דיוני סדרות לסוף השבוע

הגיע הזמן לכתוב על Stranger Things עונה 3
- חלק 1

יש משהו קצת מוזר בעונה הזאת שבעוד הדמויות הראשיות בה (הילדים) התבגרו באופן משמעותי, הסדרה עצמה כאילו נעשתה ילדותית יותר.
כלומר על פני השטח זה אותו דבר, מפלצות מסתוריות וקנוניה ממשלתית (במקרה הזה של ממשלה אחרת), אבל אין לזה את הgut punch הרגשי שהיה בעונה 1. האבל והחרדה הנוראיים של ג'ויס בעיקר, אבל גם של שאר הדמויות היו מאוד חזקים.
בעונה הזאת הם מתמודדים נגד מפלצת נוראית יותר ונגד קנוניה גדולה יותר (אולי?). אבל זה פחות רגשי.
זה מאוד בולט לדעתי במיוחד עם ג'ויס כשבעונה 1 ו2 היא חרדה נורא לבן שלה וזה מה שמוביל אותה. בעונה הזאת נראה שהיא בעיקר משועממת נורא כשהיא מגלה מששהו מוזר עם מגנטים ומחליטה לחקור אם יש לזה קשר למעבדה של הוקינס. זה מאוד בולט כשהיא פשוט עוזבת את וויל לכמה ימים ולא כל כך מודאגת שהיא לא מצליחה ליצור איתו קשר.
&nbsp
אין לי כיוון מחשבתי בכתיבה כל כך אז יש סיכוי שאני אקפוץ מדבר לדבר מכאן.
&nbsp
בצפיה החוזרת בעונה 2 התרשמתי ממנה פחות ממה שזכרתי. וזה מתקשר בכמה דרכים לעונה הזאת.
אחד זה ההבדל בג'ויס.
דבר אחר שממש לא אהבתי בעונה 2 זה כל סיפור ג'ונתן וננסי.
באופן מוזר הסיפור של ג'ויס והופר בעונה 3 עוקב אחרי הסיפור של ג'ונתן וננסי בעונה 2. לא רק ששני הזוגות מגיעות אל העיתונאי המוזר, אלא שניהם מגיעים אליו עם הרבה מתח מיני שהוא צריך להסביר להם שיש בינהם. אני כבר הייתי משוכנע שנקבל סצנת סקס בינהם בבית שלו כמו שהיה לננסי וג'נתן. אני שמח מאוד שלא.
&nbsp
הדבר שהכי שנאתי בעונה 2 היה את בילי. אני לא זוכר מתי פעם אחרונה היה דמות ששנאתי כל כך. זה כמובן לא מהסוג של דמות ששונאים כי הוא "טוב מידי" או צדקני מידי. אבל זה גם לא דמות רעה שכיף לשנוא. זה מישהו מגעיל שאפילו לא רציתי שימות כמו שפשוט יפסיק להיות בסדרה. הגעיל אותי היחס שלו אל מקס. הגעיל אותי היחס שלו אל דמויות אחרות כמו סטיב. והוא פשוט היה משעמם ולא מועיל בכלל לעלילה. גם הטריף אותי שהוא כביכול היה חתיך שכולם (אפילו אמא של מייק) משתגעים ממנו. הטעם שלי בגברים הוא די מיינסטרים אז מוזר לי שמישהו שנחשב כל כך חתיך נראה בעיני מכוער. כן, טכנית יש לו גוף יפה. אבל דרך הבגדים שלו הוא נראה מכוער. והשיער שלו מגעיל. ואולי הפרצוף שלו היה יכול להיות יפה אם לא היה לו כל הזמן הבעה גועלית. אפילו כשהוא מפלרטט עם מישהי.
*זה שהיה ברור שאבא שלו נוראי אליו לא הפחית את השנאה שלי אליו.
אז הייתי ממש לא שמח שאחד הטיזרים המוקדמים שיצאו לעונה 3 היה הסצנה שבה רואים שהוא המציל בבריכה.
אז בסוף פרק 1 לעונה לפחות נשמתי לרווחה כי חשבתי שהוא מת ולא נצטרך לראות אותו. ואז די התאכזבתי בתחילת עונה 2 לגלות שהוא עדיין בחיים.
אבל ההפתעה הכי גדולה הייתה שככל שהעונה המשיכה יותר שמחתי שהוא נשאר. בתור מפלצת (או השגריר של המפלצת) הוא בעצם עבד די טוב לדעתי. היה גם משהו כיף בזה שהאדם המגעיל הזה הוא עכשיו באמת סוג של מפלצת. חיבור של רוע כזה.
ואז עוד יותר הפתיע אותי שתוך כדי שהוא מפלצת כזה סוף סוף הראו לנו צדדים חיוביים שלו. ראשית דרך העבר העצוב שלו. ואז היה סיום מעולה לדמות שלו כשהוא מצליח לבסוף לגבור על ההשפעה של הmind flayer עליו ונלחם כדי להציל את החיים של אלבן.
הדמות שלו בעונה 3 כמעט מצדיקה את הקיום שלו בעונה 2 כהתחלה של הדמות שלו. כמעט.
&nbsp
אגב, משהו שאהבתי יותר בצפיה שניה בעונה 2 היה הפרק על "אחותה" של אלבן וכל החברים הפריקים שלה. זכרתי את הפרק הזה בתור אחד החלקים הכי פחות טובים בעונה 2, אבל אולי בגלל שהציפיות שלי ממנו היו כל כך נמוכות, הוא הפתיע אותי לטובה. אומנם רוב הפריקים האחרים היו מעצבנים אבל קאלי הייתה די מגניבה. והמסע נקמה שלה נגד אנשי המעבדה היה מגניב.
אז בעצם די ציפיתי לראות אותה שוב בעונה 3 ואפילו קצת התאכזבתי שהיא לא הייתה. אומנם העונה הייתה עמוסה מאוד בדמויות ועלילות אז לא היה ממש מקום בשבילה. אבל הייתה לי מחשבה לרגע שאולי לקראת הסוף היא תופיע ותעזור להלחם במיינד פלייר.
בכל מקרה אני כן מאוד מקווה שהיא כן תופיע שוב בעונה 4. גם כי נראה לי שהגיוני שאחרי העונה הזאת יחזרו לעלילה שקשורה לקנוניה עם המעבדה. וגם כי אולי היא תהיה חיונית בלעזור לאלבן לקבל חזרה את הכוחות שלה. היא הרי בעונה 2 עזרה לה להבין כיצד להשתמש במלוא היכולת שלה.
ואני מקווה שגם ימצאו לפחות עוד מישהו אחד נוסף עם כוחות.
&nbsp
 
לא ראיתי אבל בעקבות הקריאה הולכת לגגל את


בילי ולראות את הסצנות שלו - אני לא יודעת להסביר את זה אבל תמיד מעניין אותי כשמישהו לא סובל דמות כלשהי ואז אני סקרנית לראות אותה. נגיד אם היית כותב שהכי אהבת אותו וכו', הייתי נשארת אדישה
בוא נגיד שאני לא אלך לחפש את הסצנות של הקאלי הזו שכתבת עליה.
 

limors2

Active member
מסכימה עם הקו הכללי
(לכל עונה 3)

אבל לא צפיתי שהיא תמשיך לשמור על הרמה של העונה הראשונה, זה נדיר שסדרות מצליחות לעמוד בזה. אבל כן נהניתי יותר מבעונה השניה וכן צפיתי בה פחות או יותר ברצף, אז מבחינתי העונה הייתה הצלחה. גם אם מייק ו11 התנשקו הרבה יותר מדי וזה לא היה נעים לי לצפיה.
&nbsp
ג'ויס הייתה די מיותרת, לפחות בהשוואה לתפקיד שלה בעונות הקודמות. עקרת בית משועממת שזונחת את העבודה חסרת המוצא ואת הילדים בשביל הרפתקאה שאולי נגעה גם לחיים שלהם, אבל די השאירה אותה (ואת הופר) בעלילה מקבילה כמעט לאורך כל העונה. אפילו כשהם התחברו בסוף, נשארנו עם "קבוצת המבוגרים" ו"קבוצת הילדים".
&nbsp
קבוצת הילדים לא איכזבו, גם לא כשהם התפרקו לקבוצת ה11 ולקבוצת הדסטין/סטיב והנספחים שלהם. ואיזה כיף שקיבלנו שוב את הזיווג הזה
אני מתה עליהם ביחד! אריקה הייתה תוספת שהציקה בדיוק במידה המתאימה מבלי להעיק/לגנוב פוקוס, ורובין ממש שידרגה את הקבוצה שלהם. אבל קצת מבאס אותי שהיא לסבית כי רציתי שהיא וסטיב יהיו ביחד. נו טוב.
ועוד באסה- השיער של סטיב. הוא לא מעולה כמו פעם

&nbsp
בילי היה מגעיל וברוך שפטרנו. גם אני לא מבינה את ההתלהבות ממנו, במיוחד כי חצי מהזמן הוא נראה מלוכלך ומסריח ובשילוב עם השיער הזה הוא היה איכס אחד גדול.
&nbsp
הופר... לא הזיז לי ממנו יותר מדי אז לא היה אכפת לי שהוא מת (לכאורה), רק קצת עצוב בשביל 11, אבל הסצינה בקרדיטים (מקווה שחיכיתם לה) רמזה שהוא כנראה האמריקאי החי+לא ראינו גופה אז אני מניחה שבעונה 4 יהיה לנו את אותו מצב של "מתי הם יתאחדו כבר", רק שפה זה יהיה הופר ו11 במקום 11 וכל השאר.
&nbsp
ואם כבר 11- מילי בובי בראון מעולה כתמיד. היא ללא ספק הדבר הכי טוב שיצא מהסדרה הזו, כולל הסדרה עצמה. הדבר היחיד שאולי כמעט משתווה אליה זו הסצינה שבה דסטין וחברה שלו שרו את הסיפור שאינו נגמר

&nbsp
יאללה, עונה 3 של לוציפר!!!
 
חלק 2


יש לי כל כך הרבה לומר על העונה הזאת, אבל אולי דווקא בגלל שזה כל כך הרבה אז קשה לי לשבת ולכתוב את זה.
&nbsp
מצד אחד קצת חבל לי שדאסטין כמעט לא היה בכלל עם שאר הParty במהלך העונה הזאת.
אבל מצד שני אני גם כל כך שמח שחזרו לשילוב המנצח של דאסטין וסטיב. הם מעולים יחד. והפעם זה פחות הרגיש לי כאילו מוצאים דרך כלשהי להשאיר את סטיב רלוונטי (בפי שהיה בעונה 2).
&nbsp
רובין הייתה תוספת מעולה לעונה הזאת. בחורה סופר חכמה עם תושיה ואובססיה-לא מה-שחשבנו עם סטיב. (העובדה שהיא הבת של השחקנים אומה ת'ורמן ואית'ן הוק היא בונוס מגניב שגיליתי אתמול). אני מאוד מאוד אהבתי את הגילוי בסוף שהאובססיה שלה עם סטיב לא הייתה בעצם קראש. זה היה טוויסט מגניב. חוץ מזה שאני תמיד שמח לעוד דמות לסבית בטלוויזיה. היה יכול להיות מגניב אם היא הייתה אומרת משהו על בארב (שכולם באינטרנט משוכנעים שגם הייתה לסבית). אני גם ממש שמח שסטיב קיבל את זה כל כך טוב.
זה אולי גם יהיה רלוונטי קצת כשוויל סוף סוף יצא מהארון.
&nbsp
אריקה גם הייתה כיפית, פחות ממה שחשבתי כי היא גם מעצבנת, אבל בכל זאת כיף. אהבתי את ה"גילוי" שהיא גם גיקית.
You cant spell America without Erica

&nbsp
ציפיתי שלוקאס יכעס יותר כשהוא יגלה שהם השתמשו באחותו הקטנה.
&nbsp
הבעיה העיקרית בשימוש בה היא הדבר שהיא ציינה מההתחלה - זה שהם פשוט מערבים ילדה קטנה במשהו סופר מסוכן. כמובן שבכלל זה מטומטם שהם לא פונים למשטרה. ושבמקום זה הם מנסים לפרוץ בעצמם למחסן של הרוסים.
אין לדבר הזה שום תירוץ עלילתי, כי הופר כן היה עדיין זמין כשהם התחילו עם זה ובכל מקרה זה לא נושא שקשור למשהו של הmind flayer עד כמה שהם יודעים בשלב הזה. אם אתה מגלה שייתכן שיש מרגלים רוסים בעיר שלך אתה פונה למישהו.
אבל בעונה הזאת למרות שהיא מעולה צריך הרבה יותר סיספונד של דברים ולא במיוחד אכפת לי לעשות את זה.
בכלל כל זה שהעונה הזאת הייתה פאקינג פלישה רוסית קטנה די דורש סיספונד.
&nbsp
דאסטין וסטיב כרגיל מעולים ומצחיקים.
היה אדיר כשדאסטין צהל שסטיב סוף סוף ניצח בקרב (אחרי שג'ונתן ובילי הרביצו לו בעונות הקודמות).
אבל כנראה אי אפשר לסיים עונה של הסדרה בלי שהפרצוף של סטיב יהיה חבול לחלוטין ולכן הרוסים הרביצו לו כהוגן.
&nbsp
קצת חבל לי שבסוף כשכל הקבוצות נפגשות לא שינו קצת את ההרכב שלהם - כלומר זה שהשאירו את scoops troup כיחידה. ממש חסר אינטראקציה של דאסטין עם שאר החברים שלו.
&nbsp
דאסטין גם אחראי לאחד הקטעים הכי גדולים של העונה - זה שהוא שר את השיר של Never ending story ברדיו כשכולם מקשיבים.
מה שגאוני בזה הוא גם שבאמת לא הייתה לו ברירה. כלומר עד כמה שזה הזוי, זה בעצם דבר שמוצדק עלילתית. הרי לא היה לו זמן לשכנע את סוזי שזה באמת מצב חירום והיא עמדה לנתק את השיחה איתו. באמת שהדרך היחידה בשבילו לקבל ממנה את הנתון הזה, שהוא הקוד לכספת, זה לשיר לה את השיר.
זה כל כך אפי כשהם שרים את השיר וזה מצטרף למוזיקה, ותוך כדי חלק מהאחרים בבסיס הרוסי (ג'ויס מיואשת לחלוטין) וחלקם במכונית נרדפים על ידי המפלצת הענקית.



 
השלכות-what/if, אני בפרק 9 ואני


(וגם הערה קטנה על ה-100 - ספוילר מאוד עמום לעונה 6 פרק 8)
&nbsp
הסדרה שהתחילה עם טוויסט פמיניסטי מגניב ובו לקחו את הסרט הצעה מגונה והפכו את היוצרות - אשת עסקים מבוגרת שמשלמת בתמורה ללילה עם בחור צעיר, כשאשתו היא הקרייריסטית והוא החתיך התורן הפכה לטלנובלה מגוחכת וקאמפית.
&nbsp
(ודרך אגב, למי שרואה איתי ה-100: עכשיו אני קולטת שאני לא צריכה לאכול סרטים על זה שלא אהבתי את מה שקרה למערכת היחסים של אבי-קיין בה-100 כי אני לא מושפעת מסוציאליזציה פטריארכלית אלא שזה פשוט שאני לא אוהבת את אבי, כי לא הייתה לי שום בעיה עם הזיווג המבוגרת-צעיר בסדרה הזו)
&nbsp
אניווי - אני אפילו לא יכולה להתחיל לתאר את הטירוף ההזוי שהולך בהשלכות, אנשים נכלאים בבתיהם והולכים לכלא והאח הרג את ההורים והבעל את החבר מהילדות וההוא מהרומן של החברה הופך גם הוא לרצחני - ובקיצור רק חסר שאח תאום של אחת הדמויות תופיע עם אמנזיה ויש לנו טלנובלה מושלמת.
הרגו את הניצוץ ההתחלתי שהיה לטובת משהו שהוא על גבול הפרודיה.
&nbsp
&nbsp
 
סיימתי את הצארים האחרונים


אחד הדוקומנטרים הטובים שראיתי לאחרונה.
כפי שכבר סיפרתי, הסדרה עוקבת אחרי משפחת רומנוב בגלגולה האחרון - ניקולאי השני שהיה הצאר האחרון של רוסיה לפני המהפכה הקומוניסטית.
הסדרה עוקבת אחרי נפילת האימפריה לטובת המפלגה הבולשביקית תוך התייחסות לאירועים גלובליים בעולם (מלחה"ע ה1...), אירועים לוקליים (פער המעמדות ברוסיה, אורבניזציה והמהפכה התעשייתית...) והדינמיקה בתוך המשפחה המלכותית (ניתוק של ניקולאי ואשתו מהעם, תלותם ברספוטין בשל ההמופיליה של בנם...) - כל אלו יוצרים סקירה מקיפה ומאוד מובנת של השתלשלות העניינים.
&nbsp
הסדרה בנויה מסצנות של אילוסטרציה של אירועים עם שחקנים ופרשנים מתחומי הסוציולוגיה השונים שמסבירים לעומק את משמעות הסצנות.
&nbsp
ממליצה מאוד!
 
הולי שיט תגלית לגבי הקאסט של Stranger Things (לא ספוילר)

השחקנית שמשחקת את הדמות של רובין בעונה החדשה היא הבת של השחקנים אומה ת'ורמן ואית'ן הוק (בכלל לא ידעתי שהם היו נשואים בעבר)
 

limors2

Active member
....... מי זו רובין?


אני ממש גרועה בשמות ועכשיו אני מפחדת שאם אני אגגל אני אספיילר לעצמי משהו (נשארו לי 2 פרקים שבעוד רגע אלך לראות)
 

נמרוד2016

New member
לוציפר עונה 1 פרק 6


זה היה פרק שאני מקווה שיוביל לשינוי באווירת הסדרה, מאוד נהניתי לראות את המשבר של לוציפר, אני בונה על ההמשך בפרק השביעי
 
למעלה