי עשו מאמץ עליון לדלות אותו מתהומות הייאוש שאליהם שקע. הוא פשוט צריך לומר שאדם עם אינטלגנציה כמו שלו ועם בוז מולד לחוק וסדר יזכה למקום של כבוד דווקא בארגון פשע. עם זאת, בעוד שרולס, נדמה לי, מעריך את מק'נולטי, הוא פשוט לא אומר את המובן מאליו: למק'נולטי אין כבוד לסמכות והיררכיה, וכמו שהוא דרך על רולס, הוא ידרוך עליהם.
 
אני ממש לא זוכר מספיק ממה שקרה שם


לכן על הרוב אני לא יכול להגיב.
&nbsp
אבל הזכרת לי את זה שמקנולטי משקיע מאמצים כבירים רק כדי שמחלקת הרצח של בולטימור תקבל את החקירה של הנשים המתות שם (או משהו כזה) והוא נורא גאה בעצמו בכך שהוא דפק אותם.
הוא כזה אידיוט
 

הלדיל

New member
אחרי שרואים כמה סדרות משטרה


מפתחים חיסון לארכיטיפ הספציפי הזה. מק'נולטי הוא לא אידיוט, הוא פוץ. הוא גם הוצג לא פעם בצורה מעט נלעגת כמו כל הפעמים שהוא רץ עם המסקנות ומגלה כי הצוות הגיע כבר לאותם מסקנות בלעדיו או הפעם ההיא שהוא נודב למשימה רק משום שהוא הגיע לחדר באותו רגע אחרי שסוננו כל שאר המועמדים. הוא פשוט תובע כבוד שהוא עדיין לא הוכיח את עצמו ראוי לו. זו הסיבה שבכל סדרות המשטרה הללו סובלים את הטיפוס הזה. זו הסיבה שסדריק דניאלס סובל את לסטר פריימון - שמוצהר, בפירוש, שהוא מק'נולטי מבוגר יותר אחרי שעבר את כור המצרף ולמד כמה דברים שמק'נולטי הצעיר חייב ללמוד אם הוא רוצה עתיד בעבודה שלו. יש סצנה בה לסטר מחלק פקודות ליחידה שלו כשדניאלס נמצא שם.
 

מילי08

Well-known member
נכון... לא חשבתי על זה ככה

ולגבי לסטר פריימון, אני חושבת שהוא עדיף עלי כי השחקן עצמו ממש טוב והוא מצליח להעביר את הדמות המתנשאת שלו ועדיין לעורר אהדה. מקנולטי לרוב לא עורר אצלי אהדה, גם כשהיה מקום לאהוד אותו.
 

מילי08

Well-known member
אני חושבת שעונה 2 באמת היתה שונה באופי שלה משאר העונות

מעצם העובדה שמקנולטי כבר לא היה בתפקיד שלו.
אבל זה מה שהפך את העונה למבולגנת לטעמי ולא ברורה בהקשר שלה לעונה הראשונה.
 
למעלה