אפריל 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אפריל 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם
 

LeRanch

New member
משחקי הכס - עונה שמינית ואחרונה


15.4 |04:00 ו-22:00 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO

"משחקי הכס" ("Game Of Thrones"), סדרת הדגל המצליחה של HBO המבוססת על סדרת רבי המכר "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר. ר מרטין, חוזרת לעונה שמינית ואחרונה שתשודר בשידור ישיר ומתורגם ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

הדרמה הפנטסטית, שנוצרה על ידי דיוויד בניוף ודי.בי וייס, היא ללא ספק אחת הסדרות המדוברות בעולם (ואף הוגדרה כך על ידי ה"גארדיאן" ב-2014). היא קנתה לעצמה מעריצים אדוקים ברחבי העולם, שעוקבים ומנתחים כל פרק ברשתות החברתיות וכמהים לדעת כיצד תסתיים. "משחקי הכס" אף שברה את שיא הזכיות לסדרה ב"אמי" עם 47 פסלונים – זאת, בנוסף לפרס "גלובוס הזהב", שבעה פרסי "סאג", פרס "בחירת המבקרים" ועוד.

"משחקי הכס", המתרחשת בווסטרוז הבדיונית, מגוללת את סיפור מאבקן של המשפחות השולטות בשבע הממלכות על כס הברזל הנכסף. בעונה הסיום האפית, שאורכה שישה פרקים, תעמוד הברית החדשה בין הטוענים לכתר למבחן האמיתי מול האויב המסוכן והמצמרר מכולם: מלך הלילה, שליט ההלכים הלבנים, שהגיע בסוף העונה הקודמת עם צבאו (שכעת מונה גם דרקון) אל החומה ומוטט אותה. כעת, ייאלצו דאינריז טארגריין, סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ובני בריתם לשים מאחור את המרוץ לכס ולשלב כוחות במערכה האחרונה והעקובה מדם. מי ישרוד את המלחמה וייצא כשידו על העליונה?

עם כוכבי הסדרה נמנים אמיליה קלארק ("ללכת בדרכך"), פיטר דינקלג' ("אקס-מן: העתיד שהיה"), קיט הארינגטון("פומפיי"), ניקולאי קוסטר-וולדו ("אבדון"), לנה הידי ("300"), גוונדולין כריסטי ("קצה האגם: הנערה הסינית"), סופי טרנר ("אקס-מן: אפוקליפסה"), מייזי וויליאמס ("דוקטור הו") ועוד רבים אחרים.

 

LeRanch

New member
להרוג את איב - עונה שנייה


9.4 | 22:00 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO

"להרוג את איב" ("Killing Eve"), סדרת הדרמה של רשת "BBC אמריקה" המבוססת על סדרת הנובלות של לוק ג'נינגס, חוזרת לעונה שנייה שתשודר רק ב-HOT. מאחורי הסדרה עומדת היוצרת זוכת ה"באפטה" ועטורת שבחי המבקרים פיבי וולר-ברידג' ("פליבג", "Crashing" הבריטית), שבעונה השנייה מפנה את כיסא השואוראנרית לאמרלד פנל ("מיילדת!") ולבמאיות ליסה ברולמן ("Blue My Mind") ופרנצ'סקה גרגוריאני ("עמנואל והאמת אודות הדגים").

את הסדרה מובילה זוכת "גלובוס הזהב" ושלושה פרסי ה"סאג", סנדרה או, שמוכרת בעיקר לצופי "האנטומיה של גריי" כד"ר כריסטינה יאנג ומאחוריה גם תפקידים ב"דרכים צדדיות", "תחת שמי טוסקנה" ו"פשע אמריקאי". או גרפה על תפקידה כאיב את פרס "גלובוס הזהב" לשחקנית הטובה ביותר בדרמה, וכך הפכה לשחקנית האסייתית הראשונה שזוכה בקטגוריה זו. לצדה מככבת גם הכוכבת הבריטית ג'ודי קומר ("יומן השומן", "שלוש עשרה", "דוקטור פוסטר").

או מגלמת את איב, סוכנת MI5 חריפה שיוצאת בעקבותיה של רוצחת שכירה מוכשרת ופסיכופתית, וילאנל (קומר). השתיים נקלעות למשחק חתול ועכבר מתוחכם שהגיע לשיאו בסוף העונה הקודמת. בעונה השנייה, שהוגדרה על ידי סנדרה או כ"אפלה בהרבה", ימשיכו השתיים לנהל מערכת יחסים של אהבה-שנאה, אובססיה ונקמה מסביב לעולם, בזמן שאיב מנסה להבין מי הוא האויב האמיתי.

"להרוג את איב" הצליחה לשבור שיאי רייטינג עם עלייה מתמדת באחוזי הצפייה מפרק לפרק. למעשה, היא הסדרה המתוסרטת היחידה בארה"ב שהצליחה להגיע להישג כזה בעשור האחרון. הסדרה כבשה גם את מבקרי הטלוויזיה – היא מדורגת בין חמש הסדרות הטובות ביותר באתר הביקורות Metacritic וזכתה לציון 97% באתר Rotten Tomatoes. גם המבקרים הישראלים לא נותרו אדישים אליה: "להרוג את איב' פיצחה את נקודת האיזון המושלמת בין מתח לקומדיה… הסדרה הכי מגניבה בטלוויזיה כרגע" (7 לילות), "משכנעת ומותחת… שווה לעקוב" (ישראל היום), "יצירה שלמה, קולחת, כיפית וחכמה" (וואלה), "ממזרי וממכר מהרגע הראשון" (הארץ), "הכירו את ההתמכרות החדשה שלכם" (פנאי פלוס).

העונה ישובו חוזרים לככב גם פיונה שו ("דם אמיתי", "הארי פוטר") ושון דילייני ("רציחות במידסומר"), ואליהם יצטרפו גם נינה סוסאניה ("ג'ולייט הגרסה העירומה"), אדוארד בלומל ("הנוסע"), ג'וליאן בארט, שאנון טרברט ("קולט") והנרי לויד-יוז ("האשליה 2").

 

LeRanch

New member
לוחם / Warrior - סדרה חדשה


7.4 | 22:00 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO

"לוחם" ("Warrior") היא דרמת פשע של רשת "סינמקס" האמריקאית המבוססת על תקצירים שכתב אמן הלחימה והכוכב המנוח ברוס לי. הסדרה נוצרה על ידי ג'ונתן טרופר ("באנשי") ועם מפיקיה נמנים גם שאנון לי, בתו של ברוס, ג'סטין לי (במאי "מהיר ועצבני" 6), דניאל וודרו ("S.W.A.T."), בראד קיין ("מפרשים שחורים") והמפיק הישראלי אסף ברנשטיין ("החוב", "פאודה"). "לוחם" תשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

"לוחם" מתרחשת ברובע צ'יינהטאון שבסן פרנסיסקו של סוף המאה ה-19, בזמן המלחמה העקובה מדם בין משפחות הפשע הסיניות בעיר. הסדרה עוקבת אחר אה סאם, אמן לחימה בתחילת דרכו שמהגר מסין לסן פרנסיסקו בנסיבות מסתוריות והופך לחייל נאמן במשפחת הפשע הופ וויי.

יאנג ג'ון, בנו ההולל של מנהיג המאפיה, לוקח את אה סאם תחת חסותו ומלמד אותו את חוקי הכנופיות של צ'יינהטאון, וכשאה סאם זוכה באמונה של מנהלת בית בושת תככנית, אה טוי, הוא חושף בפניה את הסיבה האמיתית להגעתו לאמריקה: למצוא אישה שהיגרה לשם שנתיים קודם לכן. "לוחם" משחזרת את התקופה האכזרית בתולדות סן פרנסיסקו דרך היריבויות בין משפחות הפשע, בין המאפיונרים והמשטרה ובין המהגרים מסין למעמד הפועלים הלבן הגזעני בעיר.

בסדרה מככבים אנדרו קוג'י ("מהיר ועצבני" 6), אוליביה צ'נג ("מרקו פולו"), ג'ייסון טובין ("מהיר ועצבני" 3), דיאן דואן("ויקינגים"), קירן ביוו ("הסודות של דה-וינצ'י"), דין ג'אגר ("משחקי הכס"), ג'ואנה ונדרהאם ("גן עדן לנשים"), טום ווסטון-ג'ונס ("קופר") ועוד.

 

LeRanch

New member
ג'נטלמן ג'ק / Gentleman Jack - סדרה חדשה


23.4 | NEXT TV | HOT VOD
25.4 | 22:00 | HOT HBO


"ג'נטלמן ג'ק" ("Gentleman Jack") היא סדרת דרמה חדשה של רשת HBO, שהופקה בקופרודוקציה עם BBC One. הדרמה התקופתית, שנוצרה על ידי זוכת ה"באפטה" סאלי וויינרייט ("עמק האושר") ושרה הרדינג ("ויקינגים", "הכי גאים שיש"), תשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

את הסדרה מובילה זוכת ה"באפטה" סוראן ג'ונס, המוכרת מתפקידיה ב"סקוט וביילי" ו"דוקטור פוסטר". לצדה מככבת כוכבת "כנופיית ברמינגהאם" סופי ראנדל ("שומר ראש", "אפיזודס").

"ג'נטלמן ג'ק" מבוססת על סיפורה האמיתי והמדהים של אן ליסטר (בגילומה של ג'ונס), בעלת אחוזה אנגלייה שנישאה לאישה כדי לממש את זכותה לירושה המשפחתית. העלילה מתרחשת בהליפקס ב-1832, תקופה מורכבת בלב המהפכה התעשייתית, ומתמקדת בליסטר – רווקה כריזמטית וליברלית שמתלבשת בשחור וכובשת את דרכה במעלה הסולם החברתי.

אן נחושה לשקם את האחוזה המשפחתית, שיבדן הול, על ידי פתיחת מכרות הפחם שלה ונישואין הולמים. אלא שאין לה כוונה להינשא לגבר; ליסטר מחליטה להישאר נאמנה לעצמה ולהינשא לאן ווקר (ראנדל), יורשת עשירה. סיפור האהבה המדהים הזה מסופר דרך מערכות היחסים של ליסטר עם משפחתה, משרתה, העובדים שלה, יריביה ובראש ובראשונה – רעייתה לעתיד.

לצדן של ג'ונס וראנדל מככבים בסדרה גם ג'מה ווילן ("משחקי הכס"), טימות'י ווסט ("הטנגו האחרון בהליפקס"), ג'מה ג'ונס ("יומנה של ברידג'ט ג'ונס"), ג'ון ארמסטרונג ("שעה אפלה"), אמליה בולמור ("עמק האושר") ורוזי קוואלירו("טובת הילד").

 

LeRanch

New member
Veep - עונה שביעית ואחרונה


2.4 | NEXT TV | HOT VOD
3.4 | 22:00 | HOT HBO


"Veep", הקומדיה הפוליטית השנונה של רשת HBO והיוצר הבריטי ארמנדו יאנוצ'י ("The Thick of It"), חוזרת לעונה שביעית ואחרונה שתשודר ב-HOT HBO בצמוד לשידור בארה"ב. את הסדרה, שזכתה ב-17 פרסי "אמי" והיתה מועמדת לשבעה פרסי "גלובוס הזהב", מובילה זוכת "גלובוס הזהב" ג'וליה לואי-דרייפוס (שמוכרת יותר מכל בזכות דמותה ב"סיינפלד"). לואי-דרייפוס עצמה שברה שיא כשגרפה את פרס ה"אמי" על תפקידה בסדרה, שש שנים ברציפות.

"Veep" עוקבת אחר הנשיאה לשעבר סלינה מאייר (לואי-דרייפוס) והצוות האקסצנטרי שלה בעודם מנסים להשאיר חותם, מבלי ליפול למשחקי הכוח הפוליטיים היומיומיים של הבית הלבן. בעונה השביעית של הסדרה, סלינה נמצאת בעיצומו של קמפיין לבחירות המקדימות לנשיאות ומנסה להרשים תורמים עשירים תוך מאבק ביריביה – בהם חבר הקונגרס ג'ונה ראיין. מייק, שהוגלה מצוות הקמפיין של סלינה, מסקר כעת את מסע הבחירות לנשיאות. איימי מנסה להבין כיצד היא מרגישה לגבי הריונה מדן, שמצדו לא מוכן עדיין לוותר על חייו כפלייבוי.

לצידה של לואי-דרייפוס מככבים גם זוכה ה"אמי" טוני הייל ("משפחה בהפרעה"), אנה צ'לומסקי ("החברה שלי"), מאט וולש ("מכסחות השדים"), ריד סקוט ("מזל סרטן"), טימותי ס. סימונס ("ראלף ההורס 2"), שרה סת'רלנד ("חדר החדשות"), גארי קול ("האישה הטובה", "הטובות לקרב") וסאם ריצ'ארדסון ("דטרויטרס", "שכנים 2").

לתפקידי אורח יגיעו העונה גם קליאה דובאל ("אימה אמריקאית"), מרגרט קולין ("אחת שיודעת"), פאטון אוסוולד ("מלך השכונה") ועוד.

 

LeRanch

New member
בארי - עונה שנייה


2.4 | NEXT TV | HOT VOD
3.4 | 22:30 | HOT HBO


"בארי" ("Barry"), הסדרה הקומית של HBO שנוצרה על ידי זוכה ה"אמי" ביל היידר ("אסון מהלך", "סאטרדיי נייט לייב") והמועמד ל-14 פרסי "אמי" אלק ברג ("עמק הסיליקון"), חוזרת לעונה שנייה שתשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

היידר, שגם מככב בתפקיד הראשי, הוא אחד השחקנים הקומיים העסוקים בעולם – ברזומה שלו אפשר למצוא בין היתר תפקידים ב"סופרבאד", "מינדי" ו"רעם טרופי", דיבוב בסרטי אנימציה כמו "הכל בראש" ו"למצוא את דורי" וסדרות ("סאות'פארק", בה הוא משמש גם מפיק וכותב). לצדו מככב בסדרה הכוכב הוותיק הנרי וינקלר ("משפחה בהפרעה", "ימים מאושרים").

היידר חוזר לגלם את בארי, רוצח שכיר מדוכא מהמערב התיכון שהגיע ללוס אנג'לס כדי לבצע התנקשות בחייו של שחקן מתחיל ועד מהרה נסחף בעצמו אל תוך עולם התיאטרון המקומי. בעידודו של המנטור החדש שלו, ג'ין (וינקלר), בארי מחליט לפתוח בחיים חדשים ואופטימיים – אבל העבר הקרימינלי שלו ממשיך לרדוף אותו.

בעונה השנייה, בארי נאבק להתמקד בקריירת התיאטרון שלו ובחברתו לכיתה ולחיים, סאלי. על אף שהצליח לשכנע את ג'ין לחזור וללמד בסדנת המשחק, בארי מתקשה לצאת ממשולש הדמים של המאפיה הצ'צנית (שכעת מנוהלת על ידי נוהו הנק, שטיפס בדרגה לאחר שבארי חיסל את הבוס שלו), המאפיה הבוליביאנית והמאפיה הבורמזית – שלא לדבר על כמה בלשים חשדנים במיוחד ממשטרת אל.איי שיוצאים בעקבותיו. בינתיים, בקליבלנד, מפעילו לשעבר של בארי מתקשה לגייס לו מחליף ראוי.

"בארי" גרפה בעונת הפרסים האחרונה שלושה פסלוני "אמי" (בין השאר להיידר ולווינקלר על תפקידם) והיתה מועמדת ל"גלובוס הזהב". המבקרים בארץ הללו אותה: "יצירה הומוגנית, שלמה ומענגת" (וואלה), "קומדיה שחורה שמשלבת בהצלחה בין אלימות ופשע ובין הומור ואנושיות" (הארץ), "הקומדיה מגיעה מהסיטואציות האבסורדיות וגלריית הטיפוסים המטורללים של עולמות המשחק והפשע הבינלאומי… והיידר וברג מוצאים איזון נהדר בין הקומדיה הזו לבין הדרמה האישית של בארי שתר אחר גאולה" (פנאי פלוס).

לצדם של היידר ו-וינקלר חוזרים לככב העונה גם סטיבן רוט ("עיקר החדשות", "תברח"), שרה גולדברג ("עלייתו של האביר האפל") ואנת'וני קריגן ("גות'האם").

 

LeRanch

New member
ואייט סנאק: אזורים בעייתיים - עונה שנייה


10.4 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO

"וואייט סנאק: האזורים הבעייתיים" ("Wyatt Cenac’s Problem Areas"), הסדרה הדוקומנטרית הקומית של HBO וחברת ההפקות "אבאלון", מבית היוצר של הקומיקאי והתסריטאי זוכה ה"אמי" וואייט סנאק, חוזרת לעונה שנייה שתשודר ב-HOT בסמוך לשידורה בארה"ב.

סנאק יוצא לחקור מגוון בעיות תרבותיות וחברתיות שמעסיקות את העם האמריקני, דרך ראיונות שטח בסגנון דוקומנטרי שיעמדו במרכז כל פרק. גם בעונה השנייה, וואייט ממשיך לתור את אמריקה לאורכה ולרוחבה, לבחון שלל נושאים מנקודת מבטו הייחודית ולהציע פתרונות קומיים לבעיות יומיומיות. התוכנית כוללת גם קטעי אולפן שיעסקו באירועים אקטואליים ויתקשרו עם הצופים באמצעות הרשתות החברתיות.

סנאק שימש ככתב של "הדיילי שואו עם ג'ון סטיוארט" מ-2008 עד 2012 וזכה בשלושה פרסי "אמי" ובפרס גילדת התסריטאים על עבודתו. גם מופע הסטנד אפ שלו, "ברוקלין", זכה בפרס ה"גראמי", והוא עצמו השתתף בסדרות כמו "בוג'אק הורסמן", "ארצ'ר", "הבורגר של בוב" ועוד. הוא כתב ב"המלך היל", שימש כיועץ ל"סאות'פארק" והפיק – יחד עם ג'יי זי – את הסרט "An Oversimplification of Her Beauty" שהוקרן בפסטיבל סאנדנס.

את "האזורים הבעייתיים" מפיקים סנאק עצמו, זוכה האוסקר עזרא אדלמן ("או.ג'יי: תוצרת אמריקה"), זוכה ה"אמי" ג'ון אוליבר (מנחה "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר", המשודרת ב-HOT HBO) וזוכת ה"אמי" האלי הגלונד ("הדיילי שואו").

 

LeRanch

New member
מוארת - כל הפרקים


7.4 | 21:30 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO

שתי העונות של "מוארת" ("Enlightened") הדרמה זוכת "גלובוס הזהב" מבית HBO מבית היוצר של המועמדת לאוסקר לורה דרן ("שקרים קטנים גדולים", "הסיפור"), ישודרו בשידור יומי ב-HOT HBO ויעלו בבת אחת ל-HOT VOD ול-NEXT TV. דרן יצרה את הסדרה יחד עם מייק ווייט ("רוק בבית הספר") שמככב לצדה.

דרן מגלמת את איימי ג'ליקו, אשת עסקים שעוברת התמוטטות עצבים פומבית אחרי שורה של תקריות משפילות ומדכאות. איימי, שהיתה מאושפזת במוסד טיפולי הוליסטי למשך חודש, חוזרת לחייה הישנים עם גישה חדשה וניו-אייג'ית, אך החברים, הקולגות ובעיקר בעלה לשעבר מתקשים להתמודד עם האישיות החדשה והמשופרת שלה.

לצדם של ווייט ודרן מככבים בסדרה גם לוק ווילסון ("משפחת טננבאום"), המועמדת לאוסקר דיאן לאד ("לב פראי"),שרה ברנס ("חוליגן אמריקאי"), מיכאלה ווטקינס ("קז'ואל"), ברנט בראדשו, זוכת "גלובוס הזהב" רובין רייט ("בית הקלפים"), מולי שאנון ("סאטרדיי נייט לייב") ודרמוט מלרוני ("החתונה של החבר שלי").

 

LeRanch

New member
על הפנים - כל העונות


7.4 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO

ארבע העונות של הקומדיה הפרועה של HBO, "על הפנים", שנוצרה על ידי דני מקברייד ("סגני המנהל" ובקרוב בסדרה החדשה של HBO, "The Righteous Gemstones"), ג'ודי היל ובן בסט ("הוד מעלתך"), ישודרו בשידור יומי ב-HOT HBO ויעלו ל-HOT VOD ול-NEXT TV.

קני פאוורס (מקברייד) הוא מגיש לשעבר בליגת העל בבייסבול. כשהקריירה שלו שוקעת, הוא נאלץ לחזור לעיירת הולדתו ולתיכון הישן שלו בתור מורה להתעמלות אך מתקשה להשלים עם מעמדו החדש. פאוורס גר עם אחיו דסטין ואשתו קאסי, אבל לא מוכן עדיין לוותר על העבר – בין אם מדובר בתספורת המאלט האופיינית שלו, או באהובתו מהתיכון, אפריל.

לצדו של מקברייד מככבים בסדרה גם וויל פארל (שאף נמנה עם מפיקי הסדרה), ג'ון אוקס ("קר עד העצם"), ג'ניפר אירווין ("סופרסטאר"), קייטי מיקסון ("מייק ומולי"), אדם סקוט ("מחלקת גנים ונוף", "שקרים קטנים גדולים"), סטיב ליטל ("האמת המכוערת") ועוד.

 

LeRanch

New member
טין סטאר - עונה שנייה


17.4 | NEXT TV | HOT VOD

"טין סטאר" ("Tin Star"), סדרת הדרמה הבריטית-קנדית של רשת "Sky Atlantic" שנוצרה על ידי זוכה ה"באפטה" רואן ג'ופה ("האמריקאי", "לפני השינה"), חוזרת לעונה שנייה שתעלה במלואה רק ב-HOT VOD בקטגוריית XTRA – סדרות איכות מהעולם.

בעונה השנייה שבים לככב המועמד לאוסקר טים רות' ("שמונת השנואים", "ספרות זולה", "רוב רוי") והמועמדת לשישה פרסי "אמי" כריסטינה הנדריקס ("מד מן", "האפ ולנארד").

רות' מגלם את ג'ים וורת', לשעבר בלש משטרה סמוי במשטרת לונדון וכעת השריף החדש של העיירה הקטנה ליטל ביג בר למרגלות הרי הרוקי הקנדיים. ג'ים עבר עם משפחתו לקנדה כדי להימלט מעבר אפל במיוחד, אבל – הודות לראש מחלקת האבטחה ב"נורת' סטרים", חברת הנפט ששולטת בעיירה – העבר הזה צף מחדש. וורת' נאלץ להחזיר לחיים את האלטר-אגו האלים והשיכור שלו, ג'ק דוולין, כדי להגן על משפחתו. הנדריקס מגלמת את ראש מחלקת יחסי הציבור המקומית של "נורת' סטרים", אליזבת' בראדשו, הניצבת מול ג'ים במאבק על העיירה.

העונה השנייה של "טין סטאר" נפתחת במקום שבו הסתיימה הקודמת: אנה, בתו של ג'ים, נמלטת לאחר שירתה בג'ק והותירה אותו מדמם בהרים. בעוד היא מוצאת מקלט בקהילה מסתורית ואדוקה בגבול ליטל ביג בר, משפחתו האבלה וההמומה של ג'ים צריכה להתמודד עם השלכות העבר.

עוד מככבים: ג'נביב או'ריילי ("רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים"), אביגייל לורי ("מקום פנוי"), אוליבר קופרסמית', לינדה בויד ("הסיפור של אדליין") וראיין קנדי ("קפריקה", "סמולוויל").

 

LeRanch

New member
האמריקאים - עונה רביעית


10.4 | HOT VOD

העונה הרביעית של סדרת המתח עטורת שבחי המבקרים של FX, שגרפה את פרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי" בעונת הפרסים האחרונה, מצטרפת לשלוש העונות הראשונות הזמינות ב-HOT VOD.

עלילת הדרמה מתרחשת בשנות השמונים, תקופת המלחמה הקרה, ומגוללת את סיפורם של שני סוכני קג"ב החיים בארה"ב בזהות בדויה – אליזבת' (קארי ראסל, "פליסיטי") ופיליפ (מת'יו ריס, "אחים ואחיות") ג'נינגס. השניים מנהלים חיים כפולים, מגדלים את ילדיהם המתבגרים ובמקביל לוקחים חלק במבצעי ריגול מסוכנים.

בעונה הרביעית, פיליפ ואליזבת' מתמודדים עם השלכות אירועי העונה הקודמת כשה-FBI מגלים על מותו של ג'ין. המתח בבית משפחת ג'נינגס עולה כשסודותיהם של ההורים זולגים לתוך חייה של בתם פייג', וכאשר פגם בתוכנית מעמיד למבחן את נאמנותם של פיליפ, אליזבת', וויליאם וגבריאל למולדתם.

עוד מככבים: נואה אמריך ("המופע של טרומן"), הולי טיילור, אנט מהנדרו ("הרודן"), סוזן מייזנר ("מיליארדים"), אליסון רייט ("אויבות: בטי וג'ואן") וקוסטה רונין.

 

LeRanch

New member
ברוד סיטי - עונה חמישית ואחרונה


21.4 | 22:45 | HOT קומדי סנטרל | HOT VOD

"ברוד סיטי" ("Broad City"), הסיטקום המקורי של "קומדי סנטרל" שיצרו הקומיקאיות היהודיות אילנה גלזר ואביג'ייקובסון, הפך כבר מזמן לקאלט היסטרי וזכה לביקורות נלהבות בארץ ובעולם. הקומדיה הטלוויזיונית, שמבוססת על סדרת רשת שיצרו השתיים, מופקת על ידי זוכת "גלובוס הזהב" איימי פוהלר, המועמד ל"אמי" דיוויד בקי ("לואי") והמועמד ל"אמי" אריק סלובין ("סאטרדיי נייט לייב"). העונה החמישית והאחרונה של "ברוד סיטי", שהיתה מועמדת לחמישה פרסי בחירת המבקרים ולפרס גילדת התסריטאים, מגיעה כעת ל-HOT קומדי סנטרל ול-HOT VOD.

אילנה ואבי מגלמות צמד חברות מרוששות בשנות העשרים לחייהן שמנווטות את חייהן בניו יורק דרך שלל הרפתקאות שממיטה עליהן חוסר המודעות המוחלטת שלהן, תוך רדיפה מתמדת אחר חיים של נהנתנות. וכמו רבים מבני הדור שלהן, שתיהן מוכנות להתאמץ מאוד כדי לחיות חיים נטולי מאמץ. בעונת הסיום של הסדרה, אילנה פותחת עסק משלה ולומדת על אבות-אבותיה ואילו אבי חוגגת יום הולדת 30 ומתחילה לחבוש כובעים.

מאז הגעתה לארץ הפכה "ברוד סיטי" לחביבת המבקרים הישראלים: "גלזר וג'ייקובסון נוטפות כישרון והומור עצמי… הן נהפכו לשם החם שמגלגלים קומיקאים נחשבים" (הארץ). "הן מתנהלות בשילוב חינני למדי של מודעות וחוסר מודעות עצמית, מה שהופך אותן לדמויות שבקלות יכולות להתמודד על התואר הנכסף מכולם 'קולו של הדור'" (ידיעות אחרונות). "מדובר בפנינה מצחיקה, פרועה, רבת המצאות וכיפית להפליא" (וואלה), "אחת הסדרות האותנטיות והחתרניות כמעט בכל מובן שהוא של השנים האחרונות" (mako), "מפגן מגניבות ואינפנטיליות ברוקלינאי שכדאי שתכירו" (7 לילות), "אל תפספסו" (פנאי פלוס).

לצדן של אבי ואילנה חוזרים לככב הקומיקאי המועמד ל"אמי" חניבעל בורס ("שכנים"), ארטורו קסטרו, פול וו. דוונס("באנג המסע בזמן") ג'ון גמברלינג ("פה גדול") וסוזי אסמן ("תרגיע"). לתפקידי אורח יגיעו העונה אלן קאמינג ("האישה הטובה"), ג'רי אדלר ("הטובות לקרב"), גיירמו דיאז ("סקנדל"), מארק קונסואלוס ("ריברדייל") וכוכבות "המירוץ לדראג של רופול" סאשה ואלור, שאנג'לה, ג'יגלי קליינטה ועוד.

 

LeRanch

New member
NCIS - עונה שש-עשרה


4.4 | 21:15 | HOT VOD | HOT Zone

"NCIS", דרמת הלהיט המשטרתית של רשת CBS, נוצרה על ידי מפיק העל דונלד בליסריו ("זינוק לאתמול") וזוכה ה"אמי" צ'אד פלויד ג'ונסון ("מגנום בלש פרטי") כספין-אוף של הסדרה המיתולוגית "JAG" והפכה עם השנים למותג הטלוויזיוני החזק ביותר בעולם.

"NCIS", שעוקבת אחר שירות החקירות הפליליות של חיל הים, היא יותר מעוד דרמה: היא סדרה שמתמקדת בדינמיקות המורכבות לעיתים – והמצחיקות לעיתים – של צוות שנאלץ לעבוד יחד בסיטואציות המתוחות ביותר. הסוכן המיוחד של הצוות, לירוי ג'תרו גיבס (מארק הרמון, "שיקגו הופ", "פחד ותיעוב בלאס וגאס"), סמל מארינס לשעבר, אמנם ממעט במילים, אך הוא בעל כישורי חקירה יוצאים מן הכלל. מתיקי רצח וריגול ועד עלילות טרור, הסוכנים המיוחדים של גיבס מטיילים ברחבי העולם כדי להביא לפתרון פשעים מסובכים.

לצדו של הרמון, שהיה מועמד לאורך השנים לפרסי "אמי" ו"גלובוס הזהב", ישובו לככב העונה המועמד ל"גלובוס הזהב" דיוויד מק'קלאם ("The Man from U.N.C.L.E."), מריה בלו ("היסטוריה של אלימות", "חופשיות על הבר"), שון מאריי ("הוקוס פוקוס"), רוקי קרול ("יס מן"), בריאן דיטזן, ווילמר וילדרמה ("מופע שנות השבעים"), דואן הנרי ("עלייתו של האביר האפל") ואמילי וויקרשם ("הסופרנוס").

העונה ה-16 של "NCIS" ממשיכה לשמור על תואר "הדרמה הנצפית ביותר בעולם" עם רייטינג מרשים של כ-16.5 מיליון צופים בממוצע. לתפקידי אורח יגיעו העונה צ'ארלס רובינסון ("בית דין לילי"), די וואלאס ("אי.טי חבר מכוכב אחר"), זוכה "גלובוס הזהב" דאבני קולמן ("אימפריית הפשע"), ג'ון דרייר ("האנטר") ועוד.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

snirf

Active member
מתכוון לצפות ב...


להרוג את איב2, ג'נטלמן ג'ק
וצריך לצפות ב-2 העונות של טין סטאר.
 

Saharon87

New member
+ שקרניות קטנות: הפרפקציוניסטיות החל מ 2/4

בהוט 3 ופרק ראשון ב VOD ב 26.3.
 

dory141

New member
בארי ולהרוג את איב- עונה 2

כל השאר לא מעניינות אותי.
 
למעלה