המשבר בעולמות האינסופיים
שרשור מיוחד

LeRanch

New member
המשבר בעולמות האינסופיים
שרשור מיוחד


ברוכים הבאים לשרשור הייעודי לאירוע ההצלבה המשבר בעולמות האינסופיים של חברת DC ורשת CW.

למי שחי במערה ולא יודע על מה מדובר - הלילה התחיל אחד האירועים הגדולים והשאפתניים ביותר של היקום הטלוויזיוני של חברת DC שמאחד את הסדרות החץ, הפלאש, סופרגירל, באטוומן ו-אגדות המחר, לצדם של כוכבים אורחים מסדרות עכשוויות (ברק שחור) וסדרות עבר של DC (סמולוויל, Birds Of Prey).

העיבוד לקומיקס המשבר בעולמות האינסופיים ישודר על פני חמישה פרקים - שלושה השבוע ועוד שניים באמצע ינואר:
08/12 - סופרגירל
09/12 - באטוומן
10/12 - הפלאש
14/01 - החץ ו-אגדות המחר

השרשור הזה מיועד לדיונים על שלושת הפרקים הראשונים באירוע.

חשוב לסמן
גם בכותרות של ההודעות על מנת להימנע מאי-נעימויות


 

limors2

Active member
צפיתי בפרק של סופרגירל


דבר ראשון- ממש מוזר לי לצפות בפרק עם מלא דמויות שאני מכירה ושהפסקתי לצפות בסדרות שלהן, אז בעצם להכיר אותן מבלי לדעת מה קורה איתן. למה לאוליבר יש זקן של הומלס? למה מכל הצוות שלו רק הבת החדשה שלו שאני לא מכירה הצטרפה אליו? מה עם שאר החבורה של בארי? למה וולס שהוא כנראה ממש לא וולס לובש גלימה ומזדנב אחרי המוניטור הזה? האם באמת אכפת לי מכל השאלות האלה? לא.

&nbsp
דבר שני- קצת מוזר לראות את באטוומן משתלבת מפה, מהסיבה שהיא הפכה לגיבורת על בדיוק לפני שניה וחצי. אני יודעת שמבחינת זמנים הפרק הזה קורה אחרי שהיא פגשה את קארה אז היא כן עושה את מה שהיא עושה כבר תקופה ארוכה יותר, אבל בגלל שראינו רק פרקים בודדים מהסדרה שלה היא מרגישה לי כמו איזו טירונית קטנה שהזדנבה לחבורה הגדולה.
טוב נו.
&nbsp
בתחילת הפרק, אני מרגישה שמלבד לזהות את רובין (ואת וויל וויטון עם השלט נגד סופרגירל) הייתי אמורה להכיר עוד כמה פרצופים שם, אבל לא הבנתי כלום מעבר ל"כל היקום בסכנה". אם מישהו רוצה לזהות לי שם אנשים, אני אשמח.
&nbsp
מה שהכי מעניין אותי כרגע זה האם תהיה לנו עלילה אחת כללית עם דמויות בסיסיות מכל סדרה והיא תתפרש בצורה שווה על חמשת הפרקים של הקרוסאובר, או שזה יהיה כמו בכל קרוסאובר קודם וכל פרק יהיה ב"יקום" של אותה סדרה. כי אם זה כמו בעבר, זה אומר שמחר כולם הולכים לבלות בגות'האם עם מלא ארנבים קטנים מתרוצצים להם בין הרגליים וזה יהיה קצת מוזר

&nbsp
ואחרי כל ההקדמה הזו, אני חייבת להודות שבינתיים קצת התאכזבתי. נכון, זה ספיישל ארוך ויהיה לנו זמן לסצינות פעולה גדולות ושיתופי פעולה בין כולם, אבל כרגע זה סתם מרגיש כמו פגישת מחזור מוזרה שבה הם לא הכי מתקשרים אחד עם השני. אין ממש אינטרקציה, אין כמעט הומור, הרבה דמויות נשארו בבית (יש מלא אגדות ולא רק 2!) והסיפור הרגיש לי כאילו הוא הגיע משום מקום. אולי זו אשמתי שנטשתי את הסדרות האחרות שבטח רמזו על העניין הזה הרבה יותר מהאגדות וסופרגירל, אבל.... היה meh. מחכה שישתפר בהמשך.
&nbsp
ועוד 2 קטנות-
- כשלויס וקלארק שלחו את הבן שלהם בחללית לכדוה"א, אני יודעת שזו הייתה אמורה להיות מחווה נחמדה לסיפור של סופרמן אבל עדיין גילגלתי עיניים.
- נאום טרום המוות של אוליבר היה די פתטי ולא משכנע, ולא עצוב בכלל
הייתי אומרת שזה בגלל שזה די ברור שהוא לא הולך באמת למות ולהעלם עכשיו אבל.... מארוול עשו את זה יותר טוב
 

T o m c o

Member
מנהל
מלא
לפרק הזה ולהמשך הפרקים.
נתחיל מהדבר הראשון -
הפרק התחיל באיסוף של דמויות ספציפיות ומרכזיות על ידי ההארבינג'ר, הם אלה שראו בפרק הזה בנוסף לדמויות של סופרגירל שזו הסדרה שלהם. דמויות נוספות יצטרפו באופן מסוים לאורך הפרקים הקרובים כחלק מזה שאלה שנאספו בנתיים אמרו שהם צריכים כוח אדם גדול יותר.
וולס - הוא לא בדיוק וולס, הוא גם הסביר בעצמו את מהות הגלימה שנראתה באותה הסצינה לראשונה.
&nbsp
דבר שני - הפגישה היחידה של באטוומן עם מישהו מיקום DC הייתה בקרוס אובר הקודם, שלמעשה היה פרק הפיילוט שלה.
&nbsp
בתחילת הפרק ראו:
עולם X: את ריי טריל - The RAY שהוצג לראשונה בפרק הקרוס אובר של לפני שנתיים, ושוחק (גם אז וגם בפלאש בק הזה שנלקח מהפרק ההוא) על ידי ראסל טובי.
עולם 66: שהציג את רובין של הסדרה באטמן מ1966(ברט וורד).
עולם 89: שהציג את אלכסנדר נוקס מסרט באטמן של 1989 (רוברט וול)
עולם 9: שהציג את ג'ייסון טוד והאנק הול (רובין והוק בהתאמה) מהסדרה Titans של DC Universe.
&nbsp
העלילה אמורה להיות קשורה באופן מסוים לעולם בו נמצאת הסדרה עצמה.
פלאש, החץ, באטוומן ואגדות המחר למעשה נמצאות באותו העולם (עולם מספר 1)
סופרגירל בעולם 38. במהלך הפרק של סופרגירל הם עברו לעולם מספר 1 על גבי ספינות החלל שהטיסו ג'ון ג'ונז ושאר החייזרים לפני שעולם זה הושמד.
הפרק של מחר אמור להשאר בעולם מספר 1, הוא לא בהכרח יתקיים בגות'הם, אבל גם בה הוא ייתקיים. (בכל זאת, צפויה הופעת אורח של קווין קונרי).
&nbsp
דווקא אני לא התאכזבתי מהפרק בכלל! מאוד אהבתי אותו. מקווה שימשיך ככה.
 
מה שמצחיק אותי שאמרת


זה שזה כאילו הגיע משום מקום.
ההגעה של האירוע הזה כל כך פומפמה כל כך חזק.
קודם כל האירוע של שנה שעברה היה בעצם הכנה לאירוע הזה, המוניטור דיבר על כך שזה הכנה למשהו עתידי.
ואז המוניטור הופיע שוב בכל הסדרות בסוף העונה.
ואז בעונה הזאת של אומנם הוא לא הופיע בכלל אצל באטוומן ורק לרגע אחד אצל סופרגירל - אבל אצל הפלאש הוא הופיע כמה פעמים וכל ההכנה למשבר הייתה חלק גדול (אבל לא יחיד) מהעלילה של העונה עד כה. אני יכול להסביר כי זה בעצם כי בארי הרי אמר לאוליבר שהוא אמור למות באירוע הזה. אז חלק גדול מהעונה של הפלאש עד כה היה ההשלמה של בארי וחבריו עם זה שהוא הולך למות ונסיונות למצוא דרכים למנוע את זה. חוץ מזה גם הייתה שם את העלילה עם הוולס הנוכחי (נאש, זה שהופיע בסוף עם הגלימה) שהוא היה במין מרדף מוזר אחרי המוניטור.
אבל בעוד אצל הפלאש זה היה רק חלק גדול מהעלילה, אצל החץ זה בערך היה כמעט כל העלילה של העונה עד כה. כלומר היו כל מיני דברים שונים, הרבה מיני עלילות, אבל המעטפת של הכל היה המשימה של אוליבר עבור המוניטור, משימה שהוא יצא אליה בסיום של העונה הקודמת.
&nbsp
בקיצור, זה ממש לא הגיע משום מקום עבור מי שצפה בהפלאש והחץ.
&nbsp
הזקן של אוליבר ממש נחמד. בטח לא זקן של הומלס. אפילו הזקן של האוליבר המוזנח מהעתיד של עולם 16 נראה בסדר.
&nbsp
אומנם פרק הבא בקרוסאובר הוא של באטוומן, אבל אני מנחש שבקושי יתרחש בגות'האם ואולי אפילו בכלל לא יכלול דמויות אחרות משם חוץ מבאטוומן עצמה. (וחבל, איזה מגניב היה אם פוקס ומרי היו פוגשים את שאר גיבורי העל)
&nbsp
*איזה מצחיק וויל וויטון עם השלט בתחילת הפרק
 

limors2

Active member
הכוונה שלי הייתה


שפתאום השמיים נהיו אדומים והעולם עומד להחרב ולא ברור מי ומה ולמה ואם זה רק מישהו שעושה ניסוי (על ג'ון?) או שמשמיד את העולם כי בא לו?
אבל כנראה זה באמת מיועד לאנשים שעוקבים אחרי הכל. מעניין מה אחותי שלא צופה בכלום תחשוב על הפרק.
 

kordilia snake

New member

קודם כול אני סוג של רואה את סופרגירל עכשיו ואני באמצע העונה הרביעית(פרק 14) אז יש לי מלא שאלות(למה ג'יימס לא מופיע?מי זאת הבחורה שמסתובבת עם המגן שלו? מה קרה עם לנה(והאם השחקנית שלה לא יכולה להישמע לא מתנשאת? אבל זה סיפור לפעם אחרת) ולמה קארה לובשת מכנסיים??) ואותו הדבר לגבי הפלאש והחץ(הבת של אוליבר והוא נשוי לפליסיטי????).

אני מרגישה שפספסתי מלא דברים
.

כול הקטע של ההשמדה של ארגו, אולי הקאתי קצת בפה שהם שלחו את הבן של סופרמן ולויס בספינת חלל לכדו"א. זה היה צ'יזי ולא נחוץ.

קייט
(למה היא מיהרה כ"כ לסמוך על קארה? הן נפגשו אולי פעם אחת לחמש דקות וקטע עם אוליבר שעושה "הגיוני" או משהו כזה גלגלתי עיניים כ"כ חזק שהן עדיין כואבות לי) וברייני! אני מתה עליו (והערה על הארנבים!).

כול השאר, זה מרגיש שוב נורא צ'יזי וקלישאתי ולא הכי מעניין.

אני חושבת שכול פרק יהיה ריסט והם יתחילו כול חלק לנסות מחדש עד שהם יצליחו וכולם יחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה או משהו... כי המוות של אוליבר היה מוקדם נורא
ברמה שזה לא אמין בכלל (וגם אני יודעת מהסדרה מסתיימת בחודש הבא ויש 10 פרקים, אז איך זה יעבוד בלעדיו?).

מחר הפרק של באטוומן, אם זה ימשיך להיות גרוע אני אפסיק אחרי זה(ואני אצטרך לפנות לזה זמן בצהריים, אחרת אם יקרה נס אני אספיק לראות את זה לפני 10 בערב)
 
אני מניח...
(רק למה שהיה בפרק הזה)

שאת לא רוצה תשובות לשאלות ששאלת לגבי סופרגירל. אבל אם את רוצה לא אכפת לי לענות בקצרה.
&nbsp
לגבי הפלאש והחץ אין לי בעיה לענות לך על שאלות. תאמרי ואני אענה.
אני מניח שגם יהיו לך שאלות בהמשך לגבי כל מיני שינויים שקרו עם האנשים אצל הפלאש (אני מניח שאת לא יודעת שגם הוא נשוי כבר).
&nbsp
אני חושב שחלק מהעניין של שקייט סומכת על קארה זה שקארה כמעט מיד הבינה את הזהות הסודית שלה.
והאמת שעם קארה אני באמת רואה איך היא סוג של אדם שאנשים סומכים עליו מאוד מהר.
 

kordilia snake

New member

דווקא אני יודעת שבארי נשוי, נראה לי שמו פעם שתמונה של מהחתונה עם אייריס. אבל אני אשמח לדעת מאיפה צצה לאוליבר בת שנראית בת 20 ומשהו.
&nbsp
ועוד שאלה, האנשים של אגדות המחר יכולים לסוע בזמן או משהו נכון?(זה בערך הדבר היחידי שאני יודעת על הסדרה הזאת) אז אפשר להשתמש בטכנולוגיה שלהם, לחזור בזמן ולהציל עוד אנשים/את ארגו/אוליבר?
&nbsp
אני כן ראיתי את הקרוסאובר הקודם(בגלל קייט) לפני שבועיים-שלושה. בגלל זה אני יודעת שבסוף החלק של הקרוסאובר היה קטע עם קארה וקייט וקארה גילתה את הזהות של קייט והכול (שזו חוצפה, אף אחת מהאמהות של קארה לא לימדה אותה על פרטיות?). זה לא מסביר למה קייט ממהרת כ"כ מהר לסמוך על כולם, זה לא מתאים לדמות שלה.
&nbsp
אני לא רוצה תשובות לסופרגירל, אולי חוץ מלמה היא עם מכנסיים (הם נזכרו שזה 2019 והדבר ההגיוני זה להילחם במכנסיים ולא במיני? וזה גם תמיד שעשע אותי, כול פעם שקארה נפלה ושכבה על האדמה או נלחמה או עפה אף פעם לא ראו לה את התחתונים. זה נוגד את חוקי הפיזיקה או משהו)
.
 

limors2

Active member
הפסקה האחרונה שלך


יש לה מכנסיים כי נקרעה לה הגלימה בחליפה הקודמת והם סופסוף הגיעו להיגיון הזה שלך והחליטו שמכנסיים זה עדיף אז ברייני עיצב חליפה חדשה איתם. גם קארה התלהבה, התגובה שלה הייתה "יש לי מכנסיים!"

&nbsp
לאגדות המחר יש חללית, כן, אבל הם עובדים על העיקרון של דוקטור הו שבו יש דברים קבועים שאי אפשר לגעת בהם ואסור לשנות את רצף הזמן. בגדול הם אפילו יותר מחמירים ממנו ומשתדלים שלא לשנות כלום, העבודה שלהם היא לנסוע בזמן לרגעים שבהם קרו שינויים ולשנות אותם בחזרה, כי אפקט הפרפר הזה משפיע על הכל. כמו לגרום להם להפסיד בתחרות טריוויה כי ג'ניס ג'ופלין (?) התעצבנה על ריי.
&nbsp
ואת השאלה על הבת של אוליבר אני אשאיר לניק, שאולי כבר הספיק לענות בזמן שכתבתי פה.
 
לפרקים קודמים של החץ, וגם
לפרק הזה של האירוע

כפי שכתבתי במקום אחר העונה הזאת של החץ הייתה מאוד מכוונת לגבי עניין המשבר המתקרב.
כחלק מזה המוניטור העביר חזרה בזמן מהעתיד (2040) שלושה אנשים לעזור לאוליבר ודיגל - שלושת האנשים האלו הם הבן של אוליבר (זה שהיה לו עם אישה אחרת עוד לפני שהוא נסע לאי), הבת של אוליבר (מפליסיטי שנולדה בסוף עונה שעברה) והבן המאומץ של דיגל.
*את שלושת קצת הכרנו בגלל פלאשפורוורדים.
&nbsp
בעצם בארי ואייריס התחתנו יחד עם אוליבר ופליסיטי.
כלומר נכון שהיה אירוע גדול של החתונה של בארי ואייריס (אז בטח ראית תמונות של זה) אבל החתונה הזאת בסוף לא התרחשה בגלל פלישה של נאצים מיקום אחר (אני רציני) זה היה חלק מאירוע קרוסאובר לפני איזה שתי עונות. בסופו של האירוע אחרי שכולם שרדו בארי ואייריס החליטו לא לעשות שוב אירוע גדול ובמקביל אוליבר ופליסיטי החליטו להתחתן. אז דיגל חיתן את שני הזוגות בלי שהיה שם אף אחד אחר (עד כמה שזכור לי).
&nbsp
כמו שאמרתי יהיו לך עוד שאלות לגבי דברים אצל הפלאש כשנראה עוד מהקבוצה שלו.
בעצם גם יהיו לך עוד שאלות על אנשים של אוליבר.
דבר אחד משמעותי ובטוח שיתייחסו אליו אז עדיף שאני אסביר מראש:
לא יודע עד לאן ראית את החץ, אבל לורל לאנס (הקנרית השחורה) מתה. אחרי איזה עונה הופיעה לורל לאנס מכדור הארץ 2 (היא הופיעה לראשונה בעונה 2 של הפלאש) שהייתה רעה. בהתחלה היא הופיעה מעט, אבל אז הפכה לנבלה די קבועה, אבל אז עברה תהליך שבו היא הפכה בהדרגה לטובה ובעונה שעברה היא חזרה לעולם שלה על מנת להיות שם גיבורה. בתחילת העונה הזאת אוליבר מגיע לכדור הארץ 2 בשביל משימה ונעזר בה. ואז בסוף הפרק כל כדור הארץ 2 מושמד (כנראה על ידי גל האנטי-חומר המדובר) ולורל היא השורדת היחידה שלו.
חוץ מזה, וזה חסר משמעות לחלוטין, היא עשתה תספורת קצרה ומאוד ושונה.
 

kordilia snake

New member

ראיתי החץ עד העונה עם הפלאשבקים ברוסיה(אולי עונה 5?) אל תשאל אותי עד איזה פרק והסקתי לראות את החץ והפלאש ביחד (אז הפלאש עד עונה 3?).
&nbsp
מה עוד אני יודעת? לסיסקו יש כוחות וקייטלין הפכה לקילר פרוסט או גרסה דומה שלה ואני יודעת שבחץ יש דמות בשם קרטיס או הייתה מתי שזה לא יהיה שהפסקתי
.
&nbsp
ורגע, אם המוניטור הביא אנשים מ-2040. אז זה אומר שכולם ניצלו, אחרת הילדים של אוליבר לא היו גדלים ומסוגלים לחזור בזמן
.
 
גם אני ראיתי


אהבתי
אני לא בשמיים. בין היתר כי הציפיות שלי היו בשמיים וזה לא יכל לעמוד בזה.
וגם באמת שהיו הרבה דברים צ'יזיים לחלוטין. ומילא צ'יזיים אבל שהרגשיו כאילו הם מבזבזים זמן שהיה יכול להיות מנוצל טוב יותר במקומות אחרים בפרק שדווקא הוזנחו מבחינת זמן.
גם לי חבל שיחסית הרבה דמויות בכלל לא נראו בנתיים - אף אחד מהפלאש ובאטוומן חוץ מהגיבורים (+וולס בסוף), רק שניים מהאגדות ורק אוליבר, מיה וליילה מהחץ.
אבל לפחות היה את כל הקאסט של סופרגירל. שזה כביכול מתבקש בגלל שזה פרק של סופרגירל, אבל צריך להזכיר שעד כה הקרוסאוברים התרחשו כמעט לחלוטין בכדור הארץ 1 ורק דמויות בודדות מסופרגירל הופיעו בהם.
האמת שכבר איבדתי תקווה שניה תופיע בפרק, במיוחד כשראו אותה על מסך גדול, אבל היא כן הופיעה קצת. אם כי חבל שהופעה מאוד קצרה ולא ראו אותה משתמשת בכוחות שלה.
אבל המחסור בדמויות הוא לא באמת מפתיע. הקרוסאוברים האלו עולים המון כסף וככל שיש יותר שחקנים מרכזיים בהם זה עולה יותר. אבל נראה לי ברור שנראה בהמשך עוד הרבה שלא ראינו בפרק הזה. (ויחד עם זה בטח נראה פחות מדמויות משנה של סופרגירל).
אני גם אהבתי את השילוב עם לנה וזה שהתייחסו למה שקורה איתה כרגע בסדרה.
*את ג'יימס לא ראו בכלל בפרק ובעצם אנחנו אפילו לא יודעים אם הוא היה על אחת הספינות שברחו.
&nbsp
אחד הדברים הכי מוזרים לי ודורשים סיספונד - זה שבהתראה של שעות (מעצם הגילוי על המשבר) לדקות (שנותרו מהרגע שהפעילו את הפורטל) הצליחו להעביר 3 מיליארד בני אדם בספינות. קודם כל זה שיש מספיק ספינות חלל. ושיש מספיק זמן לאסוף כל כך הרבה אנשים, אפילו עם טלפורטרים.
גם לא ברור לי איך הנוכחות של אוליבר עם חץ וקשת (ואז גם בלי) לעוד איזה דקה או משהו כזה נתנה מספיק זמן בשביל מיליארד אנשים...
אבל זה דורש סיספנוד ואני אסספנד כי למה לא.
&nbsp
אבל השאלה המטרידה האחרת שלי היא לגבי מה הלאה בסדרות - האם עולם 38 באמת נהרס לעד ולא יחזור? האם כל 3 מיליארד בני האדם שניצלו משם עכשיו יעברו לגור בכדור הארץ 1? זה מרגיש מאוד לא הגיוני. אבל גם מרגיש כמו דרך מסויימת לגרום לכך שמעכשיו הסדרה של סופרגירל תהיה באותו עולם של הסדרות של באטוומן, הפלאש ואגדות המחר.
אבל גם מה זה אומר לגבי חלק גדול מהעלילה בנתיים של עונה 5 של סופרגירל? אני מתכוון ללווייתן.
תכלס נראה לי שהדבר ההגיוני שיקרה זה שימצאו דרך לבטל את מה שקרה ולהחזיר את כדור הארץ 38. אבל אז כל העניין הגדול שעשו מההצלה של 3 מיליארד בני אדם הוא די חסר משמעות.
&nbsp
ואם מדברים על חסר משמעות... כל הקטע של כדור הארץ 16 בשנת 2046.
קודם כל לא ברור לי איך שרה הבינה שכשהיא והאגדות היו בעתיד זה היה בעצם בעולם המקביל הזה. וזה גם לא הגיוני, כי אם זה היה העולם הזה אז אוליבר היה מכיר אותה כי היא ביקרה שם. אז שום דבר לא הגיוני בעצם.
חוץ מזה שהמשבר של גל האנטי-חומר מתרחש עכשיו (בהווה) בכל העולמות. אז איך זה הגיוני לנסוע לעתיד של אחד העולמות? העולם הזה אמור כבר לא להיות קיים ב2046...
אבל נניח ונסספנד גם את כל זה איכשהו... עשיתי את זה.
למה בכלל לעשות את העלילה הזאת? מה זה נתן לנו? לא נראה לי שהיינו צריכים דרמה כלשהי לגבי התינוק של סופרמן ולואיס ליין. הם דמויות שלא עקבנו אחריהם. והשיחה בין אוליבר ושרה... לא כזה משהו מעניין או חשוב.
תכלס אני הנחתי שעשו את זה בגלל שאוליבר הזקן הזה יצטרף אליהם חזרה ואז הוא ימות במקום אוליבר שלנו, או ימשיך במקומו או משהו. וחשבתי שלפחות יבקשו ממנו לבוא איתם כדי לעזור.
אבל לא היה את זה, אז...
&nbsp
***אני מפחד שתכף תהיה לי הפסקת חשמל מהסערה בחוץ אז אני שולח עכשיו.
 

T o m c o

Member
מנהל
אבל

את ג'יימס גם לא יראו יותר! הוא עזב את הסדרה, השחקן כבר לא חלק מהקאסט הקבוע.
כלפי אוליבר, אף אחד לא אמר שזה לא יכול לקרות בהמשך, כרגע הם עוד לא אספו כפילים כלל...
 
המשך


אז יצא שיותר התלוננתי עד עכשיו, אבל אני כן נהניתי.
מאוד אהבתי את הפתיחה עם כל העולמות האחרים. אני עדיין לא רואה טיטאנים, אבל השחקן שמשחק את רובין שם הוא חתיך אז יצא לי לראות כל מיני תמונות משם.
מאוד אהבתי את ליילה בתור הארבינג'ר. כלומר נכון שהיא לא עשתה הרבה חוץ מלדבר באופן מאיים כזה ולהראות כוחות על של טלפורטציה, אבל עדיין אהבתי את זה.
ואני אוהב לראות את סופרמן של כדור הארץ 38.
ולמרות הקיצ'יות אהבתי את זה שסופרמן שלח את הבן שלו בחללית כמו שהוא נשלח.
*אבל אני לחלוטין תוהה מה לכל הרוחות הקטע עם המנהג הקריפטוני של להכין ספינת מילוט שהגודל שלה מספיק רק לתינוק. ועכשיו הם כבר עברו משבר אחד שבו העולם שלהם נהרס. יש להם את הטכנולוגיה, למה לא להכין עוד ספינות? וחוץ מזה, קלאר קולואיס הגיעו אל ארגו בספינת חלל, למה הם לא טסו בה? (שיט, אני צריך עוד סיספנוד)
&nbsp
האמת שכשאני חושב על זה הצבא של דברים כחולים מעופפים שהופכים לעשן כשהורגים אותם היה די מאכזב. זה הדבר שהם היו צריכים לעבוד נגדו? ואיך בדבר כזה מישהו עם חץ וקשת (או בומרנג בצורת עטלף) יכול להועיל לעומת מישהו עם כוחות על. למה לא מראש להביא עוד אנשים עם כוחות על בשביל הקרב הזה? סופרמנים מעולמות אחרים, קילר פרוסט...
&nbsp
המוות של אוליבר כן היה מרגש דווקא. אבל אני פשוט לא מאמין שזה המוות הסופי שלו. לא נראה לי הגיוני שזה יקרה כשיש עוד פרקים של הסדרה שלו. ואפילו אם נגיד שהם יכללו עוד לגבי המורשת שלו, עדיין לפחות היו עושים את סצנת המוות שלו בפרק של החץ מתוך אירוע ההצלבה.
&nbsp
ומה בעצם הקטע עם וולס עם הגלימה?
כל הפרקים של הארוורס של שבוע שעבר התסיימו בסצנה איתו שבה הוא פותח שער מסתורי ונשאב אליו. האם זה היה בעצם זה שהוא פתח שער בשביל האנטי-מוניטור? כי הרושם היה שהוא פותח דלת אל המוניטור עצמו.
ואם הוא באמת פתח את הדלת לאנטי-מוניטור, אז למה המוניטור לא פשוט שלח מישהו לעצור אותו מלפתוח את השער הזה? (עוד סיספונד)
&nbsp
אבל בתכלס מה שהייתי זקוק ליותר ממנו זה יותר אינטראקציה בין הגיבורים השונים. יותר משמעות אמיתית לנוכחות שלהם שם.
&nbsp
מה שעצוב זה שככל שאני כותב על הפרק יותר אז אני יותר מבין דברים שלא אהבתי בו.
&nbsp
אבל אני עדיין מלא ציפיה להמשך של האירוע.
 

T o m c o

Member
מנהל
טיטאנים
הרובין שראו זה לא אותו רובין, זה רובין אחר, יש שני רובינים.
הספינות הן בגודל של אדם אחד.לא בהכרח תינוק.
כלפי נאש ופראייה - כן, השער שהוא פתח הוא האנטי מוניטור, והוא נלקח על ידי המוניטור בדיוק כמו לילה והפך לפראיה כדי להגשים את היעוד שלו. לפחות זה מה שהובן מהמשפט שלו בסוף הפרק.
&nbsp
 

kordilia snake

New member
אז

אם החללית בגודל של אדם למה לויס/קלארק לא נכנסו אליה ולקחו את ג'ונתן על הידיים ?

זה עושה את כול הסיפור הזה אפילו עוד יותר מטומטם.
 

kordilia snake

New member
זה מפגר

כי אפשר לחשוב איזה הבדל תינוק קטן שנמצא על הידיים כבר יכול לעשות.
&nbsp
שלא נדבר על חוסר האחריות בלשלוח תינוק לבד לכדוה"א. מה היה קורה אם הייתה תקלה? אם הוא היה נוחת באמצע הים/מדבר בטעות? איך הוא אמור להנחית את עצמו בצורה בטוחה? מה היה קורה אם היו פורצות להבות בנחיתה? כמו שאני רואה את זה הסיכוי של התינוק למות בכול הסיפור הזה יותר גדול מהסיכוי להישאר בחיים.
 
למעלה