דיוני סדרות לאמצע השבוע

Locke & Key המלצה |ללא ספוילרים|


&nbsp
אני מאוד ממליץ על הסדרה
הרעיון מאוד מגניב
אומנם הפרקים הראשונים קצת מתקדמים לאט (היה קל ליפול להסחות דעת) אבל ככל שממשיכים זה יותר ויותר תופס. יש הרבה דמויות שונות והסיפור לא רק תופס אלא ממש גורם לשבת על קצה הכיסא
לא צפיית חובה, אבל בהחלט שווה למי שאוהב פנטזיה עם קצת מתח וסיפור מקורי.
&nbsp
 

LeAnnDylan

Well-known member
נשמע טוב


לאחרונה אני מתקדמת בקצב איטי יותר עם פרינג׳ מחשש שאסיים מהר מידי ולא יהיה לי במה לצפות עד שה-100 תחזור.
אז נחמד לדעת שיש דברים אחרים שיכולים להעסיק אותי עד אז.
אוסיף לרשימת הצפייה שלי
 

goolgol

New member
צפינו בזר the outsider עפ" סטפן קינג. מאוד אוהבים. מצוין

למי שאוהב את הזאנר
 

LeAnnDylan

Well-known member
מאוד אוהבת את סטיבן קינג

ביסודי/חטיבה הייתי קוראת רק ספרים שלו (טוב נו ושל רם אורן) פעם גם מאוד אהבתי סרטי אימה, היום קצת יותר רכרוכית
אבל בהחלט אוסיף לרשימת צפייה! תודה על ההמלצה
 

Lion_Heart

Well-known member
לדעתי , סטיבן קינג זה פחות אימה ויותר דכאון

שהייתי בתיכון הייתי קורא הרבה
"זה" ו "העמדה" "דברים שצריך" ועוד ועוד
סרטי אימה...פעם אהבתי, היום סרטי אימה הם יותר סרטי GORE ,
אני אוהב סרטי אווירה יותר , פלוס , לא אוהב אימה יפנית
, ראיתי 3 פרקים של "הזר", זה נחמד כזה
 
בהקשר להודעה שמעל גם

הטלוויזיה בשנים האחרונות מוצפת בסדרות של סטיבן קינג והבן שלו ג'ו היל. אפשר לעשות להם ערוץ רק שלהם (כלומר אם אנשים עדיין היו מתייחסים לדברים כמו ערוצים)
 

noamlah

New member
THE GOOD DOCTOR S03E14


חייב להגיד שמשולש שון/ליה/קארלי כבר מתחיל ממש למצות את עצמו והוא רק התחיל
זה קצת מדאיג שזה הולך להיות הפלוט ליין הראשי לכל העונה
קצת כמו סדרת נעורים
בעיקר שלשון כבר אין שום כימיה שמזכירה משהו רומנטי עם ליה, הוא לוקח אותה לעצות ויושב איתה לצאהריים אבל בכל הקשור לעניין מיני רומנטי ואינטימי הוא 100% בעניין של קארלי
זה ייראה ממש תלוש אם בסוף באיזה "טוויסט" הוא ירצה להיות עם ליה רק בגלל שהקהל מעודד לכך

המקרה הרפואי של האמא והבת מאוד עניין והיה סיפור טוב לפרק
גם גלסמן וליה זה סיפור טוב ויהיה מעניין בהמשך לראות אותם משתפים פעולה בעבודה
מלנדז וקלייר....גם אם יש צופים שמעודדים לכך אני לא ממש בעניין, מספיק כבר עם חיי האהבה של מלנדז שנכנסים לתכנית
הלוואיי שהתלונה האנונימית הייתה תלונה של מורגן שראתה את מלנדז עם קלייר וקנאה לקלייר! כי אותן אני רוצה לראות ביחד עוד מתחילת העונה
 
Locke & Key כל עונה 1
מחשבות
ו|מפתח|

&nbsp
יש לי די הרבה מה לומר, אבל נראה מה יזרום החוצה מהמחשבות המפוזרות שלי.
&nbsp
קודם כל לגבי השחקנים:
השחקן שמשחק את רופוס הוא באמת אוטיסט. זה נחמד שביותר סדרות משתדלים להביא שחקנים אוטיסטים לשחק דמויות אוטיסטיות (גם בסדרה החדשה של ג'וש תומאס).
השחקן שמשחק את טיילור הוא קונור ג'סופ שאני מאוד אוהב עוד משמיים נופלים. אבל היה בעיקר מצויין בפשע אמריקאי. הוא יצא מהארון שנה שעברה וכנראה/אולי יוצא עם מיילס הייזר (13 סיבות).
השחקנית שמשחקת את קינסי היא בכלל בריטית והיא הייתה בדי הרבה. בין היתר בתור ילדה בתפקיד מרכזי בפרק של דוקטור הו מ2013.
הילד שמשחק את בודי שיחק בשני סרט IT את הילד הקטן ג'ורג'י. הוא היה לדעתי מעולה.
השחקנית שמשחקת את נינה נראתה לי מוכרת ואני לא בטוח מאיפה. אבל היא שיחקה בעבר במד מן.
השחקנית שמשחקת את אלי היא כמובן מי ששיחקה את לנה במשפחת פוסטר (ועדיין לפעמים מופיעה בדמות בסדרת הבת). היא גם לאחרונה שיחקה בסוכני שיל"ד.
השחקן שמשחק את לוקאס הוא פליקס מלארד שאני מכיר מהסבוניה האוסטרלית שכנים. די חתיך. הוא גם שיחק בעונה הבודדת של סיטקום כושל שנה שעברה.
את ג'ו (המורה, או מנהל) שיחק שחקן מאוד ידוע ששיחק בהמון דברים בעבר בין היתר: הנותרים, על טבעי, תיקים באפלה ורחוב ג'אמפ 21 (אי שם בשנות ה80).
את הדוד דאנק שיחק אארון אשמור הידוע (גם כי הוא אחיו התאום הזהה הוא גם שחקן ידוע). הוא שיחק לפני כן גם בהרבה דברים, בין היתר: Warehouse 13, ורוניקה מארס (טרוי) וסמולוויל (ג'ימי אולסן).
את גייב שיחק שחקן צעיר בשם גריפין גלאק שכבר הספיק לככב בסדרות American Vandal, Red Band Society, מרפאה פרטית וBack in the Game (סיטקום מ2013).
&nbsp
חוץ מזה היו הופעות קמאו של שני יוצרי הקומיקס שעליו מבוססת הסדרה: ג'ו היל וגבריאל רודריגז היו הפרמדיקים בפרק האחרון.
חוץ מזה, טום סאביני, במאי ואמן איפור האימה, שמתייחסים אליו לא מעט בסדרה עצמה, מופיע בתפקיד מנעולן רגיל באחד הפרקים הראשונים.
&nbsp
&nbsp
אהבתי מאוד את המפתחות השונים בסדרה. זה היה די פישול אם לא היו מבצעים אותם טוב, כי זה באמת מרכז הסדרה. היו הרבה אפקטים מעולים ופשוט עלילות טובות שהיו קשורות אליהם. אם כי חלק גם הרגיש שלא הראו אותם מספיק, לא הסבירו טוב מה הם עשו, או פשוט היו פחות מעניינים.
כמובן המפתח המאוד אפקטיבי ויעיל הוא הAnywhere Key. ראו אותו בשימוש מגניב די הרבה פעמים. אחת הסצנות המגניבות ומוקדמות היא כשדודג' עוברת בין חנויות ומסיבות ולוקחת מה שהיא רוצה. אבל עוד ראו אותה בשימוש הרבה פעמים.
&nbsp
גם הHead Key הוא מגניב מאוד. הראו כל מיני דרכים שונות שאפשר להשתמש בו – להכניס מידע לזיכרון במהירות (היו צריכים להראות שהם ככה לומדים למבחן), לבחון זכרונות, לשתף זכרונות, ולמחוק זכרונות ממישהו. וכמובן להוציא רגש שלם מתוך המוח. אהבתי את זה שקינסי פשוט הוציאה את הפחד שלה לחלוטין וגם לא החזירה אותו בשום שלב. והיא גם באמת השתנתה מאוד בעקבות זה. ואהבתי את זה שלא קבעו את זה כדבר רע או לא באופן מוחלט. היא נעשתה מאוד פזיזה, אבל גם מאוד אמיצה שזה טוב ויעיל.
היה נוראי כשראינו מה קורה כשמישהו נתקע בתוך הראש של עצמו עם ארין (האישה שמשותקת). חבל לי שלא הסבירו כיצד זה קרה לה. כי פעם אחרונה שראינו את ארין בזיכרון של אלי, אז ראו שהיא קיבלה את הHead Key. אבל כיצד קרה שהיא נתקעה בתוך הראש של עצמה. אנחנו יודעים שזה לא דודג'(לוקאס) עשתה. ואיך אחר כך המפתח הזה הגיע לשואב אבק בבית המשפחה (אנחנו יודעים ששאר המפתחות הגיעו לשם כי מארק החביא אותם.
הדבר שחבל לי לגבי המפתח הזה הוא שבעצם ראו רק ממש קצת מהפנים של מוחות של דמויות – בעיקר קינסי ואלי ורק קצת בודי. וחוץ מהפחש של קינסי ושניה של האושר של בודי לא ראינו עוד רגשות כבני אדם נפרדים. כלומר רק עם זה היה אפשר למלא את כל הסדרה.
*יכול להיות מעולה אם יכנסו פעם לראש של דודג' עצמה, אז אולי יבינו מה היא בעצם ומה י מעבר לדלת האומגה.
&nbsp
מפתח האקו הוא מאוד חשוב בסדרה, כי הוא בעצם מה שגרם לתחילת העלילה הזאת, החזרה של לוקאס (דודג') שהובילה למוות של רנדל והלאה. זה שהגילוי עליו בעצם נעשה מאוחר בעלילה (רק בפרק 9) הוא ממש טוב כי הרבה דברים מבינים רק במבט לאחור. זה גם מעניין שלוקאס הוא בעצם לא השד המקורי, אלא ההד שלו שחזר לחיים. או משהו כזה. אולי עם שדים כאלו זה לא משנה.
&nbsp
&nbsp
מפתח המראה הוא בהחלט לא שימושי אלא אם כן רוצים ללכוד מישהו. או לפחות לא הראו לנו שימוש אחר בו. שזה בעצם מוזר כי בפרק 9 אלי אומרת שעד מפתח האומגה כל המפתחות הביאו דברים טובים (ולכן הם לא חששו ממשהו רע). גם איתו האפקט היה מעולה.
&nbsp
מפתח הצללים הוא מגניב מאוד וחבל שראינו למעשה רק פעם אחת שמשתמשים בו. יצורי הצללים היו עשויים מעולה. נראה לי אחד החזקים.
&nbsp
מפתח אולי חזק אפילו יותר הוא ה Puppet Key- זה שכמשתמשים בו לפתוח תיבת נגינה מיוחדת הוא נותן שליטה מלאה על אדם אחר, אפילו ללא ידיעתו של האדם האחר. מה שעיצבן אותי זה שלא רק שהשתמשו בו רק פעם אחת, ובאופן ממש מגעיל כלפי מישהי, אלא שבכלל התעלמו ממנו בהמשך. למשל כשסאם פורץ לבית ומתעמת עם נינה כשקינסי ובודי שם, הם אפילו לא מדברים על לנסות להשתמש בו נגד סאם. מאוחר יותר הם כבר לא יכולים להשתמש בו מפני שדודג' גונבת את המפתחות. אבל גם לא רואים שהיא מנסה להשתמש בו. ואחר כך כשהילדים מקבלים שוב את המפתחות הם שוב לא מנסים אפילו להשתמש בזה נגד דודג' (אולי זה לא עובד נגד שד, אבל לא בודקים בכלל).
&nbsp
משהו שהיה לו שימוש מגניב, אבל ממש לא הרגיש שימושי זה הGhost Key. כלומר זה מגניב שאפשר להפוך למשהו כמו רוח רפאים ולעוף ולפגוש רוחות רפאים אחרות. אבל בקושי מצאו לזה שימוש כלשהו כשבודי עף למעלה לראות מי מאיים על נינה. חוץ מזה, זה היה דרך מוות מוזרה ועצובה בשביל סאם (כלומר עצובה אם מצליחים לרחם על סאם בסופו של דבר). זה כן יכול להיות מעניין אם נגלה שהרוח רפאים של סאם נותרה שם והם יכולים לדבר איתו כשהם הופכים שוב לרוחות. אבל זה לא נבדק. מה גם שהיה נראה כאילו הרוח שלו התפוגגה אחרי דקה.
נעשתה בחירה מוזרה לגבי הבחירה באפקט של כיצד רוח רפאים נראית שם. זה היה משהו שנראה כמו מראה מחשבי מפוקסל קצת. שזה די ברור שזה בכוונה כי מראה קלאסי של אדם שקוף זה משהו שנעשה בסרטים וסדרות די טוב כבר עשרות שנים. נראה לי שפשוט רצו משהו שיראה שונה ממה שאנשים רגילים אליו. אולי זה רעיון טוב.
&nbsp
מפתח הזהות הוא גם מגניב. וכמובן השימוש בו הוא קריטי מאוד לטוויסט הגדול בסוף (ולטוויסט המוקדם יותר). האמת שברגע שראו את הקיום שלו בזיכרון של דאנקן זה גרם לי להתחיל לחשוד באנשים שהם לא מי שאנחנו חושבים שהם. וזה כלל גם את גייב. אבל עברתי על בערך כולם בהרבה סצנות שונות (למשל כשטיילור לובש את המעיל של אבא שלו פתאום חשבתי שזה בגלל שזאת דודג' מתחזה אליו).
הגילוי בסוף שאפשר לשנות מישהו נגד רצונו הוא בכלל דבר עם משמעות ענקית.
&nbsp
מפתח האש מרגיש כמו אחד המפתחות הכי חסרי משמעות, כי כמו שנאמר שם, הוא די כמו מצית. נכון שיותר חזק ממצית. אבל אם יעשו מצית שמוציא יותר דלק זה יהיה די אותו דבר. אם זה היה נותן יכולת לשלוט באש שיוצאת זה היה מרגיש קסום יותר.
&nbsp
המפתח שהשימוש בו הכי לא ברור זה המפתח עם הפרח. כלומר הם השתמשו בו על עץ ואז יצאו הזכרונות של דאנקן. האם המפתח הזה תמיד מחזיר זכרונות שנלקחו? או שהוא פשוט מעלה דברים שנקברו בסביבתו? למה הם לא ניסו להשתמש בו שוב?
&nbsp
זהו. פיספסתי מפתח?
&nbsp
אני אמשיך עם חפירה על הסדרה בהמשך. כנראה יש לי הרבה מה לומר.
&nbsp
 
Locke & Key המשך מחשבות על עונה 1


שאלות שלא ענו עליהם (לפחות נראה לי):
כיצד בעצם אלי ורנדל קיבלו את הצלקת על החזה שלהם? בעצם ייתכן שאלי אמרה את האמת בסוף כשהיא אמרה
מה בעצם עושה המפתח עם הפרח?
כיצד אלי והאחרים זכרו עדיין את המפתחות גם כשהם הפכו למבוגרים. אלי אמרה שהם מצאו דרך לזכור, אבל לא הסבירה. (אולי הם שותים כל יום טיפת אלכוהול?)
מה הקטע עם ההורים של רנדל ודאנקן? האם הם היו מודעים למפתחות? למה בעצם דאנקן כל כך שונא את הבית? (הוא הרי לא זוכר בעצם את הדברים הרעים שעליהם מדובר)
האם דודג' יכלה לפנות לאנשים דרך ציורים ותמונות של בית הבאר בגלל שהיא שד או בגלל שהיא הד?
ויש שאלות גדולות יותר כמו:
מה זה בכלל הדבר הזה מעבר לדלת השחורה? (מימד אחר?) ומה הם היצורים מעבר לו?
מי יצר את המפתחות וכיצד?
מה הופך את משפחת לוק למיוחדת (כך שהם יכולים לשמוע את המפתחות ושד לא יכול לגנוב מהם את מפתח)
&nbsp
&nbsp
טיילר באופן יחסי לא היה דמות מאוד מעניינת, קראש על בחורה ומפשל בזה, עובר בין להיות מגעיל לאחיו ואחותו ולהיות נחמד אליהם. נע בין לרצות להיות מעורב עם המפתחות ולא. אבל כן היה משהו מעניין בבסיס של זה – ההאשמה העצמית הנוראית על מה שקרה לאבא שלו. גם ההרגשה הרעה על כל מחשבה שלילית שהייתה לו על אבא שלו, אבל העיקר היה משפט ללא מחשבה שהוא סתם זרק אל סאם שיהרוג את אבא שלו. זה היה ברור לי מיד שזה משהו שנזרק סתם ובכלל לא היה הסיבה שסאם הרג את רנדל (בין היתר כי היה ברור שכל העניין עם סאם היה קשור למפתחות). אבל גם במקביל ברור שזה משהו שיישב לאדם בלב ולא יוכל לצאת. לפחות לא עד שהרוצח עצמו יבהיר שזה לא היה קשור לזה.
באופן כללי דמות נחמדה, אבל קיוויתי למשהו מיוחד יותר. בעיקר בגלל שאני מאוד אוהב את השחקן.
&nbsp
כבר אמרתי שאהבתי מאוד את מה שעשו עם קינסי והשינוי בה כשהיא הוציאה את הפחד שלה. גם אהבתי את זה שלא פתרו את זה מהר בדרך כלשהי. היא נותרה ללא הפחד בתוכה. זה לא הורג אותה, זה לא הופך אותה לרעה או משהו כזה. אבל זה כן גורם לה להיות פזיזה ולעשות דברים מוזרים מאוד (כמו להציע לשני בנים שהיא תצא עם שניהם במקביל). בכלל אהבתי את זה שהיה לה קו עלילה רומנטי כפול. אם כי עכשיו ברור שהיא בסוף תהיה סקוט... לאור הגילוי על גייב.
&nbsp
אגב, אני חשדתי בגייב מוקדם מאוד בעונה, עוד לפני שידענו שיש מפתח שמשנה פנים. פשוט עצם זה שהוא חדש בעיירה בנוסף לזה שהיה נראה שהוא מאוד מנסה לרצות את קינסי. וגם זה שדווקא הוא "במקרה" רואה אותה משתמשת בPuppet Key. אבל איכשהו עם התקדמות העלילה זה די נשכח לי ככה שבסוף זה כן בא לי במידה מסויימת של הפתעה (חלקית כי היה לי די ברור שהעלילה בסוף לא באמת נגמרה).
&nbsp
ולגבי זה אני כבר אגש אל הסוף. מהרבה בחינות הוא היה מאוד טוב, הטוויסט כן עבד יפה במידה מסויימת. אבל במובנים אחרים לא. כי היה לי ברור שמשהו חשוד. אולי בעצם העניין הוא שלא הצלחתי להבין בדיוק מה נעשה עד ממש הסוף.
האמת שבהתחלה כשקינסי מוצאת את דודג' מחוסרת הכרה אני חשבתי שקינסי היא למעשה דודג' ושהיא הפכה את קינסי להראות כמו דודג'. זה נראה כמעט ברור מאליו כשהם מהר מאוד מוודאים שמפתח האומגה באמת נמצא במחבוא שלו על ידי כך שהם מוציאים אותו. ועוד יותר כשקינסי פתאום מעלה את המחשבה של לזרוק את דודג' מעבר לדלת השחורה. זה נעשה לא הגיוני כשקינסי לוקחת את מפתח האומגה מהיד של בודי בלי לבקש. ועוד יותר כשקינסי בסוף פתאום מתחרטת וחושבת שזה רעיון רע. אבל בשלב הזה חשבתי שאולי איכשהו דודג' השתמשה במפתח כלשהו כדי להשפיע על המחשבות של קינסי.
יש כל כך הרבה בעיות עם התוכנית הזאת והמעשים שם בפרק האחרון (ואולי גם אחד לפניו) שכבר קשה להתעלם.
קודם כל שאחרי שאלי מדברת עם הילדים היא עוד חוזרת לבית שלה להביא את כתר הצללים. הרי כמעט ברור לחלוטין שלוקאס יחכה שם. הרי הוא גר שם! לא ברור למה בכלל כשהיא עזבה את הבית עם המפתחות* אז למה היא לא לקחה את הכתר? ואם כבר היא חייבת לחזור אז למה לקחת איתה את המפתח של הצללים. לפחות שהמפתח ישאר שמור ביד של אחד מילדי לוק שמהם דודג' לא יכולה לקחת את המפתחות. וגם למה היא לקחה איתה את רופוס? אם כבר לעזוב אז בטוח יותר להשאיר אותו עם ילדי לוק.
*לגבי זה שרופוס מצא את המפתחות בבית של אלי זה בכלל מטופש. למה דודג' לא שומרת את המפתחות שכבר יש לה כל הזמן בנרתיק על הגוף שלה?
ואחרי מתקפת הצללים כשהילדים מוצאים את דודג' מעולפת אז כל ההתנהלות לא הגיונית. למשל איך הם מניחים כל כך מהר שהיא באמת מעולפת. האם לא הגיוני שהיא תעשה כאילו היא מעולפת כדי לראות מה הם יעשו? אני חצי ציפיתי שאחרי שבודי הביא את המפתח שהיא פשוט תקום תתפוס את טיילור בגרון ותאיים לרצוח אותו אם בודי לא יתן לה את המפתח.
הם אומנם תוהים איפה כתר השדים, אבל לא ממשיכים לחקור לגבי זה. אנחנו גם לא רואים אותם מנסים למצוא עליה מפתחות אחרים. הרי הם יודעים שהיא מסתובבת לפחות עם הAnywhere Key. והגיוני שהם גם יחפשו את מפתח הזהות. שלא לדבר על כך שהם יודעים שיש לה את מפתח הזהות ולכן הם צריכים לחשוד שהיא שיכולה לשנות זהות. מכל הסיבות האלו ואפילו רק חלקם הם צריכים לחשוד שזאת לא באמת היא.
ולמה לא לנסות לזרוק אותה לתוך מראה אחרי שפותחים אותה עם מפתח המראה? למה לא לנסות לגרור אותה לבית הבאר?
הרעיון של לפתוח את דלת האומגה כדי לזרוק אותה פנימה הוא אידיוטי לחלוטין אפילו אם זאת באמת הייתה דודג'. קודם כל כי הם ידעו שברגע שהם פותחים את הדלת ייתכן שמישהו נוסף ידבק בשד (וזה באמת מה שקרה). לא היה להם פילו את התירוץ שהם לא ידעו. חוץ מזה דודג' הרי יכלה פשוט לעשות כאילו היא מחוסרת הכרה וברגע שהם פתחו את הדלת השחורה, להרביץ להם (היא מאוד חזקה) ואז לדחוף לפחות חלק מהם מול הדלת כדי שגם הם ידבקו בשדים.
מה שמוזר זה שזאת בעצם תוכנית יותר טובה מהתוכנית שדודג' עשתה בפועל. הרי כל התוכנית של דודג' בפרק הסיום הזה הייתה לגרום לילדי לוק לחשוב שהיא מתה ולהפטר במקביל מאלי (אם כי את אלי היא גם יכלה פשוט להרוג בקלות).
דודג' לא יכלה לדעת שהילדים יחליטו על דעת עצמם ובלי השפעה לזרוק את [מה שהם חושבים שזאת]דודג' מעבר לדלת השחורה. היא לפחות לא יכלה להיות בטוחה שקינסי תבקש מגייב לעזור בזריקת דודג' (אם כי הנוכחות של גייב שם לא הייתה חובה). דודג' גם לא יכלה לדעת שאלי לא תתעורר לפני הרגע האחרון שבו הם זורקים אותה. אם אלי הייתה מתעוררת 5 דקות מוקדם יותר אז הגיוני שהיא יכלה לגרום להם לפחות להסס לגבי הזהות שלה ואז הם לא היו פותחים את דלת האומגה כדי לזרוק אותה.
ובנוסף לכל זה כבר ציינתי את העובדה שזה מוזר שלא ניסו להשתמש בPuppet Key על דודג' שם.
&nbsp
בקיצור יש לי בעיות. אבל תכלס אני יכול להבליג. היו כבר בעבר סדרות טובות מאוד שהיו בהם בעיות של הגיון פנימי. פשוט כאן זה היה מנוקז חזק מאוד לסיום העונה.
&nbsp
&nbsp
חזרה לדברים שכן אהבתי בסדרה (וזה באמת הרוב הגדול):
&nbsp
אהבתי את פיתוח הדמות שנתנו לסאם. אני באמת ריחמתי עליו בסוף אפילו שהוא רוצח נוראי וקריפי. אבל הוא עבר חיים נוראיים ואפשר להבין איך דודג' עבדה עליו. היה נוראי שהיא בסוף עוד אומרת לו שהוא בכלל לא מיוחד בכלל.
&nbsp
אני לא מאלו ששונאים ילדים קטנים בסרטים וסדרות. אבל התחושה שלי היא שגם אנשים שבדרך כלל לא אוהבים אותם לא יכולים שלא לאהוב את בודי. אני אצטרך לשמוע מאחרים מה הם חושבים (עוד לא קראתי ביקורות על הסדרה). לדעתי הוא פשוט כל כך חמוד ובאמת אהבתי את איך שהוא מתמודד באומץ עם דברים.
&nbsp
מעבר לכך שזה היה טוויסט מעניין, זה שהתברר שלוקאס, דודג' וגייב הם אותו אדם היה בעיני דבר מגניב כי בעצם ככה יצרו דמות שהיא דו מינית באופן שלא רואים במצב רגיל. אחד הדברים המעניינים למשל זה שהיא(הוא) התנשקה גם עם טיילר וגם עם קינסי.
העניין הוא שאני במקור חשבתי שזה אומר שלוקאס תמיד היה לא בינארי מבחינה מגדרית ופשוט בגלל שיש לו את מפתח הזהות הוא יכול באמת לחיות במקביל גם כזכר וגם כנקבה. לכן קצת התאכזבתי כשהתברר שהוא בכלל שד. אז בעצם די הגיוני שזה פשוט משהו של השד שאין לו באמת מגדר ופשוט בוחר את מה שמתאים לרגע.
&nbsp
 

מילי08

Well-known member
מבחינה מאוד עם כמעט כל מה שכתבת

אין לי זמן לפרט עכשיו, אולי בערב.
 

מילי08

Well-known member
*מסכימה* . אוף עם התיקון האוטומטי המעצבן בסלולרי


 

מילי08

Well-known member
בקצרה:


אין לי הרבה מה להוסיף כי אני באמת מסכימה עם הסיכום שלך. עם זאת הבעיות הקטנות שאתה ציינת, הן מבחינתי חסרונות גדולים, כי זה מראה שמישהו לא חשב עד הסוף על הפרטים.
בנוגע לפחד של קנסי - נאמר לנו שהפחד תוקף את מי שמפחיד אותה. מדוע הפחד לא הגיע לעזור בקרב שלהם עם דודג'? קשה לי להאמין שקנסי פוחדת יותר מהתיכוניסטית מאשר מההד המסוכן.
ומה תפקידו של דאנקן בכך זה? כל הסיפור עם הזכרונות שהוטמנו לא באמת היה רלוונטי אליו, אלא רק לנו הצופים כדי לקדם את העלילה. אבל אם זה רק מקדם עלילה, ודאנקן כמעט ולא מופיע בפרקים, אז הוא הופך לדמות מיותרת. אני ממש ציפיתי שהוא זה שיגיע ויציל אותם בפרק עם סאם.
לגבי סאם- אהבתי את זה שהציגו אותו בצורה יותר אנושית בתוך הראש שלו, אבל אני לא מבינה למה היה כזה הבדל בין הדמות האמיתית לדמות שבראש. לא ראינו את זה כשנכנסו לראש של דמויות אחרות. מעניין אם בעונה הבאה הרוח שלו תחזור איכשהו, כי זה קו עלילה שלא נסגר.
&nbsp
לגבי המפתחות - גם אני אהבתי מאוד. העיצוב שלהם כלל הרבה חשיבה יצירתית. מוזר לי אבל שהם יכולים לפתוח למעשה כל מנעול. הייתי בטוחה שיהיה קשר חזק יותר בין המפתחות לבין הבית הספציפי הזה.
הכי אהבתי את רעש המנגנון כשמסובבים מפתח במנעול. זה היה נפלא.
&nbsp
לגבי בודי או ילדים שחקנים: אני לא מתה על ילדים שחקנים כי הם בד"כ מנסים בכוח להיות יותר מתוקים וחמודים והם לא טבעיים בכלל. במקרה של בודי - היו רגעים שהוא גם כן נפל למלכודת המתיקות-יתר-מאולצת ועלה לי על העצבים. כשהוא לא התאמץ מידי לפעמים אז היה סתם חמוד.
דוגמא לילדים שעשו עבודה טובה בלי ליפול למלכודות משחק שהמבוגרים הכתיבו להם, הם הילדים מ איך לגדל גיבור על. הילד הראשי והחברה שלו מבית הספר (בלי פירוט כדי לא לספיילר). אבל גם בסדרה הזאת היו ילדים שפשוט התאמצו מידי והיו מעצבנים נורא, כמו הילד שסוגר את העלילה.
אבל לעניינינו, ב locke & key רוב השחקנים היו חלשים לדעתי, אם כי זה טיפה השתפר לקראת הסוף. אגב- זו עוד בעיה של הסדרה, שלא ברור מה הז'אנר. מתחיל כסדרת הרפתקאות תיכוניסטים, ומסיים כאימה (אבל לא מאוד מפחידה).
&nbsp
הי לי עוד משהו להגיד, אבל כבר הספקתי לשכוח...
 
מגיב בקצרה


קודם כל תודה שבכלל קראת את החפירה העצומה הזאת. אני די בשוק שיצא לי כל כך הרבה ודי התבאסתי כי חשבתי שאף אחד לא יקרא אותה.
&nbsp
לפעמים ילדים קטנים מעצבנים אותי בסדרות כאלו, אבל לרוב דווקא לא. את הילד הזה אהבתי במיוחד. אני מצרף קטע מצחיק שעשו איתו מאחורי הקלעים של הסדרה.
&nbsp
בכלל שכחתי מזה שהיה הגיוני שהפחד של קינסי תופיע כשהיא מותקפת על ידי דודג'. בזמן הצפייה ציפיתי שהיא תופיע וזה לא קרה.
*תוך כדי כתיבה עלתה לי תיאוריה שאולי הפחד של קינסי תקף את הבחורה ההיא כי קינסי פחדה ממנה עוד לפני שהיא הוציאה את הפחד מהראש. אולי בגלל שהפחד כבר לא בראש של קינסי אז היא לא מתעדכנת לגבי מה מפחיד אותה בהווה.
&nbsp
**זה מזכיר לי שבמהלך כמה פרקים הייתה לי תיאוריה שדודג' היא חלק אישיות שהוצא מתוך הראש של האחד החברים של רנדל. כלומר חשבתי שזה שקינסי הוציאה את הפחד שלה זה רמז לגבי הזהות של דודג'.
&nbsp
אין לי בעיה עם זה שדאנקן לא היה יותר שימושי בסדרה. זה חבל לי כי זה היה יכול להיות מעניין. אבל נראה לי שהיה לו חלק עם משמעות - זה שהוא קישור לעבר של הבית וזה שמגלים דברים דרך הזכרונות שלו - וזה מספיק. זה שהוא דמות משנית בסדרה לא אומר שהוא דמות מיותרת. יש עוד דמויות משניות יותר ופחות. השוטר למשל כמעט חסר משמעות לחלוטין.
חלק מזה זה גם שזה בנתיים. אני מלא תקווה שעונה הבאה יהיה לו תפקיד גדול יותר (אני מקווה שיחזירו את הזכרונות לתוך הראש שלו)
&nbsp
**אגב, ברוב עונה 1 של באפי קורדיליה היא דמות מאוד משנית. זה לא פגם בסדרה לדעתי.
&nbsp
האמת שלא חשבתי על כך שסאם נראה יותר אנושי ברגע שראינו את הדמות שלו לאחר המפתח. לי זה היה נראה בעיקר פשוט זה שפתאום טיילר ונינה היו עם יד עליונה עליו ולכן הוא מתחנן בפניהם ומתרץ את מה שהוא עשה. ולהוכחה ברגע שהם מוסחים אז הוא מוציא את המפתח מהראש שלו.
&nbsp
אין לי בעיה שלא ברור הז'אנר של הסדרה. לא נראה לי שסדרה צריכה להתאים לז'אנר אחד שקיים.
אני שמח מרמת האימה שהייתה. הייתי במתח והיו דברים "מפחידים". אבל רוב הזמן אין לי חשק להיות במצב שאני מפחד ממש.

 

מילי08

Well-known member
Locke & Key - טרם סיימתי את העונה, אבל לא עפתי עליה

מבולגנת מידי, לא באמת מצליחה לרתק אותי. משחק ג-ר-ו-ע של כולם.
מרגיש לי פספוס. הפרומו היה מצוין ועל הנייר זה נראה מבטיח, אבל בינתיים לדעתי לא מקיימת.
במאים צריכים להבין שאם הם לא ג'וס ווידון, אז הם לא יצליחו באמת לשלב כמה ז'אנרים ביחד כמו שצריך.
 
אני כמעט אף פעם לא מבין על מה מדברים כשאומרים "משחק גרוע"

ואני אומר כמעט כי יש מקרים קיצוניים שכן ממש מרגיש לי שמישהו משחק גרוע - למשל היידן כריסטנסן בסרטי מלחמת הכוכבים.
אנשים למשל אמרו את זה המון על מישל טרכטנברג בבאפי, אבל אני ממש לא מסכים. לדעתי אנשים התעצבנו מהמשחק שלה כי היא הרבה מעצבנת. אבל היא אמורה להיות מעצבנת.
&nbsp
בקיצור לדעתי המשחק בסדרה נע בין מעולה לממש בסדר.
קונור ג'סופ (טיילר) הוכיח בעבר בפשע אמריקאי שהוא שחקן מדהים. כאן לדעתי פשוט אין לו הזדמנות לזרוח.
&nbsp
בכל מקרה אני גם מקווה שתשני את דעתך. בחצי הראשון של העונה אני לא רותקתי, אבל בפרקים האחרונים כן.
 

מילי08

Well-known member
מישל טרכטנברג באמת שיחקה גרוע, בלי קשר לכמה מעצבנת דון היתה

המשחק גרוע מבחינתי כשהשחקנים לא מצליחים לשכנע אותי שהם באמת בתוך הסיטואציה, או שהיכולת של השחקנים להביע מנעד רגשות שאינו כתוב בטקסט, אלא באמצעות מחוות גוף ופנים. אצל הרבה שחקנים המשחק הוא טכני. צריך לעשות א' אז עושים א'. צריך ב' עושים ב'. אין להם את היכולת להתעלות (בניגוד לדיוויד טננט למשל, שזו דוגמא לא טובה כי הוא שחקן מבריק, אבל יש לו יכולת ל"דבר" עם הפנים גם בלי להגיד מילה).
&nbsp
במקרה הנוכחי, השחקנים לדעתי נראים משועממים רוב הזמן. רדומים ועצורים.
 

מילי08

Well-known member
ההספקים שלי מהימים האחרונים. ללא ספוילרים

- סיימתי את העונה השניה של end of the fucking world. סדרה משובחת ומרגשת. מזל שהמשכתי.
- every thing sucks - חמודה סתמית. מאוד הולמרקית במהות שלה. אחלה רפרנסים מעולים לשנות ה- 90 (בתור אחת שגדלה בתקופה הזאת). הרגשתי התקדמות מצד הטלוויזיה האמריקאית לשבץ שחקנים שחורים בפרונט, מבלי לתת להם להניף דגל חברתי. כמו כולם, הם פשוט חיים את חייהם.
locke & key- כתבתי למטה
medical police - ככה ככה. הרעיון חמוד ובהחלט צריך פרודיה טובה על כל סדרות המשטרה ורפואה, אבל ההומור הפך למטופש. פספוס
&nbsp
 

אוסווין

Active member
קיבוצניקים פרקים 13-15


פרק 13
-אהבתי שכשניקי פוגשת את כולם, לכל אחד מהם היא אומרת ״כן שמעתי עליך מיאיר!״ ואז כשרז בלית ברירה באה להציג את עצמה אז ניקי בהתחלה מתעלמת, שזה בעצם גם להגיד לה ״כן, שמעתי עלייך מיאיר״ but in a shady SHADY way ואני התמוגגתי מהביצ׳יות איזה כיף.
-ניקי ולילי באות באינטראקציה קטנה זה מצחיק כי שתיהן שיחקו בשכונה. יקום מקבילללל.
-אוקיי אני הייתי לגמרי מוכן לאהוב את ניקי אבל כמובן שגם היא מקשה את זה טיפה. היא גם טיפוס כזה. זה גם קשה כי הרי אין ספק שבסוף יאיר יישאר עם רז והיא תחזור לגרמניה and will never be heard from again אז הנוכחות שלה קצת מעיקה, אבל כמובן שזו הכוונה אז בסדר.
-רז. אני לא שופט אותך שאת לא אוהבת את ניקי. כאילו קצת שופט על זה ששכבת עם יאיר אבל בסדר כולם שם דפוקים. אבל הbitch face שלך כל פעם שהיא בסביבה is too much. זיינת את חבר שלה אין לך יותררר מידי זכות להיות כלבה אליה. על כל הקטע עם ההאנגר בסדר, תשנאי, אבל אל תשכחי שיצאת כלבה לא פחות.
-אני אוהב את ההתעלמות ההדדית בין רז לניקי. כל עוד זה ימשיך זה רק יעצים את העימות ביניהן שיגיע מתישהו בהמשך.
-רז באיזה קטע את אומרת שדפנה מתחנפת לניקי. דפנה היא בן אדם נחמד עם נטייה לרצות. פלאס ניקי pretty much owns the place, להיות נחמדה אליה זאת אסטרטגיה משמעותית יותר טובה מלהיות כלבה אליה. Take note.

פרק 14
-אני אוהב שרז מתלבשת לפעמים כאילו אנחנו ב2004, עם הג׳ינס הנמוך שלה והגופיה הזאת שרואים קצת מהבטן אבל לא ממש. כאילו היא תקועה קצת בגיל 14-15.
-אני יורד פה על רז שהיא כלבה אבל שוכח לדבר על יאיר שכמו שרז אמרה הוא אכן די אפס, בגד בניקי.
-איך אין להם בושה לבקש כסף מניקי, ולתרץ את זה ב״זה כמו עשר אגורות בשבילה״. אני מניח שאני הייתי נוהג כמו דפנה בכל המצב הזה.
‏-speaking of הכסף של ניקי, יש לה כסף משל עצמה שהיא ככה מחלקת? או שזה הכל מאבא שלה?
-טוב, אז אין ספק עכשיו שלילי מתחילה עם רז. מה עמדת החוק בנוגע לזה שהיא בת 16?
-ובואנה מה זה הגוף הזה על יהלללל פתאום הוא בלי חולצה מה העניינים! מה עמדת החוק בנוגע לזה שהוא בן 16? בטח השחקן בן 18 פלוס אז הכל בסדר.
-למרות שאני כעיקרון שונא פה את כולם, אני מצליח להבין את שני הצדדים כרגע (הכיתה מול ניקי) בלי לשנוא צד אחד יותר מהאחר. אני שונא את כולם באפן שווה. כי כאילו הרצונות של כל הצדדים מובנים והגיוניים, ניקי רוצה לסגור ולעוף ואני לא שונא אותה על זה. והם רוצים להישאר וגם אותן קשה לשנוא על זה.

פרק 15
-טוב השאלה שלי קיבלה תשובה, כל הכסף של ניקי הוא מאבא שלה.
-לא כזה אכפת לי מהעלילה שמישמיש מתקרב לדת.
-רז כלבה זה ידוע, אבל אני לא חושב שהיא יצאה כלבה בכלל עם לילי. היא באמת באה אליה בנחמד ולדחות מישהו זה אף פעם לא קל. אבל לילי התעקשה, ״לא נו היה פה רגע״ וזה ורז ניסתה וניסתה להיות נחמדה אבל לילי לא קלטה אז היא הייתה חייבת להיות בוטה רק ככה לילי קלטה.
-טוויסט מגניב שהם יתחילו להכין ליקר.

זהו. אוף נכנסתי לזה.
 
למעלה