דיוני סדרות לאמצע השבוע

נמרוד2016

New member
האיש במצודה הרמה סיום עונה שלישית

פשוט: פורענות והרבה המתנה לעונה הרביעית.
צפייה כבדה ומרתקת למי שמעוניין..
 
אני די נטשתי את העונה הנוכחית

אחרי 3 פרקים הכיוון שהסדרה לקחה הפך ליותר ויותר מדע בדיוני (עולמות מקבילים, נוסעים בין העולמות), ופחות לדרמה היסטורית של מציאות חליפית, ואני פחות מתחברת לז'אנר.
יש שיפור בהמשך העונה (משהו שיצדיק מאמץ לצפות) או שזה באמת הכיוון שהסדרה לוקחת?
 

נמרוד2016

New member
בעקרון:


הפרק האחרון מעיף את האיטיות לשמיים, מהומות, פיצוצים, התנקשויות, כל מיני דברים טובים שכדאי לצפות בהם מתרחשים, וזה גם מדע בדיוני טוב.
 

נמרוד2016

New member
אחרי שסיימתי את העונה הזאת, הגיע הזמן לבחור סדרה חדשה:

כמו שאני אוהב, בחרתי מסמך היסטורי שנקרא עידן הטנקים, מיני סדרה קצרה של ארבעה פרקים, נראה די טוב, לטעמי כאמור, צפייה מהנה
 

didalf

Well-known member
ראיתי במקרה חלק מפרק של שרלוק הבריטי


ועכשיו אני לגמרי מבינה את כל הפאנגירל שמשפפות אותם ביחד
 

Reutk

Active member
אולי היו מי שיחלקו עלי, אבל לדעתי, הסאבטקסט של הקשר ביניהם

זה החלק הכי טוב בסדרה הזאת. אגב, תהיות לגבי מהות הזוגיות של שרלוק ווסטון עלו גם הרבה לפני הסדרה אבל היא ידעה לנצל את התהיות האלו היטב מה שביחד עם הסרט, שיצא קצת לפני כן, הביא להפיכתם לאחד השיפים הגדולים שיש (מבחינת כמות הפאנגרליות).

מה שכתבת הזכיר לי שבמקרה הבודד שכתבתי על פרק בסדרה אני התייחסתי לרמיזות הבולטות בסדרה לגבי הזוגיות שלהם. עניין אותי מה בדיוק כתבתי אז עשיתי לזה חיפוש.

מתוך ההודעה שכתבתי אז
לעונה 2 פרק 1 בשרלוק:

"עוד מרכיב בעלילה של דויל שהיוצרים לקחו והכניסו לו הרחבות ופירושים, שעברו בראשו של כנראה כול מי שחצה את גיל 12 בזמן שקרא את ספריו של שרלוק הולמס, זוהי מערכת היחסים בין שרלוק לד"ר ווטסון. קודם כל למרות שמיותר לציין, אני בכל זאת אגיד שאני ממש אוהבת את מה שהם עשו איתה, כול הרמיזות וההקטנות מצד הדמויות האחרות לגבי סוג היחסים בין השניים, ההכחשות של ג'ון, וחוסר המודעות של שרלוק, וכל מתובל בהומור בריטי שנון ויבש, זה פשוט נפלא! אהבתי גם את זה שהם חרגו מאפיון המקורי של הדמויות שהיו די מנומסים ומאופקים ביחסם לבריות (נו בריטים), והפכו אותם לשני גברים שחולקים ספה בארמון בקינגהאם כאשר אחד מהם עטוף רק בסדין, והשני, חושב איך לפלח את המאפרה המלכותית. כמובן רק אחרי שהוא בדק אם הראשון לובש תחתונים (הוא לא). את המאפרה אגב דווקא הראשון, כלומר שרלוק, בסוף מפלח."
 

didalf

Well-known member
יחלקו עלייך? זאת לא הסיבה שרוב האנשים אוהבים אותה?


ואני מסכימה עם כל מה שכתבת, מהמעט שראיתי.
 
ראליטי טראש בנטפליקס - Instant Hotels, Tidying up

שתי סדרות ריאליטי, מהסוג של "בואו נכנס לאנשים הבייתה ונראה איך הם חיים", שמעבירו בכיף ערבים קפואים.
Instant hotels האוסטרלית היא תחרות של בעלי בתים, המשכירים את הבתים שלהם לטובת נושפים. התחרות היא בין 5 זוגות בכל פעם, שבכל פעם 4 זוגות מתארחים בבית של הזוג החמישי, ומדרגים את הבית (ה"מלון") בהתאם לכמה קריטריונים מוגדרים. הדינמיקה הקבוצתית, הפער בין "הציפיות" שכל זוג יוצר בתיאורי הבית שלו, והתככים הקטנים של כל זוג על מנת לזכות - משעשעים.
ההנאה - לצפות בזוגות מנסים "ללכלך" על אחרים בלי להראות שקופים, והפערים המגוכים בין התיאורים של כל זוג את הבית שלו לבין הבית בפועל.

tidying up האמריקאית "רוכבת" על ההצלחה של הספר "סוד הסדר היפני" של מארי קונדו. משפחות עם בתים מבולגנים ועמוסי חפצים מזמינים את מארי קודנו לביתם, על מנת שתסייע להם בסידור הבית ובלהפטר מחפצים מיותרים. מארי לא מדברת אנגלית וכל התקשורת נעשית דרך מתורגמנית מיפנית לאנגלית. בין לבין מארי מלמדת כל מיני טיפים ושיטות שלה לארגון (אני למדתי שיטות יעילות לקיפול כביסה).
ההנאה - לראות בתים יותר מבולגנים משלי, ולהתנחם שהמצב אצלנו יכול להיות יותר טוב, אבל הוא בהחלט לא גרוע כמו בטלויזיה.
 

Lion_Heart

Well-known member
MYSTERY SCIENCE THEATER 3000: THE RETURN: THE GAUNTLET

רק שישה פרקים אז עשיתי BINGE
אחת מהסדרות האהובות עלי
כל סרט גרוע יותר מקודמו ומצחיק באותה מידה בגלל הפרשנות
פלישיה דיי מדהימה כתמיד
פטון אוסוולד...גאון קומי לדעתי
ובקיצור, עונה נהדרת
 

didalf

Well-known member
דה גיפטד 2X10


אוי היה כיף שכולם התאחדו, אפילו אם זה זמני.
&nbsp
אהבתי את לורנה ומרקוס היום, בסצנה בפתיחה הם היו מתוקים. ואז הם קצת רבו וזה היה קצת מעייף, אבל כשהם נכנסו לפעולה הם התנהגו לגמרי כרגיל וההערה שלו על הקסדה שלה, ואז הם נכנסו ביחד ועשו בלגן וראו שהם נהנים לעבוד שוב ביחד. ואז בסוף כשהם דיברו יחסית בהשלמה די קיוויתי שהם יתנשקו ויאיי

&nbsp
יאוווו סוכן נודניק לגמרי חייב למות!!!!! איזה קרציה עזוב את ג'וני!!!
עם כמה שנהניתי משיתוף הפעולה של לורנה ומרקוס היה להם כזה תזמון גרוע. עד שסוכנודניק האמין לג'וני הם החליטו להגיע ביחד

וקלריס הצילה את ג'וני ואני מקווה שזה אומר שהם ביחד
אבל קצת היה חסר לי שהוא יתנצל בפניה על ההתנהגות שלו, היא לא צריכה להתנצל. אבל טוב אולי הוא עוד יעשה את זה הוא קצת חצי מת כרגע.
&nbsp
טהרן חבר של סוכנודניק: "מה המוטנטים נלחמים ביניהם כדי להגן על בני אדם" - אהה דה, לא ראית מיליון סרטי אקסמן?

&nbsp
מודה שהתרגשתי כשאנדי וקייטלין נפגשו לראשונה אחרי כל הזמן הזה.
ואהבתי את זה שלורן קצת יותר חשדנית כלפיו, או יותר פגועה ממנו וקשה לה לסלוח. אהבתי את מה שהוא אמר על רבקה, אני עדיין לא החלטתי אם היא יותר פסיכופטית או יותר קורבן. אבל אוי מה שהוא עשה לאיש הזה היה נוראי, והפרצופים המזועזעים של המשפחה שלו בהתאם. והנאום שלו בעיקר היה עצוב.
&nbsp
לא הבנתי את הסוף עם אנדי ולורן

&nbsp
אני קצת מתגעגעת לאחיות פרוסט.
 
החיים על פי דביר

סדרה שמשלבת רפואה קונוונציונלית ורפואה אלטרנטיבית, ולפחות לפי ההתרשמות שלי בפירוש נותנת העדפה לאלטרנטיבית. אז אם אתם רוצים לשמוע על פלאי ההידרותרפיה, ולהיעקץ ע"י דבורים ולהימרח ברוק של צפרדעים ולרקוד עם נאדר בוטו, זאת התוכנית בשבילכם.
 
למעלה