דיוני סדרות לתחילת השבוע

אגדות המחר פרק 5X03


אני רגיל שמישהי אחרת פותחת הודעות על הסדרה הזאת, אבל אני גם די מבין שהיא לא פתחה כי לא היה הרבה מה לומר.
אבל מה הקטע שיש פתיח חדש לסדרה? כלומר בקושי היה פתיח בכלל בעבר. (ובאותו יום יצא פרק של הפלאש שגם בו היה פתיח חדש)
&nbsp
אני שמח שזארי חזרה בדרך מסויימת, אם כי לא ממש התגעגעתי אליה, אבל בשביל נייט אני שמח.
די מוזר שהעבר של כל הסדרה בעונות האחרונות השתנה, זה אומר שכל מיני דברים לא התרחשו בשבילם כמו שאנחנו זוכרים אותם. זה מצחיק גם כי זה מה שנכון עכשיו לשאר סדרות הArrowverse, אם כי מסיבה אחרת.
&nbsp
אבל למה צ'ארלי כבר לא בסדרה? כלומר אני יודע שראינו שהיא עזבה, אבל האם היא תחזור? דווקא אהבתי אותה. וגם חבל לי שהבחורה האסייתית הזאת שהופכת לסוג של אשת זאב כנראה עזבה. וגם נורה דארק שהיא עכשיו פיה טובה.
(עכשיו שאני חושב על זה, זה כאילו בכוונה צימצמו חזק את הקאסט הנשי)
&nbsp
אז העלילה העונתית היא אנשים רעים חוזרים לחיים. ולפעמים עם נשק גהנומי משום מה.
אבל איכשהו הם חוזרים לחיים בעבר. האם גהנום נמצא מחוץ לזמן? כי זה די מוזר.
&nbsp
חוץ מזה עלילה עם מאפיונר, חברה שלו ושוטרים מושחתים... לא הכי מעניין.
קונסטנטין מחליט שהוא לא יכול לחסל את הרעה כי הוא מאמין שהיא עדיין יכולה להיות טובה... כנראה די צפוי לסדרות הArrowverse. מה גם שברור שהיא באמת תחזור להיות טובה בסוף.
&nbsp
 

LeRanch

New member
זה היה פרק ממש מצחיק


הפתיח החדש (כמו בהפלאש) הוא חלק מהשינויים של המשבר והיקום החדש שנוצר בעקבותיו. בסדרות ששודרו עד כה ביקום הקודם, לא היו פתיחים. ב-Earth Prime יש פתיח

וכמו שכתבתי בכותרת - הפרק היה מצחיק מאוד בעיניי, בעיקר העלילה של נייט עם זארי החדשה שהייתה ממש קרדשיאנית
גם העלילה של קונסטנטין, שרה וריי הייתה חביבה בעיניי.
לדעתי צ'ארלי לא עזבה כי מייזי ריצ'רדסון סלרס עדיין מקבלת קרדיט וגם אם היא עזבה ככה אחרי הפרק הקודם בלי שאף אחד יתייחס לזה - זה ממש מוזר.
 

limors2

Active member
איזו סיבה מוזרה


גם לי הפתיח היה תמוה, אבל אהבתי את הסיבה שלך

&nbsp
אני מניחה שנראה או את צ'רלי או דמות חדשה של מייזי בקרוב, וההעדרות/שינוי יתורצו גם הם ע"י המשבר.
 
הפלאש פרק 6X10


אפשר לסמוך על סיסקו שהוא יהיה מוטרד כמוני מהטירוף שנגרם כתוצאה מהמשבר. גאוני שיש לו עכשיו חולצת סופרמן. אבל מוזר שהוא לא זוכר איך יש לו אותה. כלומר אני מבין שז'ון בטח החזיר לו את הזכרונות מהעולם הישן, אבל האם זה אומר שהזכרונות מהעולם הנוכחי נעלמו? כי זה מאוד בעייתי.
אני מאוד מקווה שהפלאש באמת יתמודד עכשיו לפעמים גם עם חייזרים. ואולי עם איזה סוג של איומים שיש בסדרה של בלאק לייטנינג.
&nbsp
מגניב שיש לו לוח עם מפה של העולם החדש ולוח זמנים חדש. כמובן שעצרתי על המסך כמה פעמים, אבל לא קלטתי הכל. אם כי בטח אם אני אחפש אנשים תפסו את התמונות וכתבו הכל.
מה שכן שמתי לב זה שבמפה כתוב איפה סטאר סיטי, נטיונאל סיטי (סופרגירל), מטרופוליס, גות'האם ופרילנד (כנראה איפה שבלאק לייטנינג מתרחש). אבל מאוד מוזר שלא מראים שם איפה סנטרל סיטי.
מה שכן שמתי לב זה שמלבד שמראים עוד מקומות שנראו בסדרות השונות (כמו נאנדה פרוואט ומבצר הבדידות), מראים גם שיש אי הדינוזאורים. לכל הרוחות.
&nbsp
בכל מקרה כל זה מאוד מטריד את סיסקו. שגם מוטרד כנראה מזה שהוא החליט להפסיק להיות ווייב. ובסוף הפרק הוא יוצא למסע של חקירת העולם החדש הזה (למרות שלא ברור לי מה זה כולל)(גם לא רואים אותו נפרד מהחברה שלו)
&nbsp
מבחינת עלילות: אייריס ממשיכה בחקירה של משהו... שאני ממש לא זוכר שום דבר לגביו. כלומר אני די בטוח שעסקו בזה באמת בפרקים שלפני המשבר, אבל אני לא זוכר פרטים.
מסתבר מהפרק שיש ארגון חשאי שאוסף מטאהיומנס ומאמן אותם להיות מתנקשים (כמו הבת דודה של הבחורה שהתחילה לעבוד אצל אייריס).
יאדה יאדה יאדה היא מגלה מי עומד בראש הארגון, אבל לא יכולה להוכיח את זה. בסוף הפרק היא מבינה שהיא הייתה פזיזה מידי בפעולות שלה כל הפרק... ואז היא בפזיזות (ובלי לומר לבעלה) הולכת לפרוץ שוב לבסיס של הרע ושם משהו מתוך מראה תופס אותה. עוד יום אופייני אצל הפלאש.
&nbsp
במקביל דיגל מגיע להביא לבארי מסכה שאוליבר הוריש לו. בארי בטוח שזה רמז למשהו חשוב ושניהם קופצים לאי הסיני הגהנומי של אוליבר.
זה יעיל לצרכי הפרק גם כי ככה בארי לא יכול לעזור לאחרים נגד מתנקשת.
בסוף הוא חוזר כשהוא מבין שאוליבר פשוט רצה שהוא יעריך את החיים. (פתק עם ההסבר הזה היה יכול להיות טוב)
&nbsp
ראלף לא בפרק.
פרוסט איכשהו מאוד לא יעילה בקרב (זוכרים שהיא בערך ניצחה את בארי).
ונאש וולס סוף סוף מתקבל לחבורה. בערך.
גם מבינים שלאור זה שהמולטיוורס נהרס (כלומר זה מה שהם טוענים בתוקף למרות שבמשבר ראינו שיש מולטיוורס) אין יותר וולסים שיוכלו לבוא להחליף את וולס הנוכחי. אז מה יהיה בעונה הבאה?
&nbsp
 

limors2

Active member
ראיתי את הפרק הראשון בעונה הראשונה של שיימלס.

הצפיות הראשונות של לונה ואחותי (שהתחילה לא מזמן) עשו לי חשק שניסיתי להילחם בו, אבל נכנעתי. לא בטוחה שבא לי לחוות מחדש את כל קווי העלילה ולא בטוחה שאשרוד את כל העונות, אבל בינתיים ממש נהניתי לראות את כולם קטנטנים וחמודים.
 

didalf

Well-known member
יאא בא לי גם


בדיוק לא מזמן נתקלתי בסרטון קטן מהפרק הראשון וכולם כ"כ פיציייייייייייים שהתחשק לי לראות שוב את הפרק הראשון אבל בסוף לא עשיתי את זה. בטוח אני אעשה את זה שנה הבאה כשיגמר.

איזה כיף לאחותך!! האמת עשיתי צפייה כזאת חלקית לפני איזה שנתיים כששכנעתי את אחותי לראות אבל הייתי צריכה להוריד לה את הפרקים אז הייתי קצת בודקת שהם תקינים ומפה לשם רואה כמעט הכל


אבל כן יש הרבה עלילות שאין כוח אליהם שוב. אבל בצפיה שניה אפשר לדלג.
 

limors2

Active member
לנו יש חיים קלים כי יש הרבה (עד 9 כולל) בנטפליקס האמריקאי

היא התחילה בטעות את הסדרה הבריטית והבינה שהיא עשתה שטויות רק אחרי חצי פרק
 

didalf

Well-known member
חחחח איך אפשר שלא לשים לב


למבטא הכבד הזה?
מצד שני זה לא כזה נורא ג'יימס מקאבוי בגרסה הבריטית
 

limors2

Active member
אולי שכחנו להזהיר אותה שיש גם סדרה בריטית


היא שמחה לעבור לאמריקאית כי היא אמרה שכולם נראים הרבה יותר טוב


ולא ידעתי שג'יימס שיחק בבריטית!
(הלכתי עכשיו לIMDB להציץ בקאסט, למה הילדים הגאלגרים היו רק בחצי מהפרקים? מוזר)
 

didalf

Well-known member


לגמרי כולם יותר יפים באמריקאית. יש כאלה שרואים בזה פגם באמינות, לא אני

&nbsp
כן ג'יימס הוא ג'ימי-סטיב! עוד פאן פאקט אם לא ידעת הוא התחתן עם פיונה הבריטית במציאות ויש להם ילד (אבל הם התרגשו מאז) [היא שיחקה לאחרונה בחומריו האפלים את האמא הסועניה ואת אמא של מייב בחינוך מיני].
&nbsp
ומישהו פעם אמר לי נראה לי רעות שהסדרה הבריטית מאד שונה בזה שהגלאגרים הם לא מרכז הסדרה. פיונה וסטיב עזבו אחרי 2 עונות בערך, והסדרה אח"כ עברה להתמקד בעוד משפחות בשכונה כמו המקבילה של המילקוביצ'ים או של הג'קסונים (קארן) ולא רק בגאלגרים. זה מה שהבנתי לפחות אף פעם לא ראיתי אז אולי אני טועה.
נשמע לי פחות כיף.
&nbsp
 

limors2

Active member
אבוי

אמא של מייב לחלוטין נראתה כמו מישהי שהייתי מצפה שתהיה הבת של פרנק, ופחות פיונה
תנחומי לג'יימס

&nbsp
העזיבה מסבירה את הקרדיטים בIMDB, ואת זה שקארן מופיעה בהכי הרבה פרקים אחרי פרנק. ואכן, פחות כיף.
 

נמרוד2016

New member
פאודה עונה 3 פרק 5
:

זה היה פרק מצויין, העונה הזו יותר טובה מהקודמות, עכשיו המשחק עובר לרצועת עזה..
 
המפתחות של משפחת לוק

ראיתי שני פרקים וזה כאילו ממש התאמצו שאשנא כל אחת מהדמויות.
חבל, כי הסיפור עם המפתחות דווקא נראה מעניין.
 

Chandler Rulz

New member
מישהו ראה כאן Doom Patrol?

אני כבר ראיתי חצי עונה ואני חייב להגיד שזה נהדר!
ממש חבל לי שנטפליקס לא משדרים את זה בארץ וזה לא זוכה לאותה חשיפה של טיטאנים, כי זה ממש under rated.
&nbsp
ניסיתי לחפש הודעות ארכיון על הפרקים, אבל אני לא מצאתי.. אולי אף אחד פה לא צפה גם? חח
 

limors2

Active member
לא זכור לי שדיברנו על זה יותר מדי, אם בכלל

אני חושבת שרציתי לראות, כי אהבתי כשהדמויות הוצגו בטיטאנים (ואהבתי את זה שבשונה מהטיטאנים לא ציפו ממני לבוא עם ידע מקדים), אבל בסוף לא יצא
 

kordilia snake

New member
דווקא השלמתי אותה לפני כמה חודשים

אבל לא ממש כתבתי עליה.
&nbsp
מאט בומר
.
 

LeRanch

New member
אני צפיתי


ההתחלה הייתה מעניינת, אבל מאמצע העונה ועד סופה הסדרה לדעתי ממש איבדה כיוון. מקווה שהעונה השנייה והמעבר ל-HBO Max יביאו לשיפור כי הבסיס של הסדרה מעולה ויש שם קאסט אדיר.
 

אוסווין

Active member
דוקטור הו 12x7


נושא הפרק מבורך, רק חבל שהכותבת (כותבים) לא ככ הצליחו לכתוב את זה כמו שצריך.

-רק בגלל שהעניין דוּבר דרך מילים הבנתי שהפרק מדבר על עצב ועל מחלות נפש, כי מבחינת רגש אני לא הרגשתי את זה בכלל. גילוי נאות אני מתמודד עם העניין לא מעט בחיי לכן הייתי חושב שפרק כזה היה גורם לי להרגיש משהו, and well, הרגשתי ממש כלום. היה כדאי להם להסתכל על ״וינסנט והדוקטור״ מעונה 5 כדי לקבל השראה.
-טעות מרכזית פה בעיניי זה שאין פה מוקד רגשי. לא יודע אם זה מושג אמיתי או שהמצאתי, אבל הכוונה היא שאין לנו פה מישהו להתמקד בו וברגש שלו, וזה פרק שכל כך צריך מישהו כזה שנוכל להרגיש דרכו את מה שהפרק רוצה שנרגיש. הבחירה הכל כך מובנת מאליה היא *יאז*, שסוףףף סוףףףף מקבלת פיתוח וסיפור רקע די מפתיע אבל היא מקבלת רק חמש דקות בסוף הפרק בשביל הפלאשבק שלה, כשכל הסיפור הזה יכל לעגן את כל הפרק בצורה כל כך יפה, ולתת סוף סוף חיים אמיתיים בדמות של יאז. היא הייתה צריכה להיות המוקד של הפרק בעיניי. גם ריאן וגרהאם יכלו לקבל את הרגעים שלהם (זה ממילא כל מה שהם קיבלו- רגעים), אבל בעיניי זה היה צריך להיות של יאז.
-בפרק הזה במיוחד בלט לי משהו- אני חושב שדוקטור הו איבדה את היכולת שלה לספר סיפורים באופן מעניין. כל הפרקים נראים אותו דבר, נשמעים אותו דבר, מספרים סיפור באותה דרך. אנליטית, מסבירנית, די משעממת. זה לא משנה אם יש רעיונות נפלאים, זה הולך לאיבוד באיך שהסדרה בוחרת לספר את הסיפור. וחבל. אחד הדברים שככ אהבתי בסדרה זה שכל פרק היה נראה אחרת איכשהו. לכל פרק היה פסקול מיוחד. פתאום יכל להיות פרק אגתה כריסטי והוא היה נראה שונה לחלוטין מהפרק בספרייה שבחלל שבא ישר אחרי. אם היו עושים פרק אגתה כריסטי היום, הוא כנראה לא היה נראה כזה מיוחד.
-טיפה הצחיק אותי שבמהלך הכתוביות השדרנית של הbbc נתנה את המספר של ער״ן שלהם או משהו לעזרה נפשית. לא מצחיק כי זה מטופש, זה כמובן דבר נפלא לעשות, זה הצחיק אותי כי זה לא הרגיש לי נחוץ. באמת שלא הרגשתי הרבה מהפרק הזה, אם בכלל. רק את יאז הרגשתי, וגם way too little כי לא נתנו לה את הזמן שלה. איזה דמות טרגית. (בגלל חוסר תשומת הלב אליה מהסדרה) הם עשו את אותו הדבר (לתת את המספר) אחרי ״וינסנט והדוקטור״ אבל שם זה הרגיש הרבה יותר נכון.
-היה פרק בSarah Jane adventures שקוראים לו the nightmare man שיש שם יצור שמשתלט לך על הסיוטים. גם עשוי יותר טוב מהפרק הזה.
-נראה לי שהרשע של הפרק שיחק בטורצ׳ווד, עונה 3.
-בכלל כל העלילה של הפרק עם הרשעים האלה הרגישה מיותרת. היא גם נפתרה בכזאת קלות ואז ישר הלכנו לקטעים ״הרגשיים״ של יאז והשאר, וזה ככ ברור שזה מה שבאמת מעניין את הכותבת. (As it should! זה הכי engaging) הם לגמרי יכלו לפשט את כל העלילה על הרשעים, ושהמיקוד האמיתי של הפרק יהיה הסיוטים עצמם, הרגשות, הפחדים והעצב.
-הייתי מוותר על כל מה שקשור לסוריה. חלילה לא משהו נגד, פשוט מרגיש מאוד מיותר.
-השיחה של גרהאם והדוקטור בסוף צרמה לי. אתם לא יכולים לכתוב אותה כמישהי שלא יודעת לדבר פתאום כשזה נוח לכם. היא מלכת הנאומים הרי, מה העניינים פתאום? וזה רק מחזק לי את זה שוואט דה פאק גרהאם עושה איתה, הם אפילו לא כאלה חברים טובים מסתבר.
-במהלך הפרק נרמז שיאז ואחותה מתאבלות על משהו, שזה anniversary לאיזה משהו שקרה ונרמז שזה קשור לפלאשבק הזה שלה. אבל בסוף זה לא קשור לפלאשבק שלה ולא נראה בכלל שהן מתאבלות יותר. קיצר זה ננטש. אולי פשוט יספרו בפעם אחרת, או שלא הבנתי משהו.

נראה לי שזהו. רעיונות טובים (בחלקם), נושא נפלא וחשוב לפרק, ביצוע צולע.
#JusticeForYaz
 
למעלה