דיוני סדרות לתחילת השבוע

1Shir

New member
אוז עונה 1 פרק 1


הפרק מסתיים עם אש שהורגת את דינו שעזר לאסיר חולה איידס על סף מוות למות אבל רצה גם למות בעצמו וקיבל
הוא התנהג כמו ילד חסר שליטה מבולבל וזאת לא הדרך לשרוד
אש גם הכניסה את סעיד לאוז על עבירת הצתה והוא בדיוק ההפך מחסר שליטה ומבולבל
הוא מלך שיודע גם איך לגרום לאחרים (ג'פרסון קין) לא להתעסק איתו
הפרק היה מלא בסיגריות ואש גם מכיוון התקנה החדשה המתסיסה על איסור עישון במתקני הכלא
בינתיים הצוות מצליח להשתלט על האסירים למרות שמקמנוס מחלק את זמנו בין עונשים יצירתיים לבין התחלת רומן עם ד"ר ניית'ן הרופאה
 

Lhuna1

New member
יואו סיימת את הסמויה ואת רואה אוז מהתחלה?


לא בא לך אף פעם בין לבין משהו קליל יותר?

&nbsp
 

1Shir

New member
התחלתי פרק 2

אני תוהה אם שילינגר היה כזה נחמד עם כל אחד כולל לפזר איומים על המשפחה שבחוץ או שזה רק ביצ'ר הבלתי נסבל (ובינתיים הוא ממש בלתי נסבל, בחיי שגם אני במקום שילינגר הייתי יוצאת מדעתי) שמוציא ממנו את המיטב
&nbsp
לשאלותייך

הפסקתי את הסמויה בפרק 2 של עונה 5 כי פתאום נגמרה לי הסבלנות למקנולטי המתייפייף ובטח שאני לא יכולה לסבול את הפוליטיקאים האלה וגם לעלילת העיתון אין לי כוח וגם במרלו וסנופ מאסתי
אני אחזור לזה בהזדמנות
זאת גם עונה שראיתי הרבה אחרי שאר העונות אז אולי גם בגלל זה
&nbsp
אני צורכת גם דברים קלילים כמו תוכנית הבוקר ב103fm אבל אוז דווקא מתאים לי בדיוק וזאת גם הסיבה שעצרתי את הסמויה כי היא הרגישה לי קלילה מדי לעומת התחושות שלי
עכשיו אוז מכניסה אותי לפרופורציות וזה מאוורר אותי
 

Lhuna1

New member
Undone עונה 1


ראיתי את כל 8 הפרקים בערב אחד (בסופ"ש עשיתי סופסוף את המנוי ניסיון לאמזון פריים וידאו אז יש לי 7 ימים להוציא ממנו את המקסימום, וזו אחת הסדרות המעטות שיש להן כתוביות בעברית).
&nbsp
נהנייתי ממנה מאוד. זה גם היה מוזר שזה כאילו מצוייר אבל בעצם מצולם עם שחקנים שאפשר לזהות (ושחקנים נהדרים ומוכרים). זה יצא להם מאוד יפה.
השחקנית הראשית נהדרת, גם את השחקנית השניה (האחות) אני מאוד אוהבת (מכירה אותה מ-life in pieces שאני מאוד אוהבת) וכמובן בוב אודנקירק
, וגם סידהרתא הזה שלא הכרתי היה ממש חמוד.
&nbsp
הסוף קצת מבאס שנגמר בקליף האנגר, כאשר עדיין לא ידוע אם תהיה עונה 2.
אגב קראתי כבר דברים שכתבתם ואני מסכימה בעקרון שזה בסדר להשאיר דברים לתהיית הצופה בסוף סיפור, אבל זה עדיין כמו שזה נגמר קצת לא כיף.
אני גם מעדיפה גם במקרה זה כן לקבל את התשובה והתוצאה של מה שהם עשו, כי לגמור את זה ב"אולי זה קרה ואולי הכל היה דמיונה - וזה גם בסדר כי העולם יפה כמו שהוא ואפשר לקבל אותו ככה" - זה קלישאה מעצבנת ומרגיש לי שראיתי כבר מספיק יצירות עם סיום בסגנון הזה.
&nbsp
עדיין מאוד מהנה, כתוב ועשוי מצוין, מומלץ.
ואם תהיה עונה 2 אז עוד יותר טוב.
&nbsp
 

twisted nerve1

New member
מסכימה

נהניתי מהסדרה, וסיגנון האנימציה היה ממש יפה ומיוחד. אבל גם לי ממש נמאס סגנון הסוף הזה של "כ הפואנטה היא שאנחנו לא יודעים אם זה היה אמיתי או לא. כמו כל קלישאה זה היה נחמד כשעשו את זה בהתחלה, אבל אחרי מלאנתאלפים סרטים וסדרות שעשו את זה, כבר קצת נמאס לי.
אגב, זה מעניין כי יצא לי לשאול 4 אנשים מה הם הבינו מהסוף של הסדרה (כלומר- זה אמיתי או שהיא הזתה הכל?) וכולם פחות או יותר הסכימו שזה אמביוולנטי, עדיין שני אנשים נטו להגיד שכנראה זה אמיתי ושני אנשים נטו להגיד שסביר להניח שלא (רק מראה עד כמה זה באמת לא ברור). בהם אני כוללת את ניק שענה לי פה כשכתבתי על הסדרה: http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/109/184434738/בידור/טלוויזיה
 
אני מסכים עם עצמי


אני אוהב את זה שזה נשאר אמביוולנטי.
למרות שזה נעשה בעבר (לא מלאנתלפים פעמים, אבל כמה, תנו עשר דוגמאות, I dare you)
העניין הוא שאם לא היו משאירים את זה אמביוולנטי זה משאיר שתי אופציות: שזה הכל הזיות או שזה הכל אמיתי. וכל אחת מהן מרגישה כאילו היא מחסירה חלק מהעניין שבצפיה בסדרה.
 

kordilia snake

New member
NCIS לוס אנג'לס 11X02

.
&nbsp
בלי קשר לזה שהפרק היה דיי מפגר ואני לא אוהבת את זה שמפרידים את הצוות ובטח שלא את קאלן וסאם. אם אתם מעמידים פנים שאתם בישראל תעשו שיעורי בית בסיסיים בעברית! זה נראה כאילו הם אפילו לא טרחו להשתמש בגוגל תרגום (היו שלטים שהיו כתוב עליהם בעברית "משטרת" בלי כלום אחרי זה, לא הפסקתי לצחוק) או אם סוכנת מוסד הולכת לעשות מעצר (מה שלא נראה סביר, אבל סבבה נזרום) למה היא צועקת באנגלית ולא בעברית?
&nbsp
אני בטוחה שהאמריקאים ושאר העולם שרואה לא היה שם לב, אבל היו שם דברים שהיו ממש צורמים לצד דברים שהם עשו במדויק(והקטע ההזוי, השוטרים נראו כמו שוטרים ישראלים אבל הניידות לא נראו כמו ניידות משטרה ישראליות
).
 

Reutk

Active member
לא ראיתי את הפרק הזה אבל רק רציתי להגיד

שבדיוק אתמול ראיתי את הקטע שסאם וקאלן ידעו איך להגיד showoff בעברית. כלומר, הם לא בדיוק ידעו כי הם אמרו 'שקצן' במקום 'שחצן' אבל הם עדיין חמודים אז אני אסלח להם.
 
באטוומן פרק 1
Batwoman


אני שמח לומר שהיה טוב לדעתי.
לא משהו מדהים, אבל בשביל פרק ראשון שצריך להגדיר הרבה דברים על ההתחלה - בעיקר סיפור רקע לדמות הראשית, להבהיר מי המשפחה המסועפת שלה ומה קרה להם בעבר, לגלות על באטמן להפוך לבאטמן. וכל זה תוך כדי לתת קצת זמן כדי לתת טיפה פיתוח לדמויות אחרות ולנבלית הראשית.
זה די הרבה לפרק אחד ולרוב זה עבד.
כולל הפתעות כמו זה שהאחות החורגת היא לא סתם חסרת תועלת, עורב אלמוני הוא בעצם רע, וכמובן זה שהרעה היא בעצם האחות - אם כי התחלתי לחשוד בזה כבר כשנעשה ברור שהיא יודעת הרבה על קייט ומשם זה נעשה יותר ויותר ברור עם הזמן.
מה שמפתיע ואולי מוזר בזה הוא שלא רק גילו לנו את זה כל כך מהר במקום לשמור את זה לגילוי מאוחר יותר, גם קייט גילתה את זה כבר עכשיו.
&nbsp
אני מקווה שיהיה מעניין לגלות מה בעצם קרה לבת' וכיצד היא "הפכה" לאליס.
&nbsp
חשבתי שהקונפליקט של קייט עם זה שבאטמן "נתן" למשפחה שלה למות ימשך יותר זמן וזה יהיה משהו שיהיה לה קשה להתגבר עליו. זה שמיד הבהירו שהייתה לו סיבה מאוד טובה "לתת להם למות" זה קצת חבל. חוץ מזה שבעצם אם זה דבר ידוע שהוא עזב אותם כדי להציל אוטובוס מלא ילדים, אז מוזר שקייט אף פעם לא ידעה על זה והבינה את הסיבה שלו.
&nbsp
מה שהיה לא מעט - דיבורים על באטמן וברוס וויין. זה מאוד צפוי בתחילת סדרה כזאת.
זה קצת חבל כי זה גם מה שהיה בתחילת הסדרה של סופרגירל. אומנם ברור שאין ברירה בשני המקרים האלו, אבל זה קצת חבל שלא מצאו גיבורה לעשות עליה סדרה שהיא לא תוצר לוואי של גיבור אחר.
&nbsp
מה שלא היה בכלל - איזכורים לשאר הArrowverse. שזה בסדר לחלוטין מבחינתי. הסדרה לא צריכה להיות תלויה בשום דרך בהם. אבל אני כן מקווה שיהיה איזכור כלשהו להם לפני הקרוסאובר כדי שזה לא ירגיש כאילו זה בא מכלום.
*בכלל מעניין איך או אם ישתלב העובדה שבעצם כבר ראינו את באטוומן בפעולה שנה שעברה. האם בשלב מסוים בפרקים הקרובים תהיה קפיצת זמן של שנה?
&nbsp
אני מקווה שעוד אנשים כאן ניסו את הפרק הראשון הזה כי אני אשמח לשמוע עוד מחשבות ודעות על הפרק.
 
עוד משהו


אני אוהב את זה שיש לנו גיבורה ראשית לסבית.
אני אוהב את זה שהכניסו את הנושא שזה היה בלתי אפשרי לשרת בצבא האמריקאי כשנמצאים מחוץ לארון עד לא מזמן.
&nbsp
אבל אני לא בטוח לגבי הגילוי שסופי, החברה לשעבר של קייט, נשואה עכשיו לגבר.
והסיבה לזה היא שזה הרגיש לי כאילו עושים את זה ברור שהיא התחתנה עם גבר כי היא בהכחשה לגבי זה שהיא לסבית.
אבל זה גם סביר לחלוטין שהיא פשוט ביסקסואלית.
&nbsp
לא יודע... אולי אני קופץ למסקנות אבל יש לי תחושה שזה הולך למצב שבו סופי בוגדת בבעלה כי היא מבינה שהיא חיה בהכחשה. וזה מרגיש לי מאוד כמו סיפור שמתאים ללפני עשרים שנה.
 

limors2

Active member


גם אם היא בי, אני בטוחה שלפחות חלק מהסיבה שהיא התחתנה איתו הייתה כדי לטשטש את החשדות מהצבא. ועכשיו בגלל שהם נשואים תהיה בגידה, וזה מבאס.
 

limors2

Active member
גם אני צפיתי


ומסכימה שהיה מוצלח. אני בטוחה שההידרדרות תגיע בשלב כלשהו, כמו בכל סדרה של DC, אבל בינתיים אני אהנה מהסדרה כמה שאפשר. גיבורה נשית ראשית שהיא גם לסבית? Win!
&nbsp
לא עליתי על זה שהרעה היא האחות, ואני מחכה לראות איזה דילמות זה יעלה בהמשך. אף אחד לא ירצה להרוג אותה אבל היא נראית די רעה ומטורללת לחלוטין, אז יהיה מעניין. זה שהאחות החורגת היא לא רק קלולס פארטי גירל גם היה טוויסט נחמד.
ולגבי העורב האלמוני- ידעתי שהוא רע בשניה שראיתי אותו. הוא היה קצת חתיך מדי ועם שיער מעוצב מדי בשביל להיות סתם עורב רקע

&nbsp
לגבי הArrowverse- קראתי איפשהו שמתכננים שהסדרה הזו תהיה עם סופרגירל באותו סוג קשר כמו הפלאש/החץ הירוק- יותר קרוסאוברים משאר הסדרות. אני כבר בקושי זוכרת מה היה בקרוסאובר הקודם שראינו, אבל אם זה באמת המצב זה אומר שהיא נמצאת ביקום של סופרגירל ולא של כולם? מעניין מה יהיה.
אבל בא לי שיעשו את הקפיצה בזמן נטו בשביל החליפה, השחורה הזו די מכוערת.
 

kordilia snake

New member
זה היה כ"כ מה שציפיתי

אבל בסה"כ אהבתי את הפרק.
&nbsp
איך קייט הצליחה להשתמש כ"כ טוב בצעצועים של באטמן אחרי חמש דקות?

&nbsp
גם לי זה מוזר שרק עכשיו היא יודעת שבאטמן הציל אוטובוס מלא ילדים, זה מסוג הדברים שהיו אמורים להיות מוזכרים איך שזה קרה. והיא קיבלה את העובדה שברוס ובאטמן הם אותו אדם יותר מידי בקלות.
&nbsp
טוב שהם לא מרחו את הגילוי על האחות עונה שלמה
.
&nbsp
האם יכולה להיות דמות של גיבור על בלי דדי/ממי-אישיו? לא היה את הסיפור שלה ביותר קלישאתי?
.
 
חלקית מסכים עם מה שאמרת


היא למדה להשתמש בצעצועים של באטמן מאוד מהר. אבל זה לא שאלו דברים מעולם אחר. ואנחנו יודעים שהיא התאמנה במשך עשר שנים באמנויות לחימה והשרדות. אז הגיוני שהיא התנסתה עם דברים דומים.
יותר חסר הגיון זה שהבחור (לוק פוקס) הצליח להתאים את החליפה של באטמן לגוף שלה כל כך מהר.
&nbsp
כן היא קיבלה את זה שבאטמן וברוס הם אותו אדם יותר מידי בקלות. מצד שני גם אין סיבה שזה יהיה משהו שנמרחים עליו עונה שלמה.
ובהפוך עם האחות - הגילוי בא נורא מהר. אני שמח שלא מרחו את זה על עונה, אבל קצת מפתיע שלא השאירו את זה לכמה פרקים בהמשך.
וכמו שאמרתי מה שמפתיע יותר זה שכבר קייט עצמה גילתה את זה.
&nbsp
כן, לכל גיבור על בערך יש סיפור מקור שכולל משהו עם אמא/אבא/שניהם.
גם ברור שיתגלו עוד כל מיני דברים בעניין. בין היתר אני בטוח שמשהו לא בסדר עם האמא החורגת.
ובגלל שזה קלישאתי וקלאסי אז אני גם מוכן להמר שיגלו שגם האמא שרדה את הנפילה של המכונית.
 

kordilia snake

New member

אני עדיין מתקשה לקבל את זה, כול הדברים האלו אמורים להיות יקרים ואחד מהסוג. גם אם היא למדה כול מיני דברים, זה לא שהיא למדה להיות באטמן. אז אין מצב שעל הפעם הראשונה הכול עובד לה בצורה חלקה כ"כ.
גם הקטע שהוא תפר לה היה מוזר.
&nbsp
זה היה מהיר מידי, כאילו תוך עשר דקות הכול היה סבבה והיא נכנסת לנעליים שלו. לא ציפיתי שזה ימרח 13 פרקים או 22 אבל היה אפשר לחכות עם זה עד סוף הפרק נניח.
&nbsp
מה שהפתיע אותי הייתה האחות החורגת שנראה שיש לה עלילה ומשהו משל עצמה והיא לא סתם ילדה עשירה ומפונקת כמו שזה נראה בתחילת הפרק.
 
World on Fire
פרק 2


אני מקווה שעוד מישהו רואה את הסדרה כי אני אוהב.
(עדי
את עדיין כאן?)
ואם לא אז אני מקווה שמישהו יצפה בעתיד וימצא את ההודעה שלי בחיפוש.
&nbsp
אז כמובן שאני אוהב את הסיפור אהבה בין וובסטר ואלברט פשוט כי יחסית נדיר שרואים סיפורים כאלו בסדרה על מלחמת העולם השניה. הם גם פשוט מאוד חמודים ביחד. (ואני מת על בריאן ג'יי סמית' עוד מימי סטארגייט יוניברס)
אבל מצד שני בגלל שהסדרה בקושי מתמקדת בהם אז סיפור האהבה שלהם הוא בכזה הילוך גבוה שלא ברור מתי הם בעצם התאהבו ברמה שאחד נשאר בפאריז למרות איום נאצי בשביל האחר.
*אבל זה לא שראינו בפרק שעבר את הארי מתאהב בקאסיה ברמה של להתחתן איתה כדי להציל אותה.
בכל מקרה כרגע זה ברור שהסיפור שלהם על אש נמוכה כי המלחמה עוד לא הגיעה לשם. אני מצפה להרבה יותר דרמה ומתח בהמשך כשהנאצים בעצם יכבשו את צרפת (אופס... ספוילר?)
&nbsp
אני שמח שהסיפור של קאסיה (אני באמת לא בטוח אם ככה אני אמור לכתוב את השם שלה) בפולין נמשך. בין היתר כי לא זכור לי שראיתי סרטים על פולנים "טובים" בזמן השואה (למרות שיש אלפי פולנים שהם חסידי אומות העולם)
נראה לי שיהיה מעניין לראות את המחתרת הפולנית.
&nbsp
באנגליה כמו שציפיתי טום, אח של לואיס, ילך לצבא.
האמת שחשבתי שלויס תסלח להארי מהר על כך שהוא "בגד" בה (לא ממש בגד, הם נפרדו לפני שהוא עזב) ואפילו חשבתי שהיא תקח על עצמה לטפל בילד הקטן בשבילו כשהוא יחזור למלחמה.
אני שמח שזה לא המצב, אבל אני מאוד דואג לילד הקטן (יאן) שנשאר עם האמא המגעילה של הארי (לפחות יש לה מספיק מודעות כדי לדעת שאין לה יכולת אימהית).
מעניין אותי אם יעסקו בכלל בזה שאין לו שום מעמד חוקי של מהגר או פליט.
&nbsp
עוד משהו מעניין זה המשפחה הגרמנית שמסתירה את הבעיה הבריאותית של הבת שלהם.
מי שאני לא אוהב זה את הכתבת האמריקאית. קודם כל כי היא מרגישה כל כך צדקנית. שזה די מרשים שאפשר להרגיש ככה כשהיא באמת מול נאצים. אבל האם לא ברור לה שאם היא תפלוט דברים שהיא לא אמורה ברדיו אז יפסיקו את השידורים שלה?
חוץ מזה היא אמורה להיות מאוד מעודכנת במצב הדברים בגרמניה הנאצית, אז לא ברור איך כל כך קשה לה לקלוט שהמשפחה הזאת מסתירה בכוונה את המצב הבריאותי של הבת שלהם (ברמה של לצעוק במסדרון לגבי זה שצריך לקחת את הבת לבית חולים).
&nbsp
*זה גם עצוב לי שאני לא יכול להסתכל על הלן האנט בלי לחשוב על הניתוחים הפלסטיים שהיא עברה שגרמו לכך שבאמת אין לה קמטים, אבל הפרצוף שלה נראה כמו מסיכה.
 

didalf

Well-known member
לא החלטתי אם בא לי להמשיך


אז קראתי חצי מההודעה שלך ואז עצרתי להתלבט שוב. להמשיך?
 
למעלה