אפריל 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אפריל 2019 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
משחקי הכס - עונה שמינית ואחרונה


15/4 | 04:00 ו-22:00 | Sting TV | yes VOD | yes EDGE

ממשיכים עם המסורת – כבכל שנה במשך שמונה השנים האחרונות בהן שידרנו את הסדרה, עונה חדשה ואחרונה של משחקי הכס.

הסדרה זוכת 47 פרסי האמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס הכתיבה, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה, המחזיקה בכמות שיא הפרסים בטקס האמי לסדרות מתוסרטות, חוזרת בעונת סיום חדשה ומרגשת, שהוגדרה על ידי חלק מהשחקנים כ"כמה רמות מעל העונות הקודמות".

והנה, ההמתנה הארוכה עומדת להסתיים! ששת פרקי העונה השמינית של הלהיט הכי גדול בשנים האחרונות כבר כמעט כאן. ספויילרים, שמועות והדלפות של העלילה מלווים את עליית העונה אבל מה שאנחנו יודעים לבטח זה שעם הגיעו של החורף, בעוד סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ודאניריז טרגריין נלחמים על כס המלכות והשליטה בשבע הממלכות, האיום הגדול באמת הגיע מהצפון, בדמות ההלכים הלבנים בראשות מלך הלילה המלווה בדרקון משלו והקרב האמיתי בין החיים למתים, על וינטרפל ועל שבע הממלכות עומד בפתח. האם יצליחו בני האדם להתאחד במלחמה נגד הכפור המאיים לבלוע אותם?

 
אני לא יודע מה יותר מגוחך במשפט הראשון שלהם

זה שהם קוראים לכך שהם משדרים עונה חדשה כל שנה "מסורת" כאילו זה משהו מיוחד. או שונה משידור כל סדרה אחרת. זה הרי אפילו לא שזה יהיה רק בYes.
או זה שהם אפילו טועים בהצהרה הזאת כי בשנה שעברה הרי לא הייתה עונה.
 

didalf

Well-known member
אני חושבת שהכוונה


לשידור בלייב ב4 בבוקר.
ולהגנתם הם הראשונים ששידרו אותה ממש בהתחלה, לפני שזה נהיה הסדרה הכי פופולרית בעולם (וכשעוד הייתה להם בלעדיות על HBO)
 

LeRanch

New member
הבוזגלוס - עונה שלישית


15/4 | 20:30 | Sting TV | yes VOD | yes Comedy

לאחר הסיום המותח של עונה הקודמת, כשהפיצוץ עם מכבי חיפה, בזמן פציעתו של מאור והאי הודאות של מאור ומירן לגבי עתידם, העיבו על מצב הרוח המשפחתי הכללי, נראה שהעונה הזו נפתחת בהתרוממות רוח –אלמוג פותח עונה ב"הפועל חיפה" ומייד כובש גול מרהיב מול קבוצה איטלקית בסמי עופר ויעקב מחליט לקחת את כל המשפחה למשחק הגומלין באיטליה.

מאור המחלים והמתחזק נמכר ל"בית"ר ירושלים" וחוזר למגרשים, כנגד כל הסיכויים והתחזיות הפסימיות, שניבו את סיום הקריירה שלו. מירן מחליטה שלא תיתפס שוב בסצנת קנאה על סט צילומים של מאור ושיר אלמליח, והיא רוקחת לה ולמאור קמפיין זוגי.

במשחק באיטליה אלמוג נפצע ומקבל בשורת האיוב: קרע ברצועה הצולבת, וברצועות נוספות. הוא מתמוטט, ומהנקודה הנמוכה הזו, ינסה לעשות את דרכו של אחיו, בחזרה למעלה.

אסי מחליט לנסות את מזלו בעסקים, ומנסה לתרגם את המותג המשפחתי "הבוזגלוס" לדולרים או לפחות לשקלים, ועדי חושפת סוד כואב שהסתירה במשך שנים.

יעקב מקבל נוק אאוט רציני בדמות פסק דין דרקוני, אחרי שנתיים שמתנהל משפט נגדו אך במקביל מנסה למצוא את הנכד שיוביל את דור העתיד במשפחה הראשונה של הכדורגל.

פאני ואוהד נעים להם כזוג הגרוש הלוהט של העונה, כשמעליהם ממשיכה לרחף השאלה הגדולה: האם עוד יש סיכוי שיחזרו?

יוצרת, במאית ועורכת ראשית: סיגל שביט. מפיקים ויוצרים: שי אינס, דפנה פרנר.

חברת הפקה: "ארצה הפקות".

 

LeRanch

New member
פוסי/ורדון / Fosse/Verdon - מיני-סדרה חדשה


21/4 | 22:50 | yes VOD | yes EDGE

מיני סדרה ביוגרפית חדשה מבית FX, המבוססת על הספר "פוסי" שכתב סאם ווטסון, ומספרת את הסיפור של מערכת היחסים הרומנטית והיצירתית בין בוב פוסי (זוכה האוסקר סאם רוקוול, "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי") וגוון ורדון (זוכת גלובוס הזהב מישל ויליאמס, "הר ברוקבק", "מנצ'סטר ליד הים"). הוא היה יוצר סרטים ואחד הבימאים והכוראוגרפים המשפיעים ביותר בעולם המחול והתאטרון; היא היתה הרקדנית הכי גדולה בברודווי בכל הזמנים. יחד, הם שינו פני הבידור האמריקאי – אבל במחיר עצום מבחינתם.

את הפרק הראשון כתב סטיבן לוונסון ("הסקס של מאסטרס") שאומר שעידן ה-#MeToo שיכנע אותו שיש לספר את סיפורם של פוסי ו-ורדון: "ישנם היבטים מטרידים רבים בסיפור הזה, כל כך הרבה התנהגויות שהיו מקובלות בשנות ה- 60, ה-70 וה-80, ועד כמה הכל שונה היום".

עוד משתתפים: מרגרט קואלי ("הנותרים"), נורברט לאו בוטס ("קשר דם", "נאמנות"), איה קאש ("הכי גרועים שיש").

 
ההודעה הזאת צונזרה, אבל לא מהסיבה שחשבתי

במבט ראשון כמעט צחקתי כי זה נראה כל כך ברור שזה צונזר בגלל השימוש (המרובה) במילה פוסי.
אבל מסתבר שזה בסדר.
אבל מתוך הכל זה כנראה צונזר בגלל שכתבת על ה_ס_ק_ס של מאסטרס
 

LeRanch

New member
ואני חשבתי שזה בגלל הפירוש העברי ל-"Miniseries"


היה ברור לי שזה לא בגלל ה-פוסי
 

LeRanch

New member
מה שקורה בצללים / What We Do in the Shadows - סדרה חדשה


3/4 | 23:15 | yes VOD | yes EDGE

הסדרה הקורעת והמבריקה החדשה מבית FX, המבוססת על קומדיית האימה המוקומנטרית באותו השם של הבמאי הניו זילנדי טאיקה ואיטיטי ("ת'ור ראגנרוק"), מספרת את סיפורם של שלושה ערפדים שותפים לדירה, כל אחד מהם נולד בעידן אחר והם מנסים להסתגל לעידן המודרני ולשרוד את העולם החדש בעיר ניו יורק.

לפני מאתיים שנים, נשלחו השלושה לכבוש את אמריקה, האוניה הורידה אותם בסטאטן איילנד. הם איבדו את דרכם, שכחו את המטרה שלשמה הגיעו ונשארו באי ובלי ששמו לב, עברו להן 200 שנים.

הסדרה נשארה נאמנה לעולם בו מתקיים הסרט הניו זילנדי עליו היא מבוססת, וממשיכה בקו המוקומנטרי שבו מצלמה עוקבת אחר עלילותיה המשונות והמשעשעות של קהילת הערפדים הקטנה.

 

LeRanch

New member
משבריסטית / Flack - סדרה חדשה


10/4 | Sting TV | yes London

דרמה כיפית ושנונה, בכיכובה של זוכת האוסקר אנה פקווין ("דם אמיתי", "אקס-מן"), המגלמת את רובין, יועצת PR אמריקאית חסרת רחמים ומצליחה שחיה בלונדון.

רובין עושה הכל כדי לתקן את חייהם המתוסבכים של הסלבס חסרי האונים והאנוכיים אותם היא מייצגת ולהוציא מתוק מעז, ולמרות שהיא שולטת בעבודתה במקצועיות, היא לא מצליחה לעשות זאת בחייה שלה, שיוצאים משליטה.

 

kordilia snake

New member
ראיתי שלושה פרקים ראשונים

וזה נחמד מאוד. הופתעתי לטובה מאנה פקווין, זכרתי אותה כמעצבנת
.
 

snirf

Active member
אני צופה בה עכשיו בדם אמיתי, רק התחלתי והיא-ממש מעצבנת


לא יודע איך אנשים סבלו אותה בתפקיד ראשי
 

Lhuna1

New member
איזה בראדלי - בראדלי שלנו?


טוב, הייתי צריכה לחפש ממש עמוק בעמוד של ימדב בשביל למצוא אותו בקאסט של זה.
&nbsp
 
למעלה