דיוני סדרות לתחילת השבוע

שיימלס פרק 10X11


(*ציינו בכלל בפרק שעבר איזה מגניב שמספר הפרק הוא עשר עשר?)
&nbsp
פרק לא משהו לדעתי.
הקטע של דבי שרצה בין שני דייטים הוא כזה קטע עשוי כבר שזה מביך (אבל זה הזכיר לי איך עאבד מקומיוניטי ניסה לעשות את זה).
והיא יורדת על הדרמות המעושות של עשירים, אבל היא יצרה לעצמה את הדרמה הזאת בכך שהיא בכלל עשתה משהו עם הבת של אישה שהיא יוצאת איתה.
לפחות מרגיש כאילו זה נגמר והיא סוף סוף תהיה (לפחות קצת) עם הבת דודה של מיקי.(שזה היה צפוי)
&nbsp
קארל ממשיך עם הקטע הסמוי במחלקת האשפה שלו וזה כמעט אותו דבר כמו פרק שעבר, רק שבסוף מגלים שהשוטר ש"מפעיל" אותו רק רוצה חלק מהאקשן. הרבה יותר מתאים לרוח הסדרה, אבל לא ממש מעניין.
&nbsp
עלילות ורוניקה וקווין הולכות לכיוון של זה שקווין מחפש משהו חדש ורוצה להיות מדריך כושר. מה לגבי המרפאה הניידת שלהם? מה לגבי זה שורוניקה עבדה מהצד בלמכור תרופות? כל רגע שטות אחרת.
לפחות כנראה סיימו עם הזוג העשיר המגעיל מהפרק הקודם בכך שקווין הגיע דרך זה לרעיון להיות מאמן כושר. אבל הייתי חושב שורוניקה תדרוש שהעשיר יתן להם המלצה בגן הזה שהיא רוצה לשלוח את הבנות שלה אליו. אבל למה שהם יזכרו עלילה.
&nbsp
לפחות ליאם לא צריך לעזוב את הבית הספר. אבל היה קצת עצוב שהוא בעצם כנראה התגעגע אל פרנק. סך הכל זה הגיוני. גם לדבי וקארל לקח זמן עד שהם איבדו כל קשר סנטימנטלי אליו.
&nbsp
הייתי כמעט בטוח שפיי (האישה העשירה) תיכננה לפרנק איזו מלכודת בכך שהיא אמרה לו שהיא עוזבת את הבית שלה. אבל אז נראה שהוא פשוט חולק את הבית עם מישהו.
*משהו מוזר - איכשהו עבר חודש לפרנק בגמילה מסמים, אבל לא הרגשנו את הזמן אצל האחרים (האם ליאם חיפש אוות במשך חודש). גם לא ברור איך הוא שרד בלי סמים חודש.
&nbsp
אני באופן כללי כמובן אוהב את ליפ יותר מאשר את תמי, אבל הוא באמת היה אידיוט גמור. אני מבין שקשה לו, אבל הוא נתן לתמי להתפטר מהעבודה שלו בזמן שהוא עוד לא בטוח. ואז הוא הלך ושכר את הבית האחר ההוא בלי להתייעץ איתה קודם. ברור שהיא תכעס עליו נורא. מה גורם לו לחשוב שהוא זה שמחליט?
&nbsp
וסופית פרק שלם בלי בקושי מגע רומנטי בין איאן ומיקי. אני לא יודע למה אני כלך כך שם לב לזה לאחרונה, אבל זה מטריד אותי.
חוץ מזה שבאמת קשה להבין את הקטע שלמיקי כל כך חשובה חתונה יפה במיוחד. כלומר... זה מיקי. זה הרגיש כמו יותר מאשר רק העניין עם אבא שלו.
כן, בהחלט היה מצחיק לראות את מיקי מתנהג כמו בריידזילה. אבל לא אהבתי את זה שרוב הזמן זה פשוט גרם לו לצעוק על איאן וזה גרם לי לפחד שהם יריבו ויפרדו שוב.
אבל הסיום של זה היה באמת חמוד וממיס מרגשות כשאיאן מפתיע אותו עם מישהו ששר את השיר שהוא רצה.
ואז החיוך הממזרי שאיאן תקע אל מיקי של "אני איתך".
אוקי זה די עשה את הפרק מבחינתם, אבל הייתי רוצה יותר.
 

didalf

Well-known member
תגובה


נכון היה פרק 10X10 שבוע שעבר. ועוד בדיוק חשבתי שקצת חבל שלעונות יש 12 פרקים כי זה יכל להיות מגניב אם הפרק האחרון של הסדרה יהיה 11X11.
&nbsp
אניוואיי.
&nbsp
מי ידע שמיקי הוא כזה בריידזילה?
אבל מילא זה - בון ג'ובי מיקי?!?!

זה היה מצחיק והכל וממתי בכלל מיקי מכיר סוגים של כסאות?! אבל קצת קיוויתי שבסוף נגלה מה הסיבה שלו להתחרפן ככה, חוץ מלעצבן את אבא שלו. קיוויתי שהוא יזכיר את החתונה הקודמת שלו שבטח הייתה טראומתית. ממש אהבתי איך הוא התעמת עם אבא שלו בהתחלה. מדהים איך הוא פחד ממנו פעם ואיך הוא לא שם עליו היום.
והסוף אבל היה כזה מתוק
מיקי חייך לאיאן חיוך כזה חמוד
וגם איאן למיקי

&nbsp
כאילו ברור שליפ יצא אידיוט שהוא שכר את הבית לבד בלי להתייעץ עם תמי אבל אוף הנאום שלו בסוף היה כ"כ יפה.
"השכונה הזאת.. זה מערכת התמיכה שלי. זה הבית שלי". כמעט בכיתי. וגם אני מבינה את החשש שלו להיות שפוט של משפחת תמיאטי כמו בראד, דווקא כי אני די ילדה של אבא כמו תמי.
&nbsp
אוי מסכן ליאם לרגע אחד הוא חשב שיש לו סיכוי עם פרנק חשבתי שהוא כבר לגמרי חסין
הוא בכל זאת רק בן 10. איזה מגעיל פרנק שהוא צחק לו בפרצוף. אני גם הייתי בטוחה שפיי אמרה שהיא נוסעת כי זה איזה טריק לפרנק כי היה לה ברור שהוא יתנחל שם. וכן אני גם לא הבנתי את מעבר הזמן בגמילה של פרנק איך אצל השאר עבר יום מהפרק הקודם

&nbsp
די נו עד שקארל רוצה לעשות טוב הוא נופל על שוטר מושחת.
&nbsp
אוח איך אני שונאת את הקטע הזה של סדרות של לרקוד על שתי חתונות זה כזה סיטקומי
אבל אני מקווה שבזה הסתיים סאגת המשולש הזה. ובסוף כמובן שדבי עם הבת דודה של מיקי שהיא מגניבה יותר. אני בעד שתשאר תמיד. מה יש לגאגלגרים עם מילקוביצ'ים?
זה כבר זוג גאלביץ' מספר 3. (ורק לזוג אחד מהם הייתה את היכולת הטכנית לייצר המשך משותף
)
זה לא שלדבי אין חלק בבלגן שהיא יצרה אבל היא גם די נקלעה לדרמה של אמא ובת עשירות עם תסביכים וול.. של עשירים. למשל "אני מטיסה אותך חזרה לפנימיה... במחלקת תיירים!!".
&nbsp
תראו את החמודי הזה


 

Lhuna1

New member
ואני רק עם משאלה אחת לפרק הבא


שפיונה תגיע לחתונה!

&nbsp
&nbsp
 

didalf

Well-known member
אאאמן


אבל לא נראה לי. אבל הלוואי לפחות שישימו אותה בסקייפ או משהו (כמו בפרק הזה של משפחה מודרנית ששמו את פיל בטאבלט על שואב אבק נוסע כזה והוא הלך לכל מקום
) טוב הגזמתי אבל לפחות שיחת טלפון. אבל באמת לא נראה לי.
מה שבאמת חשוב זה שהיא תחזור לסיום הסדרה.
הדבר שהכי שימח אותי בזה שהודיעו שעונה הבאה תהיה אחרונה זה שיש להם מספיק זמן להחזיר את פיונה לפחות לפרק האחרון. כי אני די בטוחה שהיא לא תהיה בפרק הבא והייתי מתה אם היו מבטלים אותם והיה פרק אחרון לחלוטין בלי פיונה.
 

Lhuna1

New member
כן...


גם אני חושבת שבטח ימציאו איזה תירוץ מעצבן למה היא לא יכולה היתה להגיע.
אבל עדיין תקווה קטנה.
 

twisted nerve1

New member


איזה מהמם הוא
אולי העונה הזאת הייתה שווה בגלל הקטעים של מיקי ואיאן בפרק, למרות שאני כבר כ"כ סובלת מהעלילות האחרות אני רק מחכה שהם יעברו ותמיד מסיימת את הפרקים כשאני מרגישה שלא היה מספיק איאן ומיקי
תענוג לראות את מיקי מתעמת עם אבא שלו, והאמת כן רציתי איכשהו גם שיבהירו שחלק מהקטע שלמיקי כ"כ חשוב שאבא שלו יבין שהוא מתחתן עם איאן, זה כי הוא הכריח אותו להתחתן עם סבטלנה, אבל גם בלי זה היה כ"כ כייף לראות את מיקי נכנס לזה כ"כ בשביל לעצבן את אבא שלו (ומתעצבן על מוכרות רחים זקנות והומופוביות
).
כל הקטעים של מיקי כבריידזילה היו סופר מצחיקים, לא הפריע לי בכלל שהכל היה קשור לטרי, להיפך, רציתי שידברו על זה יותר, בכל מקרה בערך ב-6 העונות האחרונות של הסדרה כל פעם שבכלל ראו את מיקי זה היה קשור לאיאן, אני בעד שיתנו לו עלילות שנוגעות יותר לו, וזה כ"כ מספק לראות אותו עומד ככה מול אבא שלו במיוחד כשאנחנו יודעים איך זה היה בעבר.
&nbsp
אני נשבעת שאני קצת מרחפת בעלילות האחרות... אבל האמת שליפ ריגש אותי קצת בסוף. כלומר על הנייר כן הוא יצא אדיוט, הוא לא אמור לקבל החלטה כזאת בלי לדבר עם תמי, אבל אהבתי מה שהוא אמר, ובעיקר שהוא דואג לפיכחון שלו, וכל מה שהוא אמר על המערכת תמיכה. זה היה כזה בוגר ויפה וממש ריגש אותי, אז קשה לי לכעוס עליו על זה.
 

twisted nerve1

New member
מאוד כללי לעונה הזאת

אני לא מאמינה כמה פיונה חסרה לי. כ"כ קשה לי לראות את הסדרה בלעדיה.
אני זוכרת אחרי הפרק שהיא עזבה חרשתי על סרטוני מחווה באינטרנט והיה אחד שהיה ביי פאר הכי טוב בעיני ותמיד ריגש אותי כ"כ. אני דיי בטוחה ששמתי אותו בפורום הזה פעם כנראה בערך לקראת סוף עונה הקודמת, אבל מסיבה כלשהי אני ממשיכה לחזור אליו הרבה בזמן האחרון וכל פעם שאני רואה אותו אני קצת נחנקת בגרון.
זה ממש מוזר, אבל משהו בסרטון הזה פשוט מושלם, וגם את השיר לא הכרתי לפני והתאהבתי בו בגלל הסרטון. הכנסתי לפלייליסט שלי וכל פעם שאני שומעת אותו מתנגן אני ישר חושבת על הסרטון מחווה הזה של פיונה, כאילו זה הקליפ הרשמי של השיר הזה או משהו.
&nbsp
אני ממש אוהבת את השורות האלו:
"But when it comes apart
When it comes apart, just start again"
&nbsp
הם תמיד עושות לי קצת מחנק בגרון. אני מתגעגעת לפיונה


 
וואו שיט


זה באמת הביא קצת דמעות לעיניים שלי
באמת סרטון מחווה מדהים
ועכשיו היא חסרה לי הרבה יותר
&nbsp
&nbsp
אבל זה גם מבהיר לי שבא לי עוד כמה שנים לעשות בינג' על כל הסדרה מההתחלה.
 

didalf

Well-known member
יופי תראי מה עשית


עכשיו אני גם בוכה. את יודעת אבל מה דווקא שבר אותי בסוף וגרם לדמעות? המונטז' הזה שבו היא דווקא שמחה.
גאד אני מתגעגעת לפיונה
 

נמרוד2016

New member
קרוסאובר
פרק ראשון - סופרגירל:

אוקיי אז יש עלילה מעניינת, יש חוסר בידע מראש על מה שעבר בפרק, יש דמויות שאני לא מכיר, אבל כללית אפשר להסתדר עם זה..
אשתדל לסיים את ארבעת הפרקים הבאים עוד היום.
 

נמרוד2016

New member
סיכום בקצרה:

כן, אני זוכר שהיה פה שרשור על הקרוסאובר אבל החלטתי להפריד את התגובות שלי ממנו.

אז זה היה סיפור מצויין, התחלה אמצע וסוף, היו הרבה רגעים מאוד נחמדים, בלי ספויילר עליהם. שאפו
 

אוסווין

Active member
דוקטור הו 12x4


It was ok
קצת מבאס שהסטנדרט שלי עכשיו ללהנות מדוקטור הו זה שהפרק הוא רק בסדר.
-הפסקול הוא *ממש* hit or miss, בעיקר miss כי המוזיקה נשמעת לי בעיקר כמו רעש רועש שמפריע לי לצפות. ממש לפעמים יש מנגינה טובה, אבל פחות מידי ממה שצריך.
-עד מתי פרקים שהם סתם. לא אכפת לי פרקי filler בהכרח, דוקטור הו ידועה בהם, אבל הייתה לנו עונה שלמה של פילרים בעונה הקודמת. תנו לי איזה פרק שירגיש לי חשוב. אני לא דורש אפילו חשוב לעלילה, באמת שלא ככ אכפת לי מהמאסטר או מהtimeless child, אני מבקש פרק חשוב *לדמויות*, פרק שיפתח לי את יאז או את גרהאם או את ריאן. עם עדיפות ליאז, כי די כבר מסכנה היא חייבת פיתוח.
-את טסלה גילם ההוא מtimeless, ואת המלכה החייזרית גילמה ראני מSarah Jane adventures שהיה ממש קשה לזהות. סתם fun fact
-אדיסון כמעט הרגיש לי מיותר. אהבתי את זה שהוא שם, ואהבתי לראות אותו בתפקיד יחסית אנטגוניסטי (״יחסית״, כי תכלס הוא ממש עזר לדוקטור) וללמוד עליו משהו אחר ממה שההיסטוריה לימדה אותי עליו, אבל הוא לא עשה יותר מידי ולא השפיע על העלילה באמת. הוא די פשוט היה שם. וזה תמיד חוזר לנקודה שלי שפשוט יש יותר מידי דמויות כל הזמן, לכן זה תמיד יהיה קשה להכניס עוד.
&nbsp
זהו בינתיים. הפרק הבא is all about the Judoon, שאמור לרגש אותי אבל זה פשוט לא. אני לא סומך עליהם בשום אופן שהפרק יהיה ממש טוב. מקסימום בסדר.

 

מילי08

Well-known member
איפה הימים

של שיתוף הפעולה המהמם בין ר.ט. דייוויס ומורי גולד.
והתגובה הזאת שלך ממחישה לי שאני לא מפסידה כלום.
 

אוסווין

Active member
געגועיי למוריי גולד


הכי הרגשתי את חסרונו בפרק השני של העונה הנוכחית, כשהדוקטור נסעה לגאליפריי ולא היה זכר למנגינה האייקונית של גאליפריי ברקע. כמה חבללל!
 

Lhuna1

New member
צפיתי


והרגיש לי עכשיו יותר מתמיד שהעונה האת וגם הקודמת, החזירו את דוקטור הו להיות סדרה ללימוד היסטוריה (מה שלמיטב ידיעתי היא היתה בהתחלה שלה בסדרה המקורית) והעברת מסרים פופולריים, כאשר המד"ב הוא מאוד בגדר תירוץ קטן ברקע.
זה לא שלא היו פרקים כאלו בעונות קודמות יותר של הסדרה החדשה, אבל או שהיו הרבה פחות, או שכשהם היו הם היו הרבה פחות דידקטיים ושקופים, ולכן זה לא הורגש כל כך חזק.
&nbsp
אני רוצה שהמד"ב יחזור להיות מד"ב. פחות "מה היה" ויותר "מה היה אם".
פחות חייזרים רוצים משהו ברקע של אירועים מההיסטוריה של האנושות,
יותר אירועים מההיסטוריה של האנושות ברקע של חייזרים רוצים משהו (ואם אפשר שהמשהו הזה גם לא יהיה תמיד "להשמיד את העולם").
&nbsp
 

limors2

Active member
מסכימה


היה חביב, לא יותר, אבל אני מעדיפה שיהיה יותר מרק חביב ופחות מכל מה שציינת
 

אוסווין

Active member
מסכים


בנוגע לנקודה שלך שהסדרה חזרה לתפקיד המקורי שלה, ללמד היסטוריה (ומדע). זה בא לידי ביטוי גם בזה שיש שלושה מלווים, ככה הצוות נראה אי שם בשנות ה60. זה הכל בחירה מודעת לדעתי.
זה לא חייב להיות דבר רע בהכרח, נהניתי כעיקרון ללמוד מי זה ניקולה טסלה נגיד, פשוט אני לא חושב שאנשים אוהבים להרגיש שמחנכים אותם. לדעתי, טלוויזיה היא בעיקר בידור. לפני הכל. אם הפרק משעמם, מה עשיתם בזה שדיברתם על רוזה פארקס.
 
למעלה