דיוני סדרות לאמצע השבוע

מילי08

Well-known member
וואו, TNG... אני סוחבת את הצפייה בסדרה הזאת כבר שנים

לא עובד לי.. לא מתחברת לדמויות, חוץ מפיקארד, והעלילה שם נעה בין סבונייה לסתם שיעממון לטעמי. מאוד אנכרוניסטי
גם חלק מהדמויות... בלתי נסבלות בקיצוניות שבא לי להרוג בעצמי אם אף אחד לא יעשה בשבילי את העבודה (מי אמר רייקר?)
 
המלצה למי שרוצה לראות מסע בין כוכבים TNG, אבל קשה לו

העניין שלסדרה הזאת יש המון פרקים (178) והרמה בינהם מאוד עולה ויורדת.
וזה בעיקר בעייתי כי העונה הראשונה היא ברובה לא טובה (אם כי יש בה גם פרקים טובים).
אבל להתחיל בעונה 3 זה בעייתי כי אז לא מכירים את הדמויות ועלילות עבר.
אם כי ברוב הפרקים אין התקדמות עלילתית שמשמעותית להמשך הסדרה.
&nbsp
ולכן יש את מדריך את המדריך הבא:
http://www.letswatchstartrek.com/tng-episode-guide/
בו גם כל פרק מדורג וגם מצורפת המלצה האם לצפות בו. למשל פרק מסויים יכול להיות מדורג נמוך, אבל מומלץ לראות אותו כי הוא חשוב להמשכיות.
אומנם הדירוג הזה הוא סובייקטיבי במידה מסויימת למי שחיבר את הרשימה, אבל לפחות אפשר לסמוך שאיתו לא יתפספס משהו ממש חשוב וזאת דרך לצלוח את סדרה מהר יותר.
&nbsp
 

מילי08

Well-known member
אני כבר בעונה 3

תקועה שם איפשהו בחלל העמוק…
אבדוק את המדריך. תודה
 

dory38

New member
הנספח פרק 6


הפרק האחרון ששודר (מתוך עשרה, נדמה לי), מדגים בצורה הכי טובה את הקונפליקט המזרח תיכוני שעושה רילוקיישן לצרפת. החשד של אבשלום באוסמה, על שלקח את השעון לאבא של אנאבל מתברר כמוצדק. מרציאנו מבית הכנסת צדק, המתחים קיימים מתחת לשולחן ומתגלים אם "מציפים אותם". השאלה היא אם זה נכון לעשות בכח, או שזו סתם התרסה ועוד בארוחה משפחתית? שכל אחד יחליט בעצמו, אני מעדיף להימנע מעימותים ככל שניתן.
 

מילי08

Well-known member
הבורחים, רגעים מתים ואבודים בחלל


עמוס לי ולא היה לי זמן לעדכן.. כי כשיש לי, אני די מעדיפה לבזבז אותו בצפייה בטלוויזיה
.
בקיצור:
סיימתי עם הבורחים. עונה 2 היתה ככה ככה. עונה 3 היתה מעט יותר... איך נאמר- אפקטיבית. מעניין במיוחד זה לא, המשחק עדיין לא משהו, העלילה מבולגנת נורא ומפוזרת יותר מידי, והדיאלוגים ברמה נמוכה. אבל למרות זאת, עונה 3 היתה איכשהו בסדר. אולי כי היה יותר אקשן ודברים אשכרה קרו.
עם זאת- הפרק האחרון בעונה היה ג-ר-ו-ע. פשוט רע ומשעמם.
עוד כמה מחשבות על הסדרה:

1. אליזבט הארלי אמנם תמיד אהבה לחשוף יותר מטפח אחד מגופה, אבל המחשוף העצום והציצי הדחוק עשו לי רע בעיניים. והיא שחקנית מחורבנת.
2. בעונה 2 כשכולם פתאום הבינו מי זה גו'נה באמת ומה הוא עשה, בעיקר האמא ראש הכנסייה- לא יודעת. התהפכו 180 מעלות מהר מידי אבל לאט מידי ובלי תובנות. כאילו, שנים על גבי שנים לא קלטת שאת שוכבת עם חייזר או איזושהי דמות על טבעית?! פתאום ברגע אחד נפל האסימון ואז את הופכת למתחסדת?! לא היה שם שום תהליך אמיתי לאף אחת מהדמויות.
3. האהבה הלסבית בין ניקו והשנייה- רעיון נחמד וחשוב, חבל רק שאין אפילו טיפת כימייה בין השחקניות ושתיהן נראות מאוד עצורות בכל נשיקה (יותר כמו ניקור) שהם נותנות.
4. נעימת הפתיחה של הסדרה ארוכה ומיותרת. אני לא מבינה את הקטע הזה שפתיחה של סדרה צריכה לקחת כל כך הרבה זמן ובשביל כלום. בחומריו האפלים אמנם הפתיחה ארוכה ומוגזמת אבל היא רומזת לאופי הסדרה ולהתרחשויות. בבורחים, זה סתם אוסף אימג'ים של החיים הגבוהים והכייפים כביכול של בני הנוער, אבל אין לזה שום קשר עם מהלך הסדרה, והפתיחה הופכת להיות סתמית נורא ומיותרת ומאוד מטופשת.

הלאה:
ללא ספוילר: רעים מתים. במילה אחת- מעולה!! בכמה מילים: אחלה סדרה. מאוד אנושית בדרכה המטופשת. כל הדמויות שם נחשפות בצורה עגולה, על שלל ההתנהגויות והמחשבות שלהן. בפרק האחרון ממש רציתי לחבק חלק מהדמויות. אהבתי מאוד. מקווה שתחזור לעונה נוספת.

אבודים בחלל
.
נגמר לי כרגע מה לראות בטלוויזיה של סלקום (HBO) כי הכל שם דרמות מתח/ פשע ולא בא, וגם לא ראיתי קומדיה שבא לי עליה, חוץ מטיסת הקונקורדים (אבל היא דורשת ממני להיות במוד המתאים), אז חזרתי לנטפליקס. אתמול ראיתי את שני הפרקים הראשונים של אבודים בחלל. בינתיים- לא רע. מעט מיושנת בקונספט שלה (למשל, ברור שהגיבורים ינצלו כבר בהתחלה וברור שנמצא מהר מאוד את האיש הרע. אשה במקרה הזה; או מוזיקה מולחנת דרמטית לפי הסצינות ולא פסקול שירים), אבל סך הכל עושה את העבודה. מעט מותחת, מצליחה לשמור על עניין ונראה שהדמויות יהיו מורכבות. מקווה שאני לא טועה.
עכשיו, אמנם זו סדרת חלל וברור שהכל כמעט מותר, אבל לא כל כך הגיוני בעיני התפקידים שנתנו לילדים לבצע. מעבר ל- נגיד, אחריות ועזרה בתפעול החללית, אחת הילדות משמשת כרופאת הצוות
.

זהו נדמה לי. סוף שבוע גשום לפנינו, אז יהיה הרבה זמן טלוויזיה.
 
רגעים מתים = No Activity

מצטער אבל זה מטריף אותי כשכותבים על סדרה עם השם בעברית שלה וזה לא ידוע מה היא הסדרה כי אני מכיר סדרות רק לפי השם באנגלית.
ולקח לי יותר זמן מהצפוי בגוגל עד שהגעתי לכתבה שהואילה בטובה לכתוב בתוכן שלה בקטן את שם הסדרה באנגלית.
 

מילי08

Well-known member
מאוד התלבטתי כי גם אני מכירה אותה לפי השם באנגלית

אבל תשאלו, חברים. בשביל מה אני פה?
 
אבודים בחלל - לדעתי שווה את ההשקעה

העונה הראשונה היא ככה ככה. כלומר יש דברים שהופכים אותה לשווה את זה, יש דברים פחות.
אבל השבוע סיימתי את עונה 2 והיא כבר ממש טובה.
 

מילי08

Well-known member
אבודים בחלל


עד פרק 5 כולל. היתה יכולה להיות הרבה יותר טובה אם היו זונחים את קו העלילה של ד"ר סמית' הרעה, שלא, אכפת לה מאף אחד. זה קצת נדוש ומיושן. מצד שני, אין ספק שיוצרי הסדרה עשו שיעורי בית אצל ספילברג, כולל המוזיקה הדרמטית שלטעמי הופכת את הסדרה לקצת אנאכרוניסטית.
מה שכן טוב בסדרה זה בעיקר הרובוט ואפיון ההתנהגות שיצרו לו. מין חיית מחמד שונה וממש חמודה.
בינתיים עושה רושם שהעלילה תהיה די צפויה, אבל אני מקווה שזה ישתפר.
 
סיימתי את המשיח ובלי קשר לישראל אני חושב שזאת סדרה גרועה

הסדרה מאוד מרוחה בצורה שמזכירה לרעה את החלקים הרעים של Carnivàle שקצת מזכירה אותה, ואין בה שחקנים בקליבר של קלנסי בראון. בחיים לא הייתי גומר אותה ללא בינג' דילוגים. חלק אחר מהזמן הסדרה מזכירה את הקומדיה Evan Almighty רק שבניגוד אליה היא לוקחת את עצמה ברצינות מוחלטת.
&nbsp
אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן אני ממליץ להתחיל לראות את פרק 8, הוא מתחיל בפגישה מסויימת ונאמרים שם דברים שבעיני מאוד מצחיקים ששופכים על הסדרה אור מביך. אני חושב שרוב האנשים שיראו את הקטע הזה יוותרו על הסדרה בגיחוך.
&nbsp
בעיה אחרת שתצרום במיוחד לצופה הישראלי היא שכל השיחות בין הישראלים בסדרה, ויש לא מעט כאלה (למרות שרוב הסדרה לא מתרחשת בישראל ורוב הדמויות המרכזיות הן לא ישראליות), מוצגות במבנה של משפט בעברית ואחריו משפט באנגלית במבטא ישראלי. אולי הפקות נטפליקס עושות את זה גם עם שפות אחרות, אני לא שמתי לב לזה (ונדמה לי שזה לא קורה בשיחות בערבית בסדרה), אבל כדובר עברית זה מוזר ומפריע.
&nbsp
לגבי היחס לישראל, הדרך הנכונה לשפוט אותו היא על סמך כל מה שידוע לנו מ-10 הפרקים בעונה, ועל סמך זה נדמה לי שקשה להתווכח שאחד המסרים של הסדרה הוא שישראל רוצחת ילדים ערבים. לאורך העונה מוזכרים או מוצגים שלושה מקרים נפרדים של מעשי רצח או ניסיונות רצח של ילדים ונערים ערבים בידי גורמים שונים ממערכת הביטחון הישראלית.
&nbsp
בנוסף, במהלך הסדרה נשמעת האמירה "when israel tips, the whole world tips" שמזכירה מאוד את הסנטימנט האנטישמי של "ישראל אחראית לרוב הבעיות בעולם". בנוסף, יש קטע מרכזי בסדרה שמעביר מסר שאפשר לאפיין אותו כ-"אוריינטליסטי אנטי-אמריקני" וזה מסר שמתחבר עם לא מעט מהביקורת האנטישמית על ישראל (בהתאם להגדרת "האנטישמיות החדשה").
 
יש
לפחות חלקי מעלי


אני לא יודע עד כמה מה שאתה כותב עליו הוא קריטי לעלילה של ממש של הסדרה אז אני לא יודע עד כמה זה ממש ספוילר, אבל זה לפחות ספוילר חלקי ולכן תסמן בבקשה.
 

limors2

Active member
Zoey's Extraordinary Playlist, פרק ראשון, ללא ספוילרים

ממש ממש אהבתי, ואני ממש מקווה שזה לא יתבטל כמו כ"כ הרבה סדרות קלילות ושטותיות אחרות כי אלה היו 40 דקות של כיף גדול.
&nbsp
למי שלא מעודכן/זוכר- זואי היא הייטקיסטית בלי חיבור מיוחד למוזיקה שאחרי אירוע לא צפוי (לא בדיוק תאונה, אבל משהו בסגנון) מתחילה לשמוע את המחשבות הכמוסות ביותר של הסובבים שלה בתור שירים, עם תוספת של ריקודים מושקעים.
חובבי מיוזיקלס, מומלץ לנסות. לא רק כי סקיילר אוסטין שם
 

didalf

Well-known member
אוקי אני בהחלט אבדוק מחר


אבל זה רק הפרק הראשון נכון? מתי יוצאת כל הסדרה?
&nbsp
וזה נשמע כמו הפרק מחזמר של סקראבס
(שהיה מעולה אז זה טוב).
 

limors2

Active member
רק פרק בשבוע, זו סדרת נטוורק רגילה

ואכן, רק שפה (בינתיים) לא היה שיר על יציאות
 

didalf

Well-known member
כן אבל


נדמה לי שראיתי איפשהו שהם משחררים את הפרק הראשון בתור טיזר או משהו עכשיו אבל הפרק הבא לא שבוע הבא רגיל אלא יותר מאוחר..
&nbsp
איזה שיר היה בסקראבס על יציאות?
 
אוי זה מדכא, ואידיוטי ממש... את צודקת

הפרק הבא ייצא רק ב16 לפברואר ורק אז הפרקים יתחילו לצאת באופן רגיל.
&nbsp
זה ממש מעצבן ואני לא מבין איך זה הגיוני.
אולי בגלל שכרגע אין כמעט סדרות כי הכל עדיין בפגרה?
אבל מה מונע מהם כן להמשיך עם פרקים רגילים מכאן הלאה?
 

didalf

Well-known member
לפעמים אני מצטערת שאני צודקת


איזה מעצבנים
באמת מה קטע?
וכמובן שאין לי יכולת איפוק כבר הורדתי את הפרק אני לא אחכה חודש עכשיו לראות אותו.
 
למעלה