דיוני סדרות לסוף השבוע

אוסווין

Active member
המקום הטוב + הזר


- ניסיתי לראות את המקום הטוב אי שם כשהיא רק התחילה, ולא הצלחתי לעבור את הפרק השני. זה לא הצחיק אותי והרגיש לי קלישאתי. מאז קראתי עליה ככ הרבה דברים והיא נשמעת מאוד מעניינת אז החלטתי השבוע לנסות שוב וgod dammit שוב לא הצלחתי לעבור את הפרק השני. זה משעמם אותייייי מה אני אעשה. ולטהאני כל כך לא מתאים פוני שזה כבר לא מצחיק, יש לה מצח כל כל קטן אני לא מבין איך היא הצליחה בכלל to pull it off.
&nbsp
- התחלתי את הזר בנטפליקס, וזה מעניין. זה מותח וזה מלחיץ וזה ליטרלי מכניס אותי לסטרס ואני שוקל להפסיק כי אני שונא את זה. אבל ממש בא לי לדעת מה קורה.
 

Lhuna1

New member
ויקינגים עונה 6 פרק 10
סיום חצי העונה והפעם באמת 2

לא להמשיך אם לא צפיתם, ניק אם נכנסת צא מפה עכשיו.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
המתקפה על נורווגיה הגיעה, המלך הראלד נהרג (כנראה, שוב לא הראו לנו אבל כמה אפשר לחזור על אותו טריק) ו...
אייבר הורג בקרב את ביורן.
אולג ואייבר כבשו את בירת נורווגיה. מה עכשיו?
 

Lhuna1

New member
יתכן שחובבי הז'אנר כן יאהבו. זה לא שהיה משהו רע ספציפי.

סתם לא משך אותי.
&nbsp
 
אני ראיתי שני פרקים ואני אוהב

לא בשמיים, אבל נראה לי שזה הולך בכיוון טוב
 

goolgol

New member
ויקינגים עונה 6 פרק 10
וחינוך מיני עונה 2

הקרב נגד הרוסים נראה אבוד - מעניין מה יהיה בהמשך ...סך הכל נראה שהעניין מיצה את עצמו
 

Lhuna1

New member
לא כתבת פה כלום על חינוך מיני (
ויקינגים)

אלא אם כן גם שם היה קרב נגד הרוסים?

&nbsp
בכל מקרה אני חושבת שדי הראו לנו בוודאות שהרוסים ואייבר ניצחו, כי היה שוט אחד או יותר שמראים אותם מרימים לחיים וצוחקים במקום שנראה לי כמו כס המלכות שם.
אבל אולי אני טועה.
&nbsp
&nbsp
 

goolgol

New member
בקשר לחינוך מיני-אכתוב בהמשך.בקשר לויקינגים.


אני חבר בקוצות אוהדים fans בפייסבוק ויש הרבה דיונים בקשר למה שיהיה.
אחד התאוריות זה שרולו (זוכרים אותו?) יגיע עם הצבא שלו לעזור לביורן.
 
החץ פרק 8X10 Fadeout
סיום סדרה!


ממש הייתי צריך לכתוב על הפרק לפני שבוע.
אני לא מוכן שהסדרה תסתיים בלי שיהיו לי מילות סיום עליה.
אבל בגלל שאין לי את כל הזמן שבעולם וכבר מאוחר אז אני אנסה את זה בנקודות:
  • הרבה פרצופים חוזרים
  • סוף סוף פליסיטי חוזרת העונה
  • שרה מביאה את מיה מהעתיד להלוויה של אבא של בעבר (מאוד מוזר).
  • זה מחזיר אותי לפרק הקודם שבו היה הבערך פיילוט לסדרת הבת על מיה בתור החץ הירוק בשנת 2040. לא אהבתי את זה במיוחד ואני ממש מקווה שהסדרה הזאת לא תצא לפועל.
  • וויליאם הילד חוזר ונחטף. באופן מוזר זה קורה אחרי שהוא נחטף בעתיד שממנו מיה הגיעה.
  • אבל מצד שני העתיד שממנו מיה הגיעה מתרחש אחרי שדיינה הגיעה לעתיד אבל כאן היא עדיין בהווה. ציפיתי כל הזמן שמיה תאמר לה משהו לגבי זה.
  • סוף סוף רורי חוזר לסדרה אחרי שלפני כמה עונות הוא עצר פצצה גרעינית עם התכריכים הקסומים שלו ותפילה בעברית. מסתבר שמאז התכריכים הקסומים חזרו לעבוד והוא חזר להיות גיבור על (אבל משום מה לא חזר לעבוד עם צוות החץ)
  • פלאשבקים לעבר שבו אוליבר עוד הרג אנשים רעים (החיים הפשוטים יותר) ועדיין לא הסכים שדיגל יצא איתו למשימות. אני תוהה בין אלו פרקים הפלאשבק הזה קרה – לא שאני בעצם זוכר פרקים מהעונה הראשונה (אני בקושי זוכר פרקים ממוקדם יותר בעונה הזאת).
  • בזמן שמחפשים את וויליאם הילד רוי מציע לת'יאה נישואים. התזמון זה מה שחשוב.
  • המון אנשים כמו קוונטין לאנס, טומי מרלין ואמא של אוליבר חזרו לחיים בעולם החדש הזה שאוליבר יצר, אחרים כמו לורל המקורית ואבא שלו לא חזרו לחיים. כנראה כי זה ישפיע מידי על העבר. אבל אני לא מבין איך זה שהאנשים האלו נשארו בחיים לא שינה לחלוטין את העבר. זה חתיכת אפקט הפרפר.
  • ומסתבר שבעולם החדש הזה טומי היה נשוי אל לורל המקורית לפני שזאת מתה.
  • אני מקווה שאף אחד לא סיפר לוויליאם שאוליבר אולי יכל להחזיר לחיים את אמא שלו (או יותר נכון ליצור את העולם ככה שהיא לא מתה).
  • לא הופיע - הבחור שהיה נשוי לאמא של אוליבר בעונה הראשונה. אני חושב שקראו לו וולטר. אולי אוליבר יצר את העולם מחדש ככה שהיא אף פעם לא התחתנה מחדש (חוצפן)
  • אז יש אירוע אזכרה גדול בעיר
  • ואז יש הלוויה בחצר הבית הגדול (שבעולם הזה המשפחה של אוליבר לא איבדה, זה נחמד)
  • וגם אחותו האחרת של אוליבר שם (האסייתית) ואולי גם היא חזרה לחיים, אם כי לא זכור לי מה קרה שם בעצם איתה בעונה שעברה. בכל מקרה היא כנראה כבר לא רעה. אמא של אוליבר מברכת אותה באופן נחמד (ואני תוהה אם זה בגלל שגם לה הייתה בת מחוץ לנשואים).
  • גם האחיות ניסה וטליה אל גול שם - נראה לי שמיה הייתה צריכה לזהות את ניסה מילדותה כי ניסה היא זאת שאימנה את מיה בלחימה. ונזכרים בכך שניסה אשתו לשעבר של אוליבר. ולרגע פחדתי שישכחו שהיא גם חברה לשעבר של שרה (שגם שם כמובן), אבל זוכרים כשניסה מציגה את שרה לאחותה בתור הBeloved שלה. די מביך כי לשרה יש חברה חדשה. האם ניסה לא עברה הלאה כבר? זה די עצוב אם היא מחכה לה. (אבל האמת שאני אשמח מאוד להופעת אורח של ניסה בפרק של אגדות המחר שבו היא מתחרה באווה).
  • בקיצור בהלוויה נמצאים כל הקרובים לאוליבר: שרה, הבחורה שהוא שכב איתה בזמן שהוא יצא עם אחותה, לורל, אז חשבו שהיא מתה והתברר שהיא בחיים ואז היא באמת מתה וממש חזרה לחיים; ת'יאה אחותו למחצה מצד אמו, גם היא בערך מתה וחזרה; אמא שלו שמתה בעולם הקודם; טומי, האח למחצה של ת'יאה שבעולם החדש הזה גם היה נשוי ללורל; לורל מעולם מקביל; קוונטין, אבא של לורל ושרה שמת בעולם הקודם; ניסה שהייתה נשואה אל אוליבר; טליה, אחותה של ניסה, שהייתה מורה של אוליבר; מיה הבת שלו מפליסיטי מהעתיד; וויליאם הבן הבכור של אוליבר מאשה אחרת; אחותו למחצה של אוליבר מצד אבא שלו. בקיצור בלאגן שרק סדרה כזאת יכולה ליצור.
  • גם בארי אלן וקארה דנברס בתור נציגי עולם גיבורי העל הרחב (כלומר הסדרות המבוססות האחרות).
  • גם אנטולי, המאפיונר הרוסי והחבר הותיק (ולפעמים אויב) של אוליבר היה שם.
  • כמובן היה מביך כשפליסטי פגשה את הבת בוגרת שלה (בזמן שאותה בת באותו זמן בהווה היא רק תינוקת).
  • לדיגל יש נאום יפה: Oliver always told me that in order to save his city he had to become someone else," Diggle began. "He had to become something else. I always thought that meant becoming the Green Arrow, but... today I realized that meant becoming a better man.
  • לבסוף חוזרים לעתיד של 2040 שראינו בסוף עונה שעברה שבו המוניטור לוקח את פליסיטי המבוגרת יותר לפורטל למשהו כמו העולם הבא או בערך שכזה ושם היא חוזרת להיות צעירה ופוגשת את אוליבר. ושם הוא מציין לראשונה את זה שהוא למעשה ראה אותה לראשונה כמה שנים לפני שהיא ראתה אותה כשהוא ניגש אליה בתחילת עונה 1 של הסדרה).
  • זה קצת מוזר כי בעצם העתיד של 2040 שראינו בעונה שעברה השתנה לחלוטין. בעתיד שם סטאר סיטי הפכה לעיר נוראית ובעתיד החדש (שראינו בפרק שעבר) היא נשארה עיר בטוחה למשך 20 שנה. אז לא ברור באיזה עתיד היה המפגש הזה של פליסיטי והמוניטור.
  • בעתיד הבטוח הזה של העיר רנה כבר מתכנן להיות ראש עיר (ובטוח באופן מוזר שהוא הולך להבחר)
  • דיינה מחליטה שלא שווה לה להיות ראש משטרה בעיר בטוחה (לא ברור איך הם החליטו שאין סיכוי שפושעים יחזרו לעיר) ולכן היא עוזבת (ולפי הפרק הקודם היא הולכת להתעורר למחרת בשנת 2040)
  • אבל כמובן הדבר הכי ענק בעולם הוא כשדיגל רואה מטאור נופל, ניגש אליו ומוצא קופסא עם משהו ירוק בוהק בפנים. האם הוא בעצם הולך להיות הגרין לאנטרן ביקום הזה? האם הוא הולך להיות גרין לאנטרן בסדרה החדשה ששירות הסטרימינג של HBO מפתחים? או שזאת תהיה סדרת גרין לאנטרן לא קשורה?
  • ואיך זה קשור לכך שבמקביל נאמר שדיגל עובר עם ליילה הילדים למטרופוליס. (אם לא סדרה חדשה אז לפחות הופעות אורח בסדרה החדשה של סופרמן ולואיס ליין)
  • על התמונה: מעניין אותי אם חייבים להביא מטריות שחורות להלוויה. מה אם אין לך מטריה שחורה? וכנראה שגיבורי על כמו בארי וקארה לא צריכים מטריות. כך גם דיגל (כנראה בגלל שהוא יהיה הגרין לאנטרן). מה שתקף לגיבורי על לרוב תקף גם על מאפיונרים רוסיים.
אז זה הסוף של הסדרה שפתחה עידן חדש של סדרות גיבורי על ויקום טלוויזיוני משותף שלא נראה כמוהו.

 
אה כן ו
לפרק 6X10 של הפלאש
+עדיין ספוילר להחץ

אם כבר מדברים על זה שדיגל מצא את החפץ הירוק זוהר הזה - ממש מוזר שהשבוע דיגל הופיע בפרק של הפלאש וזה לא אוזכר בכלל. כלומר אני מניח בעצם שאולי הוא מצא את זה אבל עדיין לא החליט מה לעשות עם זה.
או שזה שראו שהוא מצא את זה זה משהו שאמור להתרחש בעתיד...
 

limors2

Active member
איזה


בלאגן. וזה עוד אחרי שצפיתי (טוב, הרצתי את רוב) הפרק. מזל שנטשתי את הסדרה.
&nbsp
באמת מעניין אותי מה יהיה עם דיגל והעשישית הירוקה שלו, כשמפתחים סדרה בHBO. בא לי שגם הם יעשו אחת והסדרות יתחרו אחת בשניה.
 
Everything's Gonna Be Okay פרק 1X05


פרק מוזר.
ואני לא זוכר אם דיברנו שבוע שעבר על המוזרות של הפרק ההוא שבו בסוף היה נראה שניקולאס כבר לא רוצה להיות חבר של אלכס (אחרי שהוא חזר אליו) וזה היה די עצוב.
אבל בפרק הזה לא נגעו בעניין הזה.
&nbsp
אז הפרק היה מחולק ל3 חלקים שבכל אחד מהם ראו רק אחד מהאחים. (חוץ ממש בסוף שראו שוב את ניקולאס)
אז החלק הראשון היה ניקולאס ואלכס מאחרים חברים של אלכס וזה היה מוזר ולא הכי מעניין וגרם לי לחשוב שהסדרה פחות טובה מפליז לייק מי.
כלומר חוץ מהופעת הדראג של ניקולאס שהייתה די מעולה.
ואין לזה שום קשר לקטעים בשאר הפרק.
&nbsp
ואז החלק השני בכלל לא ברור אם מתרחש באותו ערב - ובו מטילדה הולכת למסיבה של לוק. והיא מיד מתחילה לשתות המון.
ותכלס לוק נראה לי די בסדר שהוא אמר לה שהוא לא מרגיש כלפיה אותו דבר. אם כי היה טוב יותר אם הוא לא היה אומר לה את זה דווקא במסיבה.
ואז היא יוצאת, בוכה ובסוף שוכבת עם בחור אחר בשם זיין.
וממש לא נראה לי שזה היה לא בסדר. נכון שהיא בכתה ושתתה, אבל הוא ממש לא דחף אותה, ההפך הוא רצה לעצור.
אם כי די סקצ'י שהוא אומר לה לא לספר לאף אחד.
&nbsp
ואז החלק האחרון שבו ג'נביב משום מה בוטחת בחברה המגעילה נורא שלה ומספרת לה על מה שקרה למטילדה.
ואז כמובן הכל נשפך החוצה.
&nbsp
ואז הם לכל הרוחות עצרו את הפרק!!!!
זה מרגיש כאילו זה תוכנן להיות פרק של שעה, אבל מאוחר מידי החליטו שהפרקים בסדרה יהיו של חצי שעה ולכן זה נעצר ככה.
&nbsp
&nbsp
ובנושא אחר - כל פרק בסדרה נקרא על שם חרק אחר. שזה דומה מאוד לכך שבפליז לייק מי כל פרק נקרא על שם מאכל אחר (או משהו שקשור למאכלים). אבל שם אוכל באמת הרגיש מהסדרה כי הם המון עסקו באכנת אוכל ואכילה. אבל בסדרה הזאת פשוט זרקו איזה פעם אחת שניקולאס הוא אנטמולוג ובכל פרק מכניסים סצנה שבה ניקולאס מתעסק באיזשהו חרק שהוא מחזיק בכלוב. אבל זה לחלוטין משהו שיכלו לחתוך מהסדרה ולא היה משנה דבר.
לפחות שיזרקו משהו על כך שניקולאס מחפש עבודה שקשורה בנושא עכשיו שהוא גר בארה"ב.
 

didalf

Well-known member


ג'וש נראה יפה יותר בדראג מאשר ברגיל

&nbsp
אממ טוב די מסכימה איתך לגבי הכל.
&nbsp
אבל רציתי להגיד שזה היה נחמד שאלכס אח"כ הודה לחברה שלו שהוא אמר לניק לא לדבר על האח שלה והיא כזה "אה אז הוא לקח את האשמה בשבילך? זה טוב". וכאילו שם זה נגמר שזה כמו שאהבתי בפליז לייק מי - שטויות שיוצרות בלגן עצום בסיטקום אמריקאי למרות שזה שטות נפתרות מיד כשאנשים מתנהגים נורמלי.
ואם כבר חברים אז געגועי לטום וקלייר. מה שמזכיר ליייי עשיתי קצת סטוקינג באינסטגרם לא מזמן וגיליתי שטום וזאת ששיחקה את אלה ביחד ויש להם ילדה!!
&nbsp
הקטע עם מתילדה והבחור הזה היה כ"כ מוזר ואפור - כי לשכב איתה כשהיא שיכורה ובוכה ו-וול, אוטיסטית מרגיש כמו ניצול כי לא ברור אם היא מבינה מה היא רוצה, ומצד שני לסרב לה היה מעליב אותה וגם אולי מזלזל בה כי זה שהיא אוטיסטית לא אומר שהיא לא מבינה מה היא רוצה. מבלבל מאד. לאדעת איך הוא היה צריך לנהוג. אולי בכל זאת לא כי היא הייתה שיכורה. אבל זה שהוא אמר לה לא לספר אח"כ נתן לזה את ההרגשה הממש מפוקפקת.
&nbsp
וכן זה באמת הרגיש שהפרק נעצר באמצע!!
 

נמרוד2016

New member
התחלתי את המנדלוריאן, המשכתי את פאודה עונה 3:

זה היה פאודה פרק 4, הסיפור מצויין ויש דרמה ניכרת, אהבתי..
והמנדלוריאן? עלילת מלחמת הכוכבים מאוד מושקעת, אין הרבה סדרות שמעירות את מערכת הקולנוע ביתי שלי, יש הרבה סיבות לצפות בה, זו אחת ראשית.
 
למעלה