דיוני סדרות לסוף השבוע

Reutk

Active member
אופריה פרק 3


אני כבר לא יודעת מה לחשוב בקשר לכל העניינים עם רו-ג'ולס-נייט, מה יהיה הכיוון שכל הדבר הזה יקח ומה אני בכלל רוצה שהכיוון יהיה. זה כבר היה ידוע שג'ולס ובחורביישן 118 נפגשו בגריינדר? כי אני חשבתי שנייט כל כך עמוק בארון שאפילו הוא לא יודע על זה. בקשר לג'ולס עכשיו זה כמעט וודאי שהיא אכן טרנס כי אני לא יכולה למצוא דרך אחרת לפרש את השאלה שבחורביישן 118 שאל אותה
.

הסצנה של קאט עם האיש המבחיל הייתה קשה לצפייה מהיבט המוסרי וההיבט שלא מעוניין להקיא את ארוחת הצהריים, וביחד עם זאת היא גם הייתה נורא מצחיקה. אהבתי את התגובה של קאט לזה.

הרגע שרו מאשימה את הפזו (פסקו? איך כותבים את השם שלו בעברית?) קצת שבר לי את הלב. הרגשתי שזה נורא מגעיל מצידה לנגן לו ככה על המצפון, אולי זה בגלל שעיני הכלכלב העצובות שלו הורגות אותי, כי תכל'ס היא צודקת שהיא מאשימה אותו. פחדתי שהוא ייכנע בסוף ויפתח לה, שמחתי שלא והכי שמחתי שהיא התקשרה בסוף לעלי.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אוי


הסצינה של קאט והבחור הזה הייתה מבחילה ממש.
מה ז"א "בקשר לג'ולס עכשיו זה כמעט וודאי שהיא אכן טרנס" מה חשבנו שהיא לפני?

&nbsp
הסצינה של רו עם הסוחר סמים באמת הייתה קשה לצפייה ועשתה לי רע ממש אבל גם אני שמחה שהוא לא פתח לה את הדלת.
אגב, אם כבר מזכירים את הסוחר סמים, הילד שאיתו הורס אותי. איזה דמות אדירה
 

Reutk

Active member
בפרק הראשון לא חשבתי על זה בכלל


לא כל כך אהבתי את ג'ולס אז וגם את הפרק עצמו לא מאוד אהבתי. אחר כך, חשבתי שהיא טרנס אבל כל עוד זה לא מפורש בסדרה אני רק יכולה להניח לא לדעת.

הילד אכן דמות אדירה. בהתחלה שראיתי אותו חשבתי שהוא כמו הילדים הקטנים האלה שמעברים ללקוח את הסם אבל פה דווקא הוא זה שאחראי על הכסף, וזה גם לא בדיוק נראה שהוא עובד מתחת לפזקו.
 

LeAnnDylan

Well-known member
הו אוקיי, חשבתי שאני פספסתי משהו

אני כל פעם צופה בסדרה במצב לא הכי מרוכז ואני מבינה דברים מאוד לאט
 

נמרוד2016

New member
לא הגעתי אליה:

אני צופה ביותר מדי סדרות מכדי לפנות זמן, אולי כדאי לפנות לה זמן?
אולי אחרי 1994?
 

נמרוד2016

New member
נשארו לי עוד שני פרקי 1994:


כמו במועמד, למרות שלא סיימתי את כל היריעה, יש אי בהירות לגבי המתנקש בקולוסיו, נראה מה יקרה בשני הפרקים האחרונים
 

נמרוד2016

New member
לפני פרק אחרון:

היה לי מזל שצפיתי במועמד לפני 1994, הן ממש משלימות אחת את השנייה
 

נמרוד2016

New member
נראה לי שזה בהתאם לטעמך:

לא כל כך משנה איזו תהיה קודם, התחום הוא אותו תחום, אותו עניין
צפייה מהנה
 
התחלתי ואני ממש מצטערת שלא ראיתי בסדר כמוך

כי בדוקו של 1994 הלכתי לאיבוד כל ההתחלה כי לא הכרתי את סיפור הרקע והם לא ממש שמו כתוביות מספקות מתחת למרואיינים ולקח לי זמן לפצח מי נגד מי ומה קורה שם, הם די יוצאים מנקודת הנחה שאתה יודע מה הסיפור והם רק משלימים את ההיבט של הקונספירציה וכו' - ובסדרה זה כרונולוגי ומאוד ברור - אז חושבת שהסדר הנכון הוא להתחיל עם המועמד ולהמשיך עם 1994.
 
בינתיים אני בפרק 3 של הצארים


ממש נהנית!
&nbsp
המבנה הנרטיבי הוא כזה שעוקב אחרי התנהלות משפחת רומנוב החל מעלייתו של ניקולאי (הצאר האחרון) לשלטון בתחילת המאה ה-20 על רקע מה שקורה ברוסיה ובעולם - תוך התייחסות להיבטים אישיים במשפחתו, תהליכי קבלת ההחלטות שלו והפוליטיקה שמסביבו - ובמקביל קופצת כל כמה זמן קדימה - לתקופה הבולשביקית שבה נמצאה שרידה של המשפחה - מישהי שטוענת שהיא שרדה את התנפלות ההמון על הארמון, אחת הבנות של הצאר - כשלא ידוע אם זו באמת היא או לא.
&nbsp
זה ממש טוב - בדומה לאימפריה הרומית, הפורמט משולב בין קטעי אילוסטרציה של שחקנים שמשחקים את הדמויות לפרשנים (היסטוריונים, סוציולוגים וכו') שמסבירים לעומק כל מיני מהלכים והשלכות של סצנות שראינו.
אני מחבבת את המבנה הזה מאוד - כי בניגוד ל1994 שהכל זה תוכן תיעודי וראיונות - ככה אנחנו מרוויחים גם את הדרמה וההיקשרות הרגשית לדמויות וגם את החלק הדוקומנטרי המורחב (גורמים, נסיבות, השלכות וכיו"ב).
&nbsp
&nbsp
 

Lhuna1

New member
רגליים קרות 8 פרק 4
צריכה הבהרה ממי שצופה

למה דיוויד חסר בית?
אני כנראה פספסתי משהו כי בפרקים הקודמים הוא גר אצל החברה שלו שהיא עשירה ונתנה לו כרטיס אשראי, ונכון שהוא לא הרגיש טוב עם זה וכו׳ אבל עדיין גר אצלה, ואז היא נסעה לאנשהו לכמה זמן והוא נסע לפסטיבל עם החברים, אז למה אח״כ הוא לא יכול לחזור לבית שלה? הרי הוא גר שם איתה אז מן הסתם יש לו מפתח, ולא ראינו שהם נפרדו.
אז מה פספסתי?
&nbsp
 

snier 1991

New member
ספוילר

כי הבמאי של הסדרה שונא אותו באופן קיצוני, למרות שזו הדמות הכי מוצלחת שלו.
&nbsp
ברמה העובדתית בעונה 7 הוא פוטר מהעבודה שלו והמעסיק שהוא הצליח לארגן היה בעלה של בת זוגתו, אז כאשר הוא התערב בזוגיות שלהם הוא איבד את הלקוח היחיד שלו ולכן אין לו כסף.
לפני שהם הלכו לפסטיבל ואחרי הריב שהיה להם בבית של קארן או פיט (הסצינה שבה כולם רבים), הם חוזרים הביתה והוא אומר לה שהוא רוצה להיפרד (סוף הפרק שלפני הפסטיבל). היא שואלת אותו להיפרד אחרי ריב אחד? והוא עונה לה שהוא מתחיל לתעב את עצמו בגלל התלותיות ולא ירחק היום שזה יוביל אותה גם לתעב אותו. ביום למחרת היא משאירה לו מעטפה עם קצת כסף שיסתדר והוא משאיר בה את המפתח ועובר למלון.
&nbsp
בפרק הבא הוא יוצא מהמלון לפסטיבל
 

Lhuna1

New member
תודה!


לא יודעת איך פספסתי את הסצינה של הפרידה.
&nbsp
אני מסכימה אגב שזו הדמות הכי מוצלחת בסדרה (מאז ומתמיד).
 
למעלה