שרשור חדשות ועדכונים

LeRanch

New member
מסתמן: "בוורלי הילס, 90210" תחזור בעונה חדשה


לאחר חודשים של שמועות, זה כמעט רשמי - סדרת הדרמה בוורלי הילס, 90210, ששודרה במשך עשר עונות ברשת FOX והוחייתה ע"י רשת CW עם סדרת-המשך ששודרה במשך חמש עונות, צפויה לשוב עם עונה חדשה פעם נוספת - עם הקאסט המקורי!

טורי ספלינג, ג'ני גארת', איאן זירינג, בריאן אוסטין גרין, דיוויד פריסטלי וגבריאל קרטריס צפויים לשוב ולגלם את דונה, קלי, סטיב, דיוויד, ברנדון ואנדראה בעונה חדשה שמספר רשתות ברודקאסט וחברות סטרימינג הביעו עניין בהזמנתה. כמו כן, ייתכן ודמויות מסדרת-ההמשך ישובו לעונה החדשה.

https://tvline.com/2018/12/20/beverly-hills-90210-revival-original-cast-returning-new-details/

 

snier 1991

New member
אין בברלי הילס בלי ברנדה

ואין אפילו סדרה בלי דילן.
גם כשצפיתי כמבוגר הפער בין שאנון דוהרטי ליתר הקאסט בכישרון וגם בבניית הדמות (שזה התסריטאים) היה של שמיים וארץ.
&nbsp
ואפרופו ורוניקה מארס, מעניין אם יתייחסו ל90210 שהיו שם כל מיני הופעות אורח ופיתוחים עלילתיים שאני לא יודע אם הם רוצים (לדמויות יש ילדים קטנים, זה לא נשמע כיף)
 
דונה מרטין גרדואייט!! ספויילרים לקאסט, בברלי הילס.

בעיקרון הם הסתדרו חצי סדרה בלי ברנדה וגם כמה עונות בלי דילן, אז אני מניחה שזה יכול לעבוד בלעדיהם, אבל ללא ספק מבאס ששניהם לא חוזרים.
לוק פרי משחק היום בריברדייל, אבל ממש לא דמות דומיננטית שמופיעה כל פרק אז עקרונית לא רואה סיבה שלא יוכל לשלב, אלא אם כן הוא לא רוצה או שחוזית אסור לו.
שאנון דוהרטי, אני יודעת שהיו כל מיני סכסוכים עם הקאסט בזמנו וגם כשהם עשו את מפגש העשור שלהם, היה ברור שהיא אאוט סיידרית, אבל יכול להיות להיות שזה בכלל לא קשור אלא פועל יוצא של המצב הבריאותי שלה.
 

1Shir

New member
לוק פרי + וואו את בעניינים לגבי מה קורה עם השחקנים

כיף שעוד מישהו לא שכח את הסדרות האלה מהניינטיז... :)
&nbsp
לגבי לוק פרי הסדרה האהובה עליי בשנה האחרונה (כי רק לפני שנה ראיתי אותה - בזכות הפורום הזה) - אוז, שהוא שיחק בה, מעניין אותי האם ראית את הסדרה, כי אם כן, מאוד מעניין אותי לשמוע מחשבות שלך (מעניין אותי כל מחשבה של כל אחד על אוז, אבל אם זה שלך אני גם בטוחה שזה יהיה מעניין לאללה)
 
ראיתי אוז! שכחתי שלוק פרי בכלל היה שם שזה ממש מוזר

כי אני אוהבת אותו, אבל הוא היה כ"כ לא דומיננטי עבורי שם. הוא היה איש דת? אם אני זוכרת נכון.
&nbsp
את אוז ראיתי פעמיים. פעם אחת בהחבא בתור נערה, כשהצלחתי לקלוט פרקים שאחי הגדול ראה, ופעם אחת בבינג' לפני איזה 7-8 שנים. אני חושבת שזו סדרת מופת מכל כך הרבה בחינות - משחק, כתיבה, נושאים חתרנים ואי התפשרות על הסיפור.
&nbsp
היכולת שלהם להשאר כמעט כל הזמן באותו מרחב סגור ועדיין לשמור על עניין זה מדהים. יש סרט (אני חושבת שקוראים לו בעברית תא טלפון) בו כמעט כל הסרט השחקן הראשי מדבר בטלפון ציבורי, ויש את האוטובוס של קיאנו ריבס וסנדרה בולוק, ויש את צוללות או הנוסע השמיני - שעשו עבודה מדהימה - אבל אלו סרטים. ופה יש סדרה שמעבירה אותנו יותר ממאה שעות בין 4 קירות ועדיין מצליחה לרתק ולחדש. זה מראה על גדולה בעיניי.
&nbsp
מבחינת הדמויות, הייתי מאוד קשורה לסיפור של טוביאס וכריס קלר והיו לי יחסי אהבה-שנאה עם מערכת היחסים של טוביאס עם ורנון (היא הפחידה אותי מאוד אבל גם עניינה אותי מאוד - כמו לצפות בסרט אימה). הייתה את מערכת היחסים בין האחים, שהייתה לי חשובה. לא יכולה להגיד שאהבתי את מקמנוס, אבל בלעדיו אין סדרה, וכן אהבתי את האופן שבו התמודדו עם האידיאליזם שלו אל מול המציאות. דווקא את הנאומים הדידקטיים שפתחו וסגרו את הפרקים לא אהבתי - הכל היה כל כך ברור שלא הרגשתי שהם צריכים להאכיל אותנו בכפית "על מהו הנושא המוסרי עליו נדבר היום".
וואו, איזו סדרה!
 

1Shir

New member
אוז
בברלי
בדיוק לא מזמן חשבתי על הסרט

תא טלפון בהקשר הזה... יש מצב שזה סרט שראיתי לבד בקולנוע בהתייחס להתכתבות שהיתה לי עם ניק בשרשור אוף, אבל אולי היה איתי מישהו ואני לא זוכרת, בכל אופן סרט בהחלט זכור לטובה
&nbsp
אכן, לוק פרי באוז היה כומר, דווקא היו לו יחסים די קרובים עם שילינגר
אהבתי גם את ההודעה שלך למטה על בברלי הילס, זאת תאוריה יפה שנשמעת הגיונית, יש לך מחשבות מעניינות
מעניין שהצלחת למצוא עניין ביחסים בין ביצ'ר ושילינגר, אני באמת יותר מדי שנאתי את שילינגר וממוקדת בקשר של טובי וכריס מאשר לתת למערכת היחסים הזאת את החשיבות שהסדרה נותנת לה
אני יודעת שאני לא נאמנה לרוח הסדרה, אבל גם אני התחברתי לאהבה של טובי וכריס בצורה שאני חושבת על סוף טוב יותר, זה היה לי ממש כואב לראות איך טובי השתחרר וסוג של נטש את כריס ועבר הלאה
נראה לי שרוב האנשים בעיקר בפורום הזה אבל לא רק הזדהו יותר עם טובי ונראה לי שאני מזדהה יותר דווקא עם כריס (כן, למרות שהוא רוצח)
אני אהבתי מאוד גם את סעיד מנהיג המוסלמים הכריזמטי שהתחבר עם ביצ'ר, היתה בו כריזמה בלתי מתפשרת, למרות שאני בכלל לא מסכימה עם רוב הדעות שלו
&nbsp
 
אוז - האם עושים להכל ספויילר גם אם זו סדרה שנגמרה?

אני גם אהבתי את כריס יותר מאשר טובי (ודרך אגב, סוף הקשר בניהם הוא לא שטובי עזב אותו, את זוכרת מה קרה בסוף?) אבל הפתעת אותי שרוב האנשים בפורום מלכתחילה אהבו יותר את טובי. אני לא חושבת שרוח הסדרה היא שנהיה לטובתו, אלא לגרום לנו להרגיש אמפתיה כלפי הרעים ביותר ולראות אותם כאנושיים, ובמובן הזה - את הכי ברוח הסדרה (לדעתי לפחות).

אני חושבת שכשהטלוויזיה נותנת לנו זוג רומנטי, אנחנו נטה לחלק את התפקידים בניהם ל"גבר" ו"אשה" ולאהוב (באופן לא מודע) את התכונות האלו בהם, בגלל הסוציאליזציה שלנו ל"מהי אהבה נכונה" ו"מהי רומנטיקה".
בגלל זה אני חושבת שזוגות רומנטיים בהם הגבר הוא יותר דומיננטי ברגש שלו, מאוהב עד כלות, מוכן למות למענה, לא רואה נשים אחרות ממטר - גם אם האישה היא חופשיה ויוצאת עם אחרים ומפלרטטת ועצמאית וכו' - אלו זוגות שייצרו יותר תחושה "שיפית" בעיני הצופים (על חשבון לחבב קשר או להתעניין בו אינטלקטואלית) - אני מתכוונת ללהיות מכור לקשר בין הדמויות ולרצות בטירוף שזה יסתדר ולראות סרטונים שלהם ולרצות שהשחקנים גם יהיו מאוהבים בחיים האמיתיים וכו' וכו' - אני חושבת שרגשות כאלו מונפקים על ידי שבלונה מאוד ספציפית של זוגיות על המסך - בה הגבר הוא איזושהי גרסה של גבריות מהרומן הרומנטי וברגע שהוא נשבר ומתאהב באחת והיחידה הלא מושגת (שאני יכולה לדבר רק על הרעיון הזה שעתיים) אז אנחנו כקהל מרגישים מימוש של הפנטזיה. רק מעצם התחושה של ההתאהבות שלו - זה בכלל לא משנה אם היא מאוהבת בו בחזרה.

ולכן אם חוזרים לאוז - אז כריס קלר הוא התגשמות הפנטזיה (כמובן עם הטוויסט הכנה שהיוצרים שמו עליו והסוף שנתנו לו) ואני חושבת שזה מאוד טבעי שהוא יעורר רגשות נאמנות מצד הצופים (לפחות אצלי ואצל צופים אחרים שאני מכירה - זה מה שקרה) כי הוא נתפס כ"גבר" שבקשר - ואנחנו רוצים שהוא יצליח בכיבוש שלו.

כן!! סעיד. הכי סעיד שאפשר, כמה שיותר סעיד! כן!

ותודה על המחמאה :)))))
 

didalf

Well-known member
הא


זאת הגדרה מעניינת, אני חושבת שרוב השיפים שלי מתאימים לזה פחות או יותר. לא חשבתי על זה במונחים של "גבר" ו"אשה"עבור אלה שהם שני גברים.

בקשר לאוז אני חושבת שאהבתי את שניהם באותה מידה, אולי את קלר קצת יותר. פשוט להבדיל משיר ועל זה היו רוב הויכוחים/דיונים שלנו אני חושבת שקלר הוא רעיל ושזאת לא זוגיות בריאה בשום צורה (למרות שמאדדדדדד אהבתי אותם ביחד).
נגיד כשטובי השתחרר אני חשבתי שעם כל הצער שבדבר הוא צריך להתרחק מאוז ולא לדבר עם כריס יותר כי הוא מסוכן וישאב אותו חזרה (מה שאכן קרה
).
את טובי אהבתי וגם ממש רציתי בטובתו, את קלר אהבתי אולי יותר אבל הגיע לו הכל.

וכן לרוב אנחנו מסמנים ספוילר גם לסדרות ישנות כי אנשים תמיד משלימים. (שיר למשל ראתה אוז שנה שעברה רק, אני גם השלמתי המון סדרות ישנות בכמה שנים אחרונות) אבל לא תמיד מאדדד מקפידים על זה, תלוי בסוג הסדרה וכמה הספוילר משמעותי.

ולא אהבתי את סעיד כי הוא נודניק
 

1Shir

New member
אז כאן אני לא מצליחה לרדת לסוף דעתך כי


אולי אני אופטימית מדי (וטוב שכך כי אחרת לא היה מי שיכתוב את ההודעה הזאת) אבל בשבילי לאהוב מישהו זה גם להאמין בו כנגד כל הסיכויים ולהיות לצידו גם כשזה רע
&nbsp
זאת חס וחלילה לא הודעה ביקורתית או משהו, אני רק מנסה ללמד את עצמי דברים שכנראה אני לא מבינה
גם המשפט הזה נשמע עקום, אבל אני מקווה שהבנת...
 

didalf

Well-known member
פחות מסכימה בנוגע לדמויות פיקטיביות


אני יכולה לאהוב מאד דמות ועדיין להכיר בזה שמדובר באדם רע.
 

1Shir

New member
אדם רע (
אוז)

אני מסכימה עם זה

אני רק חושבת שגם לאדם רע יכולה להיות אמונה לסיכוי לגאולה חלקית
תראי את ריאן אוריילי
הוא איבד את אחיו (באשמתו!!!) אבל הוא קיבל סוף טוב חלקית של תיקון היחסים עם אבא שלו ואפילו גלוריה היתה לצידו בסוף
אני אוהבת תמיד לתת צ'אנס
אבל אני מקבלת את זה שלא כולם מרגישים באותה צורה
 

didalf

Well-known member
אני מסכימה


אהבתי את ריאן ושמחתי לראות אותו מקבל את הגאולה החלקית שלו, כל זה לא אומר שהוא לא אדם רע שבהחלט צריך להיות באוז ובחיים האמיתיים לא הייתי רוצה שום קשר אליו.
אבל זה הכיף בדמויות, אפשר לאהוב אותן מאד גם כשהם רעים.
&nbsp
&nbsp
 

1Shir

New member
אף אחד לא רוצה להיות רע


אבל זה דברים שקורים...
ואם אני מעורבת עם אדם "רע" (שכמובן אני מניחה שאנחנו מסכימות שאין רע אבסולוטי ואין שחור ולבן) אני בעדו למרות הכל
ואם הייתי ריאן או מישהי קרובה אליו (כי ככה יצא, לא כי מיזמתי הלכתי וחיפשתי להתחבר עם אסיר עולם...) אז הייתי רוצה שהוא ישתחרר למרות שלפי הצדק אכן מגיע לו להיות באוז
ראית עקרות בית נואשות? זה מזכיר לי עלילה שם אבל לא כותבת כי ספוילר וכאלה
אני מקבלת לגמרי שלא כולם כמוני (ואולי אפילו טוב שלא כולם כמוני)
&nbsp
 

didalf

Well-known member
לא ראיתי


אבל ראית את הסרט "חייבים לדבר על קווין"? כי זה בערך העלילה.
&nbsp
אבל את לא צריכה להתנצל על כל דבר
אנחנו כבר מלא זמן לא מסכימות על מלא דברים והכל בסדר
 

1Shir

New member


לא ראיתי את הסרט אבל זכור לי במעומעם ששמעתי עליו שהוא אכן בכיוון עלילה כזאת
 
גם הרבה פעמים אנחנו אוהבים דמויות בגלל שהן רעות, לא?

זה לפעמים יכול להיות מאוד מבאס כשמתחילים להפוך דמות פיקנטית מרושעת חסרת תקנה ל"גיבור" המוסרי של הסיפור ולוקחים ממנו את כל הג'וס. זה קרה עם צ'אק מגוסיפ-גירל, דיימון ביומני הערפד ועוד כל מיני.
 

didalf

Well-known member
כן


אבל הכי טוב זה אם התהליך הזה נעשה נכון ולא הופכים אותם מרע מגניב לטוב משעמם אלא לדמות מורכבת באזור האפור אז זה הכי מעניין.
&nbsp
לא מכירה את הדוגמאות הספציפיות שלך.
 
למעלה