דיוני סדרות לסוף השבוע

Lion_Heart

Well-known member
אאורקה S01 E06


אז יום רגיל באאורקה, סטארק תוקע את פארגו במשרד ממש ישן ואומר לו לנקות, כבר רעיון רע, פארגו ו...זה שעובד איתו מוצאים פאנל עם שני מנעולים שב-מ-ק-ר-ה מתאימים לשני מפתחות שהם גם מוצאים שם, הם מסובבים את המפתחות במנעולים (אבל למה?)
יש אזעקה ו. . .
&nbsp
יום רגיל באאורקה לשריף קארטר, דוחות מהירות, שום דבר יוצא מגדר הרגיל עד ש מה שנראה כמו טילים באליסטיים ענקיים בוקעים מהבטון
אז מסתבר שאפשר להירגע, הכל בסדר, אלה לא באמת טילים, אלה קרני מוות מהחלל
,
כלומר לא ממש מהחלל, יותר קרני מוות שיורות אל מראות שהממשלה שמה על הירח ומשם זה חוזר לכדור הארץ ו |"מדע מדע מדע" קרני מוות
ומסתבר שהאדם היחיד שיכול להסביר איך לעצור את רקני המוות הנ"ל הוא זקן סנילי שחי בבית האבות שזואי עושה בו שירות קהילתי, ומסתבר שבגלל שהוא לא קיבל פרס נובל על עבודתו הוא קיבל התמוטטות עצבים ולא זוכר כלום כולל הקוד לכיבוי קרני המוות,
אז ...מביימים לו טקס פרס נובל (משתמשים בזה של סטארק) והוא מצליח לזכור איך לעצור את קרני המוות, הידד!
אז משום מה הנרי חותך את החוט הלא נכון הכל נכשל וסוף העולם כמעט מגיע...עד שברגע האחרון ,ג'ק
נכנס לרכב ומתנגש בלייזר הענק שמשנה את הזווית שלו ומפספס את הירח...כולם ניצלו! היאח לג'ק(זאת ממש לא הפעם האחרונה שהוא יאלץ לעשות פעלולים משוגעים כאלה)
 

אוסווין

Active member
אני מוצא את עצמי בבינג' על דגראסי


(זה נחשב ספוילר אם זה בן יותר מעשר שנים?)
&nbsp
זה כזה כיף אוף
התחלתי מעונה 7, בערך מפרק 5 אז אחרי שאלכס ופייג' נפרדו ואין יותר אלכס.
העלילות בקולג' מגוחכות כמו שזכרתי, למרות שעכשיו היה פרק על מרקו שהוא כמעט הופך לזונה ולגמרי לא זכרתי את זה, רק זכרתי שהוא מתמכר קצת להימורים מתישהו.
הקטע עם להתחיל ככה מעונה 7 זה שפעם קודמת שצפיתי בדגראסי, לפני איזה שלוש-ארבע שנים, ראיתי את כל ה14 עונות ברצף (אחד הבינג'ים המשובחים שלי) אז הכרתי את הדמויות ככה לעומק וגיבשתי עליהן דעות וזה אז שהגעתי לעונה 7 הכרתי את כולם וידעתי כבר את מי אני אוהב, את מי אני שונא, למי אני אדיש והכל. הפעם, כמובן שאני זוכר את הדמויות ואת הדברים המשמעותיים שקרו להם והכי חשוב אני זוכר איך הרגשתי לגביהן בצפייה הראשונה, אבל בגלל שעבר זמן מאז הצפייה הקודמת ואני מתחיל מהאמצע אז זה כאילו אני מכיר אותם מהנקודה הזאת. אז נגיד, ממש זכור לי שלא סבלתי את אמה, אבל היא לא כזאת נוראית לי עכשיו כי אין לי כל כך את המטען עליה של השש עונות שבאו לפני. כנ"ל דארסי, שזכור לי שלא אהבתי אבל אהבתי רצח את הקו עלילה של האונס שלה, ועכשיו i don't mind her (אבל עדיין אוהב את הקו עלילה של האונס שלה). וגם מאני, כל כך אהבתי את מאני, כי הדמות שלה עברה כל כך הרבה דברים ובעונה 7 היא כבר אחרי כל השיט שלה והיא יותר בוגרת, והיא עדיין מאוד מתוקה ופשוט חבל לי שכאילו פספסתי את כל שנות ההתבגרות שלה. למרות שזה הכל שטויות, אני בכיף יכול פשוט לחזור לצפות מהעונה הראשונה אבל אין לי כוח. אני אשאר עם עונה 7 בינתיים. אני מצפה לפרק של הספרינג ברייק שהם "פותרים" את העלילה של דארסי בדרך הכי מגוחכת בעולם, ככ יפה בנו את הקו שלה בעונה הזאת ואז נפטרים מזה בפרק אחד. אני מנסה להיזכר מה עוד קורה בעונה הזאת ו-וואלה לא עולה לי. כל מה שזכרתי כבר קרה. הולי ג'יי היא בת של זונה, סאב יצא זבל למיה (ובצפייה הראשונה זכרתי לו את זה לאורך כל הזמן שלו בסדרה, אפילו שהוא בחור ממש מתוק)
קיצר אעדכן. כי ברור שזה מעניין פה את כולם חח. סתם איזה כיף לשפוך על דגראסי זאת אחת מהתוכניות האלה שליטרלי לאף אחד לא אכפת מהן, אני לגמרי לבד באובססיה המוזרה שלי אליה. יש לי שבועה עם עצמי שאני בחיים לא מעביר את הפתיח, והוא די ארוך. הוא כזה צ'יזי במובן הכי טוב של המילה, ממש כיפי.
 

snier 1991

New member
תעשה לי ספוילר לסדרה שבחיים לא ראיתי

איך אפשר כמעט להפוך לזונה? זה או שאתה זונה או שאתה לא זונה.
מוציאים אותו מהמיטה ברגע האחרון?
 

אוסווין

Active member
חחחחחחח (
איי גס)

הוא סטודנט מרושש ובחור מפוקפק משדל אותו לזנות הוא כממממעט מסכים ובסוף הוא לא.
 

snier 1991

New member
אה זה פחות מלהיב חח

אני דמיינתי סצינה שבה הוא יוצא מהמיטה ברגע האחרון ומותיר איזה בחור אומלל לבד במיטה.
 
לא ראיתי את העונות האלו

התחלתי לראות חלקית בעונות האחרונות
ואז כצפיתי בסדרת ההמשך (הכיתה החדשה) כי היא עלתה בנטפליקס.
&nbsp
אני חושב שאין שום חפיפה בדמויות בסדרה מהשלב הזה עפ השלב של עונה 7.
 

אוסווין

Active member
יהההה איזה כיף שראית אבל

כן, כל הדמויות שבעונה 7 are long gone בשלב שאתה צפית בו. אבל, בעונה השנייה של next class יש את הפרק של הפגישת מחזור שחוזרות לא מעט דמויות ישנות להופעת cameo חסרת תועלת. אבל תמיד נחמד לראות פרצופים ישנים.
יש את כל הפרקים שלפני הכיתה הבאה (עונות 1-14) ביוטיוב, אם בא לך. יש גם את העונות ששודרו בשנות ה-80 למיטיבי לכת.
 
הודאה, סדרת פשע אמיתי עם מרטין פרימן (אזהרת ספוילר באמצע)

מעולם לא התלהבתי מהקטע של סדרות פשע אמיתי, וצפייה בסדרה הזו מבהירה את המגבלות הקשות שמוטלות על הז'אנר הזה: למשל, מכיוון שמדובר בסדרה שעוסקת באנשים אמיתיים שיכולים להגיש תביעות דיבה, אז היועצים המשפטיים של ההפקה לא מאפשרים להציג שום אדם בסדרה באור שלילי אלא אם כן הוא הורשע במשהו.
&nbsp
כמובן שקשה לעשות דרמה טובה בלי להציג אנשים מסוימים בצורה שלילית, אם כולם נורא טובים ונחמדים אז איך נוצרים קונפליקטים מעניינים? ואכן כל הקונפליקטים בסדרה מוצגים בצורה מעוד עמומה, מעודנת, משעממת, לפעמים רובוטית.
&nbsp
בהמשך ההודעה יש כנראה ספוילרים קלים לפי ההגדרה הקיצונית של גם ברוטוס (שלפיה אם אתה אומר שלסדרה יש סוף סגור או סוף פתוח אז זה ספוילר, למשל), למרות שלדעתי קשה להגדיר את זה כספוילרים:
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
אז הסדרה הזו כמובן, כפי שכולם יודעים מהטריילר ומהדקות הראשונות לפרק הראשון, עוסקת בהיעלמות של צעירה שחשודה כחטיפה ו/או רצח. החלק המעניין בסדרה הוא ה-2-3 פרקים הראשונים שמוקדשים לפענוח התעלומה. לאחר מכן שאר 3 הפרקים מוקדשים למריחה וגם לקמפיין נגד זכויות נאשמים ובעד שימוש בראיות שהמשטרה השיגה בצורה בלתי חוקית, שזה כמובן נושא שנוי במחלוקת שיש לגביו עמדות לגיטימיות שונות אבל הסדרה לא עושה שום מאמץ להציג אותן בצורה הוגנת. אגב, בישראל באמת המצב הוא כפי שהסדרה הייתה רוצה שיהיה.
&nbsp
לסיכום, אני חושב שאפשר להסתפק בשלושת הפרקים הראשונים של הסדרה שמציגים תעלומה וחקירה בצורה סבירה גם אם לא מדהימה, ולוותר על היתר.
 

נמרוד2016

New member
צפיתי בפרק הראשון של דרקולה:

טוב זאת סדרת אימה די טובה, היא עושה את העבודה.
 

goolgol

New member
הזר ע"י סטפן קינג - מצוין . הקיבוצניקים - נחמד . הויקינגים

אבא משתדל - אוהב את הסדרה הזו.
כמובן - קופה ראשית - מעולה
 

הלדיל

New member
הסמויה עונה ראשונה 1-10


אחרי כל הדיונים על 'הסמויה', החלטתי להשלים פערים בהשכלתי הטלוויזיונית בשבועות האחרונים. התחושה העיקרית היא ש-'הסמויה' היא בעיקר התגובה לסדרת 'חוק וסדר' - לעומת הסדר של 'חוק וסדר', יש את הכאוס של 'הסמויה'. עם זאת, נדמה שבעולם של 'הסמויה' אין אפליה בין שחורים ללבנים אם לשפוט מהעובדה שלסטר פרימון היה יכול להיות גרסה מבוגרת יותר של מקנולטי. אני מניח שזו החלטה של היוצר שהתקבלה על מנת לרכז את הסיפור במלחמה בין השוטרים לסוחרי הסמים. כשאני צופה בסדרה זו, כמה הנחות יסוד מצפייה של סדרות פשע מתנגשות בדברים שמופיעים בעונה הזו - ממה שיצא לי להבין מצפייה בסדרות אלו, לכנופיות יש תהליכי סינון אכזריים שהם פחות או יותר נועדו לנפות 'רכיכות' כמו די או וואלאס מלהתקבל אל הכנופיה והדבר נכון שבעתיים לכנופיה כמו הכנופיה בסדר הגודל של אנשי בארקסדייל. על סמך מה ששמעתי על סטרינגר בל, ציפיתי למישהו גדול מהחיים. בינתיים, אידריס אלבה עושה את התפקיד הזה בצורה מאד חיוורת לעומת דמויות אחרות שהוא ישחק. כמו בסדרות אחרות, דייויד סימון במיטבו כשהוא כותב את הכתבה שהוא רוצה להגיש ופחות מוצלח כשהוא מנסה להכניס רגש לכתיבה. הצמד הקומי של העונה מצויין. אף על פי שאהבתי את דיאנג'לו בהתחלה, בשלב זה, אני קצת מרגיש שהוא מעט צבוע - הוא יודע איך העולם הזה עובד והוא עדיין מתנהג כאילו הוא טוב מדי לעולם הזה.
כשסיימתי את פרק עשר, כשידוע לי מה הלך מאחורי הקלעים, תהיתי למה. קימה, עד לנקודה זו, היא בדיוק מסוג הדמויות שמותן לא ישנה דבר בסיפור. היא קשוחה ולסבית ולא הרבה מעבר לזה. אם קארב, הארק, לסטר פרימון או מק'נולטי היו נפגעים, נראה לי שזה היה מהלך יותר משמעותי משום שזה היה משנה את הדינאמיקה של הצוות.
 

הלדיל

New member
תוספת

החלק המעניין ביותר בסיפור עד כה הוא שהאויבים הגדולים ביותר של הצוות הם לא ברקסדייל והפושעים שלו כפי שהיית מצפה אלא דווקא הבכירים במשטרה. אני מודה שהדינמיקה במשטרה גם מעט יותר עניינה אותי מהדינמיקה בין הצוות של מק'נולטי לבין ברקסדייל והפושעים שלו. דווקא מעניין איך מק'נולטי, המורד בסמכות, היה מרגיש אם מישהו הכפוף לו היה עושה לו את אותו הדבר שהוא עשה לבכירים ממנו. בסך הכל, כל האנטיגוניזם שלהם כלפי המבצע בא מרגשות פגועים. ברור לי ששום דבר לא היה זז אם מק'נולטי לא היה פועל בצינורות המקובלים. עדיין זו העלילה היותר מעניינת מבין העלילות של העונה הזאת.
 

נמרוד2016

New member
התחלתי את חומריו האפלים:

זה היה פרק ממש נחמד, מסתורין תמים כזה לכל אורכו, מושקע ומוצלח, אני אוהב
 
למעלה