דיוני סדרות לתחילת השבוע

ורוניקה מארס פרק 4X02


ארגגגגגגג
מצב אדמין מפגר וזה שעדי
שירשרה לא טוב מתחברים יחד לגרום לי כאב ראש
 
טוב... זאת התגובה של עדי


*כי תפוז מנסה להוציא אותי מדעתי
&nbsp
האאאא שילינגר!!! ואז נזכרתי שבעצם ראיתי אותו בטריילר. אבל אז הראו שהוא הכיר את ביג דיק (זה כ"כ מצחיק שקוראים לו ככה, בעיקר כי הוא באמת ביג דיק) בכלא, ועוד מציל את ביג דיק מהתעללות, וקעקוע, במה שמסתבר כתחמון אחד גדול - הכל צועק שילינגר הם עשו את זה בכוונה? (לעזאזל ניקקק תראה כבר אוז!!) (מי עוד צופה איתנו בורוניקה שראה אוז? איפה מיקי? רעות בטח לא תראה כי זה באינטרנט).
כמובן שהוא מסתיר משהו.
לרגע גם האמנתי שדיק הפך לג'נקי. כששיספו לו את הגרון נבהלתי אפילו אז די מהר חשבתי שבטח הוא משחק במשהו ואכן זה הסיפור.
ד"א אם האבא הוא ביג דיק אז דיק הוא ליטל דיק? מעניין אם יזכירו את ביבר
אני אוהבת את הקריצות לעונות הישנות. בפרק הקודם היה את העו"ד הנכלולי הזה, והיום מישהו הזכיר את לילי קיין (שכחתי מי זה היה אה נראה לי השליח פיצה) את השריף לאמב האידיוט, ואז גם האירים מעונה 2. לא זיהיתי אותו בכלל עד שורוניקה קראה לו ליאם.
משהו שמטריד אותי: למה חלק מהדמויות כמו ורוניקה והילדה הזאת (מאדי? מאטי?) מסתובבות בפאקינג סוודר וחלק בבגדי ים? או שלמישהו ממש קר או ממש חם!!!
בכלל היא נראית לי מעניינת הילדה הזאת חכמה וחסרת פחד. ורוניקה רואה בה את עצמה. חבל רק שהיא לא משתפת פעולה עם ורוניקה.
הבכתי את עצמי בתור חובבת מארבל עכשיו - כשלוגן אמר לורוניקה שהיא לא רוצה את ברוס באנר אלא את הבחור הירוק הראש שלי משומה חשב על באטמן וחשבתי איזה אויב ירוק יש לבאטמן עד שהבנתי אוף זה קצת עצוב וממש דפוק היצר ההרסני הזה שלה שמשפיע גם על לוגן, שהיא בעצם נמשכת אליו יותר כשהוא רע. והוא מנסה להיות אדם טוב יותר. בבקשההההה אל תהרסו לי אותם!!!! כל העונה הזאת לא תהיה שווה כלום אם בסוף הם יפרדו כי הם יבינו שהם לא טובים אחד לשני!!! ארררג תזהרו ממני ורוניקה תעבדי על עצמך פור CUSS סייק!!
בהתחלה חשבתי שהיא שלחה את לוגן לחבר קונגרס כדי לרחרח או משהו אבל זה היה נטו בשביל הצ'ק, אז כמובן שצרה אחת הייתה חייבת לקרות. ממתי לוגאן נהיה כזה נינג'ה? אבל זה היה כיף איך שהוא כיסח אותם.
 

didalf

Well-known member
הייי אז פשוט מחקת את התגובה שלי לחלוטין?


חוצפן
עכשיו זה סתם נראה מוזר בלי אייקונים
ובלי רווחים!
&nbsp
אני אסדר את זה:
&nbsp
האאאא שילינגר!!! ואז נזכרתי שבעצם ראיתי אותו בטריילר. אבל אז הראו שהוא הכיר את ביג דיק (זה כ"כ מצחיק שקוראים לו ככה, בעיקר כי הוא באמת ביג דיק) בכלא, ועוד מציל את ביג דיק מהתעללות, וקעקוע, במה שמסתבר כתחמון אחד גדול - הכל צועק שילינגר
הם עשו את זה בכוונה?
(לעזאזל ניקקק תראה כבר אוז!!) (מי עוד צופה איתנו בורוניקה שראה אוז? איפה מיקי? רעות בטח לא תראה כי זה באינטרנט).
כמובן שהוא מסתיר משהו.
לרגע גם האמנתי שדיק הפך לג'נקי. כששיספו לו את הגרון נבהלתי אפילו אז די מהר חשבתי שבטח הוא משחק במשהו ואכן זה הסיפור.
ד"א אם האבא הוא ביג דיק אז דיק הוא ליטל דיק? מעניין אם יזכירו את ביבר

&nbsp
אני אוהבת את הקריצות לעונות הישנות. בפרק הקודם היה את העו"ד הנכלולי הזה, והיום מישהו הזכיר את לילי קיין (שכחתי מי זה היה אה נראה לי השליח פיצה) את השריף לאמב האידיוט, ואז גם האירים מעונה 2. לא זיהיתי אותו בכלל עד שורוניקה קראה לו ליאם.
&nbsp
משהו שמטריד אותי: למה חלק מהדמויות כמו ורוניקה והילדה הזאת (מאדי? מאטי?) מסתובבות בפאקינג סוודר וחלק בבגדי ים? או שלמישהו ממש קר או ממש חם!!!
&nbsp
בכלל היא נראית לי מעניינת הילדה הזאת חכמה וחסרת פחד. ורוניקה רואה בה את עצמה. חבל רק שהיא לא משתפת פעולה עם ורוניקה.
&nbsp
הבכתי את עצמי בתור חובבת מארבל עכשיו - כשלוגן אמר לורוניקה שהיא לא רוצה את ברוס באנר אלא את הבחור הירוק הראש שלי משומה חשב על באטמן וחשבתי איזה אויב ירוק יש לבאטמן עד שהבנתי
אוף זה קצת עצוב וממש דפוק היצר ההרסני הזה שלה שמשפיע גם על לוגן, שהיא בעצם נמשכת אליו יותר כשהוא רע. והוא מנסה להיות אדם טוב יותר. בבקשההההה אל תהרסו לי אותם!!!! כל העונה הזאת לא תהיה שווה כלום אם בסוף הם יפרדו כי הם יבינו שהם לא טובים אחד לשני!!! ארררג תזהרו ממני
ורוניקה תעבדי על עצמך פור CUSS סייק!!
בהתחלה חשבתי שהיא שלחה את לוגן לחבר קונגרס כדי לרחרח או משהו אבל זה היה נטו בשביל הצ'ק, אז כמובן שצרה אחת הייתה חייבת לקרות. ממתי לוגאן נהיה כזה נינג'ה?
אבל זה היה כיף איך שהוא כיסח אותם.
 
לא רציתי למחוק אבל תפוז אדמין התחרפן לי

אז יצא שלא יכלתי לשלוט היכן ההודעה שלך תופיע
כלומר היא יכלה פשוט להופיע בתור הודעה נפרדת לחלוטין משרשור ואז היה סכנה שהיא תספלייר למישהו.
לפחות אני עשיתי מאמץ כדי לשמר אותה.
 
אההה... כבר מאוחר


ועכשיו אני מגיב לך אבל זה נראה כאילו אני מגיב לעצמי.
&nbsp
כן ידעתי שג'יי.קיי. סימונס (הוא היה הרבה דברים חוץ מאוז, אם כבר מבחינתי הוא ג'יי. ג'ונה ג'יימסון) יהיה בעונה ושהוא יהיה מישהו שהיה עם ביג דיק בכלא.
חוץ מזה שאני אוהב את השחקן, הדמות די מגניבה. אבל למה הוא באמת הלך אל ורוניקה בבקשה שתמצא לו מישהי. הוא עושה רושם של מישהו מספיק חכם שיבין שורוניקה לא תעזור לו למצוא מישהי שמתחבאת ממנו. זה הרגיש כמו מבחן לורוניקה.
&nbsp
אני מאוד רוצה שיזכירו את ביבר.
אני יודע שזה יהיה הדבר הכי לא הגיוני בעולם, אבל אם יגלו שביבר בעצם עדיין בחיים אז אני אשמח.
&nbsp
לחלוטין האמנתי שדיק נעשה ג'נקי. ואז לשניה בעצם כמעט האמנתי שהוא שוטר (ושאיכשהו הוא ישרוד את החתך בגרון). בהחלט יותר אמין שהוא שחקן.
*אגב כן, דיק הוא ליטל דיק. כלומר דיק ג'וניור. (זה מורכב אבל דיק זה קיצור לריצ'ארד)
&nbsp
האיזכור של לילי הוא מעולה בין היתר כי השליח פיצה הזה אמר "מעניין אם אי פעם נגלה מי רצח את לילי קיין". אנחנו יודעים שאבא של לוגאן רצח אותה, אבל טכנית אהרון זוכה במשפט אז הגיוני שאנשים מאמינים שלא ידוע מי רצח אותה.
&nbsp
וואו אני כל כך מקווה שמתישהו נראה שוב את דאנקן. כלומר יהיו חייבים ללהק אותו מחדש, אבל בכל זאת. והבת שלו ושל מג צריכה כבר להיות בת 16 והוא קרא לה לילי.
אולי עונה 5.
&nbsp
מאדי די מעצבנת בזה שהיא לא מספרת לאף אחד את החשדות שלה. לא ניסו שום subtlety כשהבהירו שהיא ורוניקה כשהיא הייתה צעירה. אבל היא לא מסתובבת עם כלב מפחיד וטייזר.
&nbsp
לא רק שזיהיתי מיד את ליאם פיצפטריק, אלא חשדתי שהמקום הזה יהיה של הפיצפטריקים עוד לפני שראו אותו, פשוט לפי התגובה של ורוניקה כשהיא הבינה לאן מאדי הולכת. ואפילו לא ידעתי שהשחקן הזה חוזר.
&nbsp
וואו, ורוניקה כל כך הרגיזה אותי בפרק הזה. קודם כל ישר על ההתחלה מזה שמעצבן אותה שלוגאן לא הגיב רע יותר לכך שהיא אמרה לו לא. ואז באופן כללי כשהיא מציקה לו לגבי זה שהוא לא מתרגז, למרות שהיא יודעת שיש לו בעיות של שליטה בכעסים והיא יודעת שהוא הולך לפסיכיאטרית לגבי זה.
ואז היא מתלהבת כשהוא שובר דלת של ארון.
הוא לחלוטין צודק במה שהוא אומר שהיא רוצה את הענק הירוק ולא את ברוס באנר.
וכמובן שזה לא מפתיע כי ורוניקה סרוטה לחלוטין בעצמה.
ואז היא מצליחה לא ממש להתנצל ואיכשהו ישר לבקש ממנו טובה.
&nbsp
לוגאן בחדר מלון היה מגניב ביותר.
דווקא יש הסבר טוב לכך שהוא כזה נינג'ה - נאמר שהוא קצין מיוחד משהו בצבא.
&nbsp
אגב, חצי מהזמן לוגאן נראה לי ממש טוב, אבל חצי מהזמן הוא נראה כמו אדם חולה. זה בעיקר כשהוא לובש כובע שהוא נראה ממש חולה. זה היה ככה גם בסרט.
&nbsp
אני מקווה שהעונה הזאת תרחיק את לוגאן וורוניקה מהר, כדי שהם יוכלו להתאחד שוב עד סוף העונה.
&nbsp
אז מסתבר שהמתנקשים המקסיקאים לא מתכוונים בעצם לחקור מי אחראי למוות של גבריאל אלא פשוט לרצוח כל מי שמואשם אפילו לשניה בזה.
אני מניח שמישהו יעלה מהר על כך שאנשים שם מחוסלים כל הזמן.
&nbsp
כשדיברו על השריפים הקודמים חשבתי שגם יתייחסו אל ויני. הרי הוא רץ נגד קית' בסוף עונה 3.
 

didalf

Well-known member


רק כשראיתי את שילינגר נזכרתי שראיתי אותו בטריילר אבל לא זכרתי כלום לגבי כלא או ביג דיק. וכן אני יודעת שדיק זה קיצור לריצ'רד (ידעתי את זה גם קודם אבל עשית לנו הרצאה לגבי זה כשצפינו
). וברור שיש לו איזה מטרה נסתרת לגבי ורוניקה הוא לא סתם הלך לבקש ממנה דבר כזה.
&nbsp
לא אני לא רוצה שיסתבר שביבר בחיים
רק הייתי רוצה לראות מתישהו את דיק כבר מתמודד עם זה.
&nbsp
וואי שכחתי לגמריייי שהייתה לדאנקן בת ושהוא קרה לה לילי
איזה הזוי שהיא צריכה להיות כבר טיאייג'רית היום. יהיה באמת מגניב אם נפגוש אותה.
&nbsp
יפה שחשבת שהמקום שייך לאירים רק מהתגובה של ורוניקה. אני לא זכרתי את קיומם עד שהיא קראה לו ליאם.
&nbsp
דווקא זה שמפריע לרוניקה התגובה האדישה של לוגן לסירוב שלה די הגיוני. אבל ההמשך היה אכן בעייתי.
"אני מקווה שהעונה הזאת תרחיק את לוגאן וורוניקה מהר, כדי שהם יוכלו להתאחד שוב עד סוף העונה." - לאאאא ניק לא!! שלא יפרדו בכלל!!!! שיהיו חמודים כל העונה! ולא עוד פרידות שיגרמו לי לפקפק בהאם הם בכלל יכולים להיות ביחד!
וכן מסכימה שכמו בסרט בחלק מהזמן לוגן נראה רזה מידי כאילו הוא חולה.
&nbsp
&nbsp
 
אני יודע שגם אני עשיתי את זה, אבל...


אל תקראי לו ביבר
My name is Cassidy
&nbsp
העניין הוא שברור שורוניקה הייתה מתעצבנת אם לוגאן היה כועס עליה על כך שהיא סירבה להצעת נשואים שלו. אז אם היא גם מתעצבנת מזה שהוא לא כועס אז הוא פשוט במצב שהוא לא יכול לנצח.
&nbsp
אגב, פרק שני ועדיין אין וויביל
 
אני בדיליי ולא נראה לי שאדביק את הקצב


אין לי הרבה זמן להשלים בימים הקרובים ואתם מתקדמים מהר, אז אנסה לעקוב אחרי ההודעות שלכם אם הן עדיין יהיו באזור כשאצפה.
&nbsp
סיימתי עכשיו את פרק 2 ושוב - אני כל כך אוהבת את הסדרה הזו ושמחה שהיא חזרה.
אני אוהבת את זה שהבעיות אמיתיות ושהאופי של האנשים כל כך מובנה ואנושי ומורכב והכל נראה אותנטי. איכשהו, כשאני צופה בזה, זה גורם לי לחשוב על ה-100, שזו הסדרה שאני הכי מכורה לה בימים אלה, שהיא לא מגיעה לקרסוליים של הבגרות הרגשית של הסדרה הזו - שגם התחילה כסדרת נוער. נכון שהן עוסקות בנושאים ועולמות שונים, אבל סתם בקטע של העומק שהם צוללים עם הדמויות והאישיוז שלהם.
&nbsp
אהבתי ממש את הריב של ורוניקה ולוגאן - זה נשמע ממש אותנטי לדינמיקה שלהם. אני שמחה בשבילו שהוא מנסה לשפר את איכות החיים שלו וללמוד מטעויות ועצובה בשבילה שהיא עדיין בלופ של הפחד מאינטימיות - אמנם היא הגיעה מאוד רחוק ונפתחה ולמדה לתקשר יותר טוב - אבל ראיית העולם שלה מאוד צינית ופסימיסטית וזה מכתיב את האופן שבו היא מתנהלת גם מולו - מחטטת לו בפצעים ודורשת ממנו להתפרץ ומכניסה מתחת לחגורה כשרבים.
הדבר שהכי אהבתי בויכוח שלהם זה את הבוקר - שאחרי שהוא נרגע, הוא לא נגרר אחריה בניסיון לרצות אותה (והוא תמיד מנסה לרצות אותה שזה שיגע אותי בעונה 3) אלא הסתכל על המצב ועשה חישוב מסלול מחדש ואפילו המליץ לה ללכת לטיפול.
&nbsp
הקייס ממשיך להיות מעניין. הילדה נראית מגניבה (וכן, מסכימה שהם הגזימו לגמרי עם "זו ורוניקה הצעירה", הבנו). ושני המקסיקנים מוצאים חן בעיניי בגישת ה"נהרוג את כל מי שחשוד", והרד-נקס מול השגריר עם הטבעת וכו' וכו' - הסדרה הזו מצטיינת בלהפגיש דמויות אקצנטריות ו"לראות מה יקרה".
אפילו שליח הפיצה התגלה כדמות בלתי נסבלת. זה מעולה.
כולם תמיד כאלה נכלוליים בנפטון.
&nbsp
הקטע של המכות של לוגן היה מעולה - "ניחשתי מי הטובים..."
מה שכן, הדיקציה של השחקן הזה נוראית.
ולגמרי הוא נראה חולה/מבוגר בחלק מהסצינות ולפעמים ממש טוב. בסרט זה חירפן אותי, במיוחד עם המדים הוא נראה גרוע.
&nbsp
&nbsp
 

didalf

Well-known member
איזה מהר


אני מדברת פה עם עצמי

&nbsp
אני אוהבת את זווית הראיה שלך היא מעניינת.
&nbsp
 
אז תעצרי רגע ותחכי לנו


זה הורג אותי שאני לא יודע מה קורה
ואני מת מפחד מספוילרים
 

didalf

Well-known member
אבל כיף לי


ויש לי זמן שמתאים לי בול ורוניקה למלא אותו לא רוצה לעצור.
אבל בסדר מחר כנראה לא יהיה לי זמן, אולי פרק אחד בערב.
&nbsp
לא התקדמתי מעבר ל5 היום.
 
גם אני בעיקוב נוראי


היום הייתה הפסקת חשמל ואז כביסה ואז סידורים ואז לסיים משחק קטאן שהתחלתי בהפקת חשמל ואז האינטרנט לא עבד (זה טכנית לא מנע ממני לראות את פרק 3, אבל הייתי עסוק כמעט שעה בלנסות לסדר את האינטרנט וזה כלל הרבה פעמים לכבות את המחשב.
ועכשיו שהכל כבר בסדר אז מאוחר לי מידי.
וגם רציתי לדבר כאן על חדשות קומיקון מדהימות בשרשור אוף (אני חצי מאוכזב שאף אחד אחר לא פתח, וחצי מאוד שמח מזה)
 

didalf

Well-known member
כי חשבתי שאתה פותח


אבל מה אתה בא לי עכשיו ב12 בלילה בדיוק כשרציתי ללכת לישון
 

didalf

Well-known member
ורוניקה מארס 4X03


המממ ראיתי את רוב הפרק ואז קראו לי לאכול המבורגר ואז ראינו טרזן ורק אחרי 3 שעות ראיתי את ה5 דקות האחרונות אז עכשיו אני צריכה להזכר מה היה


טוב ורוניקה ולוגן חזרו להיות חמודים
המשיכו כך

קצת חוצפה מצד חבורת הקונספירטורים של שליח הפיצה לדון ככה בלילי קיין ליד אנשים שאשכרה קרובים אליה, שהיא בנאדם בשבילם ולא סיפור לפצח. מה גם שמה הם בכלל רוצים אם ורוניקה ולוגן אומרים לכם שזה אבא של לוגן הם יודעים מה הם אומרים הם פאקינג היו שם!!!!

מרגיש לי שהאובססיה של ההיליביליז עם הטבעת קצת מוגזמת
אז המקסיקנים הרגו אותם?
היי וויביל! האם הכרנו את אחותו בעבר? בכל מקרה נחמד לראות אותו. בטח הוא יעזור לורוניקה בהמשך איכשהו. היה לו ילד בסרט לא?

אוקי שמחתי לראות שמאדי (מאטי? מאדי? בכתוביות כתוב מאטי אבל זה נשמע יותר כמו מאדי וגם מאדי זה יותר שם של בת!) החליטה לשתף פעולה עם ורוניקה. יש לי תחושה שהעונה תגמר בזה שורוניקה תעביר לה את השרביט (בצורת מצלמה).

כמובן שקטע עם הפצצות רק התחיל.
 
ראיתי אבל אתמול בלילה וכמוך מנסה להיזכר


ההודעה שלך עזרה לי להיזכר מה הלך שם, למרות שאני לא זוכרת למה ורוניקה ולוגן היו חמודים? מה שבעיקר אני זוכרת אליהם זה את הקטע שהוא ואבא שלה התרעמו מזה שהיא לא סיפרה על זה שהיא נשדדה והיא הייתה כזה "עמוס פה" והם היו "ורוניקה??!"
שזה משהו שמאפיין אותה, להתמודד לבד, אבל גם נראה שכבר שניהם מקבלים את החלק הזה שבה ולא לוקחים את זה למקום של "זה אומר שהיא לא צריכה אותי" - שזו הייתה הפרשנות, בעיקר של לוגן, להתנהגות הזו שלה כשהם היו בזוגיות צעירה.

כל הקטע של הטבעת היה מעולה - זה שהסנטור נחטף פעמיים וזה שאשכרה כל כך מהר אנחנו מכירים את כל הצדדים המעורבים ומבינים את האינטרסים והאינטריגות. זה היה רצף סצנות מאוד ארוך שאף אחד מהגיבורים שלנו לא היה שם ועדיין זה היה מעניין ומצחיק וחשוב לעלילה - אז כל הכבוד.
נראה לי שההיליביליז בעיקר רוצים את הכסף של הטבעת ולא מאוד אכפת להם מהטבעת עצמה. פשוט רוצים לנצל את המצב ולסחוט מזה מה שהם יכולים.

הכל מתחיל להיקשר יחד - העו"ד, והאירים, ועכשיו גם וויביל - כל הדמויות מפעם משתלבות בעלילה החדשה עם הדמויות החדשות וכמו שאמרת, זה באמת לא מתאמץ.
כמו שהקטע של לילי קיין הגיע רק בפרק 3 במקום באקספוזיציה של פרק 1, אלא חיכו למקום אותנטי בו יהיה אפשר להחזיר את זה. נחמד.
דווקא אהבתי את הניתוק הרגשי של קבוצת החובבנים, הוא עמד בניגוד לעמדה האמפתית של מאדי (עכשיו אני קולטת שגם פה יש נערה מאדי, כמו ב-ה100) ביחס להיסטוריה של ורוניקה.

טוב, זה היה ברור שהבחור-שומה הזה לא האחראי למה שקרה שם. למרות שהחוש השישי של ורוניקה בנוגע לצ'ינו באמת היה קצת מעופף מדי. היה מגניב אם היו נותנים עוד איזה רמז שיסביר למה היא חושבת ככה. כי אם להיות כנה, לאורך כל הפרק בכלל לא היה נראה שהיא חוקרת משהו. כל דבר שהיא גילתה זה או היה כי מישהו גילה את זה קודם והחליט לשתף אותה על דעת עצמו או שמישהו פרסם בתקשורת משהו וככה היא התוודעה למידע. היה מעט מאוד מחקר אמיתי - מלבד מה שקית' עשה ופנה למשטרה.
אז פתאום החוש השישי שלה... לא שאני לא מאמינה לו, כי יש לה מלא ניסיון וממילא היא חשדנית נורא, אבל סתם, הרגשתי שזה קצת פוקס פה, פוקס שם - ולא ממש עבודת בילוש.
לא משנה. היא עדיין גאונה.

הסיום עם הפצצה היה טוב, חזק.
אבל הפרס על משדרג הפרק מפרק טוב לפרק מושלם ניתן לדיק, שכל סצנה שהוא מופיע בה פשוט הופכת תוך שניה לטובה יותר.
וגם, אני אוהבת שללוגן יש מערכת תמיכה ושהוא סיפר לכולם כולל דיק וכולל וואלאס שורוניקה סירבה להצעת הנישואים שלו. זה לא נראה שלה עצמה יש יותר מדי חברים, למרות שבעונות הקודמות היא כן למדה קצת להרחיב את המעגל שלה. כי פתאום זה נראה שוואלאס ולוגן הם החברים ולא היא. לא שהיא אי פעם הייתה חברה מצטיינת, בדרך כלל ניצלה מערכות יחסים לניצול טובות והייתה מאוד סגורה בנוגע לרגשות שלה אבל בכל זאת. קצת קשרים עם העולם החיצון מעבר לעבודה ואבא שלה יהיה נחמד.
כן אהבתי שהיא רקדה עם בעלת המועדון המגניבה הזו. פוטנציאל לקשר!
הופתעתי שזו לא מאק שאמורה לפרוץ את המידע אבל אני מניחה שהם לא הצליחו להביא את השחקנית.

ובנוגע לשיר הפתיחה, לא מצליחה להתרגל אליו. הגרסה האקוסטית סבבה אבל כל הוידאו-ארט הזה או מה שזה לא יהיה, לא עובד לי. מה הקטע שרואים רק את שלושתם? כלומר, מבינה שהם הגיבורים אבל היה עדיף כבר שיראו רק אותה או אף אחד. שלושה אנשים בשיר פתיחה זה מוזר. היה עדיף שיעשו דברים אובייקטיבים כמו מצלמה, טיזר וכו', ולא הפתיחה המוזרה הזו שנראית כמו "דיזולף" של סרט חתונה תורכי.
 

didalf

Well-known member


נראה לי שהיה איזה קטע בתחילת הפרק שהם סתם התנשקו על הספה וזה היה חמוד

&nbsp
דווקא היה נראה לי די הגיוני שורוניקה חיברה את הנקודות לצ'ינו ולביג דיק. אבל אולי כי זכרתי את זה מהטריילרים?
&nbsp
&nbsp
דווקא לי קצת חסר השיר הרגיל, אבל אין לי בעיה עם הפתיח. אבל כן זה באמת קצר מוזר שמראים רק את שלושתם.
 
כן, סוף סוף ראיתי


בעצם עדיף שלא תגיבי בכלל כאן אחרי שראית עוד שני פרקים. כל מה שיש לך (עדי) להגיד הוא חשוד.
&nbsp
הספקתי רק פרק אחד היום. אני מקווה מחר סוף סוף להספיק יותר מאחד.
אני אגיב לשתיכן. בקצרה כי אני צריך ללכת לישון.
&nbsp
הדבר העיקרי שהיה חמוד בין ורוניקה ולוגאן זה שהיא סוף סוף לא מגעילה אליו לגבי זה שהוא נחמד לגבי זה שהיא מגעילה אליו (זה נשמע מוזר אבל זה בערך מה שהיא עשתה פרק שעבר).
וגם הבילוי שלהם יחד, החלפת עקיצות חמודה ועוד.
&nbsp
הייתה לי תחושה שלוגאן יודע ערבית בגלל העבודה שלו. בפרק 2 כשהוא נכנס לחדר מלון חשבתי שהוא ישמע משהו חשוב שהם אומרים אחד לשני.
האמת שעכשיו שהוא עובד עבורם זה ממש לא בסדר מצידו שהוא לא מספר להם שהוא יודע ערבית. אבל קצת נחמד לדעת שהוא עדיין בן זונה לפעמים.
&nbsp
מעניין באמת שלוגאן הוא זה עם הקשרים בשביל האקינג. אם לא הייתי יודע שמאק (כלומר השחקנית) לא בעונה הזאת הייתי בטוח שורוניקה תפנה אליה. לפחות אני שמח שהתייחסו לסיבה שהיא לא שם. כלומר לזה שהיא באיסטנבול (לא קונסטנטינופול
). אני מקווה שהיא תחזור בעונה הבאה (אם תהיה).
&nbsp
אני גם שמח לגלות שוואלאס הוא מורה לפיזיקה. כלומר יחסית. הייתי מאוד לא מרוצה שבסרט גילו שהוא מאמן כדורסל בתיכון שלהם. אומנם היה מבוסס שהוא שחקן כדורסל טוב, אבל בעונה 3 הוא עזב את הכדורסל כדי להתמקד בשאיפה שלו להיות מהנדס. אז אם לא מהנדס לפחות מורה למדעים (שגם מחלטר כמאמן בבית ספר).
&nbsp
איך שמחתי לראות שוב את וויביל. הייתי בטוח שרואים אותו כי ורוניקה תופיע שם לשאול אותו על הבחור ששדד אותה (ואז יהיה קטע שהבחור הזה יתעצבן שהיא שם אבל וויביל יאמר לו שאיתה לא מתעסקים...) אני מניח שמשהו כזה עדיין יקרה בהמשך. אבל היה הפתעה מעולה לגלות שלא סתם ראינו את המאפיונר המקסיקאי מתעסק עם החדרנית אלא זה התחבר לכך שהיא אחותו של וויביל. (לא נראה לי שראינו בעבר אחות של וויביל, אבל ידענו שיש לו כמה).
וכן, לוויביל בסרט הייתה ילדה קטנה. כלומר עכשיו היא צריכה להיות בערך בת 7.
&nbsp
*צריך לראות יותר את בעלת המועדון.
&nbsp
אהבתי את הקטע של הקבוצה של שליח הפיצה. כמובן שחלקם היו לחלוטין חסרי טאקט, אבל זה גם היה מסקרן. ואני אוהב שחוזרים לדבר על פרשת לילי קיין.
היה גם מרשים שהאישה שם ידעה על הקשר של גבריאל לקרטל המקסיקאי. ומעניין שהיא עובדת בספריה בהארסט, איפה שורוניקה עבדה בעונה 3 (בהתחלה לא הבנתי למה ורוניקה אומרת "גם אני עבדתי שם" ולא "גם אני למדתי שם" ואז נזכרתי שהיא באמת עבדה בספריה)
אני הופתעתי שורוניקה וקית' בכלל לא ידעו על הקשר המקסיקאי הזה.
אני מקווה שיחזרו אל הקבוצה הזאת בהמשך.
&nbsp
הקטע עם הפוליטיקאי הערבי היה קצת מצחיק קצת מפחיד. כלומר בהתחלה אמרתי לעצמי שאין סיכוי שהם כבר יהרגו אותו. אבל אז חשבתי שבעצם הוא לא דמות כל כך מרכזית, אין סיבה להניח שהוא בטוח.
מצחיק שהוא היה בסכנה משני כיוונים. ובעצם האחים האלו הצילו את החיים שלו. אם הם לא היו תופסים אותו אז המקסיקאים היו תופסים אותו מוקדם יותר ואולי היו הורגים אותו לפני שהיו שומעים בחדשות על החשוד האחר.
&nbsp
עכשיו שיש פיצוץ נוסף אז המקסיקאים בטח יבינו שהם חייבים להשאר כדי למצוא את הרוצח האמיתי. יהיה מעניין אם הם יפגשו שוב את הפוליטיקאי.
&nbsp
אוף, חשבתי שהשריפית החדשה תהיה טובה. מגעיל לחלוטין זה שהיא לקחה את כל הקרדיט על פיצוח חקירת הפיצוץ. בטח עכשיו שיש עוד פיצוץ היא תשמח לתת קרדיט לקית' על הטעות שלהם.
&nbsp
התיאוריה של ורוניקה נשמעת לי הגיונית. אבל זה כנראה בגלל שהיה ברור שיש משהו יותר מורכב. והנחתי שכל המקרים קשורים.
&nbsp
ברור שקלייד הוא חשוד מרכזי. אבל הוא גם מרגיש צפוי מידי בתור הרע הגדול. בדרך כלל יש טוויסטים גדולים יותר בסדרה הזאת (מי היה מדמיין את אהרון או קסידי בתור הרעים). במידה רבה אני אתאכזב אם זה הוא.
&nbsp
נראה לי שזה שקית' קיבל את העזרה הרפואית מקלייד (וביג דיק) יהיה דבר חשוב. משהו שאולי יחזיקו מעליו.
*אגב, זה תמיד מדהים בסדרות כאלו לראות את הבדל המעמדות שיש ברפואה בארה"ב. (ברור שגם בארץ יש רפואה פרטית, אבל לא נראה לי בכזה הבדל)
&nbsp
אגב, אני ממש לא אוהב את זה שחלק מקטעי הקריינות של ורוניקה מגיעים כאילו מהעתיד: "זה מה שיגרום לי לפתח תיאוריה שתשנה לי את החיים."
אני לא אוהב שאומרים לנו מה הולך לקרות. וזה מרגיש כאילו אומרים לנו מה אנחנו עומדים להרגיש. תנו לנו לחוות את זה.
לא זכור לי שהיו עושים את זה בעבר עם הקריינות שלה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה