דיוני סדרות לסוף השבוע

דיוני סדרות לסוף השבוע


זה מרגיש כאילו הרגע היה סוף שבוע
ולכן אני מפחד שאני אשכח לעשות את זה מחר בבוקר
 
סיימתי "צרות טובות2" ופיקי בליינדרס 5. בלי ממש


צרות טובות היה משעמם בייחוד קווי העלילה של קאלי ומריאנה. די אתן כבר לא בנות 12
העלילה היחידה שאהבתי היא של דיביה .
גם פיקי בליינדרס לא עונה טובה מבחינתי. בעיקר חוסר הגיון וחורים בתסריט.
לא חושבת שמישהו כאן רואה אבל זה היה בעיקר הכיפור שלי
וכמובן העונות החדשות של YES
&nbsp
&nbsp
 

מחשבות

New member
אני צפיתי בפיקי בליינדרז ביום כיפור וגם בשומר ראש.

פיקי היה קודר, אבל נראה מה יקרה בעונה הבאה .
 

נמרוד2016

New member
סיימתי את Vis a Vis:

אני צריך תוספת חדשה לרשימת הסדרות שאני צופה בהן, לכו על זה
 

נמרוד2016

New member
מצאתי פתרון מאוד זמני לעניין התוכן שחסר:

מיני סדרה קצרה (שלושה פרקים), קוראים לה - זאבות: המלכות הראשונות של אנגליה, ברור על מה היא מספרת בתור סדרה תיעודית היסטורית, סיימתי עכשיו את הפרק הראשון שהיה מאוד מעניין, צפייה מהנה, בעיקר לנשים שבין הקוראות פה
 

Don Nirtin

New member
אל קאמינו הסרט של שובר שורות


ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
&nbsp
החולירע הזה מת סופית. ככה אושר חצי שעה לתוך הסרט.
 

didalf

Well-known member
ראיתי


קודם כל ניר - בכללי אני לא מבינה למה אנשים חשבו שאולי וולט חי. נראה לי מאד ברור שהוא מת. זה גם לא סוג של סדרה שבה אנשים כמעט מתים ואז לא.
&nbsp
אוקי בכללי לגבי הסרט - לאדעת מה אני חושבת. הוא לא גרוע ולא הרס את הסדרה אבל גם יכולנו לחיות בלעדיו.
&nbsp
סקיני פיט ובאדג'ר איזה נשמותתתת

&nbsp
בלעעעעע טוד חלאה פסיכית
פאקינג פסיכופט.
&nbsp
כל הקטעים שראו את ההתעללות בג'סי היו נוראיים. איך הם אילפו אותו עד כדי כך שהוא לא מתנגד בטוד ולא יורה בו כשיש לו הזדמנות, והכי מזעזע הקטע הזה שהם הכריחו אותו "לבדוק" את השלשאות והם צוחקים. מגיע לחלאה הזה שג'סי הרג אותו.
&nbsp
איזה מעצבן האיש של השואבי אבק יש מה הוא מתקטנן על 1800 דולר?

&nbsp
ג'סי פעם דיבר על לנסוע לאלסקה נכון? זכור לי משהו כזה.
&nbsp
אוקי הפלשאבקים ולוולט ולג'יין היו מרגשים אבל אני משהו כנראה התקלקל בי כי חשבתי שזה ירגש אותי יותר.
&nbsp
אבל כן היה משמח לראות את וולט. לא בטוחה איפה למקם את הסצנה הזאת, נראה לי אחרי הפעם שהם נתקעו במדבר? כמובן שהיה עצוב לראות אותם מדברים על ג'סי כאילו עוד יש לו עתיד נורמלי לפניו.
&nbsp
והקטע עם ג'יין היה יפה

&nbsp
וטוב אני שמחה לראות את ג'סי באמת חופשי בדרך לחיים חדשים

&nbsp
מה שכן ארון פול לחלוטין לא נראה בפלשאבקים כמו שהוא נראה באמת בעונה 2, וזה היה קצת מבלבל.
 
גם אני ראיתי


כן, היה אפשר בלי הסרט הזה. אבל הוא גם לא הרס שום דבר. ובאופן כללי הוא סרט טוב אז אני שמח שראיתי.
&nbsp
גם לי לא היה ספק שוולט באמת מת.
כלומר יש סדרות שהייתי מאמין שישתמשו בהמשך כדי להחזיר לחיים מישהו שדי ברור שמת (נראה לי ששמעתי שנמלטים עשו את זה כמה פעמים). אבל היה ברור שלא יעשו משהו כזה כאן.
&nbsp
בעצם מה שהסרט סיפק זה לדעתי שני דברים חשובים:
1. אומנם ראינו שבסוף הסדרה ג'סי נוסע לעבר האופק, אבל גם ידענו שבטח ירדפו אחריו. ומה לכל הרוחות הוא יכול לעשות עם חייו עכשיו?
אז הסרט סיפק אותנו מהבחינה שעכשיו אנחנו יודעים שג'סי קיבל זהות חדשה במקום רחוק (ואפילו יש לו כסף לבזבוזים כדי לבנות חיים חדשים).
2. הסרט סיפק לנו מבט מעמיק יותר לחודשים של ג'סי בשבי נוראי. הסדרה די פסחה על חלק מאוד משמעותי בחיים של אחד הדמויות הראשיות והיה מקום להעמיק בזה.
&nbsp
היה נחמד גם שהוא יכל להרוג עוד מישהו שידע על מצבו שם. חבל שטוד החלאה כבר מת בסדרה כי היה יכול להיות כיף לראות אותו מת שוב.
&nbsp
כן, ג'סי נראה מבוגר הרבה יותר ורואים את זה. גם על השחקן של טוד רואים את זה.
&nbsp
כן האיש של השואבי אבק היה מעצבן שהוא התעקש כל כך על 1800 דולר. גם נראה לי הזוי שהוא באמת סיכן את כל העסק שלו בגלל זה כשהוא קרא למשטרה.
&nbsp
*הלם גמור היה לסיים את הסרט הזה, להכנס לפורום ודבר ראשון לגלות שהשחקן הזה מת.
 

didalf

Well-known member
כן אני גם ראיתי בבוקר


שהשחקן הזה מת וממש הופתעתי. ראיתי תמונה באיזה אתר ישראלי וחשבתי "רגע זה לא האיש של השואבי אבק?". אין סיכוי שהייתי מזהה אם לא הייתי רואה את הסרט ממש אתמול.
&nbsp
אני גם רציתי להרוג את טוד שוב
 

didalf

Well-known member
ביקורת יפה מוואלה


לא חשבתי על זה וזה נכון שג'סי הפך להיות מאד משני בכמה פרקים האחרונים (עכשיו אני נזכרת שאז זה באמת קצת הציק לי) והסרט הזה נותן לו את האור שמגיע לו. (כמו שניק אמר:
"הסדרה די פסחה על חלק מאוד משמעותי בחיים של אחד הדמויות הראשיות והיה מקום להעמיק בזה.").
&nbsp
https://e.walla.co.il/item/3317628?...ywFcp1KrdeSQyL7pcWKEeyH5ymFpZ0Ni9Rk4H7JaRrrGA
 

Don Nirtin

New member
הביקורת המלאה שלי עם ספוילרים
העתק הדבק מפייסבוק

ביקורת סרט: הדרך - שובר שורות הסרט עם ספוילרים!
הביקורת תכלול גם ספוילרים לסדרה "שובר שורות". ראו הוזהרתם.
אורך: 02:02 דקות
בכיכובם של: נו באמת. אהרון פול הוא לגמרי הכוכב העיקרי של הסרט הזה.
אזהרה: ראיתי כמה וכמה אנשים שחושבים שאפשר להסתפק בסרט הזה ולא לראות את הסדרה. טעות בידיכם. מדובר בסרט המשך לסדרה. לפני הסרט מוצג ריקאפ של כמה אירועים.
מה חשבתי על הסרט בלי ספוילרים? הוא טוב. טוב מאוד אפילו.
ומכאן והלאה - הספוילרים יהיו אחרי כמה נקודות. אם טרם עוד לא ראיתם את הסרט.. לכו לראות ואחר כך תחזרו לכאן.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
יש מספיק נקודות? יופי. אלה ספוילרים גם לסדרה וגם לסרט.
נתחיל משני דברים עיקריים - למי שהספיק לשכוח, הסרט הוא המשך של סדרה שגם היא בעצמה לוקחת באטיות את קצב העלילה. כלומר, ג'סי פינקמן אחרי אירועי סיום הסדרה. לא הובטח לנו עלילה. לא הובטח לנו בומים והפתעות. ההפתעות מגיעים בסוף הסרט, אבל עוד לא נתייחס אליהם.
אהרון פול מן הסתם התבגר מאז סיום הסדרה. ואת זה רואים לפי הצלקות של ההתעללויות שהוא עובר. ג'סי פינקמן מתבגר ללא המורה שליווה אותו. ג'סי פינקמן עומד בפני עצמו. ג'סי מקבל הצעה להתחיל במקום חדש ולכן הוא מתחיל בסדרת אירועים ובמקביל אנחנו רואים איך ג'סי פינקמן ברח אחרי סיום הסדרה ובמקביל מתוודעים לגורלו של המורה.
בחלק השני של הסרט, אנחנו רואים איך ג'סי פינקמן לומד להסתדר לבדו. הוא אדם שמנסה בפעם הראשונה לעשות פעולה כלשהי אך נתקל במכשול. אנחנו רואים איך המוכר בחנות מנסה להניא אותו מן המעשים אך ג'סי למד משהו מהמורה שלו. הוא למד להיות עקשן. בניגוד לוולטר מייט, לג'סי פינקמן מגיע סוף טוב, כי בניגוד לוולטר, לג'סי פינקמן לא הייתה כל בחירה. הוא נגרר לתוך הסיפור הזה כאשר המורה שלו מציע לו להתחיל לרקוח סמים. מכאן והלאה התהליך של השניים מתפתח. בעוד מעולם לא הצלחתי לסלוח אף פעם לוולטר מייט אחרי שלושה אירועים מרכזיים בסדרה, אני בספק אם ג'סי סלח לעצמו. הסצנה שלו משוחח עם ההורים שלו הייתה בדיוק מה שרציתי שיהיה בסדרה עצמה ו-וינס גיליגן, הבמאי הגאוני, דאג לסדר לנו.
בחלק השלישי והוא הגאוני ביותר, אנחנו רואים את ג'סי סוג של נפרד לשלום משני דמויות שליוו אותו. באופן מאוד לא מקרי, הפרידה הראשונה היא מוולט מייט, למרות שהוא הביא את ג'סי לנקודה הזו. למרות הסוף. למרות מה שהוא עשה לאהובתו (שתופיע מיד אחר כך בסצנה מאוד קטנה ומאוד לא מספקת.) ולמרות הכול – ג'סי אוהב את וולטר. אהבה חולנית מדי ואני מרגיש מאוד לא נוח איתו. הסצנה השנייה שלו עם ג'יין הייתה הפתעה גמורה ומדהימה מבחינתי אז מאוד אהבתי אותה. כמו שכתבתי - היא הייתה קצרה מדי.
&nbsp
אם כך, קיבלנו מסע השלמה של ג'סי עם גורלו. זה לא היה סרט עם אקשן ובלגנים (מלבד, אולי, הסצנה בה ג'סי מחסל כמה מסוממים ותוך כדי הזכוכיות מתרסקות מסביבו - מטאפורה נהדרת לעולמו המתרסק של ג'סי.) וקיבלנו השלמה לסדרה.
מעניין אותי מה יש לכם להגיד. ראיתי טענה אחת ש"לא קורה כלום בסרט". זה בדיוק זה - לא קרה כלום ובד בבד - כן קורה משהו. זה בדיוק העניין. "הדרך" הוא סרט שלא קורה בו כלום אבל כן קורה בו משהו. אגב, בספרדית אל קאמינו אומרת "הדרך". וזה בדיוק מסמל את מה שאני אומר בביקורת הזו. עסקנו בדרכו של ג'סי פינקמן החוצה. איך הוא מתמודד בלי המורה שלו ואיך הוא מוצא דרך החוצה. והוא אכן מצא אותו. בגדול.
&nbsp
 

LeRanch

New member
"האזור החם" של נשיונל ג'אוגרפיק - ללא
ים


מיני-סדרה בת ששה פרקים על התפרצות האבולה בארה"ב בתחילת שנות ה-90. צפיתי כבר בארבעה פרקים ואני מוכרח להודות שהיא עשויה ממש טוב ושומרת על רמת מתח גבוהה לאורך כל פרק. הקאסט עמוס בפרצופים מוכרים - ג'וליאנה מרגוליס, טופר גרייס, נואה אמריך, ליאם קנינגהאם, ג'יימס ד'ארסי, גרייס גומאר, פול ג'יימס, רוברט וויסדום, רוברט שון לאונרד ועוד רבים וטובים. כל הפרקים זמינים ב-VOD של yes.
 
למעלה