דיוני סדרות לתחילת השבוע

אוסווין

Active member
אני זוכר אותך

ידעתי שהכינוי מוכר לי. גם אני כתבתי שם קבוע, הייתי עם כינוי אחר אבל עבר זמן מאז ואני לא מצליח לגשת אליו יותר חחח.

גם אני הכי מתחבר לעונות של ראסל טי דיוויס. אולי כי זאת התקופה שהתחלתי לצפות, אולי כי הן באמת פשוט יותר טובות. משום מה אני לא מצליח לשחרר מהסדרה הזאת אבל, אני באמת תוהה עם עצמי איך נקשרתי אליה כל כך חח.
 

מילי08

Well-known member
ידעתי! הייתה לי הרגשה שזה אתה

אני אפילו זוכרת (חלקית) את הכינוי שלך, לפני מוגלי ��.
יפה שנשארת נאמן לסדרה. את עונות 5-6 עוד ראיתי וגם כתבתי קצת בפורום, אחר כך איזה פרק פה ושם מעונה 7, אבל זה כבר לא זה בשבילי.
ממש לא אהבתי את הכיוונים של מופאט בסדרה וכבר לא התחברתי לשום דבר שם - לא לעלילה, לא לדמויות וגם לא לדוקטור.
 

Lhuna1

New member
כן, וגם אני לא זוכרת אבל זה בסדר


יתכן שלא כתבנו באותה תקופה, ויתכן שסתם לא התבלטתי יותר מידי
ואני כשלעצמי הזכרון שלי לא משהו, אז לא זוכרת משם ניקים במיוחד.
 
עכשיו לגבי הפרק עצמו


אני מסכים עם חלק מהטענות שלך, פחות עם אחרות.
&nbsp
אני במיוחד מסכים לגבי המלווים. 3 בהחלט הוכח כיותר מידי. כן היה לדמויות פיתוח (בעיקר ריאן וגראהם והקשר בינהם) אבל לא המון. ובעיקר לא עם הדוקטור. באמת אין כמעט דרך להבחין בין הקשר של כל אחד מהם עם הדוקטור.
הם גם לא מביאים כמעט שום דבר ייחודי לגביהם, דרך שבה הם מלווים יוצאי דופן מכל אדם שהיא אולי הייתה אוספת.
*אגב, אופציה ממש מעניינת להמשך העלילה היא אם אחד מהם ימות ושני האחרים ימשיכו. דווקא דבר כזה יכול להיות נקודה מעניינת לגיבוש וגם לעימות.
&nbsp
לגבי המאסטר – אני דווקא אוהב את המאסטר החדש. לא מפריע לי שלא עבר הרבה זמן מאז שפגשנו את המאסטר. הוא עדיין לא מנוצל כל כך הרבה כמו הדאלקים.
אני גם לא בטוח אם הוא ינוצל יותר מידי כאן. יכול מאוד להיות שהוא פשוט שער לעלילה עונתית שעוסקת יותר בגאליפריי ומקורות אדוני הזמן. וזה דווקא דבר טוב לדעתי.
נכון שגאליפריי רק לפני זמן קצר כבר נחשבה למוכחדת אז די מצחיק שעושים את זה שוב, אבל לא הייתה כמעט עלילה שממש עסקה בה ובאדוני הזמן. היה ממש קצת בפרק שגאליפריי חוזרת (בפרק האחרון של טננט) והיה גם עם קפאלדי פרק שהוא מגיע לגאליפריי. אבל זה מרגיש ממש מעט. אני יודע שבסדרה הישנה היו כל מיני פרקים שעסקו בגאליפריי וחבל לי שלא ממש עשו את זה בסדרה החדשה (כלומר מאז 2005).
&nbsp
וכן הרגיש לי אישי הקשר בין המאסטר והדוקטור. כמובן שזה מסתמך במידה מסויימת על כך שאנחנו מכירים את הקשר בינהם מהרבה עונות אחרות, אבל זה גם הרגיש אישי כאן. היו להם שיחות אישיות. והדוקטור מתארת אותו בתור מי שהיה חבר קרוב שלה.
נכון שלא ברור מה הוא רוצה ונכון שזה גורם לו להיות קצת נבל מגוחך שרק רוצה לגרום סבל בלי סיבה ברורה. זה תמיד היה המאסטר.
אם כי לפחות העניין עם הטיימלס צ'יילד זה אולי סיבה הפעם.
&nbsp
&nbsp
לגבי הטיימלס צ'יילד אני ממש חושב שאתה טועה. בפעם הראשונה שזה עלה היה ברור שזה הוצא מהזיכרון של הדוקטור, אבל שהיא לא הייתה מודעת לזה ולא ידעה על מה מדובר. זה התסריט של הקטע:
REMNANT: We see deeper, though, further back. The Timeless Child.
DOCTOR: What did you just say?
REMNANT: She doesn't know.
DOCTOR: What are you talking about? What can you see?
REMNANT: We see what's hidden even from yourself, the outcast, abandoned and unknown.
&nbsp
 

אוסווין

Active member
שכנעת אותי


לגבי הtimeless child, בציטוט שהבאת זה באמת נראה מרמז להמשך.
&nbsp
לגבי המלווים, לא חושב שהם יעזו להרוג אחד מהם. גם לא כ"כ בא לי האמת שמישהו מהם ימות, באמת יש שם פוטנציאל לכל אחד מהם. זוכר שלגרהאם היה סרטן? כן גם הסדרה בקושי זוכרת, וחבל! והדיספרקסיה של ריאן, שרק עולה מידי פעם בשיחה אבל אף פעם לא בהקשר עלילתי. ויאז... טוב היא קצת lacking אבל אני יודע שאני יכול לחבב אותה, השחקנית חמודה, רק צריך לתת לה משהו לעבוד איתו. אולי אם אחד מהם היה יורד לדרגה של recurring character סטייל מיקי וג'קי בעונות 1-2. שיאז תהיה אשת הקשר שלהם במשטרה או משהו. או שפשוט באמת יבנו פרק לכל אחד מהם, כמו שנגיד turn left היה פרק שכולו דונה וזה היה נפלא, או שבrise of the cybermen היה דגש על מיקי. שהסיפור יהיה עליהם איכשהו, כל אחד בנפרד. זה אני מנסה to work with what we have אבל אני כמובן עדיין חושב ששלושה מלווים זאת טעות. לפחות לא ככה על ההתחלה. נגיד בעונה 6 שהיה איימי, רורי וריבר זה היה סבבה כי הרווחנו את זה כזה. בהתחלה זה היה רק איימי, והכרנו לאט לאט את רורי ואת ריבר עד שזה היה הגיוני ששלושתם היו ביחד.
&nbsp
אגב נקודה לא קשורה בעליל שנזכרתי בה עכשיו, בחלק הראשון של spyfall כשהמאסטר עוד לא נחשף, רק אני שמתי לב לפלירטוט בין יאז לO? כשהיא הרכיבה אותו על האופנוע המצלמה דאגה לרדת למטה ולהראות לנו איך הוא מחבק אותה מאחורה.. לא יודע, קיבלתי וייב וזה יכול להיות מגניב רצח אם המאסטר איכשהו יתערבב עם יאז.
 

Lhuna1

New member
שמתי לב לזה בהחלט גם אני


לפלירטוט והקטע על האופנוע.
&nbsp
לגבי המלווים אני הכי בעד גראהם, אני חושבת שהוא היחיד שמוסיף שם משהו שעוד לא ראינו בסדרה החדשה וזה מלווה מבוגר יותר, זה שונה ואני חושבת שהוא מוצלח בזה.
&nbsp
בכלליות לגבי הסדרה אני חשבתי שדווקא יש קהל מעריצים אדוק בארץ (ברור שקטן יחסית למקומות אחרים, אבל עדיין יחסית לארץ), ושיס אפילו הכירו בזה כשהם הצטרפו לשידור הישיר של ספיישל ה-50.
אבל אז הם פשוק הפסיקו להביא את הסדרה בכלל, אז כנראה שזו היתה אשליה

&nbsp
 

אוסווין

Active member
מסכים


לגבי גרהאם, מבין שלושתם הוא הכי מביא משהו חדש לסדרה. יכל להיות מגניב אם זה היה רק הוא והיא. לראות אותו בורח מהאבל שלו על גרייס יחד עם הדוקטור, ולראות אותו חי את החיים אחרי שהוא ניצל ממוות בידי סרטן. ככ הרבה פוטנציאללל אעעע
 
אגיב לשניכם


אני ממש לא שמתי לב לפלרטוט בינהם. בכלל לא זכרתי שהם דווקא היו על אותו אופנוע.
אבל אם שניכם שמתם לב אז אולי באמת היה שם משהו מכוון.
יכול להיות בהחלט מעניין אם יהיה משהו.
אבל האם נרמז משהו לאחר שהתגלה שהוא המאסטר? בעצם הוא לא ראה שוב את יאז...
&nbsp
אני מסכים שיש משהו בגראהם שהוא לפחות שונה ממלווים קודמים.
זה במידה מסויימת אולי נובע פשוט מזה שהוא נראה מבוגר ממנה. הוא גם קורא לה "דוק" שזה משהו שאני לא זוכר ששום מלווה אי פעם עשה. יש בזה משהו נחמד.
&nbsp
יכול להיות באמת מאוד מוסיף אם יעשו פרק שיתמקד ברק אחד מהם. או ברק אחד מהם יחד עם הדוקטור. זה משהו שיגרום לבניה יותר מורכבת של הדמות והקשר.
 

limors2

Active member
ברוך הבא!


מסכימה איתך על המלווים, זה הציק לי כבר בעונה הקודמת. בכל פרק למלווה אחד יש דינמיקת מלווה קלאסית עם הדוקטור (עוזר/ת לה לפתור דברים או סתם מסתובב/ת ומשמשת בתור קהל שהדוקטור משתמשת בו כדי להסביר לנו דברים) וה2 האחרים מסתובבים ברקע ומדברים בינם לבין עצמם, שזה כבר מיותר, ואז מגיעה התוספת של חוסר חיבור רגשי ופיתוח מערכת היחסים עם הדוקטור. מבאס ממש.
&nbsp
ואני מתחילה לחשוד שהולכים לפתח מערכת יחסים בין ריאן ליאז, ולא בא לי
אני אוהבת את יאז, אבל ריאן די סתמי לטעמי.
 

אוסווין

Active member
תודה!


מסכים, ממש ממש לא רוצה שריאן ויאז will become a thing. אני אוהב שהם חברים. אבל האמת שלא קיבלתי רושם שהם יהיו ביחד, דווקא חשבתי שהם שתלו את העניין הזה שאחותה רוצה אותו כדי לרוץ עם זה טיפה. לא אכפת לי שיהיה עם אחותה, לא יודע לאן זה יכול להוביל אבל אולי זה יכול להיות משהו.
 

Lhuna1

New member
תגובה


אדה (או איידה באנגלית) היא דמות היסטורית אמיתית, נחשבת לאחת המתכנתות הראשונות ופורצות הדרך בתחון ועל שמה נקראת שפת התכנות עדה (שהמציא השני שהופיע איתה בפרק ב-1834).
על השניה אין לי מושג, אבל די ברור שגם היא "אמיתית".
&nbsp
כל השאלות שלך- כן... לא ברור והאמת שלא היה לי כוח ומספיק מעניין אפילו בשביל להתאמץ לעקוב אחרי כל זה. מעייף אותי כבר סיפורים עם כל כך הרבה פרטים ואינטרסים שונים.
&nbsp
הטיימלס צ'יילד והשקר שהמאסטר דיבר עליו זה הדבר היחיד שמעניין בעיני פה, ואני ממש מקווה שזה לא יקח עונה שלמה עד שנבין מה זה.
&nbsp
&nbsp
 

אוסווין

Active member
קראתי טיפטיפה על השנייה


נור חאן, היא אכן אמיתית והיא נתפסה והוצאה להורג בשנת 1944, כשנה אחרי האירועים של הפרק הזה. חבל שהדמות שלה התבזבזה כplot device בפרק הזה (וגם הדמות של איידה) במקום לתת לה כבוד כלשהו באמת. לפחות למדתי על שתיהן, לא שמעתי עליהן לפני זה.
 

limors2

Active member
סופסוף צפיתי


אכן פרק הרבה יותר מוצלח מהקודם, אבל ביאס אותי ממש שבמקום 2 מלווים מיותרים הפעם כל השלושה היו לגמרי ברקע

&nbsp
הידד לעלילה עונתית! עכשיו בבקשה שיזכירו אותה קצת בכל פרק, או כמעט בכל פרק, ולא יחכו רק לסוף העונה.
 

אוסווין

Active member
אחד הדברים שאהבתי אצל מופאט

זה שהעלילה העונתית שלו באמת התקדמה לאורך העונה, ולא נשמרה רק לסוף. זה הכי זכור לי עם הסדק בעונה 5, אני זוכר שהייתי בשוק שכבר בפרק 5 של העונה הדוקטור ואיימי שמו לב שהסדק עוקב אחריהם וגילינו על זה עוד, אני כבר התרגלתי שהדברים האלה נשמרים לסוף.
 
למעלה