דיוני סדרות לאמצע השבוע

goolgol

New member
צפיתי באופוריה של HBO . הפרק הרביעי . לדעתי אחת הסדרות

הטובות כרגע .
 

LeRanch

New member
מסכים לחלוטין


הפרק של השבוע היה מעולה והייתי אשכרה במתח לקראת הסוף שלו. הסדרה כתובה נהדר והקאסט עושה עבודה ממש טובה לדעתי.
 

limors2

Active member
מסכימה גם אני

במיוחד כי הפעם לא קברו אותנו בבולבולים
 

dory38

New member
שב"ס - פרק 1


טוב, אין מה לעשות הרבה ספוילרים לסדרת מערכונים. בכל מקרה, גם בכלא אפשר לראות שהמדינה בהפרעה. זה כמו גרסה קומית של פריק שואו, לא כל המערכונים מצחיקים. הכי טוב היה עם העו"ד, שחשב שהלקוח פדופיל.
 
Legion פרק 3X03


&nbsp
וואו
טוב, ידעתי שנראה העונה את צ'ארלס קסבייר בפלאשבק כי היה פרומו לפני הרבה זמן שגילה את זה.
אבל עדיין היה מגניב לראות את זה. וזה מצד אחד ענה על שאלות שלא חשבתי עליהם, ומצד שני לא ענה על שאלות שיש לי.
לא ראינו למשל את ה"קרב" של צ'ארלס עם פארוק. זה בעצם קצת מוזר כי בטלפון צ'ארלס אומר שפארוק הוא רשע ושהוא עוזב, הוא לא אומר שהוא הולך להלחם בו. אבל כנראה לפני שהוא הלך הוא כן נלחם בו כי פארוק הרוח של פארוק כבר הגיעה.
אבל בעצם גבריאל אומרת שהיא מרגישה רוח רעה בבית עוד לפני הטלפון עם צ'ארלס. או שאולי היא מרגישה רק את הנוכחות של דייויד, שהיא מרגישה כשומרת כשהיא ישנה, אבל רעה כשהיא ערה.
בהחלט יש משהו בזה שדייויד הופך במידה מסויימת להיות הרוח הרעה של הילדות שלו, מה שהוא רצה להגן על עצמו ממנו.
*שזה לחלוטין מתקשר לסיפור שאמא שלו מקריאה לו - Harold and the Purple Crayon, או בעברית "אהרון והעיפרון הסגול" שאני זוכר מהילדות שלי. בקטע שהיא מקריאה לו הילד יוצר דרקון שיגן על העץ שהוא יצר, אבל הדרקון מפחיד אותו.
https://youtu.be/nuaLR4AIOvU?t=58
(ב0:58 בסרטון)
&nbsp
כביכול מקבלים אישור שהסיפור רקע של גבריאל הוא מאוד דומה לזה שבקומיקס – גם שם היא הייתה ניצולת שואה במוסד פסיכיאטרי. (וגם שם צ'ארלס מעיר אותה ממצב קטטוני)
טכנית לא אומרים שהיא ניצולת שואה, רק שהיא "הייתה במחנות", אבל קשה לדמיין הסבר אחר.
מה שמוזר, אבל כנראה טעות צפויה, זה שכשצ'ארלס נכנס לזיכרון שלה שומעים מישהי צועקת "הם מגיעים" בעברית. לא נראה לי הגיוני במיוחד שיהודים בשואה דיברו עברית, אבל אני מניח שזאת טעות של ההפקה.
זה גם מתאים כי הזיכרון הצבאי של צ'ארלס נראה מאוד כמו מלחמת העולם השניה.
המוזר בזה הוא שזה כביכול מאוד ממקם בזמן את ה"הווה" של הסדרה (במשהו כמו שנות ה70, או מקסימום ה80)
&nbsp
*אגב, זה מעלה דרך אחרת לנתח את הנפש של דייויד – בתור דור שני לשואה. ישנם מחקרים רבים על העברה בין דורית של הטראומה של השואה.
&nbsp
ההבדל הגדול מהקומיקס הוא שבקומיקס צ'ארלס מטפל בניצולי שואה במוסד הפסיכיאטרי ולא מאושפז לצידם. (חוץ מזה שבקומיקס המוסד הזה הוא בישראל)
הדימיון לסיפור האהבה של דייויד וסיד בפרק הראשון לסדרה הוא כל כך גדול וברור שזה עדיף באמת שהתייחסו אליו באופן ברור, גם כשדייויד מתייחס לזה וגם כשחוזר השימוש בשיר She’s A Rainbow (של הרולינג סטונס).
&nbsp
העניין המוזר הוא שבעצם לא ברור משהו לגבי המונולוג של גבריאל בתחילת הפרק - לא ברור אם היא בעצם לבד בבית שלה ושל צ'ארלס מחכה שהוא יחזור, או שזה כבר מאוחר יותר והיא חזרה למוסד ופשוט יושבת בכיסא שלה ומדמיינת.
הגיוני שהיא חזרה למוסד ושזאת הסיבה שצ'ארלס מסר את דייויד לאימוץ. אם כי גם זה לא ברור, הוא היה יכול לשמור אותו בכל מקרה. שלא לדבר על כך שמוזר שהוא יוכל להוציא אותה ממצב קטטוני פעם אחת, אבל לא שוב.
יש עוד המון לגלות בעניין ואני מקווה שלא ישאירו אותנו בחושך בעניין.
&nbsp
מחשבה מוזרה שעלתה לי במהלך הפרק היא גם האופציה שכמעט כל מה שאנחנו רואים זה סוג של אשליה במוח של גבריאל שצ'ארלס יצר. כלומר כמו שדייויד יכל לקיים מערכת יחסים רומנטית עם סיד במוח בחלל דמיוני כך גם צ'ארלס יכל. כל מה שהיא רואה יכול להיות אשליה, והבעיה היחידה עם זה היא שאנחנו יודעים שדייויד הוא אמיתי.
ואז עלתה לי מחשבה אפילו יותר מטרידה שצ'ארלס פיתח את המערכת יחסים הזאת כל כך עד שהוא שכב איתה במציאות כשהיא במצב קטטוני, והיא נכנסה להריון ככה.
זה כביכול לא הגיוני, כי הרי אנחנו חווים את הפרק מנקודת המבט של דייויד שמשקיף על זה דרך יכולת המסע בזמן. אלא אם כן הוא רואה דרך המוח של גבריאל...
לא נראה לי, אבל זה דבר אפשרי.
&nbsp
משהו נוסף שחזרו אליו בפרק הוא בובת הילד הכועס הנוראי. קודם כל עולה השאלה: למה גבריאל מחזיקה בכלל בובה כזאת בקופסה מוזרה עם חור בשביל היד שלה.
&nbsp
&nbsp
בטח יש עוד כל מיני דברים להתייחס אליהם בפרק, אני מאוד מקווה שיחזרו אל הרבה מהם.
זה מבחינתי הפרק הכי טוב עד כה בעונה.
בין היתר אני שמח שקפצו אליו. הפרק הראשון הציג את הנוסעת בזמן ובפרק השני הוא השיג קארי שיעזור לו לחזור איתה בזמן. הפרק הקודם הסתיים בשאלה לאיזה זמן הוא הולך לחזור ובפרק הזה קיבלנו את התשובה בלי עוד בירבורים בדרך, בלי שנראה מכונה שמאפשרת לדייויד לחזור בזמן.
&nbsp
&nbsp
דבר אחרון לגבי הקאסט – את צ'ארלס מייד זיהיתי בתור השחקן ששיחק את אח של דאנריס במשחקי הכס (הוא שיחק בעוד הרבה דברים מאז, אבל מעט מאוד שראיתי)
את השחקנית ששיחקה את גבריאל לא זיהיתי למרות שכנראה הייתי צריך – זאת השחקנית שמשחקת את ג'ואנה ווליק ב"מר רובוט" - ג'ואנה ווליק היא אשתו של טיירל {עדי, טיירל=מר ערפד}
&nbsp

 

didalf

Well-known member
הנה תראה אתה ראשון ועשית כותרת כמו שאתה אוהב


יאאא פרופסור X!! אני גם ידעתי שהוא יהיה כי ראיתי בפייסבוק חלקי פרומו אבל עדיין. וסרברו!!!! בחיי שלרגע קיוויתי שאיכשהו יכניסו גם את מגניטו

&nbsp
אני זוכרת שקראתי פעם על איך צ'ארלס ואמא של דיוויד נפגשו בקומיקס אז אני גם חשבתי על החלקים הדומים והשונים. וזאת הקבלה מעניינת שגם הם נפגשו בבית משוגעים כמו דיוויד וסיד. אבל לגמרי בלבלו אותי עם השנים ועם ההיסטוריה שאני מכירה מהסרטים, כי פה צ'ארלס לחם במלחה"ע השניה ובסרטים נגיד הוא היה רק ילד קטן. וכן זה גם לא ברור מה זה אומר לגבי באיזה שנה מתרחשת הסדרה אבל זה אף פעם לא היה ברור עם הערבוב המוזר בין טכנולוגיה חדשה ועתיקה ובגדים מתקופה לא ברורה.
&nbsp
אני לא מאד יודעת אבל העניין עם הטראומה של דור שני לשואה אני חושבת לא רלוונטי לדיוויד כי הוא לא גדל עם האמא הזאת. כאילו זאת טראומה שההורים מעבירים לילדים בהתנהגות שלהם, לא גנטית. לא?
&nbsp
אני גם הייתי קצת מבולבלת משיחת הטלפון של צ'ארלס על פארוק כשפארוק כבר היה שם.
אני תוהה אם נראה אותם עוד בהמשך. ואם נראה איך צ'ארלס הופך לנכה וקירח.
&nbsp
אתה חושב שזה היה עברית? חזרתי לזה שוב בגלל וזה לא נשמע "הם באים" בעברית, זה נשמע גרמנית או משהו כזה.
&nbsp
מילא זה שהיא מסתובבת עם בובה מפחידה בבית משוגעים, למה לעזאזל זה נראה לה בובה לגיטימית לתת לתינוק?!
&nbsp
אה האמת בגלל שידעתי שיראו את צ'ארלס העונה אז די הנחתי שדייויד מתכוון לילדות שלו ללפני שפארוק בא, זה היה לי די ברור.
&nbsp
טוב כל הקטע בסוף שהתינוק דיוויד בוכה ולא היו דלתות ואז לתינוק לא היו פנים והיא הייתה בהיסטריה היה נוראי. הרגשתי בעצמי איזה תחושת מחנק/לחץ/פרנויה, לא יודעת. הרגשתי בעצמי בתוך סיוט. גם אני לא בטוחה אם היא מתה בסוף?
&nbsp
נראה לי שקצת נסחפת לגבי התיאוריה שלך שהכל בעצם זה אשליה.
&nbsp
חחחחחחחח שתדע לך שהיא מיד נראתה לי מוכרת ואפילו זיהיתי אותה בתור גברת ערפד לבד!!! ואז הלכתי לוודא. "עדי, טיירל=מר ערפד"
 
אני כמעט בטוח


שזה כן "הם מגיעים" בעברית
(והאם את לא זאת שטעית בויכוח שהיה כאן לאחרונה לגבי ג'ינג'י? אנחנו צריכים שופטים חיצוניים)
חוץ מזה בכתוביות באנגלית שהיו לי בעצם היה כתוב They're coming.
&nbsp
דייויד עדיין נחשף לטראומה של אמא שלו בתור תינוק (לא ברור כמה חודשים הוא חי איתה) ואומנם לא זוכרים את החודשים הראשונים של החיים, הם כן משפיעים על ההתפתחות.
חוץ מזה יש גם מחקרים לגבי העברה אפיגנטית של טראומה.
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3647094,00.html
&nbsp
&nbsp
קשה לי להאמין שנראה איך צ'ארלס הופך לנכה או מאבד את השיער שלו (הגיוני שהאחרון הוא פשוט טבעי)
הייתי רוצה להאמין שנראה את צ'ארלס כיום כשהוא נכה וקרח, אבל קשה לי להאמין. בעיקר כי זה מרגיש כמו משהו שצריך להקדיש לו פרקים נרחבים בעצמו ואין עוד זמן בסדרה הזאת. נראה לי יותר סיכוי שנראה שוב את גבריאל מבוגרת.
&nbsp
מעניין אותי לראות שוב את פרק הפיילוט של הסדרה כדי לראות עד כמה קרובה ההקבלה לפרק הזה.
זכרתי למשל שגם הקטע שהם מחזיקים ידיים דומה וכמובן זה שהם שוכבים באותה מיטה. אבל רק כשחזרתי עכשיו לפרק (כשחיפשתי את הקטע של הזכרונות של גבריאל) נזכרתי שגם הייתה סצנה שבה דייויד וסיד אוכלים יחד.
 

didalf

Well-known member
גם לי היה כתוב


They're coming באנגלית אבל הנחתי שזה תרגום מגרמנית או שפה אירופית כלשהי. זה לא נשמע לי עברית. אז מה אם טעיתי פעם אחת

&nbsp
בעונה הראשונה ראו פלשאבק של אחותו של דיוויד למתי שהביאו אותו לאימוץ וראו לשניה בפלשאבק כסא גלגלים עם X כדי שיהיה ברור של מי זה. אז לדעתי הוא יהפוך לנכה בקרוב (אלא אם הם שכחו שהם הכניסו את הקטע הזה. אני מקווה שלא).
&nbsp
&nbsp
 

LeAnnDylan

Well-known member
The 100 עונה 6 פרק 9


טוב, קודם כל אני חייבת לציין שממש התגעגעתי. השבוע הפסקה הזה היה קשה מידי. צפיתי בכל כך הרבה סדרות בניסיון למלא את החלל, אבל הבנתי ששום סדרה אחרת, טובה או מעניינת ככל שתהיה, לא גורמת לי לאותה התרגשות של פרק חדש כמו שה-100 גורמת לי.

ואחרי ההצהרה הדביקה הזו שגרמה גם לי להקיא קצת בפה, נגיע לעיקר.

הבטיחו לי פרק שמתמקד באוקטביה, קיבלנו הרבה אוקטביה עד להפסקת פרסומות הראשונה ומאז נעלמו עקבותיה באנמוליה.
אז נתחיל מזה שעדין אנחנו לא יודעים מה עלה בגורלה של דיוזה. לא מקובל אבל נסלח להם לבינתיים.

אני אוהבת את כל פיסות האינפורמציה הקטנות שגבריאל זורק לאוקטביה תוך כדי שיחה. הרוב זה דברים שאנחנו כבר יודעים אבל הוא עוטף לנו את כל המידע הזה בסרט ומגיש לנו. שזה נחמד. מה שלא ידענו זה שהוא וראסל ניסו את הערפל הירוק (הרעלנים של השמש האדומה) על עצמם כדי לברר אם התודעה של הגוף המארח עדין קיימת והם גילו שלא. גבריאל מספר לאוקטביה שבמקום זה, זה פתח דלתות לדברים שהיו חבויים בתודעה שלהם עצמם. הייתי רוצה לראות פלאשבקים של זה. לגלות קצת יותר על מה הפריד בין ראסל לגבריאל. ז"א, אנחנו יודעים כבר למה הדעות שלהם חלוקות, אבל הייתי רוצה לדעת מה היה הדבר ששבר את גבריאל, אם זה היה איזה אירוע חריג או סתם התגלות. אולי בכלל מה שג'וזי הפכה להיות שינה אותו. כך או כך אני רוצה שיתנו לזה זמן מסך. אהבתי שהוא ממשיך לדבר על ג'וזי ויש ניצוץ בעיניים שלו. הוא ממשיך ללטף את התמונה הזו שלה שיש לו כבר מה, 5,000 שנה?

עוד משהו שהוא אמר זה שאוקטביה בעצם ברחה מהאנומליה ולא כפי שחשבתי שהיא נזרקה החוצה.

אניווי, בחזרה לאוקטביה, כשהיא ניצבה מול שתי התיבות, לא הפתיע אותי שהיא בחרה באדומה. בכל זאת, Red Queen הצחיק אותי לחשוב שהיהא בטח היחידה בעולם שתבחר באדום במקום בירוק. נראה לי טבעי ללכת למה שמסמל "כן" מאשר מה שמסמל "לא".
הסצינה עם הפרפרים שעפים מתוך הקופסה הייתה כל כך יפה.
דווקא את הסצינה בזירה לא אהבתי. לא הרגשתי שלפייק היה מקום בסצינה הזו. הוא לא זה שצריך ללמד את אוקטביה על גאולה. הוא היה לא פחות מפלצתי ממנה. הוא רצח 300 אנשים בשנתם בשביל להעביר מסר. אנשים שהיו שם כדי להגן עליו. אם זה היה אמור להיות בקטע של שנינו עריצים ועשינו דברים נוראיים בשם הכוח, אז נגיד. אבל עדין, אמור להיות באוקטביה כעס כל כך עצום כלפיו, במיוחד כשהיא רואה את המוות של לינקולן שוב לנגד עיניה. איך אנחנו אמורים לקבל את זה שהיא רואה את האדם שרצח את אהבת חייה, אדם שללא ספק לכל הדעות מגיע לו למות עוד אלפי מיתות, והיא בוחרת להציל אותו. איך זה שלא הרגה אותו מוביל לגאולה שלה? מילא להרוג את בלאדריינה. אבל לא הייתה יכולה להרוג את שניהם? הקטע בסוף אחרי שהרגה את בלאדריינה והיא אמרה Blodreina No More... מתתי

הסצינה אבל של אוקטביה נלחמת עם בלאדריינה הייתה אדירה. הייתי מוכנה לסבול את פייק בשביל זה. למרות שחייבת להודות שכשראיתי תמונה של שניהם (פייק ואוקטביה) בטוויטר שהשחקן של פייק העלה, זה עדין גרם לי לעוות את הפרצוף בתחושת גועל קלה. קישקשתי לפני שבועיים על מעריצים שלא מסוגלים להפריד בין השחקן לדמות ואני חוטאת באותו חטא. אני מצטערת אבל הוא rub me the wrong way
אני צבועה בדיוק כמו מעריצי מרפי/אמורי שמזדעזעים ממה שאבי עשתה לקיין אבל היו לגמרי בסדר עם הרעיון שמרפי ואמורי יעשו את אותו הדבר לאנשים אחרים כדי לחיות לנצח... ואגב רק הרגע הבנתי שהם לא היו בכלל בפרק. לא חסרו לי בכלל.

ואם כבר הזכרתי את אבי וקיין. אני חייבת לציין שעם כל השנאה שיש בי כלפי אבי, ואתם יודעים שיש בי הרבה שנאה אליה... אני דווקא לא שנאתי את מה שעשתה כדי להחזיר את קיין. לגמרי הבנתי את זה (וכמובן שהייתי בעד זה שילהקו מישהו חתיך) וגם הפרק הזה לא תיעבתי אותה כמו תמיד. רציתי שהיא תציל את קיין, ז"א את הבחור השווה בלי החולצה, לא את הנרי שהחליטו להחזיר לי משום מה בסוף הפרק
או לפחות את הסרום!!! הלו!! צריכים אותו בשביל שג'וזי תשרוד בגוף חדש!!!!#@$ לכי תכיני אחד חדש!!!!@#$
אין לי יותר מידי מה לכתוב על המוות של קיין. (למרות שחייבת לציין שקראתי לא נכון את כל הסצינה האחרונה. לא הבנתי שקיין יקריב את עצמו יחד עם הסרום.) הוא בתאכלס מת מבחינתי כבר בסוף העונה הקודמת. זה ידוע עכשיו שהשחקן עובר לפרוייקט חדש אז זה היה קצת צפוי. מה שכן, הפתיע אותי שלא השאירו את החתיך בלי החולצה במקומו. לפחות לעוד איזה פרק כדי שאבי תוכל לרכב עליו קצת ואולי להירגע... גאד, המחשבה עליה פוסט קיין עושה לי בחילה. אין לי כוח לדמויות אבלות.
דבר אחרון בקשר לקיין, הוא העיר את המתים כשחשף את השקר של הפריימים על "האיחוד" של הגוף המארח עם הפריימים. ושבעצם כל מה שסיפרו לאנשי סנקטום זה שקר. שזה משהו שרציתי בעבר שיתייחסו אליו, שיסבירו לנו איך בעצם התגלגלה האמונה הזו בפריימים או למה דליילה התכוונה כשאמרה לג'ורדן "אל תיתן לי להפוך לפרצוף מאחורי הזכוכית" היא האמינה שהתודעה שלה עדין שם איפשהו יחד עם הפריימים.
מענין אם מישהו מסקייקרו יזכיר את זה בפני אנשי סנקטום שוב.

טוב תפוז מציק ולא נותן לי לשלוח הכל בהודעה אחת

המשך בהודעה הבאה

 

LeAnnDylan

Well-known member
חלק 2


טוב, דיברתי מספיק על דברים פחות חשובים עכשיו נגיע לשני ההיילייטים של הפרק:
1. אינדרה!!!!
כנראה שהודעת ה-Missing Person עבדה

אהבתי את הדרך שבה אינדרה רואה את הדברים. היא לא צבועה כמו כולם. היא מסתכלת על התמונה המלאה, היא מבינה את החשיבות של אמונה במשהו. גם אם זה לא משהו קונבנציונלי. היא מבינה שגם האמונות שלהם היו בנויות על יסודות עקומים ולא הכי מוסריים. היא מפשטת את הדברים וקשה שלא להסכים איתה.
?They Live forever, is that not godlike
אבל ככל הנראה היא היחידה שעדין פועלת עפ"י היגיון בריא. אהבתי שהיא אומרת להם "למי אכפת מה אני מאמינה".
מה שלא אהבתי זה שרייבן אומרת שאם הם ירצו להכין עוד סרום, הם יצטרכו להגיע לזירו G ואינדרה אומרת "הם יצטרכו להתמודד איתי" האם זה אומר שהיא מתכוונת להישאר על הספינה עם האסירים? נו באמת!! רק קיבלנו אותך חזרה אינדרה, אנחנו לא מוכנים לשחרר!!

תרדי למטה ותביאי איתך את ניילה! עם כמה שאני אוהבת לראות אותה בפרקים, נמאס לי שהתפקיד שלה הפך להיות כל כך שולי. תנו לה עוד כמה שורות בפרק שהיא במילא נמצאת בו.
אפשר להשאיר שם את אבי במקום. שתשים את עצמה בעונש בקריו עד שתתגבר על קיין.

2. שובה של קלארק!!!!
קלארק סוף סוף חזרה אלינו!!! והיא חזרה באדאסית!
תלשה כמה דפים מהספרייה של ג'וזי ואני לגמרי בעד!

אהבתי גם שהכותבים/מפיקים ממשיכים להקניט את הפאנדום שלא נציין את שמו עם קאנון שלא הולך לקרות "תגיד כבר מה שאתה רוצה" *שתיקה מביכה* ....... "אני לא אתן לך למות" יכולתי לשמוע לבבות של בלארקים נשברים בכל רחבי ארה"ב

כמובן שאני שמחה לקבל את קלארק חזרה אבל אני עדין מתענגת על הדבר הכי טוב בעונה הזו – ג'וזי בגוף של קלארק!
מי היה מאמין שהכאב לב והמצוקה הנפשית שפרק 4 הכניס אותי אליה, יתגלו כדבר הכי טוב שקרה העונה.
בערך כל משפט שניה שיוצא מהפה של ג'וזי הוא זהב. הנה כמה מהאהובים עליי הפרק:
אומרת מה שעובר לי בראש כל פעם שאני מסתכלת על בלאמי: God You’re An Idiot

בלאמי מתענין למה הפנים של ג'וזי מתרככות בכל פעם שהיא מדברת על גבריאל: ?What, are we gonna be friends now

ג'וזי מתמצתת את היחסים שלה עם גבריאל: I’ve been in love with Gabriel for 236 Years, the last 70 of which he’s been trying to kill me
You know, relationships


ג'וזי קולטת שקלארק משתמשת במורס קוד ומאייתת BOO HOO
That’s Harsh

ג'וזי מתמרמרת על אבא שלה חלש האופי שנפל בגלל הרגע האנושי ביותר, אבל גם מבינה אותו כי: I mean who can blame him, I’m awesome

לסיכום, אם לא מוצאים דרך להשאיר את ג'וזי בסדרה אני שולחת מעטפות אנתרקס!


אני לא מאמינה שגורמים לי לחכות עוד שבוע עד לאיחוד של אוקטביה וקלארק


 
מגיב


וואו, פרק מעולה. כרגיל.
&nbsp
אני הייתי די בטוח לאן הפרק הזה יקח אותנו וזה הלך בכמה דרכים באופן שונה לחלוטין.
יש מיליון קוי עלילה ודמויות ואין עוד הרבה פרקים לעונה ומרגיש כאילו אין זמן אפילו להתקרב ללסיים משהו מכל זה. ובכל מצאו לנכון לעשות עוד פרק שחלק גדול ממנו הוא בתוך הראש של דמות. והחזירו עוד דמות למלאי העצום של דמויות בסדרה – אינדרה.
שיהיה ברור – אני שמח על שני הדברים האלו, זה פשוט מדהים אותי שיש מקום לכל זה. לכל הרוחות אנחנו לא יודעים מה קורה עם חלק גדול מהדמויות שראסל אסר בסנקטום.
&nbsp
אינדרה הייתה מגניבה מאוד והיה חכם באמת להחזיר אותה כדי שתעזור לעשות את המיני הפיכה הזאת. בהתחלה חשבתי שמחזירים אותה כדי לנסות לנצח את הפריימים חזרה בסנקטום, אבל באמת הרבה יותר חכם לקחת להם את החומר כבר בספינה.
ולא, ממש לא אכפת לי שזה לא יאפשר ליצור גוף חדש עבור ג'וזפין.
&nbsp
אוקי, כל המשפטים האלו של ג'וזפין (אני לא חבר שלה ואני לא אקרא לה בשם חיבה) הם מגניבים.
אבל אני רוצה שהיא תמות. היא המפלצת הענקית של הסדרה הזאת ואני רוצה שהיא תסבול.
אני כן אשמח אבל אם חלקים ממנה ישארו בתוך קלארק, כמו הידע בסינית וכמה דברים נוספים כאלו.
&nbsp
אני כל כך שמחתי שקלארק חזרה להיות בשליטה שממש קפצתי באוויר. רק פחדתי נורא שג'וזפין תתפוס שליטה חזרה מיד, אני שמח שהיא לא יכולה פשוט לתפוס שליטה בכוח עצמה.
היה מגניב שקלארק קראה לכוחות של סנקטום כאילו להציל אותה ואז הכתה את המניאקית הזאת בראש. והיה מגניב התגובה של ג'וזפין לזה.
אני מת לראות את העימות בינהן בהמשך.
&nbsp
חזרה לספינה – היה ברור שמרקוס יהיה מאוד נגד מה שאבי עשתה, אבל לא ציפיתי שהוא בעצם ילך רחוק עד כדי התאבדות. חשבתי שהוא לפחות ינצל את החיים החדשים שלו כדי להלחם נגד הפריימים, כדי לעשות חיים חדשים לאנשים שלו. אבל זה בהחלט עדיף על להסכים למה שאבי עשתה.
ואיכס אבי כל כך הגעילה אותי בפרק הזה. במיוחד זה שהיא כל הזמן נגעה ונישקה את הגוף החדש של מרקוס. הרושם הוא שהיא הרגה מישהו צעיר וחתיך, הכניסה את החבר שלה לתוכו ועכשיו היא ממש מתלהבת מזה.
&nbsp
הדבר שהכי מפתיע אותי בכל זה הוא שאני חשבתי שאבי תגיע חזרה לסנקטום עם הסירום ומטרה לשתף פעולה עם הפריימים ואז תגלה מה הם עשו לבת שלה ותאבד את זה. ואז תצא נגדם. עכשיו כשהיא תגלה מה קרה אז זה כבר אחרי שהיא לא איתם, אפילו אם זה לא בבחירתה.
&nbsp
&nbsp
החלק הכי טוב של הפרק היה אוקטביה.
אני דווקא ממש שמחתי שהביאו את פייק לדבר איתה בראש שלה. כמובן שהייתי מעדיף את לינקולן, אבל היה ברור לי שלא יהיה אותו בגלל העניין עם השחקן.
אבל האמת היא גם שזה היה פחות מתאים לראות את לינקולן. כלומר לינקולן היה אומר לה שהיא נעשתה רעה והיא צריכה להכות על חטא והיא פשוט הייתה מקשיבה ושמחה להקשיב בעצתו. זה דווקא חזק יותר כשזה בא מהאדם שהיא שונאת. המפלצת שהיא רצחה ושגרם לה להפוך למפלצת.
ואני ממש שמח מהרעיון שהיא עכשיו בדרך לredemption. סיפור גאולה של אדם שעשה דברים נוראיים זה לא בדיוק משהו שלא ראינו בטלוויזיה, אבל אני שמח לראות את זה איתה. אני כבר עכשיו מייחל להתאחדות שלה עם בלאמי.
&nbsp
מצחיק אותי שבפרק שעבר כמה מכן התלוננתן על כך שהשיער שלה היה נקי מידי כשהיא יצאה מהאנומליה. אני בחיים לא חשבתי שיתייחסו לזה, אבל גבריאל בעצם מתייחס לזה ואפילו אומר שהשיער שלה גם התארך. כלומר יכול להיות שהיא בעצם הייתה כמה זמן בתוך האנומליה.
זה רק מחזק את המחשבה שלי שדיוזה תצא לבסוף מהאנומליה אחרי שהילד שלה כבר יוולד ויגדל.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
מה יהיה עם בלאמי במערות עכשיו? ראינו שעדיין יש לו את המפתחות, אבל לאן הוא יברח?
&nbsp
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני לא חבר שלה


אתה מאכזב אותי ממש. אתה ללא ספק האויב של וונקרו

"היא המפלצת הגדולה של הסדרה"?! נרדמת בקטעים של אבי שוב?

ג'וזי (Hallowed be her Name) היא הדבר הכי טוב בעונה הזו!
ואם לצטט רגע את בלאמי - ?How are we on different sides of this
ז"א, כן, היא אאוגנית, מפלצתית, מקריבת תינוקות לעצים בלה די בלה, אבל איך אנחנו לא מסכימים שהיא משבחת לא רק את שושלת הפריימים אלא גם את הסדרה?
איזה עונה משעממת זו הייתה בלעדיה!


אני מדמיינת אותך עכשיו קופץ באוויר וזה מספק לי קצת נחמה בתוך כל התגובה ההייטרית שלך

אבל עדין. ג'וזי (Hallowed be her Name) היא מלכה!


זה באמת היה קצת דוחה שאבי נמרחה על קיין 2.0 כל הפרק. הוא בכלל חוקי?
מצד שני, הייתי עושה אותו הדבר... גאד הוא כזה יאמי!!

בסוף עד שכל אלה יחזרו לסנקטום, קלארק כבר תחזור לגוף שלה וזה שהם הרגו אותה לשלושה פרקים לא יהיה רלוונטי בכלל.

כמובן ששמחת שהביאו את פייק. בוגד
כבר אמרתי לך שאתה האויב של וואנקרו

אני לא חושבת שזה נכון להגיד שהוא הפך אותה למפלצת. היא הייתה די נורמלית בעונה 4. ז"א, לא יותר מפלצתית משאר הדמויות. זעופה כזו היא סוג של הייתה כבר מההתחלה. היא אף פעם לא הרגישה שייכת באמת לאף שבט ככה שאני לא חושבת שפייק היה כזה משמעותי מבחינתה אחרי שמת. בגלל זה אני לא ראיתי את החשיבות שלו. אבל כנראה שלג'ייסון היה צורך להוכיח שהוא לא שונא את כל השחורים באשר הם, אז הוא החזיר אחד מהם.

לא שמתי לב שגבריאל ציין שהשיער שלה התארך, אלא רק שהוא נקי. אבל אולי פיספסתי את זה.
אבל כן, זה בהחלט מחזק את התיאוריה שלך על זה שדיוזה תצא משם עם ילדה בוגרת. שזה דבר טוב כי לתת לאבי לנסות ליילד אותה עכשיו זו משאלת מוות


 
עונה לשניכם, סוף סוף ראיתי!
+ טריגר אבודים
סתם!

ראיתי בכזה איחור וידעתי שאתם מדברים פה ואתמול כל היום הייתי בלחץ שאני מפספסת את השיחה איתכם! אני רשמית חושבת שצריך להעביר את הדיון על ה100 לדיוני הסופש, לא? הוא זולג ממילא.
&nbsp
בכל אופןןןןן, תשמחו לשמוע שאהבתי את הפרק בניגוד לפרק הקודם ומה שהכי אהבתי בו היה - טם טם טם - ג'וזי! ניק, איך אתה לא אוהב אותה? היא הדמות הכי שווה אבר. חכמה וחריפה וחסרת רחמים - היא הסוציופתית הטלוויזיונית החביבה עלי, וזה אומר שהיא כיסחה את אליס מורגן, שזה ממש למתקדמים. גו ג'וזי.
&nbsp
שמחתי שקלארק חזרה אבל וואי, כמה שאני מקווה שהם ימצאו פיתרון להשאיר את ג'וזי. והחלום שלי הוא שהיא ומרפי יהפכו לחברים הכי טובים ויטילו כאוס בכל אשר החבורה תלך.
&nbsp
כל הקטע של אוקטביה היה לי מעט משומש - מצד אחד אהבתי שהסבירו את הקטע התודעתי (הנה ערפל ירוק שהוא רעלן של השמש (נוצר מהצמחים?) והוא כמו סם שפותח את התודעה), לא אהבתי שלא הסבירו איך זה קשור לשינויים בממדי זמן/מרחב, אבל נותנת להם כרגע קרדיט שגם לזה יבוא פיתרון. מה שכן, לא התחברתי לכל הקטע בזירה. אני מרגישה שראינו אלפי סצנות כאלה, ורק לפני רגע עשינו משהו לא מאוד שונה עם קלארק. אז לקחת את האנומליה ולהתייחס אליה מבחינה אומנותית ותמאטית כמו לצ'יפ היה לי די "משומש" - קיוויתי שימציאו את הגלגל או משהו.
בכל אופן, אני שמחה ממש שאוקטביה סיימה את פרשת הרד-קווין, כי אני אוהבת אותה בתור צופה וגם חושבת שמגיעה לה הזדמנות. החיים שלה היו כל כך מחורבנים ומעולם לא היה לה מרחב שפוי לגדול בו, ואולי עכשיו סוף סוף היא תזכה לרדמפשיין וממנו לשלום עם עצמה.
הלוואי וזה היה לינקולן. אבל אני מסכימה שפייק היה הולם מבחינת הסיפור - וזה שאתה סולח לבנאדם שאתה הכי שונא זה מניע את היכולת שלך להרגיש קצת יותר בשלווה בתוך עצמך. ובאמת לינקולן היה סתם מרצה לה ממקום "נאור" יותר והיא ופייק באמת שווים.
&nbsp
אינדרה!!! מסכימה כל כך עם מה שכתבת על זה שהיא הקול השפוי. נראה שהיא הולכת להיות המבוגר האחראי כרגע. אני גם מאמינה שהיא תרד לקרקע ולא תישאר בספינה - שהכוונה הייתה רק לפרק הזה, עד שקיין2 יתאבד - חייבים אותה על הקרקע עבור קו העלילה של מאדי הסתומה.
&nbsp
תודה לאל עוד פרק בלי ג'ורדן.
למרות שחברי הארק בשבי חסרו לי. אני מניחה ששבוע הבא נתמקד בחילוץ של אקו אותם והאיחוד בינם לבין שאר החבורה, או לפחות אלו שעל הספינה.
&nbsp
בנוגע לקיין ואבי - ובכן, כל הפיזיות בניהם דחתה אותי. למרות שאני ממש שופטת את עצמי על זה כי נראה לי שזה בא ממקום של חברות (סוציאליזציה) פטריארכלית ואם זה היה הפוך זה היה יותר קל לעיכול - וטל, זה לא לעניין! פמיניזם! בכל אופן, היא ממש הרגישה לי כמו איזו סוטה זקנה שלא מפסיקה להימרח עליו ובעעעע.
אהבתי שהוא התאבד, לא שרציתי להיפרד ממנו, אבל בחיית, כמה אפשר להגיד ש"מתישהו נעשה את הדבר הנכון אבל קודם נשרוד"? הגיע הזמן לעשות את הדבר הנכון בזמן הנכון ולא אח"כ. מקווה שכל זה ישמש כלקח עבור אבי.
מה שכן, זה היה מאוד מרגש ודווקא שמחתי שנתנו סיום הולם לשחקן והביאו אותו לסצינה.
&nbsp
כל הקטע של בלארק היה קורע - אני אוהבת שדמויות אחרות מפרשות מערכות יחסים של דמויות בסדרה ונותנות פרספקטיבה מתוך העולם. אני מכבדת את היוצרים שהם מתעקשים לא לקחת את הקשר הזה למקום רומנטי כי יש מעט מאוד חברויות בן-בת אפלטוניות בעולם הטלוויזיוני, ולמרות כל המעריצים המושבעים שבטוחים שבכל מבט שהזוג הזה מחליף יש סיפור אהבה אפי - זה די ברור שהיוצרים פשוט נהנים מהקשר בניהם כקשר של שותפים לדרך, חברים נאמנים.
כלומר, רק לפני כמה פרקים בלאמי פירגן לקלארק על זה שהיא תפסה לעצמה סטוץ' והחמיא לה שזה עשה לה טוב - איך הם מעלים בדעתם שעכשיו, יומיים-שלושה אחרי הוא יגיד לה שהוא מאוהב בה? אבל נו שוין, אני מניחה שאנשים רואים את מה שהם רוצים לראות. אני מסתפקת בזה שהם אוהבים אחד את השני ודווקא נהנית מזה שזו אהבה אפלטונית וחושבת שזה מאוד מיוחד.
&nbsp
מה עוד? אני לא מאמינה שהעונה עוד שניה נגמרת. דיכאון! איך יספיקו הכל?
 
השורה האחרונה


ממש לא ברור איך אפשר יהיה לסיים הכל.
כלומר ידוע שתהיה עוד עונה, אבל עם הסדרה הזאת נהוג שכל עונה סוגרים את העלילות הראשיות בה בתוכה ולא גוררים הלאה.
&nbsp
קטעי בלארק באמת היו מעולים. מעניין לחשוב עכשיו על כך שהשחקנים נשואים כיום (אומנם לא היו נשואים כשצילמו את זה, אבל בטח כבר היו במערכת יחסים)
&nbsp
לךגבי אבי וקיין - אני ממש לא מסכים עם מה שאמרת על כך ש"אם זה היה הפוך זה היה יותר קל לעיכול". אם זה היה קיין שהיה מחיה את אבי בגוף של בחורה צעירה ואז מתחיל לנשק אותה בגוף הזה, אז זה היה דוחה הרבה יותר. טכנית זה צריך להיות דוחה באותה מידה, אבל זה היה מרגיש לי הרבה יותר דוחה.
&nbsp
שיהיה ברור, זה לא שאני שונא את הדמות כמו מה שכתבתי על בילי בשרשור של stranger things. אני מסכים שהיא דמות מעולה. אבל היא מפלצת ואני רוצה שהיא תפסיד כי אני בעד הטובים.
והיא לא כזאת מניאקית שיכולה עדיין להיות חלק מהחבורה כמו מרפי, היא רעה.
&nbsp
אני יכול להעביר את הדיון לשרשור סוף השבוע...
 
לא באמת משנה איפה מתכתבים על עוד אתם עונים ויודעים

שיש התכתבות. יש לי איזה זיכרון מהתקופה שרק הצטרפתי שאמרת לי שכתבתי בשרשור שלא קופץ ולא רואים מה שכתבתי או משהו כזה, שרק במקרה נפלת על הודעה שכתבתי - ומאז אני בטראומה (כן, דרמטית).
&nbsp
ועכשיו יותר ברור לי מה אתה מרגיש לגבי ג'וזי - אבל נראה שהם לא רוצים לחסל אותה לגמרי או לפחות ככה אני מקווה - הם די משקיעים בדמות שלה ומתחילים לפתח מערכות יחסים בינה ובין דמויות מרכזיות אחרות, אז אולי אולי היא מיועדת להישאר בתור האנטגוניסטית החביבה - סטייל דיוזה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
חיכיתי לתגובה שלך


למרות שהייתי בטוחה שאת תחברי לניק ושניכם תצאו עליי לגבי ג'וזי (Hallowed be her Name), אז אני שמחה שלשם שינוי אני לא בעמדת מיעוט

&nbsp
אגב, מי זו אליס מורגן? אם היא באותה רמה של ג'וזי, אני רוצה לצפות גם!
&nbsp
האמת שאני קצת מסכימה שהקטע עם אוקטביה היה מעט משומש. זה כאילו אין להם לאן לכתוב אותה יותר. הקטע של האנומליה היה יכול לפתוח כל כך הרבה תיבות אחרות עבורה, וזה הרגיש כמו האופציה הכי פחות מעניינת. אני מרגישה שבמשך עונה וחצי ניסו לשכנע אותנו כצופים שהדמות שלה עשתה אומנם מעשים נוראיים, אבל שזו הייתה האופציה היחידה שלה (אולי מינוס שריפת החווה של מונטי) אבל גם שכל ההחלטות הרעות שעשתה נבעו מרצון אחד לעשות את מה שטוב ביותר עבר האנשים שלה. שנאתי את זה ששרפה את החווה וגרמה לכולם לצעוד לעבר הוואלי. אבל גם הבנתי את הצורך הנואש שלה להביא את האנשים שלה למקום הזה כדי שכל הדברים הנוראיים שהיו צריכים לסבול במשך 6 השנים בבונקר, יהיו שווים את זה. כדי שהיא תוכיח את עצמה כמנהיגה שלא רק מדברת אלא גם מקיימת.
ואז פתאום הסצינה הזו גרמה לכל מה שהם בנו ליפול. היא פאקינג שמרה על כל האנשים האלה בחיים במשך 6 שנים. נכון שזה היה על חשבון פיזי של אנשים אחרים וחשבון נפשי של בערך כולם שם, אבל לפחות יש להם אופציה להתחיל מחדש בזכותה. היא אולי צריכה לחפש גאולה, אבל לא ככה ולא על כל זה.
ואגב, שניכם הגבתם על לינוקלן, ואומנם הייתי שמחה לראות אותו שם, אבל אני לא הצעתי שהוא יבוא במקום פייק. אני חושבת שפייק בכלל לא היה צריך להיות שם. אם מה שהיא ברחה ממנו זה בעצם עצמה, ובלאדריינה היא מה שהיא צריכה לבקש גאולה עליו, היה מתאים בעיני פשוט להביא שתי גרסאות של אוקטביה. את בלאדריינה ואת אוקטביה של העונות הראשונות נגיד.
&nbsp
אני מקווה כמו שאמרת שאינדרה תרד לסנקטום ותשמש כמבוגר האחראי.
אני מאמינה שכבר בפרק הבא נראה שוב את החבר'ה שלנו בסנקטום. בא לי קצת פרק גדוש באקו.
&nbsp
לגביי קיין, חשבתי על זה קצת ואני לא יודעת אם התאבדות זו האופציה שבאמת מתאימה לקיין. הרי קיין של העונות הקודמות לא היה רוצה שהקרבה של הבחור הזה תהיה לשווא. הוא היה מחכה לפחות כדי לוודא שהאנשים שלו בסדר, או לפחות לספר לכל הסנקטומים על מה שהפריימים עושים כדי למנוע עוד "מוות מיותר" שכזה.
&nbsp
אני איתך בקשר לבלארק, אני חושבת גם שזה כל כך לא מתאים לדמות של בלאמי. הוא כתוב כבחור הטוב הזה שתמיד עושה את הדבר הנכון. אולי בחיים האמיתיים הוא בוגד (לכאורה), אבל בסדרה הדבר הנכון יהיה להיפרד מאקו קודם. לא נראה לי שהוא יעשה צעד על קלארק כל עוד הוא ואקו ביחד. ואני מקווה שישארו יחד עד סוף הסדרה.
&nbsp
בהחלט מדכא לחשוב שנותרו רק עוד 4 פרקים

הנחמה בזה היא שלא יהיו עוד הפסקות בניהם.
אם מסתכלים אחורה לארבעת הפרקים הראשונים של העונה, קיבלנו בהם כל כך הרבה אינפורמציה, ככה שאני מאמינה שהם יצליחו לדחוף הרבה אינפורמציה שוב בארבעת הפרקים הנותרים.
 
מה לכל הרוחות?


רק 4 פרקים?
משום מה חייתי באשליה שיהיו 16 פרקים לעונה. וגם זה הרגיש לי מעט מידי.
נכון שב4 פרקים הראשונים דחסו המון מידע. אבל גם היו בהם הרבה פחות דמויות. הפריימים הצטרפו לעלילה רק בפרק 3. וג'וזפין בכלל לא הייתה חלק מזה.
&nbsp
לדעתי קיין פחד, ובצדק, שאם הוא לא יתאבד עכשיו אז הוא גם לא יעשה את זה בהמשך והוא פשוט ימשיך לחיות בגוף של אדם אחר ואז איך הוא יכול להטיף נגד זה. ויותר גרוע המחשבה שהוא יתפתה לעשות את זה שוב. אני לחלוטין מצדיע לו על ההחלטה לעשות את זה.
&nbsp
&nbsp
אליס מורגן היא דמות מהסדרה לות'ר. היא מדהימה והיא מרושעת.
אבל שלא כמו עם ג'וזפין אני לחלוטין בעדה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
נראה לי שרק עונות 2+3 היו של 16 פרקים


הלוואי והיו לנו עוד 3 פרקים נוספים
זה היה יכול להיות נחמד.
אם כי העונה מסתיימת בדיוק יומיים לפני שמתחילה עונת הפוטבול, אז לפחות יש לי תחליף הולם... השאלה היא מה אני אעשה מפברואר עד סוף אפריל שוב עד שתתחיל העונה הבאה

&nbsp
בכל אופן, אתה צודק שהיו פחות דמויות בארבעת הפרקים הראשונים. אבל תחשוב על זה שהיינו צריכים לגלות הרבה יותר מידע עליהם. הרי בתאכלס עד פרק 4 כבר פחות או יותר הבנו את כל הפואנטה של הפריימים והסיפור שלהם, גם אם הם לא היו נוכחים בכל הפרקים.
עכשיו מה שנותר לנו לעשות זה:
1. להבין את האנמוליה
2. לסלוח לאוקטביה
3. להחזיר את קלארק לגוף שלה
4. לשחרר את החבר'ה שלנו מהכלא
5. למצוא את דיוזה
6. להרוג את כולם בסנקטום ולשרוף את הירח הזה (כי כבר התרגלנו שזה מה שקורה בסוף כל עונה)
&nbsp
נראה לי שאפשר לעשות את זה ב-4 פרקים.
ואז כל שאר הדברים זה סתם בונוסים. הרי הדבר העיקרי זה להחזיר את קלארק ולהפסיק את שושלת הפריימים. כל שאר מערכות היחסים והדינמיקה בין הדמויות שלנו אפשר למשוך גם לעונה הבאה, זה לא חייב בהכרח להסתיים עד סוף העונה הזו.
&nbsp
אני מסכימה עם הפירוש שלך לקיין, לי זה פשוט הרגיש קצת לא אופייני לדמות שלו. אבל כך או כך, אני שמחה שנפטרנו ממנו. עכשיו סופית יורידו אותו מהכתוביות ואתה תוכל לחזור לישון בלילה

&nbsp
נשמע טוב לגבי לות'ר. אוסיף את זה לרשימת הצפייה שלי ואגיע לזה מתישהו.
ואתה עכשיו סתם עושה אפליה.
אני חושבת שאני צריכה לפתוח עצומה #צדק_לג'וזי
או לפחות להתחיל להטריל אותך עם מלא גיפים שלה מכל העונה כדי שתשקול שוב בצד של מי אתה

והנה הראשון
(כי איך אפשר שלא להעריץ מישהי שקוראת חוק סקוואטרס על... גוף?!
אני מתה
)
&nbsp

 
למעלה