דיוני סדרות לתחילת השבוע

Don Nirtin

New member
התחלנו חינוך מיני 2


זה..... פוינטלס. בעיקר עם ההורים הדוחים של אוטיס ואולה. (והם עצמם גם דוחים.)
 

אוסווין

Active member


אני דווקא נהנה so far, ראיתי שלושה פרקים והם ממש בסדר. העונה הראשונה דווקא הייתה לי קצת בעייתית, נראה לי כי ניסיתי לקחת אותה ברצינות. (וזה קשה עם דמויות כמו לילי) הפעם אני מנסה לבוא בראש נקי, בידיעה שבוראים לי פה עולם פנטזיה ואני לא בהכרח צריך לקשר הכל למציאות ואני דווקא נהנה בינתיים.
שתי המחשבות העיקריות שלי בינתיים הן
1. פיונה משיימלס זאת אמא של מייב וכל כך התגעגעתי אליה אמן והיא לא תהיה זונה כי אני מת עליה
2. I NEED more Aimee אני מת על הפרצוף שלה עם השיניי ארנב שלה והיא פשוט ממש חמודה ומצחיקולה
 

Don Nirtin

New member


מה? איימי רוסום הספיקה לשנות שיער ולהפוך לבלונדינית דוחה?
&nbsp
או שהתכוונת למוניקה?
&nbsp
לגבי 2 - מי?
 

אוסווין

Active member


1. פיונה מהבריטי, אני מהאלה חח. היא הייתה פיונה באיזה 2004 אז היא בגיל המתאים להיות אמא של מייב.
2. איימי נו החברה הבלונדינית של מייב שמישהו גמר עליה באוטובוס. חמודה איי לייק הר א לוט
 

Don Nirtin

New member
אה


2 ראיתי עכשיו את הפרק הזה. היא אכן חמודה אבל אני ידוע לכול אינני חובב בנות
 

מילי08

Well-known member
איתך

אין לי חשק לפרט, אבל אני מבסוטה על העונה. בינתיים 5 פרקים. לא קראתי את הכתבה בוואלה, אבל הבנתי שקטלו. לא ברור לי למה.
 

מילי08

Well-known member
נשארו לי עוד 2 פרקים לסוף העונה


לדעתי עונה מצוינת.
הפרק של המסיבה היה קצת אמריקאי מידע לטעמי, אבל הסדרה ממשיכה לשמור על רמה גבוהה ולגעת בשלל נושאים בצורה מעניינת ולא מתיימרת.
כמה מחשבות:
1. איימי לא הרגישה רע מיד אחרי ההטרדה המינית באוטובוס, אלא רק אחרי שהבהירו לה שזו הטרדה מינית.
2. ג'קסון הוא אחלה בחור ולא נופל לקלישאות של הספורטאי הזחוח.
3. הדבר שאני הכי אוהבת בסדרה (שמאפיין גם סדרות בריטיות אחרות, אם כי פחות בולט) זה ההצגה של מערכות יחסים שונות בלי להתנצל, בלי לשים פילטר ובצורה מאוד טבעית. לא רק בהיבט המיני, אלא גם בזוגיות טבעית בין שחורים ולבנים, ובעיקר זוגיות קרובה - החברוּת בין אוטיס לאריק. הם קרובים, הם מתחבקים והם לא נרתעים ממגע אחד של השני, וזה בכלל לא משנה שאחד הוא גיי והשני לא. הכל מתקבל כדרך חיים והיחסים מוצגים כמו שהם, בלי הסברים וצידוקים.
כל כך יפה. הלוואי שזה היה ככה גם במציאות.
&nbsp
 


לגבי 1. הסיפור של איימי מוצג בעיניי מצויין
לוקח לה זמן להבין שהיא בטראומה מהסיפור. אני לא חושבת שהיא לא הרגישה רע . גם אם מייב לא היתה לוקחת אותה לתחנת המשטרה אני מאמינה שהיא לא היתה מצליחה לעלות לאוטובוס או לתת לחבר שלה לגעת בה. כל הסיפור הוצג בצורה ריאלית וברגישות מופלאה.
לגבי 3. ככה זה באמת בכל הסדרות הבריטיות ולדעתי ככה זה גם באנגליה הלא מעמדית . יש הרבה יותר ערוב בן גזעי מאשר אמריקה הפוריטנית ואני חושבת שזו המציאות שלהם יותר ממה שאת חושבת. נו אפילו הנסיך התחתן עם מישהי לא לבנה
 

מילי08

Well-known member
אני מסכימה


בנוגע לאיימי, אני חושבת שאת צודקת, ואלמלא מייב והגשת התלונה, איימי היתה מבינה לאט יותר מה קרה לה. הגשת התלונה פשוט האיצה את התהליך (שנקרא naming, כלומר היכולת להבין ולהפנים שנעשה עוול).
מאוד אהבתי גם שלא הקלו ראש בסוג ההטרדה. בראיה הציבורית הרחבה, הטרדה מינית (ואונס כמובן) אמורה להיות פעולה מאוד אלימה ופולשנית, ולכן דברים "קטנים" כמו הערות או צביטה בישבן לצורך העניין (שניהם קרו לי לצערי. בטח לכל אשה), אינם נתפסים כהטרדה אמיתית אלא כרגישות יתר של נשים.
בסדרה באמת רואים כיצד איימי מרגישה חוסר נוחות ברמה המיידית של ההטרדה, אבל מנסה לשדר שהכל בסדר, וקרוב לודאי שהיא גם לא היתה אומרת כלום למייב אם לא היה קורה משהו לעוגה. אבל יש לה סוג (או ממש) של פוסט טראומה כשהיא מעבדת את המידע על החוויה הקשה.
לגבי 3- בדיוק. רואים את זה בעוד סדרות בריטיות, ואפשר למצוא שם יותר (אם כי לא הרבה יותר) דמויות ראשיות שאינן "טוהר הגזע הלבן" - לא לבנים, לא נוצרים וגם לא תמיד יפים. גם באנגליה קיימת גזענות חזקה (ואם כבר הזכרת את הנסיך, אפשר לראות מה קרה לאשתו ואת הסיקור המעליב ואפילו דוחה בכל הנוגע אליה), אבל זה כרוך בפחות אמוציות היסטוריות ולכן יש פחות מטען.
&nbsp
חפרתי.. סליחה
 

אוסווין

Active member
סיימתי את העונה


It was a fun watch
צריך לזכור לא לקחת את זה יותר מידי ברצינות and you’re golden, באמת שנהניתי.
ההצגה בפרק האחרון הייתה a bit much, הצהרת האהבה של אדם, עם כמה שזה היה יפה שבמקום ״אני אוהב אותך״ הוא הצהיר ״אני רוצה להחזיק לך את היד״, לא הרגישה לי רומנטית או יפה כי הוא פשוט החריב ללילי את ההצגה וזה ממש עצבן אותי. הייתי הרבה יותר נהנה מהרגע הזה אם הוא היה אינטימי בין שניהם, והאפקט הרצוי עדיין היה מושג ואפילו יותר טוב בעיניי. גם ההצהרה השיכורה של אוטיס במסיבה שלו הייתה לי לא משהו, פשוט כי גם כשיכור לא נראה לי שהוא היה עושה דבר כזה, וגם ההצהרה שלו בהצגה (מה יש לכולם עם להרוס ללילי את ההצגה??) הייתה הרבה, אבל על זה הייתי יותר סלחן כי הוא הגן על אמא שלו וזה היה חמוד.
בכלל ההצגה הייתה הזויה, ופה נכנס ה״לא לקחת יותר מידי ברצינות״.
באסה על אמא של מייב, ככ רציתי שזה יסתדר. בעיקר כי אני זוכר לשחקנית חסד נעורים כפיונה המקורית משיימלס הבריטי and I bloody love her for it. מקווה שהיא לא תיעלם בעונה הבאה.
בטח רהים ייעלם בעונה הבאה. כזה דמות כלום, love interest ותו לא.
אני חלוק בדעתי על הפרק שאוטיס ורובי הולכים לקנות morning after pill. כל העניין היה ממש חמוד, והיה נחמד לראות עוד מרובי, אבל לא יכלתי שלא לחשוב על זה שהוא was so obviously drunk that night, והיא בכל זאת שכבה איתו. ועוד לקחה לו את הבתולין, וזה אפילו לא כזה הזיז לו. ועוד אחרי זה היא הודתה שכשהיא עצובה אז זה מה שהיא עושה, הולכת ו״מתעסקת עם חנונים״, כלומר מנצלת אותם מינית לצרכיה. ואנחנו צריכים לרחם עליה כי אבא שלה חולה או משהו. בעת הצפייה i was on board אבל ככל שאני חושב על זה זה נהיה יותר ויותר messed up.
אני מחבב את ג׳קסון ואת העלילה שלו, לקח לי רגע אבל זה היה חמוד.
אני מת על איימי, לקח לי גם אצלה זמן להתרגל אבל לזה שהעלילה שלה היא כזה slow burn, היא לא הייתה דרמטית במובן הטלוויזיוני כמו נגיד שהעלילה של אוטיס או מייב היא דרמטית, העלילה שלה הסתכמה בסצנה אחת/שתיים כל פרק עד לקליימקס בפרק עם הריתוק וזה ממש סבבה.
Damn אבא של אדם is an asshole. השחקנים ממש דומים אחד לשני איזה ליהוק טוב.
היה חמוד שאדם חיבק את אולה כי היא קראה לו חבר שלה.
לאנוואר יש תחת סקסי. אהבתי שהייתה עלילה על גיי סקס. היה לי חבל שחתכו מהסצנה בדיוק כשהוא חדר אליו, כי לוקח זמן להתרגל וחבל להציג את זה כאילו זה ממש סבבה על ההתחלה. אבל ממש לא נורא, זה היה בסדר.
&nbsp
זהו נראה לי. בא לי כבר את העונה הבאה, אבל בטח עוד איזה שבועיים אני כבר אשכח והציפייה תהיה קלה יותר משמעותית.
 

אוסווין

Active member
וחידה לחובבי דוקטור הו

את מי בחינוך מיני משחקת הגברת הנחמדה הזאת מהפרק מי המאדים?

 

מילי08

Well-known member
מסכימה עם הרבה דברים


אבל אין לי כוח לכתוב עכשיו..
רק לגבי אוטיס ורובי: לא חשבתי על זה כמו שהצגת אבל אתה צודק. עם זאת, היה בזה משהו יפה וחמוד ואפילו חשבתי שהבלתי אפשרי יקרה, והם יהפכו לזוג..
בנוגע לסקס ביניהם, אני מניחה שהכוונה היתה להתכתב עם סטיגמה או פנטזיה שיש לבני נוער, שהפעם הראשונה חייבת להיות חלומית ובלתי נשכחת. ומה לעשות… הרבה מהחוויות הראשונות שלנו קורות סתם ככה.
 

אוסווין

Active member


גם אני לרגע קיוויתי שהם יהפכו לזוג, אבל זה עבר לי תוך שנייה כי היא ממש מתעמרת בו כל הזמן וזה לא שווה את הרגע האחד הזה שהיא הייתה נחמדה אליו. דמיינתי איך זוגיות ביניהם תיראה ולא אהבתי את מה שראיתי חחח. פלוס כל העניין האפור הזה של האונס שהיא אולי עשתה לו.

בנוגע לנקודה השנייה שלך, הייתי מוכן לקבל את זה שהסדרה רוצה to comment on this אם היא אשכרה הייתה מתייחסת למצב, אבל היא פשוט לא. אוטיס לא כל כך מגיב לזה שהוא איבד את הבתולין שלו לרובי, נערה שהוא אפילו לא מחבב, כשהוא שיכור לחלוטין. הוא כאילו מופתע לרגע כי זה בהחלט מפתיע, אבל הוא מתנהל ממש בסדר אחרי זה, לא מתבאס שהחוויה שהוא רצה בייסיקלי נשדדה ממנו. היה פרק שלם שהוא התלבט אם לשכב עם אולה אפילו שהוא לא מאוהב בה. למה זה כבר לא כזה משנה פתאום?
הסדרה אפילו הולכת את הextra mile ועושה שאוטיס הוא זה ששואל את רובי האם היא בכלל נתנה את הסכמתה לשכב איתו. הוא אפילו לא זוכר שהוא שכב איתה, אני די בטוח שהוא צריך לדאוג קודם אם הוא הסכים לה.
 

מילי08

Well-known member
נכון


התייחסתי לזה בסיכום העונה שלי (סגירת קצוות מהירה מידי), רק שהשתמשתי בדוגמא אחרת.
 

Lion_Heart

Well-known member
אאורקה S01 EP04
טיף טיף טף X2


הפרק מתחיל הכמה חברים(ספנסר,פארגו וינסנט וטאגרט ) מתאספים לערב סרטי מד"ב ממש חדשים (שעדיין לא יצאו...אני רוצה לחיות שם!)בקראוואן של ספנסר , אבל הם עושים יותר מדי רעש ולכן סגן ג'ו לופו נקראת למקום , אבל בגלל שזה סרט עם פיצוצים היא נשארת גם לראות, אחרי הסרט שמדבר כמובן, על חייזרים שמתחזים לבני אדם
(קצת מקוריות בבקשה!) כולם עוזבים ואז בעל הקרוואן נחטף ע"יי "חייזרים"
ושמוצאים אותו עירום בעיגול תבואה , ג'ו לוחשת לו "אתה לא לבד"

ובנושא אחר, נציג קונגרס בשם פאראדיי מגיע לאאורקה לאשר את התקציב הלא הגיוני בעליל שלה ,מראים לו כל מיני פרויקטים, אבל זה לא מענין אותו ואז לוקחים אותו לSECTION 5 לראות משהו בשם "החפץ" שאף אחד לא ממש יודע מה זה , וממש ממש ממש מסוכן אפילו להביט בזה...עוד נחזור לזה בפרקים עתידיים
,וזה בסוף גורם לו לאשר את התקציב ! אז הידד !

אז מה בעצם קורה?
אה, מסתבר שספנסר השתמש בלווין של GD בשביל הסרט וכולם נפגעו בטעות מאחד הניסויים ...מעין "קרן פארנויה" ומאמינים שהסנאטור הוא חייזר בתחפושת, אז הם חוטפים אותו ומנסים לעשות לו ניתוח, למרבה המזל , שריף קארטר , מצליח לגרום להם להיכנע בלי נפגעים ואז עושים להם "שטיפת מח הפוכה" , אבל עם תמונות שהם ימצאו מרגיעים וכיפיים אז ג'ו רואה תמונות של רובים וצבא , כי כמובן
 

Lion_Heart

Well-known member
אאורקה S01EP05
מחאו כף אל כף


אז, קוראים לשריף קארטר למקרה חירום , שהוא מגיע , הוא מגלה שמדען ג'רמופוב בשם קארל קארלסון (שההורים שלו לא היו מי יודע מה מוצלחים בשמות,לדעתי)רוצה הסעה לעבודה...הוא מסיע אותו ומלווה אותו למעבדה שלו שם הוא עורך ניסוי על התחדשות ברמה התאית ו... פרץ קרינה מה "חפץ" שדיברנו עליו בפרק שעבר, מפוצץ הכל, ו מאשימים את קארל בהכל, ומפטרים אותו, הוא מנסה להתאבד בקפיצה מגשר,ג'ק מנסה להציל אותו, שניהם נופלים מאיזה 20-30 מטר, ג'ק נופל על קארל ושורד, קארל קם והולך כי יש לו. . . רגנרציה!(ריפוי מואץ,נו), בשלב הזה קארל מתחיל להתנהג כאילו הוא לא מפחד יותר מכלום, כי הוא כבר לא מפחד,ומראה לסטארק שהניסוי שלו הצליח (בזה שהוא דוקר לעצמו את היד
)
ופתאום סטארק רוצה להשאיר אותו בGD ל "בדיקות", הוא כמובן מפחד שלעולם לא יתנו לו לעזוב, מה גם, שהוא הוא מתחיל להפגין כוחות על אחרים,
מגלים שה"חפץ" נתן לו דישה ל100% מהמח שלו=כוחות על,
הצבא מתערב, ובחילופי האש(או לייזר) ג'ק נפצע קשה, אז קארל, לוקח אותו בחזרה לGD , ל"חפץ" ומרפא אותו, ואז נכנס לראות את החפץ(בלי לגלות לסטארק מה זה) ונעלם לנצח!!!!!


אגב,
מי ששיחק את קארל המשיך לשחק את "ארט'י" בסדרת האחות של אאורקה- מחסן 13
 
שלדון הצעיר פרק 3X12


אין הרבה מה לומר על הפרק עצמו, נחמד אבל לא משהו מיוחד.
&nbsp
אבל היו שתי נגיעות לחיים העתידיים של שלדון
האחד הוא שאנחנו מגלים מתי הוא למד להציע משקה חם למישהו שמרגיש רע
והשני והגדול יותר זה שמגלים שבעתיד נולד לו ולאיימי תינוק!
&nbsp
כן, עבר כבר קצת זמן מאז שהסדרה נגמרה, אבל עדיין מרגש אותי לגלות את זה.
&nbsp
&nbsp
חוץ מזה סוף סוף בדקתי מאיפה מוכרת לי השחקנית שמשחקת את פייג', הילדה הגאונה האחרת.
אז דבר אחד זה מוזר כי היא שיחקה כבר ילדה גאונה בסרט Gifted (עם כריס אוונס)
היא גם הייתה קרול הצעירה בחלק מהפלאשבקים של קפטן מארוול
והיא גם שיחקה את סברינה הצעירה בפרק אחד של הרפתקאותיה המצמררות של סברינה.
באופן כללי יש לה דף IMDB מרשים מאוד בשביל מישהי בת 13. (יותר מרשים מאשר להרבה שחקנים בני 33).
 
למעלה