דיוני סדרות לתחילת השבוע

goolgol

New member
מחכים ליום שני - פרק חדש ל "הזר" עפ"י סטפן קינג. היום ב vod

אולי אצפה בעוד פרקים של "הקיבוצניקים".
 

מילי08

Well-known member
הספק חלש בסופ"ש. לא הייתי כמעט בבית

לפני כמה חודשים ראיתי את הפרק הראשון של נערות דרי (derry girls) וממש לא נפלתי ממנו. אתמול החלטתי לתת עוד צ'אנס לשניים או שלושה פרקים נוספים, ואני עדיין לא מבינה על מה ההתלהבות. לא מצחיק במיוחד והפרצופים המוגזמים שלהם הופכים למגוחכים ולא תורמים לכלום.

אחר כך ראיתי את הפרק הראשון של בלתי אנושיים (ככה זה נקרא בעברית? inhumans). נראה מבטיח. קצת פוליטיקה פנימית ותככים שאני לא אוהבת, אבל נראה איך זה יראה בהמשך. לא היה לי כוח להתקדם עוד.
ספוילרים מכאן
















ההתחלה היתה קצת מטופשת. רואים נערה בורחת. מסתבר שיש לה עיניים מוזרות ואז היא נפגשת עם יצור מוזר. אולי בגלל שלדמות של הנערה לא היה זמן מסך אז לא רצו להתמקד בזה, אבל היא בכלל לא נבהלה ממנו. נראה לי שהאינסטינקט הטבעי שלה היה אמור להיות לברוח ממנו ולא לרוץ איתו, כי בכל זאת הוא נראה הרבה יותר מפחיד ממנה, עם עיני החתול.
אהבתי מאוד את מדוזה והשיער שלה, ואת ההדהוד לסיפור שמשון והשיער שלו.
המלך חתיך. מעניין איך הוא יתפתח כשהוא יתחיל לפתוח את הפה שלו.
אם אני מבינה נכון, הכיוון הוא שעכשיו יהיו שני מוקדי כוח שיתנגדו למלך מכיוונים שונים: מצד אחד אחיו התככן ומצד שני המדענים. מצד שני, אולי המדענים, או לפחות חלק מהם, יחליטו לעזור למלך.
בקיצור, הפרק הראשון כייפי ומעניין.
 

didalf

Well-known member
אני גם לא כזה התלהבתי מדרי גירלס


ולא הבנתי מה עפו עליה. לא התחשק לי להמשיך גם לעונה שניה.
"הפרצופים המוגזמים שלהם הופכים למגוחכים ולא תורמים לכלום." -
 
הומלנד חזרה (איפה רוזי וקיידי?), הפרק הראשון לא רע

העונה האחרונה כמובן מתכתבת עם העונה הראשונה. חבל שדר עדאל לא יופיע בעונה הזאת.
 

אוסווין

Active member
דוקטור הו 12x8


היה טוב, נראה לי הפרק הכי solid העונה.
-המלווים לא הרגישו מיותרים. הם לא עשו מלא אבל הם כולם השתלבו בעלילה איכשהו אז הייתי בסדר איתם.
-הקצב של הפרק היה איטי יותר, וזה שינוי מרענן.
-אני מרגיש שהצילום או הבימוי לא לגמרי תאמו את הוייב של הפרק. זה אמור להיות פרק אימה, והווייב כן הצליח להיות קצת שונה יותר מפרקים אחרים אבל לא מספיק. כל מיני קטעים יכלו להיות יותר אפקטיביים אם היו מצלמים אותם יותר בהתאם לז׳אנר, ולא רק בשביל לצלם את השוט כי צריך לצלם אותו.
-חיבבתי את זה שהבחור הזה התחיל עם הדוקטור.
-הרמיזה זה כאילו שהסייברמן הוא מה שהביא למרי שלי את ההשראה לפרנקנשטיין, לא? אז מאוד הפתיע אותי שהפרק לא נגמר במרי שלי כותבת את פרנקנשטיין, אלא בבחור הזה שנדלק על הדוקטור מקריא סיפור שהוא כתב עליה. הרי כל ההצדקה לפרק זה ״בואו נלך לראות את מרי שלי שכתבה את פרנקנשטיין״, היא הדמות ההיסטורית המפורסמת של הפרק.
-עשו לי ספוילר שהסייברמן מופיע הפרק, זה שוב קרה עם משהו די גדול. אבל הופתעתי שהוא ה-אויב, חשבתי שהוא יופיע בסוף כזה כטיזר לסוף העונה. זה היה סייברמן שונה ממש ממה שראינו עד עכשיו, סייברמן כועס כזה וראו את הבן אדם שמתחת. בהתחלה כמובן הייתי אנטי שזה לא סייברמן כמו שצריך אבל אני לא רוצה להיות אנטי. הם ניסו פה משהו, זה לא בהכרח רע.
&nbsp
מממ נראה לי זהו. אין לי הרבה מה להגיד על הפרק הזה. It was ok.
 

Lhuna1

New member
OK


אני די השתעממתי בחצי הראשון של הפרק, סתם קלישאות כאלו של סרט אימה כמו הבית שמתעתע בהם זה די שחוק וכמו שאמרת לא צולם בצורה אפקטיבית במיוחד, אז לא עשה לי הרבה.
כמו כן, זה כנראה היה עמוס ברפרנסים וקריצות לפריטי טריוויה על שלי ולורד ביירון ויחסיהם, שאולי מדבר לצופה הבריטי הממוצע אבל אלי פחות.
(מי שאתה קורא לו "הבחור הזה" הוא לורד ביירון, מגדולי המשוררים האנגלים, וידוע בשערוריות ורומנים רבים בחייו האישיים גם.)
ההופעה של הסייברמן הפתיעה אותי ונתנה לזה כן בעיני את העניין הראוי, וגם העמידה את הדוקטור במצב של כאילו דילמה מוסרית שהיא שוב נאלצת לקבל החלטה לבדה על גורל של עולמות ומליונים (למרות שלא באמת היתה של דילמה).
וגם שמה אותנו על מסלול חדש עם מטרה ספציפית בשביל הדוקטור להמשך העונה (או לפחות לפרק הבא?) למנוע מהסייברמנים לקום מחדש בעתיד בעזרת הידע שהוא השיג מהדבר הזה. אם הבנתי נכון.
&nbsp
ודווקא סבבה בעיני שלא הראו לנו את מרי כותבת את פרנקנשטיין, לא צריך יותר מידי להאכיל בכפית, עובדה שהבנת את זה בלי. לפעמים זה עדיף כשלא מראים.
&nbsp
 
מסקרן


אהבתי את הרעיון של לעשות פרק על הקבוצה הזאת שבה מרי שלי המציאה את הסיפור של
פרנקנשטיין. אני שמעתי על זה בעבר.
מה שהיה צפוי לחלוטין מראש זה שהדוקטור והשאר לא סתם יהיו שם לראות כיצד היא חושבת על הרעיון, אלא מה שיקרה יביא לרעיון שלה.
ואני מסכים עם לונה שלא היה צורך להאכיל אותנו בכפית בסוף שזה מה שקרה. היה מספיק כדי שנבין את זה.
&nbsp
קיוויתי שזה לא יהיה סתם אירועים מפחידים עם ספין מדע בידיוני, אלא משהו עם משמעות עמוקה יותר לסדרה ולכן שמחתי שזה התקשר לכל הקטע של הLone Cyberman.
בשלב מוקדם יותר של הפרק חשבתי שאולי מה שקורה שם קשור לדוקטור האחרת שראינו, כי כל הקטע של perception filter, וזה שהחלל של הבית לא הגיוני, הזכיר לי טכנולוגיה של אדוני הזמן.
&nbsp
הסייברמן עצמו היה מאוד מגניב. אני מאוד שמחתי שהוא היה משהו שונה מסייברמנים שראינו בעבר. זה שהוא לא רק עדיין נראה אנושי חלקית, אלא גם יש לו רגשות.
ואהבתי שלרגע גרמו לנו לחשוב שאפשר לפנות לרגשות הטובים שלו, אבל למעשה למרות שיש לו רגשות, הוא כן נאמן לחלוטין לאג'נדה של הסייברמן.
אני מקווה שבהמשך באמת נראה אותו ספציפית כי הוא יהיה מעניין להבין אותו יותר.
&nbsp
חלק הרבה פחות ברור זה מי בעצם שלח את הסייבריום חזרה בזמן. ואם הסייביריום הוא חלק מהסייברמן אז למה עושה רושם שהוא לא רצה לחזור לסייברמן? הוא הרי התחבא.
&nbsp
אני לא יודע מה לחשוב על כך שהיו שם גם רוחות רפאים של אישה וילדה. גם אנחנו ראינו אותם וגם גראהם. יש משהו מעניין בזה שהיה שם גם משהו מסתורי אחר, אבל אני מקווה שכן נגלה משהו על זה בהמשך. כלומר שכן יש הסבר לזה שיחזרו אליו.
&nbsp
המלווים באמת יחסית שימושיים. אם כי ראיין הכי פחות לדעתי.
מעניין מאוד אל מי יאז התייחסה כשהיא דיברה עם הבחורה שהיה לה קראש על ביירון. זה לא נאמר בפירוש, אבל הובן מזה שיש לה רגשות כלפי מישהו והיא לא יודעת מה רגשותיו חזרה. האם היא מדברת על הדוקטור?
&nbsp
היה גם את כל הקטע המצחיק עם הריקודים והרכילות בהתחלה.
 

Lhuna1

New member
אני יודעת שאין קשר וזה לא כזה דומה

אבל כל פעם שאני מדמיינת את החצי-סייברמן הזה אני עכשיו רואה בעיני רוחי את "אדם" מבאפי.
&nbsp
כשהדוקטור אמרה שהסייביריום נשלח חזרה בזמן בשביל להסתיר אותו, אני ישר ניחשתי שזה היא בעצמה שלחה/תשלח אותו בעתיד וזו תהיה לולאת זמן מהסוג שאני אוהבת.
אבל כמובן שזה ניחוש לא מבוסס על כלום ויכול להיות כל אחד אחר.
&nbsp
אין לי ציפיות שיהיה המשך לשאלת רוחות הרפאים שגראהם ראה (שוב זה בעיני לתת ליוצרים יותר מידי קרדיט), אבל זה יהיה אחלה אם כן.
&nbsp
 
אוי, עכשיו גם אני רואה את זה


נכון, הגיוני באמת שהדוקטור שלחה את הסייביריום.
אם כי, אז למה שהיא תשלח אותו בזמן, אבל לא פשוט תקח אותו בעצמה...
אולי הדוקטור האחרת שלחה אותו.
&nbsp
אני די בסדר גם אם לא יסבירו את הרוחות רפאים של גראהם.
 

limors2

Active member
אני עם לונה


בזה שדי השתעממתי בחצי הראשון של הפרק, אבל ברגע שהחצי סייברמן הופיע והבנתי שזה עוד פרק שמשתלב בעלילה העונתית התחלתי להתעניין. לא שיש להם הרבה ברירה, כשאנחנו בפרק 7/10, אבל הם עדיין מסוגלים לתקוע פרק סטנד-אלון שלא קשור לכלום

&nbsp
אז כן, היה מוצלח. במבט לאחור אפילו החצי הראשון היה בסדר, עם ההתפתחות האיטית יותר וזה שהמיליון דמויות החדשות הופיעו ביחד ולא בתזזתיות וקפיצה מסצינה לסצינה.
&nbsp
עוד המשך לעלילה העונתית- הקרע בין הדוקטור למלווים שלה הולך ומחמיר. היא מנסה לדחוף אותם הצידה ולא לתת להם לעזור לה (כדי להגן עליהם, אבל עדיין) ונראה לי שבקרוב הם הולכים להתמרד סופית. אני די בטוחה שריאן וגראהם יעזבו, אבל חושבת שיאז כן תישאר. אני לא לקחתי את שיחת הרגשות שלה (מההודעה של ניק) בתור רגשות רומנטיים, הבנתי את זה בתור "דמות מסתורית שאני מעריכה ומעריצה ושלא משתפת אותי במה שעובר עליה".
&nbsp
&nbsp
(מתנצלת אם ההודעה שלי סובלת מתחביר לקוי יותר מהרגיל, ההודעה הזו נכתבה מהר אחרי אימון כשעדיין אין לי מספיק חמצן במוח. אם אני אחכה אני אתעצל וכבר לא אכתוב כלום)
 

kordilia snake

New member
באטוומן 1X12

ברצינות?? זה היה כ"כ צפוי שבסוף אליס תחיה ובת' תמות. במקום לגמור כבר עם העלילה המעצבנת הזאת ועכשיו אליס תהיה עוד יותר עצבנית על קייט ותנסה להרוס לה עוד יותר את החיים ובלה בל בלה
.
והיה עדיף אם סופי הייתה הורגת את בת' ולא המה שמו אבא של מאוס.
&nbsp
קייט וסופי זה כזה "אני אניח עלייך את היד בצורה אינטימית ואסתכל לך ישר בעיניים ואבנה על זה שאת מספיק טיפשה ולא תקלטי מי אני " והפאה נראתה ממש נוראית הפרק.
&nbsp
ואני לא בטוחה מה דעתי עדיין על כול הקטע עם מאוס, למרות שהחלק שלו היה ממש משעמם.
&nbsp
פרק דיי נוראי.
 


פרק מעולה. כולם היו בטוחים ב-100% שאליס תהרוג את בת', ואם זה היה קורה בסדרה שלא מזלזלים בה, הקהל היה סוגד עכשיו ליוצרת שהפתיעה מכיוון אחר.
 
אוי


המון דברים שעיצבנו אותי בפרק.
אבל גם כמה דברים שאהבתי.
&nbsp
אז אני אתחיל בטוב - אהבתי את זה שהאבא של מאוס נכנס לעלילה. מסקרן אותי מה הוא עשה למאוס. ובעיקר אני אוהב את זה שיש אויב חדש לאליס (כלומר הייתי מעדיף אם היא הייתה מתה... אבל אם לא).
אומנם זה הייתי מהמר שמתישהו הוא יכנס לעלילה, אבל זה כן בא במפתיע בערך בפרק הזה.
בערך כי כן ברגע שהמנתח הפלסטי הביע עניין בזה שמאוס נתפס ניחשתי שזה אבא שלו (לרגע תהיתי אם קיין היה אמור לזהות אותו כי אני לא זכרתי איך האבא של מאוס נראה, אבל אז קלטתי שבטח גם הוא עם מסכה)
עדיין העימות של האבא עם מאוס היה מעניין.
&nbsp
הדבר הכי מעצבן זה הטיפשות והמוזרות של מערכות החוק, העורבים ובכלל מערכות שמירה בעיר הזאת.
למה העורבים שמים על מאוס רק שומר אחד? ולמה השומר הזה נותן למישהי להכנס רק כי היא לובשת מדים בלי לראות שום דבר? ולמה לא נמצא שומר בחדר יחד עם מאוס?
ולמה לבניין של ברוס וויין יש כנראה רק שומר אחד?
ולמה קייט לא יכולה להעיף את העורבים מהבניין שלה כשהם נכנסים בלי היתר?
ולמה העורבים לא בודקים גם את מקור השיחה שממנו הטיפ לגבי איפה אליס? הם לא חושבים שאולי אפילו פשוט הגיוני שאליס תאמר להם שהיא נמצאת במקום אחד כדי שיאחדו את הכוחות שלהם שם?
&nbsp
ובאמת... זה שמרי קיבלה חיסון "להכל" הופך גם את הדם שלה לתרופה להכל? זה קודם כל אומר שאי אפשר להרעיל אותה יותר אי פעם. וזה אומר שהדם שלה עכשיו יכטול לרפא הכל. וכל מי שמקבל את הדם שלה הוא עכשיו יכול לרפות כל אחד. לכל הרוחות? למה לא נותנים את זה לכולם?
ואיזה מין חיסון מרפא נגד מחלת "שני אנשים מיקומים אחרים באותו יקום"?
&nbsp
ואיזו מין תוכנית מפגרת היא לשלוח את לוק עם בת' באופנוע?
קודם כל אם השוטרים יכולים למצוא את הבאטקייב בחיפוש בבניין של וויין אז זה לא מספיק מוגן.
דבר שני אם הם בכל מקרה מחפשים אותה שם, אז זה שיוציאו אותה בחשאי לא יגרום לעורבים להפסיק לחפש אותה בבניין של וויין מה שאומר שהם עדיין ימצאו את הבאטקייב.
ודבר שלישי סיכוי גבוה שבאמת יעלו על כך שהיא בורחת באופנוע הבאטמני ואז סיכוי גבוה שהם עדיין יהרגו אותה. הרי אם היה אפשר להוציא אותה באופנוע אז קייט כבר הייתה עושה את זה מקודם.
&nbsp
יש גם את הטימטום שכרגיל הייתה לקייט הזדמנות לתפוס את אליס והיא לא עשתה את זה. הפעם כשאליס תקפה את בת' במשרד ואז לשתיהן היה התקף כאב ראש. קייט כאילו הייתה חייבת לעזור לבת' (למרות שהיא לא יכולה לעזור) ולכן לא היה לה זמן לעצור את אליס - למרות שזה היה לוקח לה רגע לעצור את אליס ולשים אותה באזיקים כי היא הייתה חלשה.
&nbsp
&nbsp
שלא לדבר על עוד משהו שאני סולח לגביו כי זה דבר שברור שיכול לפתור הרבה בעיות, אבל עדיין קשה שלא לחשוב עליו.
קייט עכשיו מכירה את בארי וגיבורי על אחרים. קודם כל היא יכלה לבקש מבארי (או מקארה בעצם) להוציא את בת' מהעיר בשבילה. תכלס היה גם הגיוני לקחת את בת' לטיפול במעבדות סטאר או אפילו בDEA, שלהם יש מדענים שהרבה יותר מבינים בכיצד לטפל במחלת "שני אנשים מיקומים שונים עכשיו נמצאים באותו יקום".
*אבל מזה באמת חייבים להתעלם כי אחרת עכשיו בערך בכל פרק נשאל את עצמנו למה היא לא מבקשת מבארי או קארה לבוא ולתפוס את אליס בשבילה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
תכלס ידעתי שאין סיכוי שאליס באמת תמות בפרק הזה, אבל בכל זאת היו לי תקוות כלשהם. אפילו חשבתי שאולי אליס תמות ואז נגלה שבעצם גם בת' היא בסתר רעה (מה שאומר שלבת' היו נטיות לרוע בלי קשר למה שעבר עליה). וזה היה אולי יכול להיות מעניין. כלומר הייתי מעדיף את בת' טובה, אבל בשלב הזה אני מעדיף כל דבר על אליס.
לכן גם התקווה שלי היא שאבא של מאוס יהפוך להיות נבל מעניין יותר להמשך.
&nbsp
ולגבי זה שבת' ידעה שיש לקייט soul mate, אני שמח שלפחות לא אמרו שזאת סופי. כי משום מה ממש לא בא לי על קייט/סופי. היה יכול להיות מגניב אם בת' הייתה אומרת שם שקייט בכלל לא מכירה ואז בסוף העונה פוגשים אותה לראשונה.
אבל בעצם פתאום אני מבין שהדבר שהכי בא לי זה קשר רומנטי בין קייט וניסה אל גול (מהחץ). זה יכול להיות גם מתאים כי בקומיקס נראה לי שיש קשרים רומנטיים בין ברוס וויין וטליה אל גול (אחות של ניסה).
&nbsp
&nbsp
לגבי זה שסופי לא מזהה את קייט מתחת למסכת באטוומן - צריך כנראה להשוות את זה לכך שבהחץ אנשים לא זיהו את אוליבר מתחת למסכה הרבה פחות משכנעת.
שלא לדבר על כך שאנשים לא זיהו שקארה היא סופרגירל בלי שום מסכה.
 
אוף, חבל שהעלתי את זה

סדרות הרבה יותר כיפיות כשלא רואים את החורים המעצבנים.
ותכלס רוב הזמן עם סדרות הarrowverse האחרות יש גם המון חורים ואני מסספנד. אני לא יודע אם אני פשוט ביקורתי יותר עם הסדרה הזאת, או שהעניין הוא שיש הרבה יותר כאלו.
 

kordilia snake

New member
הכתיבה מאוד לא אחידה

היו בעונה כמה פרקים טובים, אפילו מעולים ואז יש את הזוועה הטלוויזיונית שהיא הפרק הזה.
&nbsp
וחבל כי הקאסט של הסדרה מעולה ואני אוהבת את איך שהם עשו את העיר רק חבל שהם לא יכלו להשקיע בתסריטאים קצת יותר מוצלחים.
 
אגב, את עדיין מתקדמת עם סופרגירל?

נראה לי שהיית בעונה 4 כשהתחלת לצפות במשבר (ואז המשבר ספלייר לך כמה דברים)
 

kordilia snake

New member
אני כבר בקצב ארה"ב

אבל אני בד"כ משחקת בטלפון או עושה דברים אחרים תוך כדי צפייה בסדרה.
 

limors2

Active member
Mythic Quest: Raven's Banquet- פרק ראשון


לונה, אחלה המלצה. ממש אהבתי

&nbsp
זו באמת לא קומדיית צחוק קולני (למרות שהקטעים עם ההיא מHR ממש הצחיקו אותי, וזה שמשתיקים את ההוא שמספק את הlore כי באמת לאף אחד אין כוח לזה
), אבל זה כן ממש מבדר ונחמד. במיוחד כשאני משחקת MMO באופן קבוע, אז אני קצת יודעת מה קורה מאחורי הקלעים.
כמו זה שהרחבה שיוצאת אחרי שנתיים ממש לא תעבוד
שחקנים יקומו ויעזבו אם לא יהיה להם תוכן חדש לפחות כל חצי שנה
אבל טוב נו.
ואם כבר בחלק הפחות אמין- מה הקטע שהם משלבים מלא ויז'ואלז ממשחקים שונים, שזה די ברור שהם לא קשורים אחד לשני כי כל אחד נראה קצת שונה? אפילו היו שם 2 שוטים מassassin's creed odyssey
אבל באיכות פחותה ממה שאני רגילה לראות (הסצינה הראשונה עם הנשר שמשייט מעל ההרים והים, והשוט של ההוא שמזנק מעץ לתוך "שלולית" עלי כותרת)
&nbsp
אבל כן, ממש אהבתי. האווירה בכלליות, הדמויות (הקריאטיב דיירקטור הדוּש, פופי [
], אשלי ברץ' שתמיד חמודה נורא אבל זה מוזר לראות אותה ליד מישהי באותו גובה כי היא פצפונת, ההיא מHR) וזה שגיימרים יכולים להרים או להפיל תעשיית משחקים שלמה, גם כשהם ילד בן 14

&nbsp
בא לי עוד, אבל צריך לישון.
 
למעלה