דיוני סדרות לתחילת השבוע

דיוני סדרות לתחילת השבוע


אומנם חג, אז זה לא ממש מרגיש ככה, אבל שבוע חדש התחיל
 

snier 1991

New member
שהאמת בד"כ באמצע

לסדרות פעולה מונעות עלילה יש קטע שהן מתחילות עם באז מטורף ובאותה מהירות שהוא נוצר ככה הוא דועך ומתחלף בבוז. האמת בדרך כלל באמצע. זה קרה עם נרקוס, נמלטים, הומלנד ועוד איזה מיליון סדרות מהסוג הזה.
הפרמיס הראשוניוההתחלה של הדברים האלה הוא כל כך דחוס שזה גורם לאנשים להגיד וואו מטורף, אבל אחרי שלושה פרקים אין לך כבר מה לעשות כי דחסת כל כך הרבה לשלושה פרקים ואז אנשים אומרים וואו איזה מופרך, ממוחזר ומחורבן.
 

נמרוד2016

New member
שאלה על סדרת המאה עונה שישית:

איך מתנהלת עליית הפרקים בעונה הזו?
 

LeRanch

New member
עד כה שודרו חמישה פרקים


בשבוע שעבר הסדרה הייתה בהפסקה וביום שלישי הקרוב ישודר פרק חדש בארה"ב.
 

limors2

Active member
בשעה טובה, סיימתי את "בשורות טובות"(
לפרק האחרון)

ליהוק מושלם, עלילה מושלמת, הכל היה מושלם. הדבר היחיד שהיה פחות ממושלם בשבילי היה שבסוף היה לי ברור לחלוטין שהם עושים body swap, ותהיתי אם זה כי זכרתי את זה בתת מודע (אם זה קרה בספר? אני לא זוכרת את כל הפרטים ממנו) או שפשוט היה ברור שזה מה שהם יעשו. כי הם בנו את סצינות העינוי/מוות של קרולי ואזירפאל בצורה איטית ו"מותחת", שרמזה שהם חשבו שלא נבין מה קורה שם. כולם הבינו שזה קורה?
&nbsp
+ניק, אני זוכרת שכתבת שהיו דברים שלא אהבת (או פחות אהבת). מה הם היו?
 

didalf

Well-known member
סיימתי שלשום


אבל התעצלתי לכתוב.
אני הבנתי שהם החליפו גוף ברגע שקרולי ישב להנאתו במים. עד אז בכלל לא חשבתי על זה. אבל כן קלטתי לפני שהראו אותם מחליפים חזרה. אני מניחה שזה שם אותי איפשהו באמצע?

בתור אחת שבכלל לא שמעה על הספר הזה ובכלל לא כ"כ אוהבת פנטזיה מאד נהניתי. הליהוק באמת מושלם, והכימיה בין קרולי ואזירפל כ"כ מושלמת
כל רגע שלהם ביחד זה זהב והם לגמרי מאוהבים וזה כ"כ חמוד.
וגם אהבתי את המכונית הבוערת של קרולי וזה שהוא תמיד שומע קווין

&nbsp
הבעיה היחידה שראיתי ברוב הביקורות שהסכמתי איתה זה שהזוג הראשי כ"כ ממגנט שכל סצנה בלעדיהם וכל הדמויות האחרות קצת מחווירות לעומתם.
&nbsp
עוד משהו שפחות אהבתי זה הפרשים שהתנהגו בדרמטיות מוגזמת ומגוכחת קצת וכל הקטע המוזר הזה עם המגדת עתידות שאזירפל השתלט עליה וכל זה היה ממש מטורלל וצעקני. אבל בקטנה.
 
עבורי הבעיה הייתה שמייקל שין נראה כמו חיקוי של מרטין פרימן

חיקוי טוב מאוד, אבל בכל זאת לא המקור.
 

LeAnnDylan

Well-known member
Big Little Lies עונה 2 פרק 1


הציפייה לעונה השניה הייתה מורטת עצבים, אבל חייבת לציין שהפרק הראשון לא אכזב.
אומנם העונה הראשונה נכתבה בצורה שסוגרת את כל הקצוות כמו שצריך ולא נראה שיש טעם לעונה נוספת, אבל התוספת של מריל סטריפ לקאסט מביאה משב רוח רענן לסדרה. הדמות שלה ללא ספק מעצבנת. אבל היא משחקת אותה בצורה נפלאה.
השורה האהובה עליי שלה הייתה "אני חושבת שאנשים נמוכים הם בלתי אמינים" ובתור אחת נמוכה אני מסכימה עם האמירה הזו

רק קצת לא מובן לי משהו, בסוף העונה הראשונה שרואים את הראיונות של כולן עם המשטרה, הן אכן מודות שפרי הכה את סלסט ואז הוא מעד ונפל.
ואז כשמרי לואיז מגיעה, למרות שהיא עדה לסיוטים של סלסט, נותנים לנו להאמין שהיא לא מודעת לעובדה שפרי התעלל בה. עכשיו, יכול מאוד להיות שהן בחרו לא לספר לשאר העיירה על החלק שפרי היכה את סלסט, אבל איך אחרת הן הסבירו את כל החבלות בפנים/גוף שלה?

האם כולם יודעים אבל פשוט לא מדברים על זה ליד הילדים/מרי לואיז או שהבנות הצליחו לשקר לכולם?

ככה או ככה אני אוהבת שיש המשך. אני אוהבת שהדמות של ריס עדין sassy-ית בטירוף, רוצה קצת יותר סצינות עם הילדים בהמשך, במיוחד קלואי.
היחידה שקצת מציקה לי זו בוני. בסדר, הרגת בן אדם, או יותר נכון גרמת למוות. אבל זה היה כדי להציל חיים של מישהו אחרת, (או כמו שאני רואה את זה, ארבע אחרות, כי מי אמר שהוא היה עוצר אחרי שפוצץ לסלסט את הצורה כשיש עדות למעשה?) תתקדמי
אין בי כוחות יותר לדמויות עם אובר רחמים עצמיים

וסתם משהו שהציק לי בסוף, רואים אותה הולכת לתחנת משטרה של כרמל ביי דה סי, אבל הרצח התרחש בתחום של מונטריי, למה ללכת לתחנת משטרה של עיר אחרת?


 
למעלה