דיוני סדרות לאמצע השבוע

דבר אחד ברור לי


אין סיכוי שפשוט לא נראה יותר את דיוזה.
לא היו בונים ככה לקראת משהו איתה ואז זהו. אני מקווה שגם לא נצטרך לחכות יותר מידי (מספיק שאין פרק שבוע הבא
)
&nbsp
לגבי המייקאובר של אוקטביה (גם מה שטל כתבה) - אני חושב שהקטע הוא לא שהשיער שלה היה מלוכלך, אלא שהוא נעשה "זקן" (כלומר שיער של זקנים...) ואז כשהיא יצאה מהאנומליה הוא כבר לא היה זקן.
&nbsp
היה יכול להיות מגניב באמת, והגיוני, אם אוקטביה הייתה רואה את לינקולן שם. לרוע המזל כנראה לא יקרה מפני שהבנתי שהשחקן עזב ביחסים מאוד רעים עם יוצר הסדרה. (בתקופת עונה 3 כשהייתי קורא די הרבה ראיונות ומאמרים על הסדרה)
יכלו לפחות להזכיר אותו או לעשות שאוקטביה רואה צללית שהיא מזהה בתור לינקולן.
היה יכול להיות גם מגניב אם היא הייתה רואה את זה שהיא הרגה בסוף עונה 3 (פייק?)
&nbsp
לא חשבתי על כך שבעצם טעיתי כששיערתי לפני כמה פרקים שגבריאל מצליח להשאר בחיים בזכות האנומליה.
&nbsp
&nbsp
אני הולך פשוט להתעלם ממה שאמרת עכשיו על בלאמי...
 

LeAnnDylan

Well-known member
מקווה שהצדק עמך


גם לי זה מרגיש שאין סיכוי שהיא לא תחזור אבל גם היה ברור לי שקיין יחזור והנה, הוא לא

ולא, קיין חדש זה לא אותו הדבר


לגבי השיער של אוקטביה, זה לא הרגיש לי שהוא נראה זקן. זקנים לא מגדלים ראסטות
היו שם איזה כמה שיערות אפורות אבל בגדול הוא סתם היה נראה מטונף. אבל כן, אני גם ראיתי את זה כאילו היא פשוט "חזרה אחרוה בזמן" לתקופה שהשיער שלה היה פחות מטונף. היא גם נראתה צעירה יותר כשיצאה משם. קצת כמו אוקטביה של עונה 2.

איזה באסה. לא ידעתי את זה על השחקן של לינקולן. זה ממש מבאס אותי


בסדר, מרשה לך להתעלם ממה שכתבתי עליו. אני חושבת שאני בעיקר מוציאה את התסכול שלי מהמעריצים שלו עליו
אם חשבתי שהמעריצים (מעריצות) של קלקסה גרועים, המעריצים שלו 5 רמות מעליהן


הו לא, לא פייק
אולי במקום שיחזירו לה את אינדרה?
ראיתי את התמונה הזו באיזה מקום וזה ממש הצחיק אותי


 
חחחח תמונה ממש מצחיקה


במיוחד גרם לי לצחוק: "I dunno... is Nylah still around"
&nbsp
זה באמת הזוי שעוד לא ראו אותה העונה (אז היא באמת לא מתה בעונה קודמת?)
אבל תכלס יש סיבה הגיונית לחלוטין מבחינת העלילה שלא רואים אותה - היא בטח פשוט עדיין בהרדמה. הרי ברור לנו שהם לא העירו את כולם. וזה לא שיש סיבה מיוחדת להעיר אותה.
&nbsp
אני מניח שעדיף שאני לא אפרט על פרטי הסכסוך עם השחקן ששיחק את לינקולן. לפחות הוא אמר שהוא כן היה בקשר טוב עם שאר השחקנים.
&nbsp
במידה רבה היה עדיף אם קיין פשוט היה מת. הוא היה דמות מפותחת מאוד, היה לו ארק (Pun intended) מפותח ויפה לאורך הסדרה עד כה ויהיה מכובד לסיים אותו לפני שהוא יביך את עצמו יותר מידי.
אבל אם הוא חוזר אז באמת נחמד שהוא חוזר כדמות CW קלאסית ללא חולצה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
גם אותי השורה האחרונה הצחיקה


וכן, ברור לי שהיא עדין בקריו ובגלל זה לא ראינו אותה. מענין אם עכשיו הם יעירו את כולם וירדו איתם לסנקטום או שישאירו אותם ישנים עד עונה 7

&nbsp
דווקא הייתי שמחה לקרוא על פרטי הסכסוך. למרות שכמו שאמרת, נראה שהוא שמר על קשר לפחות עם חלק מהקאסט. לא מזמן האמת ראיתי שפייג' טורקו צייצה בטוויטר איזה תמונה של בילבורד שהוא מופיע עליו והביעה געגועים.
&nbsp
 


השיער של אוקטביה נראה גם לי כראסטות

&nbsp
בנוגע לסכסוך - אני לא זוכרת מה היה מקור הסכסוך מבחינת היוצר אבל אני זוכרת שהשחקן כעס מאוד על ההקטנה של הדמות שלו וזה שהוא לא קיבל שורות ומשהו משמעותי יותר לעשות - אבל כל זה יכול להיות כבר האפקט של הסכסוך ולא הסכסוך עצמו. יש לי זיכרון מאוד עמום על משהו גזעני אבל אני לא יודעת איך זה יכול להיות כי יש עוד דמויות לא לבנות על הסט שלא לדבר על בלאמי שהוא די בתפקיד הראשי..
&nbsp
מה הסיפור של המעריצות של בוב מוראלי? ואיך אפשר להיות יותר גרועים מהמעריצות של קלקסה??
 

LeAnnDylan

Well-known member
אוי, זה מבאס ממש


הייתה בי תקווה קטנה שאולי בפרקים עתידיים אם באחד מהם יהיה דגש קצת יותר גדול על הדמות של אוקטביה, נזכה לראות איזה איזכור אליו, אבל עכשיו אני מבינה שזה לא הולך לקרות

ג'ייסון הנבלה הזה


לגבי המעריצות של בוב, זה יותר מעריצות בלארק אובססיביות. וההבדל בניהן (או שאגיד בניהם, כי בטח יש גם כמה בנים מטורפים שם
) לבין מעריצות קלקסה, זה שקלקסות מנסות לגרום לקלקסה לקרות בכל מחיר והתחביב הגדול שלהן (מלבד לכתוב פאנפיקים פורנוגרפיים) זה ללכלך על בוב ולטעון שהיחסים של בלארק הם אפלטוניים בלבד ושלקסה היא אהבת חייה של קלארק.

מעריצי בלארק לעומת זאת מלכלכים על חצי משאר הדמויות בסדרה בגלל שהם "לא תומכי בלארק" או איכשהו "מחבלים" בסיכויים של בלארק להיות a thing. וזה בסדר אם לא אוהבים דמות מסוימת, זה חלק מהכיף בסדרה. אבל לפעמים אני נופלת על איזה פוסט של הסדרה או של הכותבים של הסדרה שמפרסמים תמונה או פוסט על אחד השחקים בסדרה, וכל התגובות של בלארקים לזה הן תגובות עוינות. עיקר העוינות מתרכז באקו, אוקטביה ומן הסתם לקסה.

אתן כמה דוגמאות שקופצות לי לראש כדי שתביני יותר על מה אני מדברת:
נגיד בפרק 7, אחת הכותבות של הפרק צייצה בלייב במהלך הפרק כל מיני עובדות על הפרק. באחד הציוצים בסצינה שקלארק ביער ויש שם את הכס של הקומנדר והיא נזכרת בפ'ין. הכותבת רשמה:
"There was a whole debacle with Lexa's throne that maybe I'll tell the story of someday if people are interested."
לכל שאר הציוצים שלה הגיבו 2 וחצי אנשים, אבל איכשהו רק מזכירים את המילה לקסה וכל הבלארקים נהרו לטוויטר כדי לרשום לה ש"אף אחד לא מעונין" או "היא כבר לא מעניינת אף אחד" ואז גם ניצלו את המעמד כדי ללכלך על אלישיה עצמה.
וכאילו, סתמו, לא מענין אתכם, אל תקראו

אבל מילא מלחמה בין בלארקים לקלקסות. אבל זה לא מסתיים שם.

דוגמה אחרת מהשבוע, הכותבת השבועית של הפרק צייצה על אקו:
"Knowing how much Clarke means to him, Echo tells Bellamy to go save Clarke, even though it breaks her heart for him to leave. But she has to stay to keep their people safe. Echo is a true hero."
ואז כמובן שכל הבלארקים נהרו לטוויטר כדי לחלוק עליה ולטעון שלא רק שאקו לא גיבורה (כי "מה שעשתה היה מובן מאליו ומשהו שכל אחד במקומה היה עושה"), למעשה, היא "שחקנית ממש גרועה" כי שום דבר ממה שתואר בציוץ לא קרה בפרק. ואז היו גם שלל קללות ודיבורים לא הולמים שאני רואה שכבר נמחקו מאז (ובצדק).

ויש גם את השנאה כלפי אוקטביה שקיבלה את כינוי הגנאי "Octagon" שלא ברור לי כל כך מה מעליב בו, אבל בכל פעם שתתקלי במישהו שכותב את זה בקשר לאוקטביה, זה תמיד יהיה פוסט נאצה והכותב תמיד יהיה בלארק.

וכמובן שיש גם את כל השנאה כלפי יוצרי הסדרה שגולשת גם בתגובות לתמונות/פוסטים מהחיים האישיים שלהם ולא כתגובה לפוסט שקשור בסדרה, עם טענות בוטות כלפי זה שלא גורמים לבלארק לקרות גם בסדרה. שזה בתאכלס הדברים שהכי מציקים לי, שאנשים לא עושים את ההפרדה הזו בין הסדרה לחיים הפרטיים של אנשים.
בהתחלה לא הבנתי למה בוב מסיים כל ציוץ שלו עם "Be Kind, Be Well", כנראה שיש אנשים שצריכים תזכורת יומית...
 
אוווו את המעריצים/ות של בלארק אני מכירה, חשבתי שיש


משהו ספציפי עם המעריצים של בוב.
&nbsp
אני נתקלת בהם כשאני מחפשת תכנים על אקו ואוקטביה, כמו שאמרת. כן, השנאה ממש קשה וגם לא ממש מוצדקת - הם כאילו לוקחים את זה קשה שלבלאמי יש דמויות נשיות אחרות בחיים שהוא קשור אליהן (חברה שלו, אחותו) והם חווים את זה כאילו הכל בא על חשבון קלארק - אבל זה לא.
&nbsp
אחד הטיעונים שאני אוהבת בנושא הזה זה של אנשים שאוהבים את הדמות של בלאמי ואדישים לקטע הרומנטי שלו (לא משנה להם אם הוא עם קלארק או אקו, או לחילופין אוהבים את אחד השיפים אבל לא באיזה טירוף) והם תמיד אומרים לבלארקים שהם מעריצים אולי את הזוג/שיפ אבל הם לא באמת אוהבים את בלאמי עצמו ומאחלים לו טוב - כי למשל, אקו היא בת זוג מאוד טובה עבורו, ותומכת ונאמנה - אבל הם לא רוצים אותה ובעצם לא מסתכלים על החיים שלו מנקודת מבטו - אלא רק דרך האינטרס הרומנטי שלהם. או למשל, זה שהם לא רוצים שמערכת היחסים שלו עם אחותו תשתקם, כי אוקטביה שונאת את קלארק - אבל מנקודת המבט של מישהו שבאמת מעריץ/מחבב את בלאמי, אז הוא אמור לרצות שהדמות תהיה ביחסים טובים עם המשפחה שלה וכן הלאה וכן הלאה..
&nbsp
אני גם חושבת כמוך שלפעמים לאנשים קשה לעשות הפרדה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
האמת היא


שבחלק לא קטן מכל הפוסטים המרמורמים האלה, יש גם לא מעט הכפשות על קלארק, לכן התייחסתי אליהם כאל מעריצי בוב/בלאמי. אבל ללא ספק רובם זה אכן בלארקים.
ואני מסכימה עם מה שכתבת על שהם לא רוצים מה שטוב לדמות אלא מה שטוב להם.
&nbsp
&nbsp
 

LeAnnDylan

Well-known member
עוד משהו שחשבתי עליו


לגבי הסיפור של גבריאל על אדוארדו. הוא אומנם לא סיפר אם שאר הילדים של גבריאל ידעו שאקסייבר הוא נייטבלאד או אם הם ידעו שגבריאל לימד את אדוארדו איך לבצע את הניתוח של הוצאת הצ'יפ (לא פשוט כורתים את הראש?
)
אבל בהנחה ולפחות חלק מהם ידעו, אז יום אחד גם גבריאל נעלם וגם אדוארדו נעלם ואף אחד מהילדים לא חושד? וטפ?
 

LeAnnDylan

Well-known member
חלק 2


Mothership
ווהו!! ניילה בחיים!!
חשבתי כבר ששכחו אותה. אגב, השבוע גיליתי שהיא אחות של מרפי במציאות
אני האחרונה שגילתה את זה או שגם אתם לא ידעתם?? אני מניחה שהייתי צריכה לחשוד כשראיתי שהם חולקים אותו שם משפחה אבל מתביישת להודות שבכלל לא חשבתי שזו אופציה ריאלית. בעיקר כי הוא נראה בעיקר אמריקאי והיא מרגישה לי קנדית. אבל אין לי באמת מושג איפה הם נולדו אז לא משנה.

אניווי, בחזרה לסדרה, הייתי רוצה שיתנו לה קצת יותר זמן מסך. ושיורידו אותה לסנקטום!! בכל מקרה, רייבן סוף סוף מגלה מה התוכנית של אבי. כמובן שהיא מתנגדת אליה בהתחלה, אבל אז הסיבה שלה לעזור לאבי הייתה או משוחקת ממש גרוע או כתובה ממש גרועה כי זה לא נראה אמין בשיט.
וגם רייבן קצת חייה בסרט. כשאבי שואלת אותה אם הייתה לה הזדמנות להחזיר מישהו שהיא אוהבת התגובה שלה "לא אם זה אומר להרוג מישהו אחר" ביץ' פליז, היית מוכנה להקריב את מרפי כדי להציל את פ'ין


אבל היי, קיבלנו קיין חתיך!! כשהתלוננתי שהוא צריך למצוא ספר לא חשבתי שימצא ספר כזה טוב
אבל אני לגמרי יכולה לקפוץ על הווגון הזה... הוא לגמרי יאמי! עכשיו רק שיחזור להיות קיין של עונה 3 ולא קיין של עונה 5 ואני אסלח לו. לצערי אבל אנחנו הולכים לסבול הרבה ממנו/אבי לפני שנוכל ליהנות מעוד סצינות שלו חסר חולצה...



 


אבי היא כזה "עשינו פשעי מלחמה, אנחנו אנשים נוראיים וצריכים לפצות על זה ולכן בואו נחטוף גוף של בן אדם ונשתיל בו זהות אחרת כי זה לא בשבילי!!"
יאייקס!!!
 
לא היה לי מושג


שניילה היא אחות של מרפי.
אני מנסה לחשוב האם אי פעם הייתה להם סצנה משותפת... לא ממש מצליח לחשוב על אחת.
&nbsp
האמת שהיא ממש לא הייתה חסרה לי בפרקים האלו.
&nbsp
אני גרוע בלזכור את העונות הראשונות אז אני נאלץ לשאול - על מה את מדברת ב"הייתה מוכנה להקריב את מרפי כדי להציל את פין"?
כי ממש לא נשמע לי מתאים לרייבן להקריב מישהו. היא מרגישה לי בתור הדמות שהצליחה להשאר הכי מוסרית לאורך כל הסדרה.
&nbsp
כן, קיין חתיך זה בהחלט שיפור נחמד.
&nbsp
אגב, ג'וזפין מחקה את הצ'יפ של קיילי וכל משפחתה. זה אומר 4 צ'יפים. היא נתנה שניים למרפי, אחד עבור קיין. מה לגבי הרביעי? האם הוא ניתן לאבי? כלומר האם היא מתכננת לחיות לנצח לצידו?
 

LeAnnDylan

Well-known member
לא נראה לי


שהייתה למרפי וניילה סצינה משותפת של שניהם.
לי היא הייתה חסרה בעיקר בגלל אוקטביה. היה לי עצוב שנטשו אותה ביער ורציתי שניילה תהיה איתה שם.
וטוב נו על מי אני עובדת, גם בגלל שהיא כוסית

&nbsp
לגבי מרפי/רייבן/פ'ין.
אחרי שפ'ין התחרפן וירה בכפר של הגראונדרים, לקסה אמרה שהם מוכנים לא להתנקם בכל סקייקרו אם הם יקריבו את פ'ין שישא את העונש על עצמו. והייתה את הסצינה שקלארק, בלאמי ורייבן ניסו להבריח את פ'ין כדי שהגראונדרים לא יגיעו אליו ושאר אנשי סקייקרו שרצו שקט והיו מוכנים להקריב אותו, לא יקריבו אותו. רייבן ביקשה ממרפי שיצטרף אליהם להגן על פ'ין.
ואז מסתבר שהסיבה היחידה שהיא ביקשה ממרפי להצטרף זה כי "מספיק גראונדרים ראו אותך בכפר כדי להאמין שאתה זה שרצחת את כולם" והתכוונה להקריב אותו במקום פ'ין.
זה היה בפרק 208 אם בא לך לרענן את הזיכרון.
&nbsp
לגבי הצ'יפ הרביעי, לדעתי הוא עדין אצל ג'וזי כי היא נתנה לאבי רק אחד.
 
אוקי, דבר אחד רק אני לא מבין


למה את כותבת פ'ין?
למה לא פין?
אני התעלמתי מזה בהודעה הקודמת, אבל עכשיו כתבת את שמו 4 פעמים ואני פשוט לא מסוגל יותר.
&nbsp
לא זכרתי את הקטע הזה מעונה 2, אבל מסקרן אותי לראות.
 

LeAnnDylan

Well-known member
זה ספוילר בכלל?


פין מרגיש לי כמו איבר מין גברי
והוא פ׳ין עם F
סתם מציק לי בעין בלי
 
אבל אבל אבל


כן זה לא באמת ספוילר. כלומר אם היו רואים את פין בפרק אז זה היה ספוילר, אבל זה לא שרואים אותו או אפילו מתייחסים אליו.
&nbsp
אני מצטער, אני מוכן לקבל הרבה דברים בפורום הזה, אבל שימוש לא נכון בגרש הוא לא אחד מהם.
פ בלי דגש הוא עדיין פ.
פדיחה היא לא פ'דיחה
פיזיקה היא לא פ'יזיקה
ופלוץ הוא לא פ'לוץ
&nbsp
אני פשוט שמח שלא היינו מדברים על Glee בזמנו
 

LeAnnDylan

Well-known member
הצדק עמך

ולרקורד, אני עושה אל זה רק עם שמות ולא עם כל מילה.
וגם אז, רק אם ההבדל בין פ׳ דגושה לרפה משנה את משמעות השם.
אבל לא תצליח לשנות את הדפקט שלי
 


ותודה על התזכורת - ממש לא זכרתי את כל הקטע של פין-רייבן-מרפי (כן, זה לא משורשר נכון, אבל לא באמת צריך לענות לכל אחד בנפרד כשזה רק שלושתנו, נכון? נכון??)
 

LeAnnDylan

Well-known member
חלק 3


סנקטום
מתחילים עם ג'וזי וראסל. אני לגמרי מאוהבת בה!! אפשר שהיא לא תעזוב לעולם
מה זמן עד שהמוח שלנו ימס" המוח שלנו!!
היא כבר יודעת שהיא וקלארק זה לנצח


אהבתי שראסל אמר לה, יש לנו אופציה למחוק את החטא הזה שלנו, ולהחזיר את קלארק חזרה לגוף שלה וג'וזי כזה "השתגעת?!" היא מנסה לתרץ את זה ב"ראיתי אל תוך הראש של הבחורה הזו, היא תהרוג את כולנו ברגע שנחזיר אותה" אבל מה שהיא באמת רוצה להגיד זה "אני אוהבת את הגוף הזה ולא בא לי גוף של מישהי פחות שווה ממנה"

לא מאשימה אותה
גם אני הייתי בוחרת את הגוף של קלארק על פני כולן שם


כל החבר'ה יושבים יחד והוגים תוכנית וג'ורדן מתבכיין שאכפת להם רק מקלארק- הלו, אתה חי באותו עולם שהם?! ברור שאכפת להם רק מקלארק!! איך שמחתי שהוא נדקר בסוף! כדאי מאוד שימות. באמת שאין כוחות אליו


למאדי הייתה את התוכנית הכי טובה, להרוג את כולם! חבל רק שראסל חכם יותר מלהאמין שהילדים של גבריאל מאחורי התוכנית הזו. אבל אני עדין בעד להרוג את כולם ולהשתלט עליהם. "?Echo Thinks it’s a good plan. Don’t you, Spy"


מרפי ואמורי עיצבנו אותי כל הפרק. כל האינטרנט מלא באהבה לאמורי על שעשתה את הדבר הנכון אבל אני פשוט לא מצליחה להתחבר לדמות שלה.
הקטע בהתחלה שמרפי מנסה להיות רומנטי "תוכלי לאהוב אותי לנצח?" פחות משנה אחרי שהיא בילתה איתך ביחד על ספינה סגורה היא לא סבלה אותך. היא ממש לא שם לנצח, ג'וק!
אהבתי שג'וזי נכנסה לשם. בכלל הסצינה הזו במוסך הייתה מעולה מצידה. אני אוהבת את רייקר והדינמיקה עם ג'וזי מצוינת. נראה שיש שם הרבה היסטוריה ולא רק העובדה שנתן לגבריאל לברוח. הייתי רוצה שיכנסו לזה קצת יותר.

"הוריקן ג'וזי, את חייבת לה התנצלות" פחח מצא לו מי שתתנצל
ואז בקטע בשדות "אני יודע שזה קשה אמורי אבל קלארק הייתה מוכנה לשים אותך בתנור, זוכרת את זה" ביץ', מה עם זה שקלארק הזריקה את הסרום לעצמה בסוף כדי שלא ינסו אותו על אמורי, מה עם זה שהיא נתנה לה את החליפה נגד קרינה שלה כדי שלא תמות בדרך חזרה לבונקר, מה עם זה שהיא פאקינג טיפסה על איזה עמוד חשמל באמצע פריימפייה כדי לכוון איזו צלחת לווין ידנית כדי להציל אתכם? זוכר את זה?? פאקינג מרפי. Go float yourself


בלאמי אמר מה שחשבתי "נראה לך שאכפת לנו מהבוגד הזה?"
אבל ג'וזי אמרה את האמת (+מה שאני באמת חושבת) "Lord knows you shouldn’t but, yeah, I do"
אבל החלק אחרי זה
which brings us to yet another episode of ‘no good choices’ Clarke would love this"
I STAN




 
אני שמח שהזכרת...


את זה שקלארק הצילה את כל אלו שעלו לארק. עם כל ההתבכיינות של מרפי ורייבן לגביה הספקתי לשכוח חלק מהדברים שהיא עשתה למענם.
וכן מרפי מניאק לחלוטין.
וכן, אמורי מלכה.
והיא ומרפי נפרדו רק כי הוא נעשה מטורף לחלוטין שם על הארק. אם היא עדיין אהבה אותו אחרי שהיא סבלה אותו במשך 6 שנים שם אז זאת לחלוטין אהבה אמיתית ולנצח.
&nbsp
אגב, אני חושב ששכחתי לחלוטין שלאמורי יש יד מוטאנטית מוזרה. בכלל הייתה לזה התייחסות מאז עונה 3?
&nbsp
כפי שאמרתי בהודעה שלי - התוכנית של מאדי נשמעה מגניבה וחכמה, אבל היא כנראה הייתה מטופשת למדי אם ג'ורדן סיכל אותה לחלוטין.
נניח שהיא הייתה מצליחה להרוג את פריה, עדיין היו עוצרים אותה מיד והיא לא הייתה מספיקה להרוג עוד אף אחד נוסף.
&nbsp
אגב, את טובה בענייני הפריימים - נותרו עכשיו רק 5 פריימים שכרגע חיים, נכון? פריה, רייקר, ראסל, סימון וג'וזפין. זה בעצם לא כל כך הרבה.
הבעיה היא באמת איך שאר האנשים יגיבו אם יהרגו את האלים שלהם.
 
למעלה