דיוני סדרות לתחילת השבוע

משהו לא ספוילרי לגבי השחקנית שמשחקת את סנופ

השם האמיתי של השחקנית הוא גם פלישיה "סנופ" פירסון.
היא ילידת בולטימור ששני ההורים הביולוגיים שלה היו מכורי סמים והיא בעצמה נשלחה לכלא על רצח בגיל 14.
מייקל ק. וויליאמס (השחקן שמשחק את עומאר) פגש אותה במועדון בבולטימור והביא אותה לסט של הסדרה. כשיוצרי הסדרה פגשו אותה הם החליטו לייצר עבורה את הדמות בסדרה.
 

1Shir

New member
וואו
על המידע המעניין

אז היא שיחקה בכלל בעוד דברים?
כלומר היא היתה בכלל שחקנית כש"עומאר" פגש אותה?
מניחה שאני יכולה לבדוק בעצמי אז רק אם אתה יודע...
 
היא לא ממש שחקנית

והיא בטח לא הייתה לפני הסמויה.
היא כן הופיעה מאז הסמויה בכל מיני קליפים של ראפרים שונים וממש קצת בפרקים בודדים של סדרות שונות.
&nbsp
אגב, לפני איזה חמש שנים היא נעצרה על אחזקת סמים, אבל היא יצאה עם מאסר על תנאי להבנתי.
 

1Shir

New member
סנופ היא טייפקאסט מאוד מציאותי - אני מעדיפה אותה בטלוויזיה

מאשר במציאות החיים שלי :)
ממה שכתבת לא ברור עד כמה השחקנית דומה לדמות שהיא משחקת...
 
כרמן סנדיאגו החדשה של נטפליקס
- ממליץ

אומנם זאת המלצה רק על סמך שלושת הפרקים הראשונים, אבל בנתיים מאוד אהבתי את מה שראיתי.
כמובן לא שצריך לצפות ממנה למשהו מעבר לסדרת מצוירת.
היא אפילו לשמחתי שומרת במידה מסויימת את הגוון החינוכי של הסדרה הישנה בכך שהיא גם חינוכית - מביאה עובדות מעניינות על ארצות שונות בעולם בכל פרק.
אבל מעבר לכך גם יש עלילה מורכבת עם חלקים שמגלים בשני פרקים הראשונים (שהם רשמית סיפור הBecoming שלה) וחלקים שנותרים מסתוריים להמשך.
&nbsp
אני נשאבתי לחלוטין לכיף של זה.
 

limors2

Active member
ראיתי בינתיים רק 2 פרקים, אבל נהניתי.

לא רציתי לשבת ולצפות בבינג', אבל היה לי כיף ואני ממש אוהבת את האנימציה.
 
צפיתי עם בנות ה-10 שלי

סוף סוף סדרה מצויירת שאני מסוגלת לצפות איתן ולהנות ממנה (לא סובלת דיג'ימון, פוקימון' אווטאר וכו').
מאוד הזכיר לי את הסדרה המקורית שבה צפיתי עם אחי הקטן.
נראה שזו תהפוך לצפייה כיפית של אמא וילדות אחר הצהריים.
 
מחזק
לנסות את She-Ra

אבל אני מרגיש צורך להבהיר שאווטאר: כשף האוויר האחרון היא גם סדרת אנימציה מעולה. אבל צריך באמת להכנס לעלילה, כולמר לראות גם בסדר מההתחלה עד הסוף.
 

twisted nerve1

New member
שיימלס 9X08


אני מניחה שאני אמשיך לראות את הסדרה הזאת כמה שהיא תמשך, במיוחד בשביל הדיונים פה, אבל העונה הזאת דיי מאכזבת אותי. כאילו חוץ מהפרק האחרון של איאן שהיה מוש, העונה הזאת דיי meh.
ראיתי בעוונתי את הטריילר אתמול לפרק הזה, אז כבר ידעתי בערך מה הולך לקרות עם פיונה. אופוש. מצד אחד כאילו אני חייבת לתת קרדיט ליוצרים שאשכרה מצליחים להפתיע אותי הרבה פעמים בזה שהם מפילים את הדמויות. כמו שלא ראיתי במילימטר לאיזה תהומות פיונה תיפול בעונה 4, או לאאן ליפ יגיע בסוף עונה 8, הייתם מצפים שאני אהיה כבר מוכנה להכל, אבל באמת חשבתי שמאחר וזו העונה האחרונה של רוסום ופיונה הצליחה כ"כ בשתי העונות האחרונות, היא תעבור את העונה הזאת בהצלחה בקלות, הייתי צריכה לראות את זה, ובכל זאת לא חשבתי שיקחו לכיוון. מצד אחד אני שמחה. הגלאגרים משעממים אותי כשהם מצליחים פשוט. אם עוד בעונה 7 למרות שפיונה ממש הצליחה, זה עוד היה מעניין כי הייתי חרדה בכל צעד שהיא לקחה (הקניה של המכבסה), בעונה 8 כבר היה לי ברור שהכל ילך לה חלק (ואכן היה, וקו העלילה שלה היה קצת משעמם בעונה הזאת), אז אני שמחה שיש קצת אקשן.
מצד שני, אוף היא הייתה כ"כ מעצבנת הפרק הזה
אני יכולה אפילו להבין את קטעי השתיה המוגזמים ולא לשלם חשבונות, אבל הקטע שהיא מתחילה להנהג כמו דבילית במסעדה היה טו מאץ'
אני מבינה שהיא לא תסיים את העונה כאשת עסקים מצליחה, אבל אני לפחות מקווה שבכמה פרקים שנשארו היא תצליח להרים את עצמה מהמקום הרע מאוד שהיא נפלה אליו, ולפחות תהיה בסימן שיפור (ולא תגיע לכלא כמו איאן
, שאגב, זה שאיאן סיים בכלא זה מראה לי שבאמת אי אפשר לדעת איך דמויות יסיימו בסדרה הזאת! אמנם התאחד עם אהוב ליבו, אבל עדיין אחת הדמויות הראשיות של הסדרה סיימה בכלא!).
שאר העלילות ממש לא עניינו אותי, וזה מדאיג אותי לגבי איך אני ארגיש לגבי עונה הבאה, כי באמת כרגע רק פיונה מעניינת אותי.
את ליפ אמנם ממש אהבתי עונה קודמת ואני חושבת שקו העלילה שלו היה הדבר הכי טוב בעונה ההיא, אבל בעונה הזאת הוא פחות מעניין. אם כבר העלילה שהייתה עם הילדה זן הייתה יותר מעניינת משאר הדברים שהוא עשה (וגם היא נגמרה באופן כזה אכזרי ושיימלסלי, כמו שאני אוהבת). אבל עכשיו ממש לא מעניין אותי מה ימשיך לקרות עם בת הזוג הזאת שלו (כנ"ל קארל). דבר ראשון, החלטתי ככלל לא להתלהב מבני/בנות זוג של הגלאגרים עד שאני רואה שהם נשארים לפחות ל-3 עונות, דיי. בעונות האחרונות מערכות היחסים זה החלק החלש בסדרה! כנ"ל קארל ומעלליו עם חברתו. מה גם ששתיהן (הבחרה של קארל ושל ליפ) ממש לא כאלה מעניינות כרגע. אז שיהיה.
דבי ממשיכה להפתיע לטובה גם הפרק הזה, עם זה שהיא דואגת לשלם את החשבונות ולוקחת אחריות, זאת תהיה סגירה מעגל כ"כ יפה אם היא תהפוך להיות המבוגר האחראי לפיונה עכשיו. אלוהים יודע שפיונה צריכה מישהו שינער אותה עכשיו חזק.
פרנק לא מעניין. כן היה קצת wtf שהוא גנב לקארל את הזרע
ואם ההריון הזה יצליח זה אומר שקארל יהיה אבא. מה לעזאזל? ולמה שפרנק יעשה את זה? הלוואי שהייתי יכולה להגיד שזה הדבר הכי גרוע שפרנק עשה אבל לצערי זה לא מתקרב אפילו!
 
מה? שוב הפרק מודלף לפני הזמן?

זה מעצבן כי לפי הקלנדר שלי הוא יוצא מחר, אז כל שבוע אני אשכח.
 

didalf

Well-known member
הוא לא מודלף, שואוטיים מעלים לאתר שלהם


ומשם חיש קל למקומות אחרים

אתה לא תשכח כי נכיר לך
(וליאורה גם כתבה את זה בשרשור של אורן)
&nbsp
הבעיה היא שהוא לא יוצא מספיק מוקדם ואני לא יכולה להוריד לפני העבודה ועכשיו אני יושבת ומחכה לו שירד
.
 

limors2

Active member
אם את רוצה להשקיע, תשתמשי באפליקציות שליטה מרחוק מהטלפון.

אני עם team viewer כבר שנים, מתחברת למחשב דרך הטלפון ומורידה את המשלוחים מהדודים כדי שהם יחכו לי כשאגיע הביתה. פעם אפילו התחברתי ככה כדי לאסוף בונוסים מהקנדי קראש
 

didalf

Well-known member
וואלה


לא חשבתי על זה אף פעם
אני אנסה.
&nbsp
חשוב מאד לאסוף בונוסים בקנדי קראש
 

didalf

Well-known member
ראיתי ראיתי


דווקא נהניתי מהפרק הוא הצחיק אותי ברובו.
&nbsp
אני דווקא מחבבת את החברה החדשה של קארל. די נהניתי מהם היום הם כאלה מגניבים. אהבתי איך שהם מתחבאים ומתקדמים בצעדים צבאיים וכל הקטע שלהם עם הקורקינטים היה חמוד. במיוחד כשהם הכריחו את האלה מהיוגה לשלם. אני אוהבת גלאגרים על גבול הפשע.
אבל לגמרי מסכימה שמערכות יחסים בעונות האחרונות היו חלשות ואין טעם להקשר / להתלהב מאף בן/בת זוג חדשים, שזה די באסה.
&nbsp
אבל החברה של ליפ באמת מעצבנת. דווקא איתה הוא עכשיו? אבל אהבתי את כל הקטע שהיא הייתה מזועזעת ממה שהולך בבית שלהם, כי אני תמיד אוהבת מבט של אנשים נורמטיביים על החיים שלהם וכמה הם הזויים וכמה זה רגיל בשבילם. אני גם אהבתי את העלילה של זן ואיך שהיא נגמרה עצוב אבל עכשיו ליפ באמת פחות מעניין.
&nbsp
הקטע עם הילד של קוו ו-וי מאד אקטואלי כי זה משהו גדול בארה"ב עכשיו עם כל ילדי הפליטים אבל אני לא כזה יודעת מה הולך שם אז לי זה פחות רלוונטי. אבל זה היה עצוב הסיפור שלו. והוא באמת שר ממש יפה. והצחיק אותי איך כולם בבר נעמדו דום כשהוא שר את ההמנון.
&nbsp
למה פרנק גנב מקארל זרע? כי הוא פרנק
. וכי הוא רצה שהילד הזה עדיין יהיה גלאגר.
&nbsp
ובאמת אהבתי את דבי היום וכמה שהיא הייתה אחראית. אבל אוי זה עצוב שאת אומרת שהיא תהפוך לפיונה. כי פיונה הופכת לפרנק. אני לא יכולה ההדרדרות שלה שוברת אותי אבל אני לא יכולה לכעוס עליה רק רוצה להציל אותה. ומצד שני אני קצת נהנית מזה כי כמו שאמרת גלאגרים יותר מעניינים כשהם למטה. אבל ממש מראים איך היא נהיית פרנק, במיוחד בבר כשהיא ישבה בכסא שלו והם היו לבושים כמעט אותו דבר וממש כולם ראו את זה.וכמובן בסוף כשקווין הביא אותה מעולפת ושם אותה על הספה כמו פרנק. אוף מעניין עד כמה זה יחמיר ואיך הם מתכננים להפרד ממנה? בתהום או מנצחת? אין לי מושג ואני אוהבת את זה.
&nbsp
היה לי עצוב קצת בפתיח לא לראות את השם של איאן
 

limors2

Active member
בקצרה


עם כמה שכאב לי בנפילה של ליפ, הנפילה של פיונה שוברת לי את הלב לגמרי. הלך לה כ"כ טוב, אפילו עם כל ההימורים והסיכונים הכלכליים האלה שהיא לקחה, ולמרות שהיה ברור שמתישהו היא תיכשל כי זו שיימלס- זה נוראי. במיוחד כי היא פשוט נשברה לחלוטין, ברמה כזו שהושיבו אותה על השרפרף של פרנק בבר כדי להראות באיזה מצב גרוע היא. אוף
אני באמת פוחדת שהיא לא תצא מזה, כשזו העונה האחרונה שלה ונשארו לי פרקים בודדים (כמה יש בעונה באמת?)
&nbsp
העלילות האחרות נחמדות, אני לא חושבת שהייתה פעם עלילה של מישהו שלא עניינה אותי לפחות קצת. אני נורא אוהבת את זה שדבי הפכה פתאום לבנאדם אחראי ואני מקוהו שהיא תעזור לפיונה לצאת מהפח הזה, קארל הוא קארל וליפ גידל זרועות ממש יפות. שאפו

אה ופרנק. איכס. אבל זה פרנק....¯\_(ツ)_/¯
 

didalf

Well-known member
14, כלומר 7 לחצי הזה


"וליפ גידל זרועות ממש יפות." - תכלס
 
סוף סוף ראיתי גם


אין לי יותר מידי להוסיף על מה שאמרתם.
הכי אהבתי את דבי.
אני מת על זה שכל אחד מהם עולה למעלה ויורד למטה. פיונה הייתה כמה זמן הכי למעלה ועכשיו היא סופר למטה. לעומת זאת דבי לפני כמה עונות נפלה הכי נמוך שאפשר ועכשיו הפכה להיות המבוגר האחראי (שזה בעצם הרבה יותר דומה לאיך שהיא הייתה בתור ילדה קטנה)
&nbsp
העניינים עם פיונה עצובים. זה ברור שזה הולך לכיוון שגם יפטרו אותה מהמסעדה. זה פשוט עניין של זמן עד שבעלת המקום תגלה על מה שקורה.
אבל מאוד אהבתי את הסיום שכולם מסתכלים עליה מעולפת על הספה. ובכלל כל הצרות של החשבונות בפרק, אבל אף אחד לא כעס על פיונה, פשוט ריחמו עליה.
&nbsp
אני ממש מקווה שפיונה תסיים את זמנה בסדרה בכך שהיא איכשהו תקבל איזושהי הצעת עבודה במקום רחוק. כי האופציה האחרת שהגיונית זה כלא.
&nbsp
אז קארל הולך להיות אבא... הזוי. אוי פרנק...
&nbsp
העלילות של קארל וליפ עפ בנות הזוג שלהן לא מאוד מעניינות, אבל גם לא מעצבנות. נראה לאן זה ילך.
&nbsp
קווין וורוניקה עם הילד המהגר - לא ממש אכפת לי ותמיד קצת מוזר לי כששיימלס נעשית אקטואלית כל כך. אבל היו בעבר הרבה עלילות שלהם שאהבתי הרבה פחות.
&nbsp
היה מאוד עצוב לראות את איאן בפתיח ולדעת שהוא לא נמצא.
&nbsp
אגב, קצת מוזר שבכלל לא ראו את ליאם, לא?
 
למעלה