דיוני סדרות לסוף השבוע

twisted nerve1

New member
תגובה
חפירה!

בעיקר מחשבות על Into the Woods ו-Triangle
לגבי ריילי- כמו שכבר כתבתי- יש לי רחמים לבחור, ויחד עם זאת, אני לא כ"כ אוהבת אותו כדמות כי הוא פשוט לא כזה מעניין, אז קצת שמחתי שהיא פיספסה את הליקופטר והוא הלך.
לגבי ריילי עצמו מבחינת האם הוא בחור מסכן שראוי לרחמים או קצת דוש מעצבן? וכן, קצת משניהם. אבל זה קצת היופי, כי בני אדם לא תמיד יודעים להתמודד עם סיטואציות כואבות בצורה נכונה, אבל זה כי הם אנושיים. הכל עניין של בלאנס, ועם ריילי לפחות אני מרגישה שהוא מספיק אנושי כדי שאני גם ארגיש חמלה מסויימת אליו, אבל גם מסכימה שאפשר לראות קצת את האולטימטום הזה שהוא הציב לה קצת כדבר דושי, אבל כבר הסכמנו שלא כולם יכולים להתנהג מושלם כמו אוז נכון? היה משהו מאוד עצוב בדברים שהוא אמר לה, ובמיוחד איך שהוא תיאר את העניין שהוא אהב להינשך ע"י הערפדות כי זה גרם לו להרגיש נחוץ, מה שהיא לא גורמת לו להרגיש. שאני קצת מסכימה שזה נכון. יחד עם זאת, להגיד שהוא התמודד עם המצב בצורה מושלמת? כנראה שלא.
הבוטום ליין בעיני זה אם בכלל הקשר בין באפי וריילי יכול להשתקם, ולדעתי התשובה היא לא. כי היא פשוט לא אוהבת אותו כמו שהוא אוהב אותה, והיא לא יכולה לתת לו את מה שהוא צריך, אז גם אם הם ימשיכו לנסות, זה נידון לכישלון, ולכן הם צריכים להיפרד לדעתי, ואני דיי שמחה שהיא לא הספיקה למטוס. אני מרגישה שזה הדבר הנכון בשביל שניהם.
השיחה של ספייק וריילי הרגישה לי כזאת עצובה. במיוחד שהם כאילו הזדהו בסבל של האהבה שלהם אל באפי. היה איזה קטע שספייק אמר משהו לגבי זה שהוא לא יודע מי קיבל את ה"דיל" היותר טוב ולא יודעת למה, זה מחץ לי את הלב. אני לא יודעת כמה האהבה של ספייק לבאפי בריאה, כלומר, היא כנראה דיי בטוח לא, הוא דיי קריפ ודיי אובססיבי ויחד עם זאת, למה אני כ"כ אוהבת אותו ורוצה שהוא יהיה עם באפי? לא יודעת.
טוב נעבור ל- Triangle לפחות פרק קליל וכייפי בהרבה. וואי, כמה שאני אוהבת את הפרק הזה. הוא לגמרי מגיע לרמות הקומדיה של הפרקים של עונה 4, שאני מחשיבה כעונה הכי מצחיקה. ברור שתמיד יש הומור משולב בכל הפרקים, אבל עונה 4 הייתה פשוט רובה מצעד של פרקים שגורמים לבכות מצחוק, ברמה שאף פרק מעונה 5 עד זה לא היו. ואני חולה על הסדרה כשהיא מצחיקה. עוד בונוס מבחינתי זה שלא הייתה התעסקות בקשת העלילתית של העונה ובגלורי. וזה הזמן להתוודות- לא סובלת את גלורי. לא בקטע של "אני אוהבת לשנוא אותה" כמו שקורה לפעמים עם נבלים, אני פשוט לא אוהבת אותה בשום רמה. לא אותה, לא את המיניונים המוזרים שלה, לא את כל סיפור הרקע של העונה. לא יודעת. פשוט לא אוהבת. בצפיה הראשונה גם לא אהבתי את דון, אבל אני חייבת לציין שבצפיות חוזרות אני כן מקבלת סימפטיה אליה והיא גדלה עלי יותר ויותר.
חזרה לפרק- כל הריבים בין ווילו ואניה, והקטע שהיא יצרה את הטרול הזה.
פריילס! חולה על הפרק הזה, ואז שמגלים שהיא לא באמת יצרה את הטרול אלה זימנה אותו ושהוא האקס של אניה
. פשוט פרק קורע מצחוק, וכמובן הקטעים שבאפי כל הזמן פוחדת שאניה וזנדר יפרדו, וכל הקטעים של ספייק כולל עם הבובה, ושהוא בטוח שהיא ממש כועסת עליו ושהוא כזה אובססיבי על זה

וגם כשהטרול שואל אותו איפה אפשר למצוא תינוקות, והוא כזה מסתכל על זנדר ואומר- מה נראה לך? אולי בבית חולים?

ושהוא מנסה להתחנף לבאפי עם ה"אני לא טועם מהאנשים", יש פשוט יותר מדי ציטוטים טובים בפרק הזה שאני לא יכולה לבחור. אולי יותר מאוחר אני אשים פה ציטוטים.
ואני כ"כ אוהבת את הסדרה כשהיא מצחיקה! אהבתי שגם בין כל הצחוקים הצליחו להשחיל קצת דברים רציניים, כמו שווילו דואגת (וקצת בצדק) לזנדר, כי בכל זאת אניה באמת הייתה שדת נקמה, וגם שאניה פותחת את זה שהיא פוחדת שווילו יכולה לחבל בקשר שלה ושל זנדר.
יש משהו מעניין לדון עליו. אני לא בטוחה אם זאת הפעם הראשונה שווילו, או מישהו מהסדרה ממש אומר את המילה גיי לגביה. רציתי לפתוח את הדיון הזה קצת קודם אבל לא זכרתי מתי בפעם הראשונה משמשים במילת ה-G. בגדול, כל עוד לא השתמשו במילה אז הצופה לא צריך לשים את ווילו בקופסה, אבל מהרגע שהיא עצמה אמרה את המילה הזאת, התפתח דיון לגבי האם הסדרה מבצעת משהו שנקרא "מחיקה ביסקסואלית". ויש בזה משהו. כאילו בכללי לא הייתי מרגישה נוח להתווכח עם איך שמישהו בוחר להגדיר את עצמו, אבל בגלל שזאת דמות בדיונית, זה טיפה צורם, כי זה כאילו להגיד שכל הרגשות והמשיכה שהיו לה לזנדר ואוז כאילו לא היו אמיתיים, ואני לא מקבלת את זה. בעיני הם כן היו אמיתיים, מרגיש לי שהיה יותר טוב להגדיר אותה כביסקסואלית. מצד שני אני מבינה שהסדרה דיי ישנה, וכל היצוג של הקשר של ווילו וטרה היה מאוד מהפכני ומאוד טוב לקהילת הלהט"ב בזמנו (יחד עם כל הצינזורים המעצבנים של הנשיקות שלהן וכו', משהו שנראה לי הרשת קבעה ולא היוצרים), שאפשר להסתכל על זה במרחק של זמן ולהגיד- שהם החליטו להגיד גיי ולא בי כדי לא לסבך עניין שהוא גם ככה היה מאוד שנוי במחלוקת לזמנו עם הגדרות כמו בי. במיוחד שהם באמת עשו עבודה ממש טובה עם הקשר של ווילו וטרה כייצוג לקשר חד מיני.

אני בנתיים לא קוראת את ההודעות שלך על עונה 2 של אנג'ל, כי אני רוצה להגיע לשם בעצמי בריווץ' כי יש המון דברים שאני לא זוכרת ומעדיפה להיזכר תוך כדי הצפיה. אל תדאגי, אני אחפש מה כתבת על כל פרק רטרואקטיבית. גם את רוב העונה הראשונה לא זכרתי, אבל בגלל שרוב הפרקים בה גרועים וגם היא פחות המשכית, לא היה לי אכפת לקרוא את ההודעות שלך גם על פרקים שלא זכרתי, כי זכרתי את הדברים הטובים שהיו בעונה הזאת מספיק טוב ולא היה חשוב לי מהדברים הלא טובים.
 

Lhuna1

New member
חפירה לעניין!

שוב אני מוצאת את עצמי פשוט מסכימה עם הכל, ואין לי כל כך מה להוסיף כי סיכמת את הנושאים היטב.
&nbsp
תכתבי משהו שאני לא אסכים איתו

&nbsp
 
נסיך הדרקונים (תרגום רשמי) עונה 3. בזמנו אמרו על הסדרה הזאת

שהיא תהיה משחקי הכס לילדים, אבל נראה לי שאחרי העונה ה-3 יותר נכון לתאר אותה כקריקטורה של שר הטבעות. אין הרבה הבדל מהעונות הקודמות, עדיין יש הרבה מריחות, בדיחות לא מצחיקות, גרפיקה בעייתית, פוליטיקה מטופשת ועלילה שקופצת לכל הכיוונים בלי שום היגיון. בניגוד לשאר חלקי העונה, שני הפרקים האחרונים רצים קדימה כולל קפיצות על סצינות מרכזיות וזה לא נראה טוב.

בסוף העונה יש סגירה עלילתית משמעותית, אבל גם הושאר פתח ברור לעונה נוספת. עם זאת, זמן קצר לפני העונה האחרונה עובדת לשעבר שיוצר הסדרה פיטר בעבר פרסמה נגדו כמה ציוצים שבהם טענה שהוא לא התייחס אליה יפה כשעבדה לצדו (שום דבר מיני או בלתי חוקי), ויש ספקולציות שזה יכול להיות תירוץ עבור נטפליקס לא להזמין עונה נוספת.
 
איכשהו נכנסתי לבינג' על עמק הסיליקון. יש הרבה מה לא לאהוב

בסדרה הזאת, כמו הבדיחות הגסות והלא מצחיקות (בכלל לפחות אותי הסדרה לא מצחיקה, אולי יוצא לי צחקוק קטן פעם בפרק, לא יותר), כך שלא הייתי מגדיר אותה כקומדיה אלא כדרמה קומית באותו ז'אנר יחד עם "הטובות לקרב" או "השוטר הטוב", למשל. אני גם לא חושב שהייתי מסוגל לראות אותה שלא בבינג' כי כל פרק בפני עצמו דל מאוד עלילתית, אבל אם אין מה לראות אז אפשר להעביר איתה את הזמן.
 

limors2

Active member
הארלי קווין, פרק ראשון

מאד לא לילדים (אלא אם הם בקטע של אלימות גרפית), מאד כיף.
 

Lhuna1

New member
אנג'ל עונה 2 פרק 11


יותר מידי וולפארם והארט. יותר מידי דארלה ודרוסילה.
אני מניחה שסיפור המסגרת של העונה הזאת (או של חלקה) נחשב טוב ומעניין, אבל אני לא הכי נהניית ממנו. התמקדות יותר מידי בדמויות שאני לא אוהבת.
לפחות דרלה ודרוסילה חצי מעניינות.
אבל באמת מעניין לי את הטוסיק מאבקי הכוח בחברה בין לינדזי ולילה...
כל הזמן רומזים לנו שיש לוופארם והארט איזה "תוכנית אמיתית" שאנחנו לא יודעים לגבי אנג'ל, אז אני מקווה לפחות לא להתאכזב כשיתברר מה היא בדיוק.
&nbsp
לפחות היו קצת רגעים חמודים של ווסלי, קורדיליה וגאן במועדון הקריוקי, וזה גם חמוד שהם בסוף ממשיכים במשימה בלעדיו.
&nbsp
 

Lhuna1

New member
באפי עונה 5 פרק 12 Checkpoint


המועצה המעצבנת והחצופה מגיעה לבחון את באפי כתנאי למסור לה את המידע שלהם על גלורי (וגם מאיימים לגרש את ג'יילס)

&nbsp
הם מראיינים את החברים שלה.
ווילו וטארה חמודות כשהם מתגאות ביחסים ביניהן ואז ההוא "התכוונתי ליחסים עם באפי"
ושהן מפחדות כל כך להגיד דברים לא נכונים, וממציאות שהן מכשפות "רמה 5".
אניה מפחדת שהם יעלו עליה.
וזנדר: "הערפדים בעיירה הזאת שונאים את באפי" - קאט לספייק

ואחת מהן כתבה עליו תזה חחחח
&nbsp
גלורי מגיעה אל באפי ומאיימת להרוג את קרוביה.
באפי לוקחת את דון וג'ויס אל ספייק שישמור עליהן.
&nbsp
באפי מגלה שדן (מביה"ח) הוא חבר במסדר עתיק וגדול שמעוניינים להרוס את המפתח ולהרוג אותה כשומרת שלו.
&nbsp
ואז היא נותנת למועצה על הראש, גו באפי!

והם חושפים את המידע שלהם: גלורי היא לא שדה, אלא אלה.
&nbsp
 

Lhuna1

New member
טעיתי פה במשהו


הבחור מהמסדר הוא לא דן מביה"ח, אלא סתם בחור שדומה לו.
&nbsp
 
פרק טוב


אני מת על הנאום של באפי בסוף הפרק.
זוכרת שהיו לך תהיות לגבי המועצה כשצפית בעונה 3 ואמרתי שיש משהו מגוחך במועצה - זה נשען בעיקר על זה. הם מנסים להעמיד פנים שיש להם משמעות מעבר לקוטלת וזה בעצם מין מבחן כוח כדי שהיא (לא משנה מי היא) לא תבין שהיא בעלת הכוח במערכת היחסים)
&nbsp
ומצחיק שבאפי לוקחת את דון וג'ויס אל ספייק. היא לא יודעת שהוא אוהב אותה, אבל איכשהו היא כבר מספיק בוטחת בו שיגן עליהם.
 

Lhuna1

New member
אנג'ל עונה 2 פרק 12 Blood Money


אנג'ל נפגש עם אן מהמקלט לנערים חוסים אחרי שעקב אחרי בגלל הקשר לוולפארם והארט.

וולפארם והארט רוצים את אנג'ל בגלל התפקיד הוא הולך לשחק באפוקליפסה המתקרבת, לפי הנבואה.

חוץ מזה קורדיליה קיצרה עוד יותר את השיער.

ובאמצע יש קטע מעניין שמישהי שואלת שחקנית ידועה "הם לעשות את הדמות גאה בסדרה שלכם זה קטע של רייטינג? כי אני לא מבינה את זה".
חייבת להניח שזו הדרך של הכותבים להשחיל עקיצה לצופים על התגובות שהם מקבלים בקשר לווילו וטארה.
 
משהו שאני מניח שלא שמת לב אליו


אן היא דמות שפגשנו כבר פעמיים בעבר:
היא זאת שהייתה בכת של אנשים שרוצים להיות ערפדים בעונה 2 של באפי ואחר כך בפרק פתיחת עונה 3 של באפי, באפי הצילה אותה ואז באפי נתנה לה את השם החדש "אן" (שזה השם שבאפי השתמשה בו).
&nbsp
חוץ מזה לא פרק מיוחד כל כך לזכרוני.
אבל אני זוכר את הקטע שאנג'ל בסוף מביא לאן כסף שגאול בדם, והיא אומרת שזה בסדר כי הדם ירד.
 

Lhuna1

New member
מעניין אותי לשמוע האם אתה אהבת את כל העלילה


עם וולפארם והארט?
כי אני פחות אוהבת, הם קצת משעממים אותי. נכון שקורים איתם הרבה דברים שונים וחלקם מעניינים יותר וחלקם פחות. אבל בגדול.
&nbsp
 

Lhuna1

New member
באפי עונה 5 פרק 13 Blood Ties


דון המסכנה מגלה סופסוף מה היא באמת ולוקחת את זה קשה.
&nbsp
גם גלורי כמעט עולה עליה (אבל עדיין לא קלטה).
&nbsp
גם הרבה רגעים חמודים של ספייק ובאפי

&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
זה כל מה שיש לך לומר על הפרק?


מה לגבי זה שבן הפך לגלורי?
ומול העיניים של דון
אבל היא לא אמרה שום דבר לגבי זה
&nbsp
והקטע שדון חותכת את היד שלה
 

Lhuna1

New member
לא יודעת מה להגיד על זה

זה פשוט קרה. אני מבינה שבתור אלה היא יכולה לעשות דברים כאלה.
אני לא יודעת בדיוק מה זה אומר לגביו ולגבי הקשר שלו איתה.
האם הייתי אמורה להבין מזה שהוא והיא הם משהו סימביוטי? או שהיא בעצם בגוף שלו כל הזמן והוא לא בנאדם בעצמו? כי לא בדיוק הבנתי דבר כזה בוודאות, אז יותר הנחתי שהיא פשוט השתלטה על הגוף שלו.
ולמה דון לא אמרה... לא יודעת, אולי כי לא הבינה מה היא רואה, חשבה שטעתה, לא זכרה...? לא קיבלנו הסבר ולא הנחתי שתהיה עוד התייחסות לזה.
&nbsp
כן, כל התגובה של דון היתה קשה...
&nbsp
 

Lhuna1

New member
אנג'ל עונה 2 פרק 13 Happy Anniversary


אנג'ל והשד הטלפתי מהקריוקי (לא שמתי לב עד עכשיו מה השם שלו) מצילים את העולם מפיזיקאי גאון שכמעט הקפיא את הזמן לנצח בטעות (כי החברה שלו רצתה לעזוב אותו).
&nbsp
במקביל ווסלי, קורדיליה וגאן מתחילים לעבוד לבד במשרד החדש שלהם ובסוף הולך להם לא רע.
&nbsp
 
למעלה