סוף סוף סיימתי לצפות בסדרה 'אגדת המחפש' או 'הגיבור האחרון'

סטילהוק

New member
סוף סוף סיימתי לצפות בסדרה 'אגדת המחפש' או 'הגיבור האחרון'

סוף סוף סיימתי לצפות בשתי עונות הסדרה אגדת המחפש / Legend Of The Seeker או כמו שהיא נקראת אצלנו בישראל 'הגיבור האחרון', ואני חייב לאמר שפשוט נהניתי מכל רגע, הסדרה הזאת משופעת בכל מה שחובב פנטזיה, מתח והרפתקאות מחפש בסדרה, יש בה הכל, ובכל פרק לומדים דברים חדשים מעניינים ומסקרנים, הקשרים בין הדמויות הראשיות שעליהן נשענת העלילה המרכזית של שתי העונות גם יחד, מלאי תהפוכות, אך יחד עם זאת מותחים ומעניינים. אין אפילו רגע אחד דל של שיעמום או קטעים מתים במהלך כל הסדרה, ששופעת בנופים מרהיבים וקסומים. גם דמויות המשנה הכוללות לא מעט שחקנים ובעיקר שחקניות מוכרות, מוסיפים המון לסדרה ופרקיה. ובכלל, כל העולם האגדי הזה של הסדרה המבוססת על ספריו רבי המכר של טרי גודקיינד "חרב האמת", מרהיב, קסום ומעניין.

הדבר היחיד שמקלקל לי קצת את השמחה בצפייה בסדרה הענקית הזאת זה שהרבה דברים נותרים לא פתורים בסוף הסדרה, ואחרי שהסתיימה העונה השנייה המצויינת הטובה בהרבה מהעונה הראשונה, לא יצאה עוד עונה בכדי לפתרן, וכנראה שגם כבר לא תצא, וחבל. כי הייתי מאוד רוצה לדעת מה יקרה עם הדמויות הראשיות של הסדרה אחרי שהכל נגמר...

בכל אופן, אני בהחל ממליץ בחום על צפייה בסדרה הענקית הזאת, שכל מי שחובב פנטזיה והרפתקאות ייהנה מכל רגע של צפייה בה.
 

is00

New member
תנסה לקרוא את הספרים, אולי תמצא תשובות.

למרות שאין לי מושג כמה מעלילת הסדרה ממש מבוססת על סדרת הספרים.
 

סטילהוק

New member
לפי מה שהבנתי ממי שקרא אותם, הסדרה אמנם מבוססת על הספרים

אבל לא ממש אחד לאחד כמו הספרים שעליה היא מבוססת, כדי להתאימה לתבנית הטלויזיונית שלה. וכך גם לגבי הסיום שלה שלא מסתיים כמו בספרים שעליה היא מבוססת. שלא לדבר על כך שהיא מבוססת רק על שני הספרים הראשונים בסדרה: 'חרב האמת' ו'אבן הדמעות'.

לא מבין למה סדרה כל כך טובה ומצליחה לא זכתה לעונות נוספות, למרות שעל פי השמועו מדובר בעניין של חוסר תקציב שמנע צילומי עונות נוספות לסדרה. וזו בעיה מאוד נפוצה לאחרונה, תראו למשל מה קרה לסדרה "Swamp Thing" שלמרות שכבר צולמו כמה פרקים שלה, שידוריה בוטלו עוד חפני שהתחילו בשל חוסר תקציב.
 

limors2

Active member
סדרת הספרים ממש ממש מעולה לדעתי.

אבל היא ארוכה נורא (11 ספרים) וקצת הולכת לאיבוד באמצע, יש ספר כלשהו (7? 8?) שבנוי מפרקים ארוכים שבהם ריצ'רד רק נואם ונואם ונואם....

אבל למרות הנאומים והבירבור, היא הרבה יותר מוצלחת מהסדרה הטלוויזיונית.
 
למעלה