יש לי שאלה שכבר הרבה זמן

גליגלי6

New member
יש לי שאלה שכבר הרבה זמן

מסקרנת אותי. אני קוראת לפעמים בפורום. אין לי מה לכתוב כי אני לא רואה שום סידרה חוץ ממד מן. אגב גם בלעדיה אסתדר (אני יותר טיפוס של קולנוע)

איך אתם מסוגלים לראות ככ הרבה סדרות טלויזיה..נראה שאתם מכורים..(אל תכעסו עלי. זה באמת מסקרן אותי) ובעיקר סדרות אמריקאיות..האם גם כילדים ראיתם הרבה סדרות? מאיפה זה מגיע בעצם..ושוב אל תכעסו שאני שואלת..
 
זה לא קל תמיד לראות כל כך הרבה סדרות

כי אין תמיד מספיק זמן ביום. אבל עושים מאמץ בשביל דברים שנהנים מהם.
מה את עושה עם הזמן הפנוי שיש לך?
&nbsp
אגב, יש כאן גם כמה אנשים שרואים רק כמה פרקים בודדים כל שבוע.
&nbsp
לגבי האם זה התמכרות - יש בזה משהו ממכר כמו כל דבר שנותן תחושה טובה בין אם זה לשתות קפה, להתעדכן בפייסבוק, לאכול שוקולד...
לפעמים נכנסים לעלילה של כמה סדרות במקביל וקשה להתנתק מהם וזה תופס יותר ויותר מהזמן הפנוי עד שזה יכול להיות בעיה. אבל לכולנו יש דרכים להתמודד עם זה ולווסת את המידה שאנחנו רואים בהתאם.
&nbsp
לגבי הילדות - אני צפיתי בהרבה סדרות טלוויזיה גם כילד. רכבת ההפתעות, הקוסם מארץ עוץ, צבי הנינג'ה, זהו זה, הקומדי סטור, סליידרס, היפים והאמיצים, מסע בין כוכבים ועוד ועוד
 

גליגלי6

New member
אז אני חושבת שזה קשור

להרגלים שלך כילד..לא יודעת. אין לי הרבה זמן פנוי ובזמן הפנוי אני משתדלת לראות סרט טוב שבעצם אין כמעט או לקרוא מאמרים ופרשנויות באינטרנט או לבהות בפרסומות..אגב לפעמים הן ממש טובות עד כמה שזה נשמע הזוי..
 

גליגלי6

New member
האמת שאני לא מבינה איך

אפשר לראות כמה סדרות במקביל. זה לא מפריע להנות מסדרה אחת? כלומר תפסת מרובה לא תפסת..
 

גליגלי6

New member
אה שכחתי..אני גם רואה הרבה

ביוטיוב מוזיקה, מערכונים מצחיקים ועוד ואל תחשבו שאני אדם כבד חלילה..אני בחורה קלילה..וברוטוס כל הכבוד לך שהצלחת להרים פורום מגובש ונחמד עם אנשים נחמדים שעוזרים אחד לשני..יש פורומים שאוכלים אחד תשני..
 

kordilia snake

New member
מרבית הסדרות שאני רואה

יוצאות בימי רביעי-שישי (ועוד שלוש שיוצאות ביום שני) ככה שיוצא שאני בעיקר רואה סדרות בסופ"ש ואני יכולה להסתדר עם ארבע-חמש שעות שינה ככה שאני בשקט יכולה לראות עד מאוחר בלילה בעיקר שאני יודעת שלמחרת אני לא עובדת (כמו עכשיו
).
&nbsp
בתור ילדה ראיתי בעיקר סדרות מצוירות ולסדרות אמריקאיות נחשפתי רק בגיל 17-18.
 

גליגלי6

New member
את לא צריכה להתנצל חלילה

אני פשוט לא מבינה איך אפשר להנות מכמה סדרות במקביל. אבל כל אחד בנוי אחרת. אני למשל אם אני סרט שמאוד נהניתי (אין כמעט כיום) אני לא מסוגלת לראות באותו יום 3 סרטים. מקסימום 2..
 

kordilia snake

New member
מרבית הסדרות שלי יוצאות

בקצב של פרק לשבוע מספטמבר עד מאי ומרביתן סדרות משטרה/רפואה עם עלילה שמתחילה ונגמרת עד סוף פרק ומרביתן אני רואה וישר ממשיכה הלאה כי הן בעיקר נועדו לתת לי לנקות קצת את הראש אין בהן איזה עומק או משהו מעבר.
&nbsp
אני לא אעשה מרתון של שתי סדרות במקביל כי זה באמת פוגע לי בהנאה ולרוב אני לא אתחיל לעשות מרתון אם אני יודעת שפרקים של סדרות אחרות מחכות לי(אבל זה משיקולים אחרים)
 
אני רואה טלוויזיה רק מאוחר בערב, אז זמן המסך שלי די נמוך

נגיד אחרי שהילדים ישנים ואנחנו לא יוצאים או עושים משהו, אז נשים פרק או שניים של סדרה שאנחנו אוהבים יחד. ואז יש סדרות שאני אוהבת והוא לא אוהב, אבל כן חשוב לנו בערב להיות יחד אז אותן אני רואה בדרך כלל בשישי בצהרים, כי כולם תופסים שנ"צ ואני אוהבת לשבת בשקט ולראות - בגלל זה קצב ההתקדמות שלי די איטי.
הבנים פה נסעו לסקי לשבוע ונשארתי עם הבנות ואשכרה תפרתי תוך שלושה יומיים את כל "האמת על פרשת הארי.." - כי לא היו לי שיקולים נוספים להתחשב בהם בצפייה ולא יצאתי וכו' כי הייתי על תקן המבוגר האחראי.
&nbsp
בתור ילדה לא ראיתי המון טלוויזיה כי רק בשלב מאוחר יותר יצא ערוץ הילדים וכו' אז בסך הכל מה כבר היה לראות? את הסרט הערבי בשישי ובלי סודות? אני כן זוכרת אבל שנכנס לנו מחשב נייח לבית כשהייתי בת 9 ושיחקתי מללאאאא. פרינס וקין והאדם הקדמון ודייב ומה לא... אז אלו היו רוב שעות המסך שלי. הייתי גם בהרבה חוגים וכו' ובכלל לא הייתה מודעות להגבלת שעות אז, אז אם הייתי בבית ולא עם חברות סביר שהייתי על המחשב.
 

גליגלי6

New member
כאשה נשואה עם ילדים זה

אחרת אני חושבת..מה זה כל האמת על פרשת הארי..
 
סדרה ביס שעשיתי עליה בינג'

פרשת רצח בעיירה קטנה בה סופר מפורסם מואשם ברצח נערה מלפני שלושים שנה, חבר טוב שלו, סופר צעיר יוצר להוכיח את חפותו.
 

1Shir

New member
מה את מתכוונת ילדה? את ילידת 81', לא? אז אני שנה מתחתיך בגיל

ואני זוכרת שלפני גיל 10 כבר הייתי מכורה לערוץ הילדים ואפילו היה ניסיון להגביל לי שעות צפייה כי הייתי יושבת לצפות שעות אבל זה לא ממש הצליח כי לא ספרתי את השעות שראיתי כשהייתי לבד בבית וזה היה הרוב

נכון, לפני זה היו רק הסדרות של הערוץ הראשון, וערוץ 2 הנסיוני בשעות הערב עם צ'סטר צ'יטה, קרוב רחוק (דרכה התחלתי לדעת אנגלית), העולם הערב...
עריכה: לשאלה המקורית -
דווקא היום אני יכולה בלי טלוויזיה בכלל, ועד לפני איזה 15 שנה הייתי הרבה יותר מכורה לטלוויזיה, אני מניחה שזה בגלל התפתחות האינטרנט שמהווה תחליף
 
אז כנראה נחשפתי לערוץ הילדים מאוחר מאיזו שהיא סיבה?

הדבר היחיד שאני זוכרת שראיתי שם זה בברלי הילס ושולחן לחמישה בימי שישי ב18, ולפעמים אחרי בית ספר את המשחק הזה שהתקשרת לשחק עם המקשים של הטלפון, הוגו? מעבר לזה אין לי שום זיכרונות של צפייה.. מעניין למה. נגיד אני זוכרת שהיה את הכיתה המעופפת וכו' אבל שלא ראיתי את זה וזה היה "של הקטנים".. אה, אולי כי אני האחות השלישית והצפייה שלי הוכתבה יותר על ידי האחים הגדולים שלי, אז במקום לראות את הכיתה המעופפת ראיתי איתם את אגדות עם וכאלה.
 

נמרוד2016

New member
הרגלי הצפייה שלי:

ביום שני אני תמיד צופה בפרק אחד בלבד, בימי שלישי יש לי זמן לבינג'.. יש ימי חמישי שיש לי זמן לבינג' עד מאוחר בערב, בשישי גם יש זמן לכמה פרקים בנוסף לבינג' עם האחיין בסדרת הפלאש.
בקשר לילדות, בעקרון צפיתי בהרבה תכני טלוויזיה, ההרגלים לבינג'ים באו בעיקר עם הנטפליקס, לפני זה היה יותר קשה לכך
 
אני חושבת שזה עניין מאד סובייקטיבי

אני למשל צופה ב-8-9 סדרות, לא כולן זמינות לי יחד ככה שיש בערך 5 סדרות בכל זמן נתון. ולדעתי זה לא הרבה, יש לי חברות שצופות בהרבה יותר למשל.
&nbsp
בשונה מהעבר, לי אישית לא קל להתחבר לכל סדרה, פופולארית יותר או פחות. יש לא מעט מהן שראיתי פרק או שניים וזנחתי מחוסר עניין/סבלנות. הטעם שלי בסדרות הוא מתח, מד"ב והמפץ הגדול (כולל שלדון).
&nbsp
בכל ערב רואה פרק או שניים במחשב. טלוויזיה לא רואה כמעט (רק חדשות נניח)
&nbsp
בילדות ראיתי כמו כולם את ערוץ 1 המיתולוגי ואח"כ ערוץ 2 הניסיוני והרגיל... לא היה לנו בבית כבלים (ולי אין גם היום).
&nbsp
כשהייתי בצבא ההורים שלי הצטרפו ל"יס" ושם נחשפתי לראשונה לסדרות פופולאריות.
&nbsp
אני זוכרת שבימי שישי ושבת היו עושים ב"יס" בינג' מטורף של כל פרקי השבוע בכל מיני סדרות... הכי זכורה לי "אי-אר" ואשכרה הייתי נשארת לילות בסופ"ש לצפות (במקום להשלים שינה כשאר החיילים והחיילות
)
&nbsp
 

1Shir

New member
אני דווקא הייתי משלימה שינה בבסיס כל שבוע

סופ"ש לא ישנתי בכלל שלושה ימים כי למי יש זמן לישון בבית

היה לי פחות בשביל מה להישאר ערה בבסיס כי גם ככה הייתי חייבת להיות ערה שם מהבוקר עד הלילה אז את כל העניינים שלי שם סגרתי ב"שעות העבודה" (למעט כמה וכמה פעמים ש"התגנבתי" למגורי בנים
)
 
למעלה