דיוני סדרות לאמצע השבוע

זו סדרה נחמדה ואני כפי שאמרתי פעם אוהב את ז'אנר ההיעלמות

את הספר לא קראתי אבל בכל זאת הסדרה סובלת מבעיות אמינות. גם באמצע הסדרה מכניסים פתאום קו עלילה שני משום מקום שלכאורה אין לו שום קשר לעלילה המרכזית ואני לא אוהב את ההתפתחות הזאת.
 

dory38

New member
זה נקרא back door pilot

בסדרה מחוברים שני ספרים- תיק נעדר ואפשרות של אלימות. עלילת המשנה תהפוך למרכזית מהשבוע הבא, אחרי שהפרק של השבוע סגר סופית את החקירה הראשונה. לדעתי (וזה לא מחייב איש לחשוב כמוני), רמת הביצוע היא כמעט של הסדרה הסקנדינבית "הגשר".
 
אם כך אז זה מאוד מאכזב, קשה לי להבין איך אפשר להקדיש ספר שלם

לעלילה כל כך דלה כמו חקירת ההיעלמות. אני לא אהבתי את העלילה השנייה, אבל לפחות חשבתי שהן קשורות אחת לשנייה ושהקשר הזה יתגלה בהמשך. אם לא, אז מבחינתי הסדרה עכשיו ירדה ברמה בצורה מאוד רצינית מסדרה טובה לסדרה גרועה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
The 100 עונה 6 פרק 6


התרגלתי לזה שאנחנו מקבלים כמות אדירה של אינפורמציה חדשה בכל פרק והפעם זה הרגיש כאילו כל האינפורמציה שקיבלנו זה דברים שניק חזה כבר מזמן

אז היה נחמד לקבל אישוש לגבי הרבה דברים. אהבתי שהראו איך העצים "אוכלים" בן אדם. עדין רוצה להבין קצת יותר טוב את ענין ההקרבה הזה שלהם. מבינה שהוא הרגיש אשם בגלל המוות של רוז, אבל למה ג'ייד לא איפשרה לאקו להמית אותו כדי למנוע ממנו לסבול? אם הוא רק היה מנסה למות, הוא וודאי היה בוחר בדרך "קלה" או מהירה יותר. ואם הוא יודע שזו הדרך בה הוא 'חייב' למות, למה ביקש מאקו שתהרוג אותו? איך אפשר לראות בן אדם שאת מכירה ונראה היה גם שהיא אוהבת (לא בהכרח בקטע רומנטי), סובל ככה. אקו אמרה לה שהיא תחזור אליה אם יהיה לה זמן, ולמרות שאני קצת רוצה שהיא תמות כי הדמות שלה מציקה לי ממש, יש בה גם הרבה דברים שמסקרנים אותי ואני רוצה לדעת עוד.

אהבתי את הסצינות של דיוזה/או/אקסייבר. אני רוצה לדעת עוד על גבריאל והילדים שלו והיער והאנומליה. הקטע עם השרף עצים היה מגניב. ושייתקנו כבר את היד של או. היא כזאת פאקינג באדאסית איך היא מושיטה לו את היד בלי לחשוב פעמיים בכלל ואומרת לו לכרות אותה
אבל שלא יעז!! היא לא יכולה להיות באדסית עם שתי חרבות כשהיא במינוס יד אחת

אני מקווה שזה שהאנומליה קוראת לשלושתם (או לפחות לשתיהן) אומר שהן יזכו לפגוש את גבריאל בקרוב. אני רוצה שנחשף לצד שלו בסיפור. אני מרגישה שהסיפור שלו שווה עונה שלמה בנפרד וככל שאנחנו עוברים יותר פרקים בלי הצד שלו בסיפור, מרגיש לי כאילו לא יתעמקו בזה מספיק. למרות שאני בטוחה שאני סתם דואגת בלי סיבה.

אני מניחה שקיבלנו תשובה למה שהסקנו כבר לבד- שאין להם עוד צ'יפים מעבר ל-13 שהם הגיעו איתם. מענין איפה הצ'יפ של גבריאל והאם הוא הושמד או שהוא אצלו עדין שוחה באנומליה שלו.

אהבתי את הקטע בהתחלה שג'וזי מבקשת ממרפי שילמד אותה להיות קלארק והוא עושה לה בוחן פתע. ואומר לה שמאדי תהיה מבחן הניסיון שלה. מיותר לציין שהיא כשלה בו נחרצות. מוזר לי שגאיה שרואה יותר מידי נורות אדומות נדלקות לא מצליחה לחבר את הנקודות ולהבין שקלארק היא לא קלארק. ואם כבר בקלארק שלא קלארק עסקינן, אם אבי העזה לחזור לספינת האסירים כשהיא לא קולטת שזו לא קלארק אני אבעט במישהו. הקטע שהיא פקחה עיניים כשהיא חיבקה את ג'וזי הרגיש לי כאילו היא הבינה מה קורה. אבל מצד אחד, אם הבינה, למה לא אמרה כלום? היא לא נראית לי חכמה מספיק כדי להעמיד פנים כדי לנצל את זה לטובתה/טובתו של קיין. אבל עם כמה שאני מתעבת אותה אני אתן לה ליהנות מהספק ואניח שהיא חזרה לספינה כדי לגייס את כוחם של האסירים ששם + אנשי סקייקרו הנותרים (ובחייאת שיחזירו לי את ניילה כבר!!) למרות שנראה לי שגם אם היא לא קלטה עדין שקלארק איננה, בטח זה שרייבן תספר לה שהם חוטפים גופות יגרום לה לעשות 1+1 ואם לא אז זהו, סופית הרמתי ידיים עליה.
ובאותו ענין, איך זה שאקו היא היחידה בערך שהצליחה לעלות על ג'וזי בלי שום רמז מג'וזי. היא היחידה שם שהצליחה להשתמש בהיגיון הבריא שלה + האינפורמציה שכל השאר גם ידעו ולהסיק מזה מה קרה. סוף סוף מישהו חכם בחבורה הזו (מלבד רייבן).

ואם כבר אני מדברת על החבורה:
בלאמי- קצת מאוכזבת מהתגובה שלו למוות של קלארק. בסצינה בהתחלה שמרפי בא לדבר איתו, ציפיתי ממנו להיראות יותר שבור. התגובה שלו לא נראתה לי הולמת מספיק. עד שהוא כבר אמר משהו שסיפק אותי "נהרוג את כולם ונשתלט על המקום הזה" ("איפה בלאדריינה כשצריך אותה?" ביער איפה שהשארתם אותה נבלות
) אחרי שחנק את ראסל לארבע שניות הוא פתאום החליט שאין טעם להילחם? מה? איך זה אמור להיראות לנו הגיוני? איך זה אמור להיראות להם הגיוני? איך 'טוב קלארק מתה אז אין שום דבר שאפשר לעשות' נראית להם אופציה הגיונית?! מה עם המחשבה ששום דבר 'נורמטיבי' לא היה במקום הזה מאז שהם נחתו בו, למה אף אחד מהם לא מעלה את שבריר התקווה שאולי כן יש משהו לעשות כדי להחזיר את קלארק? מזו התבוסתנות הזו?! ידעתי שאני שונאת את בלאמי מסיבה מסוימת

הוא מטיח במרפי שמונטי היה מתבייש בו. וול, ניוז פלאש בלאמי- מונטי היה מתבייש גם בך.

רייבן- למרות שהיא קצת מעצבנת אותי העונה עם כל השנאה הזו שלה כלפי קלארק, אני כן רוצה לראות את התגובה שלה כשתבין שקלארק מתה. אהבתי את הסצינות שלה עם רייקר. אהבתי שאנחנו מקבלים קצת יותר אינסייט לתוך העולם של הפריימים. אהבתי שהוא הראה לה חפצים ששמר מההוסטים הקודמים שלו. ואהבתי שבסוף שאלה אותו אם זה הגוף האחרון שלו והיא כזה "לא חשבתי אחרת". נראה שיש בו הרבה חרטה כלפי דברים שקרו ומוות של ההוסטים שלו אפילו שהם כביכול מסרו את עצמם. נראה שאם מישהו מהפריימים יעמוד לצד החבר'ה שלנו, זה ללא ספק יהיה הוא. מענין אותי אם אבי אמרה לרייבן לטובת מה היא צריכה שתטיס אותה לספינת האסירים. היא הרי לא כזו יסמנית, בטח לא בשביל אבי/קיין. מענין אותי מה דעתה על הענין הזה של להפוך את קיין לנייטבלאד. שאלוהים שיעזור לי, זה הדבר האחרון שחסר לנו עכשיו. המחשבה שקיין יחיה לנצח עם התספורת המזעזעת שלו ולא נוכל להיפטר ממנו לעולם תרדוף אותי בשנתי


מרפי- כבר התרגלנו לאינסטינקט הג'וק שלו ואני מבינה את זה מצד אחד. מצד שני כן הייתי מצפה ממנו להיות קצת יותר מיוסר מההשלכות של המוות של קלארק. לא הגיוני לי שהוא כזה תמים ולא רואה מיליון פגמים בתוכנית של ג'וזי. לקבל את הצ'יפ ולהוריד את הזיכרון שלו עליו זה דבר אחד. אבל מי מבטיח לו שהולכים להשתיל את הצ'יפ שלו בהוסט חדש אחרי שימות? כמה אנשים בכלל יודעים לבצע את ההליך הזה? ג'וזי לא נראית לי כמו אחת שתטרח להחזיר את מרפי אחרי שימות, או לחלופין אחרי שתקבל את מה שהיא רוצה (שאבי תלמד אותה איך להנדס נייטבלאד).

מאדי- חיבבתי אותה מתחילת העונה אבל כרגע לא מסתמן שיש לי כוחות להתמודד עם קו העלילה של שייהדה. קיוויתי שכל התיקשורים שלה עם הרוחות של הקומנדרים הקודמים ירמזו על קאמבק של לקסה לאיזה פרק (כל האינטרנט במילא מלא שמועות על זה, אם כי אכן דיברו על הפרק הבא ולא זה) או לפחות איזה איזכור אליה, או לפחות של עוד קומנדרים אחרים. אבל אנחנו מקבלים רק אותו והמאבק של מאדי איתו לא נראה לי באותה רמה של אלייזה שמשחקת שתי דמויות. זה מרגיש לי חצי אפוי ואני מקווה שנסיים עם הקו עלילה הזה מהר או שהילדה תיקח כמה שיעורי משחק עד הפרק הבא ותגרום לי לחרוד קצת יותר לגורלה. כן אהבתי שהיא גירשה את גאיה. אם זה אומר שנפטרנו ממעיקה אחת בסדרה- מה טוב. אם כי לא נראה לי שבאמת ניפטר ממנה כזה מהר


דיוזה- אוהבת אוהבת אוהבת את הדמות שלה!! אהבתי את השיחה שלה עם אקסייבר. הקטע שהוא אומר לה שלתינוקת שלה אין עתיד מזהיר בסנקטום גורם לי לתהות למה היה חשוב ללייטבורנים להציע לה למסור להם את התינוקת כדי לגדל אותה שם? חשבתי שחייבת להיות סיבה מעבר ל'לא ניתן לתינוקת שלא פשעה לשאת בעול של פשעי הוריה'. הם לא נחמדים מספיק כדי לעשות את זה. חייבת להיות סיבה נוספת.
אהבתי שהיא אמרה לאקסייבר שהיא סיימה להילחם עבור 'מטרות אבודות' והוא כזה " אז מה עם אוקטבייה?" אני אוהבת שהיא רואה את הפוטנציאל שבה ולא מוותרת עליה. אני חושבת שאם יש משהו אחד שאוקטבייה צריכה בעולם הזה חוץ מאת לינקולן חזרה, זה חברה.

אקו- ספיקינג אוף דמויות שאני אוהבת- אפילו שבדיוק אתמול החלטתי לחזור שוב לעונה 3 ונזכרתי שבדיעבד רוב הצרות שלנו בסדרה התחילו איתה והשבט המעיק שלה וקצת חזרתי לתעב אותה ליום אחד- עבר לי בשניה שהיא הפציעה על מסך הטלוויזיה שלי הערב. הדמות שלה מבריקה. אהבתי שהיא אמרה Yu gonplei ste odon התגעגתי לזה וגם לג'וס דריין ג'וס דאון. כדאי מאוד שמישהו מהם יגיד את זה. אפשר גם שמאדי תגיד ואז אתייאש ממנה קצת פחות. אני חושבת שאחת הסיבות שאני אוהבת אותה זה שהיא היחידה בערך שמזכירה לי את הסדרה בתקופה של הגראונדרים. נראה שכל שאר הדמויות התקדמו והתפתחו והשתנו המון. וגם היא, אבל היא השתנתה בצורה כזו שעושה לי פלאשבקים למה שגרם לי להתאהב בסדרה מלכתחילה.

ג'וזי/קלארק- אני אומנם עדין שבורה מהמוות של קלארק והעובדה שנראה שכולם בפרק השלימו כבר עם העובדה שזה סופי ואין מה לעשות. מה קרה לחמישה שלבים של אבל? איך כולם כבר קפצו לשלב של השלמה? אבל זה לא גורם לי שלא ליהנות מהמשחק המשובח של אלייזה. כבר רשמתי פחות או יותר מה אני חושבת עליה דרך הדמויות הא

 

LeAnnDylan

Well-known member
חתך לי את הסוף


מזל שאני יודעת לא לסמוך על תפוז ושמרתי לפני ששלחתי


ג'וזי/קלארק- אני אומנם עדין שבורה מהמוות של קלארק והעובדה שנראה שכולם בפרק השלימו כבר עם העובדה שזה סופי ואין מה לעשות. מה קרה לחמישה שלבים של אבל? איך כולם כבר קפצו לשלב של השלמה? אבל זה לא גורם לי שלא ליהנות מהמשחק המשובח של אלייזה. כבר רשמתי פחות או יותר מה אני חושבת עליה דרך הדמויות האחרות.
עדין לא חברתי לניק סופית במחשבה שהיא 100% רעה, אם כי זה שאיפשרה לבלאמי לחנוק את אבא שלה ובעצם סוג של השלימה עם העובדה שאולי הוא ימות וזה בסדר כי "עין תחת עין" בטח לא היה צעד בכיוון הנכון.
אבל מצד שני, היא על סף פריצת דרך של להפוך את כולם לנייטבלאדים אז נראה לי שהיא תרשה לעצמה להיות עם יד קצת יותר קלה על ההדק (וול, יותר מהנורמל בכל אופן
)
אבל החלק בתאכלס שהיה הכי מענין בכל הפרק זה הסוף שלו וההכנה לפרק הבא שהולך להתמקד בקלארק ובזכרונות שלה.
פרק שלם שמתמקד בדמות הטלוויזיונית האהובה עליי בעשור האחרון נשמע לי כמו משהו מעולה
אבל זה לא מה שרציתי להתמקד בו. אני יותר מעוניינת לדעת האם הסצינה שראינו היא בעצם חלום של ג'וזי או שפשוט מראים לנו לאן ה"מיינד" של ההוסט נעלם כשמוחקים אותו. האם הוא עובר לאיזה מימד אחר או כלוא בעולם אחר או משהו בסגנון והאם מישהו יכול לתקשר איתו בצורה כלשהי (מאדי/גבריאל) מקווה שנקבל יותר תשובות בפרק הבא. מתרגשת בטירוף!!

 
יש
למה שיהיה בפרק הבא בהודעה מעלי


תזכרי שרובנו לא רואים את הטריילר לפרק הבא.
אז מידע לגבי מה שהולך להיות בו זה ספוילר שלא נכלל באזהרת ספוילר הרגילה לפרק.
 

LeAnnDylan

Well-known member


גם אני לא ראיתי את הטריילר לפרק הבא. אני משתדלת להתחמק מהם. אאל״ט ראיתי שהעמוד של ה-100 באחת הרשתות החברתיות פרסם משהו כתוב לגביי זה לפני איזה כמה שבועות . אבל עם איך שהסתיים הפרק הנוכחי זה היה נראה לי פשוט כמו כיוון מתבקש גם בלי לצפות בטריילר.
אבל אוקיי, אקח לתשומת ליבי
 
ספוילרררררר

הי הי הי, תוך כדי שצפיתי כבר חשבתי על ההודעות כאן

&nbsp
פרק טוב - שבאמת הביא עוד מידע אבל כזה שכבר דובר פה אז הרגיש יותר אישוש מאשר חידוש (חרוז). הדבר שהכי הייתי רוצה ללמוד עליו כרגע (לא בהכרח בקטע עלילתי אלא בקטע של ביולוגיה/פיזיקה - ההיגיון הפנימי של העולם ואיך הדברים עובדים) - זה כיצד הצמחים ניזונים מבני האדם או משתלטים על הרקמות שלהם ומהי האנומליה - כלומר, לא בהכרח הסיפור של גבריאל, למרות שכמובן זה ממש מעניין - אלא מה זה?? חור שחור? תולעת זמן? מרחב אנרגטי שהזמן/מרחב מתקפל בו? ואני ממש מקווה שזה יהיה הגיוני וברור ולא סתם ממבו-ג'מבו - וגם אם אני מבינה נכון אמור להיות קשר בין שני הסיפורים האלו כי אם הצמחים מרפאים פגיעות של האנומליה - אז אמור להיות קשר.
&nbsp
אקו אהובתי - גאונה שלי. היא כזו דמות אנדר-רייטד - אישה חכמה, לוחמת, נאמנה.. ונראה לי שהיא הולכת לאיבוד בגלל שהיא החברה של בלאמי והצופים רוצים אותו עם קלארק וזה יוצר הטיה נגדה - אוף. היא דמות מעולה!
&nbsp
ג'וזי היא הסוציופתית האהובה עלי. גם היא מאוד חכמה ואסטרטגית, לא רואה בעיניים. אני חושבת שמה שראינו בסוף זה שכשהיא נרדמת אז התודעה של קלארק משתלטת והיא מוצאת עצמה בעולם של קלארק - השאלה היא האם גם קלארק שם או שג'וזי תהיה כמו תיירת בעולם שהיא לא מכירה. אם היא תיירת, אז האם נראה תהליך בו היא לומדת על הזכרונות ומהמקום הזה הופכת רגישה לחיים של קלארק או אם קלארק שם, האם היא תקבל הזדמנות להילחם על התודעה שלה?
&nbsp
אני דווקא חשבתי שנתנו מלא דגש על האבל של בלאמי על קלארק, זה בערך כל מה שהוא עשה הפרק, בכה שהיא מתה.
&nbsp
רייבן היא אחת הדמויות הכי עקביות בסדרה, מאז ההתחלה היא הייתה מאוד ערכית ולמרות כל הסבל שעברה היא נשארה מאוד נאמנה למושגי הטוב-רע שאיתם התחילה ולעובדה שהיא סומכת על החוכמה שלה בשביל לשרוד.
היא עברה תהליך מול סיפור הצ'יפ של אלי (אני בוחרת בכאב) אבל הייתי רוצה שיהיה סיפור יותר גדול איתה מבחינה פנימית, הנפש שלה - משהו, ולא רק אנשים מתים לה והיא שורדת.
&nbsp
בנוגע למאדי - שעמום! ותודה לאל ג'ורדן לא היה הפרק.
&nbsp
מרפי - מה אני אגיד? לא משנה איזו בחירה הוא עושה, אני בעדו. חשבתי שהנאמנות שלו לבלאמי תהיה יותר רצינית ממה שהסתמן בסוף אבל בשורה התחתונה הוא מי שהוא. אהבתי שבלאמי שאל "מה ראית כשמתת?" כי זה מזכיר שמרפי לא סתם בוחר בדרך הזו סתם אלא יש לו טריגר רציני.
&nbsp
כל הסיפור של אוקטביה ודיוזה הוא אחד האהובים עלי העונה. מסכימה שאוקטביה צריכה חברה אבל גם לא תזיק לה דמות אם/מודל לחיקוי כי בלאמי היה הדבר הזה עבורה והיא איבדה את זה מזמן איתו בגלל הגראונדרס והיחסים שלו איתם.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני איתך לגבי הפסקה הראשונה


כאילו, אני לא אשב ואקרא מחקרים עכשיו במשך שעות, אבל כן אשמח אם יתנו לנו קצת יותר מידע ריאלי על זה יחד עם עלילת הסדרה.
אני ממש לא בקיאה בכל עולם ה-Sci-Fi , אפילו לא שמעתי על המונח אנומליה לפני שניק הזכיר אותו לפני כמה פרקים והלכתי לגגל כדי לראות מה זה אומר. אז כן אשמח אם נקבל קצת יותר אינפורמציה על איך הדברים עובדים. קצת כמו שבקה/אלי עשתה עם הטכנולוגיה שלה.
למרות שלגבי הצמחים, נראה היה שהם דווקא לא מרפאים פגיעות של האנומליה. הם ריפאו את החתך שהיה ביד של דיוזה, אבל היד של אוקטביה לא השתפרה. עדין לא בכל אופן.
&nbsp
לגבי אקו אני מסכימה. היא דמות מצוינת. היו בי הרבה רגשות בוז כלפיה בעונות הראשונות אבל היא redeemed herself בעונה 5 וגם העונה. והפרק הזה הזכיר לנו שהסדרה ברובה סובבת סביב נשים חזקות. נראה שהם קצת שכחו את זה העונה, אבל sure enough אם צריך מישהו שיציל את היום בסדרה הזו, זו תהיה אישה.
&nbsp
מה שרשמת לגבי ג'וזי/קלארק
אני מקווה שזה כמו שאמרת, התודעה של קלארק לוקחת פיקוד כשהיא ישנה. אם זה המצב, אז אולי כמו ששייהדה מצליח/עם פוטניצאל להצליח- להשתלט על מאדי, גם קלארק תוכל להשתלט על ג'וזי.
&nbsp
לגבי האבל של בלאמי. הסצינה האחרונה שראינו שלו הייתה כשהוא מגלה שקלארק מתה והוא משותק ולא יכול להגיב. אז ציפיתי שבסצינה הבאה שהוא לא משותק הוא יפגין קצת יותר זעם ותסכול על המצב. ינסה להשתחרר מהאזיקים שלו, קצת יותר כמו שעשה בעונה 4 כשהיה כלוא בבונקר. זו נראה לי התגובה שציפיתי לקבל, ובמקום זה קיבלנו בלאמי כנוע ומסכן שמזיל דמעה אחת שבן אדם מזיל כשהוא נזכר באירוע עצוב שקרה לפני שנה ולא כמו מישהו שהאדמה נשמטה מתחתיו הרגע. וכן, זו התגובה שרציתי לקבל. כי המוות של קלארק לא מסתיים שם, blood must not have blood זה לא כאן.
אני לא כל כך זוכרת אם הראו שמרפי מספר לבלאמי שאבי מנסה לייצר נייטבלאד, ואם כן, בלאמי חייב להבין שזה מסכן את כולם, הם הופכים להיות שוב ה-47 ילדים בהר ווט'ר שרוצים את הדם שלהם.
&nbsp
ואגב בדיוק חשבתי על זה, הרי כדי להפוך את קלארק לנייטבלאד, אבי הייתה צריכה תרומת מח עצם מאונטרי/לונה. אבל בקה בעצם ייצרה את זה מכלום. אני לא באמת רואה את כל הפריימים הנותרים יושבים שם ותורמים דם כדי להפוך את כולם לנייטבלאד (אפילו שזה משרת את המטרה שלהם בתאכלס) אז אני תוהה אם יחד עם הטכנולוגיה של סנקטום והידע המשותף של אבי, ג'וזי וראסל, הם יצליחו לייצר נייטבלאד בלי צורך בתרומה של נייטבלאד קיים. בקה הייתה רופאה אז היא הצליחה להנדס את זה. אז נראה לי ששלושתם (אולי עם התוספת של ג'קסון ורייבן) בהחלט יצליחו לשחזר את זה.
&nbsp
אפילו לא שמתי לב שג'ורדן לא היה הפרק
מזל באמת.
&nbsp
אני גם אשמח אם נגלה בהמשך מה מרפי ראה כשמת. אני חושבת שבמידה מסוימת זה אכן תרם לצורך הנואש שלו בשימור עצמי, למרות שנראה לי שהוא היה בוחר בדרך הזו גם בלי החווית מוות שלו. אולי עם קצת הסייתגויות אבל עדין. אחרי הכל- פעם ג'וק, תמיד ג'וק.
&nbsp
וכן לגבי אוקטביה. היא צריכה את המודל לחיקוי. אולי עכשיו שאבי חזרה לספינה יחזירו לנו את אינדרה וניילה ומעגל החברויות שלה יגדל קצת וזה ישפיע עליה לטובה.
 
ספוילר ומחשבות על עתיד הסדרה

מאחר והסדרה מחולקת לספרים והספר הראשון הסתיים, אני תוהה אם אנחנו לא נכנסים לפרק חדש לגמרי של סיפור - ברמה הרבה יותר גדולה ממה שחשבתי.
כל הזמן יצאתי מנקודת הנחה שספר 1 הוא כדור הארץ וספר 2 יהיה הכוכב החדש, אבל אולי יותר דברים הולכים להשתנות. למשל בספר 1 הם בני אדם רגילים ובספר 2 הם יהפכו להיות בני אלמוות או צ'יפים. אולי הסדרה הולכת להשתנות הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים.
ואולי אפילו יש בזה היגיון כי כמה הם עוד יוכלו לספר את הסיפור של העונה הזו שדי דומה לעונות הקודמות - הדמויות האורחות שונות, הדינמיקה בין הגיבורים שונה, אבל הסיפור הוא די אותו סיפור. אז אולי כל זה הולך להשתנות? למרות שזו מחשבה שמפחידה אותי.
 
נראה לי שאת קצת מרחיקה לכת


או נותנת יותר מידי קרדיט ליוצר הסדרה.
אני לא מאמין שהולכים על משהו גדול ומשנה עלילה כמו שאת מניחה כאן.
&nbsp
חוץ מזה אני מהמר שעונה 7 תהיה העונה האחרונה של הסדרה. הם יגיעו ל100 פרקים, שזה נותן משהו שקשור לסינדיקציה, ואז יסיימו.
 
100 פרקים זה סימבולי אבל זה יהיה לי מוזר


לאור הבחירה לסיים את עונה 5 כספר אחד ואז לעשות מעט פרקים כספר נפרד.
אבל אולי אני באמת נותנת יותר מדי משמעות לרעיון של החלוקה לספרים.
 
אני חושב שאת באמת נותנת יותר מידי משמעות


הקטע של זה שנכתב "סוף פרק 1" בסוף עונה 5 היה לדעתי יותר גימיקי, כדי להראות מיוחד וכדי להבהיר שהיה כאן שינוי גדול בסדרה (די מיותר לדעתי לאור העובדה שהם שינו פלנטה)
 

LeAnnDylan

Well-known member
כמה ספרים יש? +


מצד אחד אני רוצה לקרוא אותם, מצד שני לא רוצה שזה יהרוס לי את הנאת הצפיה.
אם קראת את הספר, את יכולה להגיד לי אם העלילה נאמנה לספר או שהם לקחו הרבה חופש יצירתי?
&nbsp
לגבי מה שרשמת, נראה לי שאנחנו כן נחשף ליותר מדע בדיוני/AI בהמשך העונה ואולי אפילו בעונה הבאה, אבל אני לא יודעת אם כולם יהפכו לכאלה וינטשו לגמרי את הקו האנושי שבסיפור.
הסיפור כרגע אכן מזכיר את הסיפור של העונות הקודמות, אבל אני חושבת שעשו מספיק שינויים/הביאו מספיק דמויות חדשות -כדי לעשות את זה מענין מספיק מבלי שירגיש רפטטיבי מידי.
 
לא קראתי את הספרים ולא יודעת כמה יש


הכל לגמרי השערות ושאלות לאור הבחירה לחלק את חמשת העונות הראשונות ל"ספר 1" כאילו זה סיפור אחד ועכשיו אמור להיות (אולי) סיפור אחר.
 
קודם כל שתי שאלות


אינדרה בחיים בכלל?
אני לא זוכר סצנת מוות שלה, אבל אני לא זוכר מספיק את עונה 5 באופן כללי. פשוט זכור לי שקיבלתי רושם שלא ראינו אותה עד כה כי היא מתה.
&nbsp
שאלה שניה:
התחילת הפרק בpreviously נאמר משהו שלא לחלוטין הבנתי, אבל נשמע כאילו אומרים שגם את אקו הפכו לנייטבלוד. זה ממש לא זכור לי בכלל. יש בזה משהו?
&nbsp
בכלל לא כתבתי על סצנת הסיום עם קלארק בהודעה שלי.
אני ממש לא בטוח אם מה שראינו זה ג'וזפין מתעוררת בתוך הזכרונות של קלארק, או שזאת קלארק מתעוררת בתוך הזכרונות שלה (וזה מוכיח שהיא כן חיה במידה מסויימת עדיין)
מעניין באמת הרעיון שכמו ששיידהדה משתלט על מאדי אז קלארק משתלטת על ג'וזפין.
אולי בכלל הדרך להציל את קלארק נמצאת במחברת ההיא של בקה שהייתה לגאיה.
&nbsp
אני גם אוהב את אקו. ובכלל היא מקבלת הרבה קרדיט על כך שהיא היחידה שהצליחה להבין את האמת על קלארק. (אם כי די חרא שלא יצא לה לספר לאף אחד, כי עד שהיא חזרה כולם כבר ידעו)
&nbsp
אני לא מסכים איתך לגבי "הם הופכים להיות שוב ה-47 ילדים בהר ווט'ר שרוצים את הדם שלהם"
זה שהם ילמדו ליצור נייטבלד לא מסכן את האנשים שלנו. הפריימים יוכלו לעשות את זה (ויעדיפו) לאנשים שלהם בסנקטום.
 

LeAnnDylan

Well-known member
שתי תשובות


קודם כל, אינדרה בחיים. או לפחות הייתה בחיים כשכולם עלו לספינה לפני שהכניסו אותם לתאי הקריו.
לא העירו אותה עדין אאל״ט אבל היא עדין בחיים.
&nbsp
לגבי השאלה השניה, נראה לי שפשוט שמעת לא נכון. אמרו שבקה הפכה לנייטבלאד לא אקו, אולי סתם היה נשמע לך דומה לאקו באותו רגע.
&nbsp
אני גם מאמינה שבמחברת הזו של בקה נמצאות הרבה תשובות לדברים שיקרו בהמשך. הרי בסופו של דבר כמעט הכל שם קשור לנייטבלאד.
&nbsp
מקבלת את מה שרשמת בפסקה האחרונה. אני פשוט ראיתי את זה יותר בקטע של, אם כולם נייטבלאד, אז אף אחד לא באמת מיוחד. זו לא איזשהי מתנת אל שנשאו מלידה והם מודעים ליעוד שלהם כל החיים. אולי האנשים האחרים בסנקטום שחיים חיים רגילים לא בהכרח ירצו לתרום את הגוף שלהם פתאום כשהם מבינים שזה לא ייעוד מולד.
 

LeAnnDylan

Well-known member
חזרתי רגע לבדוק ונראה שאתה לא היחיד


ששמע ״אקו״ גם הכתוביות טוענות שמרפי אומר שאקו הפכה את עצמה לנייטבלאד במעבדה, למרות שהתקציר הזה הוא של הפרק הקודם בו מרפי בוודאות דיבר על בקה.
בכל זאת משעשע


 
ידעתי שאני לא מדמיין


בכתוביות באמת היה כתוב אקו.
אבל חזרתי לסצנה והקשבתי לה טוב וזה אומנם נשמע מאדו כאילו הוא אומר אקו, אבל הוא באמת אומר בקה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
מענין אם כולם לוקחים את הכתוביות מאותו מקור ואז מתרגמים לשפה

אחרת, או שבאמת כולם שמעו את זה ככה

&nbsp
 
למעלה